כמה יעילות המודעות בקמפיין שלכם בפייסבוק

בדיקת המודעות בקמפיין הפרסום שלכם הוא חלק חשוב וקריטי להצלחה של קמפיין בפייסבוק. הבדיקה חייבת להעשות באופן קבוע במהלך חיי הקמפיין על מנת להוציא את התוצאות הטובות ביותר ממודעות הקמפיין בכל זמן נתון. המודעות בכל קמפיין בפייסבוק בנויות מתוכן, ויז'ואל כלשהו והקהל אליו מנהל הקמפיין מכוון. אין דרך לדעת לפני המעשה מה בדיוק הולך לעבוד…

קרא עוד

5 יתרונות לאופטימיזציה נכונה של קמפיינים בפייסבוק

קמפיינים בפייסבוק יכולים להועיל מאוד לעסק שלכם, לקדם אותו להביא עוד לקוחות חדשים. מעבר להקמת עמוד פייסבוק והרצת קמפיינים, חשוב לדעת איך ולמה צריך תמיד לעשות להם אופטימיזציה וייעול בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר בתוך פלטפורמה דיגיטלית וקהל המשתנים מרגע לרגע. כל מנהל קמפיינים יודע לעשות אופטימזציה בצורה כזו או אחרת, מנהל קמפיינים מצוין יידע…

קרא עוד

לפני שמתחילים בפרסום, מבינים את קהל היעד

אחד הדברים הכי חשובים והכי קשים לעשות בשוק הדיגיטלי והכל כך פתוח של היום הוא להבין מה לעשות עם העסק שלי ואיך לקדם אותו בצורה הטובה ביותר. האשליה הנוצרת בעקבות ריבוי הצרכנים הקימיים ויכולות הפרסום האינסופיות מביאות כל עסק למחשבה שלמוצר או לשירות שהוא מספק יש מקום בשוק כי תמיד יהיו אנשים המוכנים לקנות אותו.…

קרא עוד

כלי עבודה לשיווק בדיגיטל

כל אחד שעובד היום בדיגיטל יודע שאין מצב להסתדר בעולם המורכב הזה ללא כלים במאפשרים ניווט ומעקב אחרי העבודה. כלים המאפשרים ניתוח מעמיק ושיפור העבודה בעולם הדיגיטלי. על מנת לקדם עסקים יש להיעזר במגוון כלים המספקים סטטיסטיקות מדויקות, השוואות, אפשרויות קידום וחיפוש ועוד. כל משרד פרסום באשר הוא המתעסק במרחב האינטרנטי לא יכול להתקיים ללא…

קרא עוד

שיווק באמצעות תוכן – הדור הבא של הפרסום הדיגיטלי

העולם המודרני נמצא במצב מעניין מאוד – מצד אחד, כמות המידע הרב שאנו רואים מדי יום גורמת לנו לסנן אותו באופן אכזרי ביותר ולרוב להעדיף לברוח למחוזות פשוטים יותר של וידיאו ותמונות. אך אנו עדיין קוראים המון, ניתן לומר שאנו נמצאים בתקופה שבה בני האדם הכי צמאים לידע, ובאמצעות גיבוש תוכן בעל משמעות, כתוב היטב,…

קרא עוד

רימרקטינג – כי דלת שנסגרה לא תמיד נעולה!

רימרקטינג היא אחת השיטות הכי מתוחכמות בעולם השיווק הדיגיטלי העכשווי. מדובר בתוצר של אלגוריתמים מורכבים וכמעט בלתי נראים שמאפשרים לספקים שונים להציע לכם מוצר או שירות כלשהו שהתעניינתם בו בתקווה לתפוס את העין שלכם, ובמידה שאתם אכן רוצים אותו, זה עשוי להספיק כדי לגרות אתכם לבצע את התשלום, להירשם לרשימת התפוצה או לעשות כל פעולה…

קרא עוד

מהם הפרמטרים המשפיעים על מחיר הליד

בניית קמפיין פרסומי שמטרתו היא איסוף לידים זהו תהליך לא פשוט שדורש מיומנות גבוהה של החברה המספקת את הפרסום, השיווק וגם מדידת התוצאות. באופן טבעי, כל מפרסם רוצה לדעת מחיר יחסי שיידרש ממנו על מנת לקבל לידים שעשויים להיות מומרים לעסקה אמיתית. ראוי לציין שגם היחס בין הלידים לבין עסקאות ממשיות הוא חשוב מאוד לתהליך…

קרא עוד

כללים בסיסיים לעמוד נחיתה מנצח

דף נחיתה הנו עמוד המיועד בדרך כלל לשיווק מהיר של מוצר/שירות מסוים או לטובת בניית רשימות תפוצה שעמן ניתן לקדם את העסק. ישנם סוגים שונים ורבים לגבי דפי נחיתה והגיוון ביניהם הוא עצום. חלקם קצרים, חלקם ארוכים, חלקם יכללו מרכיבים מסוימים שאחרים לא, הצבעים יהיו שונים, הקונספט העיצובי שונה, חוויית המשתמש תהיה שונה, פרטי ההרשמה…

קרא עוד

כיצד מתנות יעזרו לקדם את העסק שלך?

רשימות תפוצה הנן חלק קריטי מתכנית השיווק של כל עסק כיום. בין אם מדובר ברשת מזון גדולה, חנות מחשבים, קופת חולים כלשהי, רשתות בגדים או אפילו עסקים קטנים מסוגים שונים המתנהלים בצורה חכמה. רשימות אלו מקבילות למעשה למועדון הלקוחות של העסק ומאפשרות לעסק ליצור קשר עם הקהל שלו באופן מהיר וקליל וכך להגדיל את המעורבות…

קרא עוד

כיצד לבחור את הביטויים המתאימים לקידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל הוא אחת מטכניקות הפרסום המוכרות, הפופולריות וגם האפקטיביות ביותר להבאת לקוחות חדשים לעסק ואפילו בטווח זמן מהיר למדי. אחד החלקים החשובים ביותר בהקמת קמפיין פרסום בגוגל הוא בחירת הביטויים המתאימים לקמפיין. האם רק מילות מפתח ראשיות זה מספיק? כמה ביטויים זה מספיק עבור קמפיין? איך נדע שהביטויים שנבחר אכן מתאימים? להלן נענה…

קרא עוד