5 אסטרטגיות ייצור לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם

על מנת לצבור עוד מכירות, אתם צריכים שלקוחות פוטנציאליים יגיעו לעסק שלכם. אתם יכולים להסתכל על לקוחות חוזרים, להגדיל את מספר ההכנסות המגיעות מהם, ולהעלות מחירים, אבל על מנת לראות צמיחה משמעותית בעסק, אתם חייבים להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם. במאמר הזה, נראה 5 אסטרטגיות ייצור לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם. תגיעו לעמוד הראשון…

קרא עוד

5 צעדים לאופטימיזציה נכונה של האתר שלכם

אין מישהו שלא משתמש במנועי חיפוש על מנת למצוא מוצרים או חברות בימים אלה. בערך 60% מכל הצרכנים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל על מנת למצוא עסקים, ומעל 80% מהחיפושים האינטרנטיים מסתיימים בביקורים בחנות או ברכישות. אתם רוצים לעשות אופטימיזציה לאתר שלכם על מנת שהוא יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. זו צריכה להיות…

קרא עוד

6 סיבות לכך שהעסק שלכם חייב אתר אינטרנט

שאלה פשוטה, מה זה אתר אינטרנט? בצורתו הפשוטה, אתר הוא דומיין מסוים המכיל דפי אינרנט שונים. כולם אמורים לדעת את זה, בערך, אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים זה התועלת העצומה שהאתר יכול לספק לעסק שלכם ויפתיע אותכם לגלות לכמה עסקים אין אתר אינרטנט או נוכחות כשלהי במרחב הדיגיטלי. את האתר תמיד עדיף לבנות בפלטפורמה…

קרא עוד

4 טעויות נפוצות בפרסום בפייסבוק ואיך להימנע מהן

כשזה מגיע לשיווק ברשתות החברתיות, פייסבוק היא ללא ספק הפלטפורמה הטובה ביותר. עם יותר מ-2 ממיליארד משתמשים פעילים והשותפות עם אינסטגרם – שגם כוללת עוד 800 מיליון משתמשים פעילים כל חודש – כמות הפוטנציאל לחשיפת מודעות הוא עצום. פייסבוק הופכים גם את תפעול הפרסום לקל מאוד דרך הכלים השונים שהפלטפורמה מספקת. למרות כל המאפיינים הקיימים…

קרא עוד

טעויות נפוצות בייצור לידים שאתם חייבים להימנע מהן

עבור רוב העסקים, ההצלחה טמונה ביכולת של העסק לייצר לידים. לידים הם חיוניים עבור עסקים היות ומדובר בקבוצה של אנשים שבאמת מעוניינים בשירות או במוצר שהעסק מציע. בין אם אותם אנשים הופכים ללקוחות משלמים, נותנים את האימייל שלהם, מורידים ספר אלקטרוני, ממלאים טופס או משתתפים בסקר, הם מראים איזשהו עניין במותג. יחד עם זאת, לא…

קרא עוד

5 טיפים שימושיים לייצור לידים לעסקים קטנים

ייצור לידים משחק תפקיד חשוב מאוד בשמירה על עסקים קטנים בחיים, אבל לעיתים קרובות התהליך נזרק הצידה לטובת דברים מפתים יותר כמו שיווק תוכני או יצירת תוכן לרשתות החברתיות. עדיין, מחקרים מראים שכמעט 65% מהמשווקים שנבדקו מודים שהבעיה העיקרית שלהם היא יצירת לידים ותנועה לאתר שלהם. האם ייצור לידים לא אמור להיות בראש סדר העדיפויות…

קרא עוד

איך לנצל את מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק לטובתכם

מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק הן הכלי החם ביותר בשוק היום לייצור לידים. מודעות לידים מאפשרות לאנשים להראות עניין בשירות או במוצר על ידי מילוי טופס כשהוא כבר כתוב באופן חלקי על סמך הפרטים שנתן המשתמש בפייסבוק ובלי הצורך לצאת מהפלטפורמה. למקרה שאתם לא יודעים כלום על מודעות לידים בפרסום בפייסבוק, הן דרך מעולה לייצר לידים…

קרא עוד

איך לבחור את המטרה הטובה ביותר עבור קמפיין פרסום בפייסבוק

כשזה מגיע לקמפיינים בפרסום בפייסבוק, ישנם שלושה סוגים שתואמים לחלקים העיקריים במשפך המכירות: מודעות, שיקול דעת ורכישה. בואו נראה איך סוגי הקמפיינים תואמים למטרות כדי שתוכלו ליצור את הקמפיין הטוב ביותר עבורכם. קמפיין מודעות למותג/עסק קמפיינים מהסוג הזה משמשים להעלאת המודעות לגבי המוצר או השירות שאתם מספקים. ישנם שני סוגים לבחור מהם: מודעות למותג וחשיפות.…

קרא עוד

3 טיפים למודעות לידים מוצלחות בפרסום בפייסבוק

אתם רוצים לייצר לידים עבור העסק שלכם? אתם רוצים לייצר לידים איכותיים דרך הפרסום בפייסבוק? הדרך הכי טובה להשתמש בפייסבוק לייצור לידים היא להשתמש במודעות הלידים. מודעת לידים בפייסבוק עוזרת לכם לייצר לידים על ידי בקשת המידע מהמשתמש ( כמו שם וכתובת אימייל) דרך טופס לידים ישירות בפייסבוק. הקהל שלכם לא צריך לעזוב את הפלטפורמה…

קרא עוד

7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק

אחד מהדברים הכי חשובים במודעת פייסבוק הוא התוכן. התמונה המצורפת למודעה אולי תתפוס את תשומת לבו של המשתמש, אבל התוכן יהיה זה שישכנע אותם לפעול כמו שאתם רוצים ולהפוך ללקוחות שלכם בסופו של דבר. בואו נצלול ישירות ל-7 טיפים שכתבתו עבורכם על כתיבה נכונה של תוכן בפרסום בפייסבוק. תכתבו את המסר שלכם כשבן אדם אחד…

קרא עוד