שיווק באמצעות תוכן – הדור הבא של הפרסום הדיגיטלי

העולם המודרני נמצא במצב מעניין מאוד – מצד אחד, כמות המידע הרב שאנו רואים מדי יום גורמת לנו לסנן אותו באופן אכזרי ביותר ולרוב להעדיף לברוח למחוזות פשוטים יותר של וידיאו ותמונות. אך אנו עדיין קוראים המון, ניתן לומר שאנו נמצאים בתקופה שבה בני האדם הכי צמאים לידע, ובאמצעות גיבוש תוכן בעל משמעות, כתוב היטב,…

קרא עוד

רימרקטינג – כי דלת שנסגרה לא תמיד נעולה!

רימרקטינג היא אחת השיטות הכי מתוחכמות בעולם השיווק הדיגיטלי העכשווי. מדובר בתוצר של אלגוריתמים מורכבים וכמעט בלתי נראים שמאפשרים לספקים שונים להציע לכם מוצר או שירות כלשהו שהתעניינתם בו בתקווה לתפוס את העין שלכם, ובמידה שאתם אכן רוצים אותו, זה עשוי להספיק כדי לגרות אתכם לבצע את התשלום, להירשם לרשימת התפוצה או לעשות כל פעולה…

קרא עוד

מהם הפרמטרים המשפיעים על מחיר הליד

בניית קמפיין פרסומי שמטרתו היא איסוף לידים זהו תהליך לא פשוט שדורש מיומנות גבוהה של החברה המספקת את הפרסום, השיווק וגם מדידת התוצאות. באופן טבעי, כל מפרסם רוצה לדעת מחיר יחסי שיידרש ממנו על מנת לקבל לידים שעשויים להיות מומרים לעסקה אמיתית. ראוי לציין שגם היחס בין הלידים לבין עסקאות ממשיות הוא חשוב מאוד לתהליך…

קרא עוד

כללים בסיסיים לעמוד נחיתה מנצח

דף נחיתה הנו עמוד המיועד בדרך כלל לשיווק מהיר של מוצר/שירות מסוים או לטובת בניית רשימות תפוצה שעמן ניתן לקדם את העסק. ישנם סוגים שונים ורבים לגבי דפי נחיתה והגיוון ביניהם הוא עצום. חלקם קצרים, חלקם ארוכים, חלקם יכללו מרכיבים מסוימים שאחרים לא, הצבעים יהיו שונים, הקונספט העיצובי שונה, חוויית המשתמש תהיה שונה, פרטי ההרשמה…

קרא עוד

כיצד מתנות יעזרו לקדם את העסק שלך?

רשימות תפוצה הנן חלק קריטי מתכנית השיווק של כל עסק כיום. בין אם מדובר ברשת מזון גדולה, חנות מחשבים, קופת חולים כלשהי, רשתות בגדים או אפילו עסקים קטנים מסוגים שונים המתנהלים בצורה חכמה. רשימות אלו מקבילות למעשה למועדון הלקוחות של העסק ומאפשרות לעסק ליצור קשר עם הקהל שלו באופן מהיר וקליל וכך להגדיל את המעורבות…

קרא עוד

כיצד לבחור את הביטויים המתאימים לקידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל הוא אחת מטכניקות הפרסום המוכרות, הפופולריות וגם האפקטיביות ביותר להבאת לקוחות חדשים לעסק ואפילו בטווח זמן מהיר למדי. אחד החלקים החשובים ביותר בהקמת קמפיין פרסום בגוגל הוא בחירת הביטויים המתאימים לקמפיין. האם רק מילות מפתח ראשיות זה מספיק? כמה ביטויים זה מספיק עבור קמפיין? איך נדע שהביטויים שנבחר אכן מתאימים? להלן נענה…

קרא עוד

הצ'קליסט המקיף לעסקים בדיגיטל

נוכחות ברשת מהווה היום את אחת הדרישות הבסיסיות עבור כל בית עסק ששואף להתקדם ולהיות חלק מהשוק המהיר, הדינאמי והחדשני של 2017. כך, כאשר ניגשים לקידום בית העסק בעולם האינטרנט, חשוב להגדיר משימות ברורות שילוו אתכם במהלך העבודה. לפניכם רשימת צ'קליסט לעסקים לקידום העסק שלכם בדיגיטל. אתר תדמית מדובר במרכז של מערכת הפרסום שלכם –…

קרא עוד

החידושים החמים בתחום הדיגיטל לשנת 2017

השנתיים האחרונות היו עמוסות מאוד בחידושים, שינויי טרנדים ותפניות מפתיעות בעולם הדיגיטל. שנת 2017 לא הולכת לפגר מאחור. חלק מהשינויים מהווים המשך ישיר לתופעות קודמות, בעוד חלק אחר מהווה מהפכה של ממש. להלן מספר חידושים שמצפים לנו בתחום הדיגיטל בשנת 2017. הסיפור נהיה אינטראקטיבי ולא מילולי בשנה הקרובה אנו צפויים לראות את המשך ההתפתחות של…

קרא עוד

איך יוצרים בז בפייסבוק

כפי שמראים דיווחים שונים מהשטח של עולם הפרסום הדיגיטלי נושא הפרסום כיום הרבה יותר מורכב ומתוחכם מפעם. הגולשים באינטרנט מוצפים בכל כך הרבה מידע ואין ספור פרסומות, שהם לא מעוניינים במידע נוסף שיעמיס עליהם עוד יותר, מה שבאופן אוטומטי גונז חלק משמעותי מהמאמצים שנעשים על ידי בעלי העסקים וגם על ידי אנשי השיווק. שיווק ויראלי…

קרא עוד

איך ליצור כותרת במודעת פייסבוק שתגרום לאנשים להקליק

מילים הן כוח – גם בימינו, כאשר התוכן הוויזואלי תופס תפקיד הולך וגדל בעולם השיווקי. יחד עם זאת, השילוב המושלם בין כותרת שתופסת את תשומת לב הגולשים עם תמונה משלימה ומאזנת – זה התוצר המעולה שמחפש כל בעל עסק שמפרסם את עצמו בפייסבוק או בגוגל. מדוע המילים חשובות? הכותרת היא שילוב של מספר מצומצם מאוד…

קרא עוד