המדריך המלא לפרסום בגוגל – חלק ראשון מה זה PPC

בין אם שמעתם קצת על PPC ואתם סקרנים לדעת עוד או שאתם יודעים שאתם רוצים להשתמש ב- PPC  על מנת לקדם את העסק שלכם אבל לא בטוחים איך מתחילים, הגעתם למקום הנכון. זה המאמר הראשון מתוך סדרה של מאמרים שיעזרו לכם לדעת כל מה שאתם צריכים על PPC ואיך לגרום לזה לעבוד בשבילכם. קודם נצטרך…

קרא עוד

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – טיפוח לידים

עד עכשיו ראינו איך פותחים קמפיין לידים, ממגנט הלידים דרך דף הנחיתה ועד המודעות המזרימות תנועה לדף דרך הפייסבוק. אבל רגע.. אני מניח שאתם רוצים לקוחות, לא לידים. על זה המאמר הזה מדבר. יצרתם קשר עם המשתמשים, זה אומר שהם כנראה מעוניינים במוצר או בשירות שלכם והם סומכים עליכם מספיק כדי להשאיר לכם את פרטיהם…

קרא עוד

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – תנועה לדף הנחיתה

יצירת תנועה לדף הנחיתה שלכם דרך הפייסבוק אחרי שהקמנו את דף הנחיתה שלנו, צריך להבין איך לייצר תנועה אליו. הפייסבוק הוא כלי מעולה לכך ובשביל לפרסם בפייסבוק בהצלחה ולעשות אופטימיזציה כמו שצריך לקמפיין, אתם תרצו לוודא שאתם יכולים לעקוב אחרי כמות הלידים שהקמפיין שלכם מייצר. על מנת לעשות את זה, תצטרכו לעקוב אחרי המרות וזה…

קרא עוד

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – דף נחיתה

אחרי שבמאמרים הקודמים ראינו למה לידים כל כך חשובים ובדקנו סוגים שונים של מגנטי לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם. הגיע הזמן לבנות עמוד נחיתה שבו המשתמשים יוכלו למלא את מידע ולהוריד את המגנט שהצעתם. (יכול להיות ספר אלקטרוני, עמוד מידעי או כל דבר אחר שנותן ערך). אם יש לכם צוות מקצועי, זה יהיה קל…

קרא עוד

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – יצירת מגנט לידים

מגנט לידים הוא למעשה כל דבר שהלקוחות שלכם יתעניינו בו ויראו בו כבעל ערך מוסף. להציע משהו בחינם ללקוחות יכול להועיל מאוד לעסק שלכם, כולם אוהבים לקבל מתנות חינם ולרוב מוכנים לתת בתמורה אימייל או מספר הטלפון ומתאפשרת התחלה של מערכת יחסים ביניכם לבין הלקוח הפוטנציאלי החדש. קראו עוד על כיצד מתנות יכולות לעזור לעסק…

קרא עוד

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – מבוא

כל העסקים מאז ומעולם התבססו ונשמו בזכות לקוחות חדשים המגיעים כל הזמן לעסק, לקוחות המעוניינים במוצרים או בשירות שיש לעסק להציע. בעידן הדיגיטלי של היום, אם העסק שלכם לא מביא לקוחות חדשים על בסיס קבוע, אין לו הרבה אפשרויות להתפתח בעתיד. יצירת לידים משמעה ליצור עניין ולהביא לקוחות פוטנציאליים שיתעניינו במוצר או בשירות של העסק…

קרא עוד

ארבעה כללים לאסטרטגיה מנצחת לפרסום בפייסבוק

נכון לאפריל 2017, יותר מ-5 מיליון עסקים פרסמו בפייסבוק בכל חודש. זה הרבה יותר מ-3 מיליון שפרסמו בפייסבוק בחודש מרץ 2016. אם אתם רוצים שהעסק שלכם ישרוד בשנת 2018, אתם חייבים להביא לקוחות חדשים. יצירת מודעות (או דפי נחיתה)  שתופסות את העין ומעניינות את הלקוחות הן הדרך הטובה ביותר לצלוח את השנה שמגיעה אלינו בצעדי…

קרא עוד

העדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017

העדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017 עוד שנה נגמרה לה מהר מדי, ותודות לפייסבוק, הפרסום בפייסבוק הופך קל ויעיל יותר בעזרת העדכונים האחרונים שהתווספו לרשת החברתית. העדכונים של פייסבוק יעזרו לכם לקדם את העסק שלכם בצורה יעילה ונכונה יותר במסגרת המירוץ שלכם בעולם השיווק הדיגיטלי לקראת שנת 2018. להלן רשימת העדכונים החשובים ביותר שסוגרים לנו…

קרא עוד

אופטימיזציה בעזרת הפיקסל של פייסבוק – מה זה ואיך משתמשים?

הפיקסל של פייסבוק הפיקסל של פייסבוק (Facebook Pixel), הוא למעשה קוד המשמש מפרסמים ועוזר להם לעקוב אחרי מבקרים באתר. הפיקסל למעשה מניח עוגיה (Cookie) העוקבת אחרי המבקרים באתר ויודעת לשאוב נתונים עליהם העוזרים לניהול קמפיין הפייסבוק שלכם במעקב אחרי ההמרות מהפייסבוק לאתר, בדרך הזאת אפשר ליצור ביתר קלות קהל לפרסם אליו, קהל כזה שהיה וביקר…

קרא עוד

איך ומתי יוצגו המודעות – אופטימיזציה נכונה לקמפיין הפייסבוק שלכם

איפה המודעות שלי? המטרה של כל מפרסם, בין אם בדיגיטל או במדיות אחרות הנה להשיג כמה שיותר תוצאות בעלות כמה שיותר נמוכה. הפרסום בפייסבוק  מקנה למפרסמים את האפשרות לעשות אופטימיזציה באופן יעיל ועקבי על מנת להוזיל עלויות ולהגיע לתוצאות טובות יותר.   קמפיין בפייסבוק מאפשר לשלוט באיך ומתי יוצגו ההודעות לקהל היעד הנבחר ובכך לשפר…

קרא עוד