איך ליצור כותרת במודעת פייסבוק שתגרום לאנשים להקליק

מילים הן כוח – גם בימינו,

כאשר התוכן הוויזואלי תופס תפקיד הולך וגדל בעולם השיווקי.
יחד עם זאת, השילוב המושלם בין כותרת שתופסת את תשומת לב הגולשים
עם תמונה משלימה ומאזנת – זה התוצר המעולה שמחפש כל בעל עסק
שמפרסם את עצמו בפייסבוק או בגוגל.

מדוע המילים חשובות?

הכותרת היא שילוב של מספר מצומצם מאוד של מילים שאמורות להגיד המון.
זו הסיבה לכך שחשוב מאוד להקדיש את הזמן הדרוש על מנת לגבש את הכותרת
שגם תגרום להקליק, אך לא פחות חשוב –
גם לא תגרום לאדם לעזוב לאחר שהוא צפה בתוכן של העמוד אליו הוביל הלינק.

לכן, לפניכם מספר חוקים חשובים ליצירת הכותרת שתתפוס את הגולשים,
הידועה גם בשם קליקבייט ("פיתיון להקלקה").

קליקבייט או כותרת מניעה לפעולה

עקרונות של כותרת טובה

על מנת שכותרת תעשה את העבודה ותשיג את המטרה הדרושה, יש להקפיד על מספר כללים בסיסיים:

  1. כותרת מותאמת אישית

    המילה "גנרי" היא האויב הגדול ביותר של מודעות פייסבוק, משום שגולש לעולם לא יקיש על משהו שהוא כבר ראה אלפי פעמים. כדי להגיע ללחיצה המיוחלת, חשוב להציג משהו חדש ומותאם לצרכים שלכם.

  2. ניסוח ברור

    זה לא המקום להתחכם, להשחיל בדיחות קרש או ביטויים האופייניים לנישה מצומצמת מאוד. הכותרת צריכה לדבר באותה המידה לכולם ולהסביר בוודאות מה אתם מציעים לגולש.

  3. קצר ולעניין

    וכאן זה נעשה מורכב, הכותרת צריך להיות קצרה, ברורה וייחודית, כדי להפיק את המיטב מהאפשרויות המרובות של פרסום בפייסבוק.

מספר פורמטים של כותרות שלרוב עובדות

גם בתחום חיבור הכותרות – לרוב יש תבניות שכבר שימשו משווקים רבים בעבר,
ולמעשה אין צורך "להמציא" את הגלגל.

לפניכם חמש אסטרטגיות לכתיבת כותרות מושכות בפייסבוק.
מחקרים בתחום הרשתות החברתיות הראו שכותרות בצורת שאלה זוכות ל-150% יותר הקלקות מאשר כותרות הכוללות הצהרה בלבד.

תנו פקודה

אם הפרסומת שלכם מערבת פועל חזק ומגרה כלשהו,
גיבוש הכותרת בצורת פקודה (או בשמה הנוסף – קריאה לפעולה)
עשויה להשיג את המטרה הרצויה.

כאשר הפקודה מחוזקת בתמונה או סרטון מתאימים המשלימים את המסר,
סביר להניח שהגולש לא יישאר אדיש.

הציגו יתרון

טכניקה חשובה מאוד של גיבוש כותרות למודעות פייסבוק – הצגה של יתרון
משמעותי ביותר שאתם נותנים.

בהנחה שמדובר בפרסומות ממוקדות קהל,
יש לחשוב על היתרון המובהק ביותר עבור קהל היעד,
בין אם מדובר בשכבת גיל מסוימת, תושבים של מקום ספציפי
או אנשים הרשומים לעמודים העוסקים בתחום פעילות (תיירות, בידור, אדריכלות וכו').

הדגשה של היתרון ותיאורו בצורה כובשת תביא לכם את ההקלקה המיוחלת.

שאלו שאלה

כותרת בצורת שאלה מעוררת את הסקרנות של הגולש,
ובהנחה שהיא מספיק מסקרנת – הוא יקיש על הלינק על מנת לקבל את התשובה.

 

שאלה בכותרת מושכת לפייסבוק

תעוררו סקרנות

זו משימה לא פשוטה, אך מומחים בתחום השיווק מיומנים ליצור כותרת
שלא מאפשרת לגולש לחלוף על פניה.

נגיעה בנקודה רגישה עבור אנשים רבים והשארת סיום פתוח – זוהי הדרך ליצור סקרנות מספיק חזק על מנת להקליק.

השתמשו בשיטת הרשימות

באינטרנט מאוד אוהבים רשימות: "10 המקומות", "20 השיטות", "30 האנשים" וכו'.
גיבוש רשימה והדגשת עצם קיומה בכותרת הוכחה כשיטה שעובדת במסגרת קמפיינים רבים בפייסבוק.

אחת מתוך חמש האפשרויות האלה עשויות להוות את הבסיס לכותרת הבאה שלכם שתוביל קמפיין פרסום ושיווק דיגיטלי מוצלח ומניב.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button