פרסום בגוגל

אופטימיזציה למנועי חיפוש – למה אתם חייבים להוסיף את המיקום של העסק שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, ככה ציבור הגולשים באינטרנט מצליח להתמצא בצורה יעילה יותר. במקום שבו בעבר היינו מחפשים מידע גלובלי באינטרנט, עכשיו אנחנו מעדיפים לקבל תוצאות יותר אישיות ומקומיות. צרכנים רוצים שתהיה להם גישה נוחה יותר למידע מה שיהפוך את [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוקפרסום בגוגל

מאמר אורח מאת דניאל זריהן: קידום אורגני ומדיה חברתית : ביחד או לחוד?

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
ישנה הנחה נפוצה שקידום אורגני ופעילות במדיה חברתית הם שני ערוצי שיווק נפרדים לחלוטין שאי אפשר לערבב ביניהם. אפילו משווקים ותיקים יגידו לכם את זה וינסו לשכנע אתכם שהשיטה שלהם היא הכי יעילה (וכמובן שיש להם אינטרס בעניין). אבל האם [...] קרא עוד
פרסום בגוגלקנייה ומכירת לידים

5 טיפים לאופטימיזציה לקמפיין לידים בפרסום בגוגל

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
הפרסום בגוגל המציע תשלום עבור כל הקלקה על מודעה הינו כלי מעולה לייצור לידים היות והמשתמשים מחפשים פתרון לבעיה מסוימת שיש להם ואתם, בתור מפרסמים יכולים מיד להציע להם פתרון, אם הם מעוניינים בפתרון שלכם, הם יכולים להשאיר פרטים בדף [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

5 מדדים בגוגל אנליטיקס שאתם חייבים לשים לב אליהם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
לא יכול להיות שיש לכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי כלשהי או שעבדתם עם משרד פרסום דיגיטלי ולא שמעתם את המונח גוגל אנליטיקס. רוב הסיכויים שהשתמשתם בשירות זה בעבר, בין אם על בסיס חודשי, שבועי או יומי כדי לבדוק נתונים מהעבר ולתכנן [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לוח זמנים

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
שמעתם פעם על הביטוי "ידע הוא כוח"? אם כן, איך זה שאין לכם מושג באילו ימים ובאילו שעות המודעות שלכן עובדות הכי טוב מבחינת חשיפות, המרות, עלות עבור פעולה או כל מדד אחר שחשוב לכם? אם חשבון הפרסום שלכם בגוגל [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לידים

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
כל בעל עסק שתשאלו אותו מה הוא צריך, יענה לכם שהוא צריך עוד לקוחות. עסקים לא יכולים להסתמך רק על לקוחות קיימים כדי לצמוח, אז יש צורך תמידי בעוד לידים שבסופו של דבר יהפכו ללקוחות. המדריך הזה יסביר לכם איך [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – פנייה לפי מיקום

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
אלא אם יש לכם תוכניות להשתלט עם העולם, הקמפיין שלכם בגוגל לא צריך להיחשף לכל האנשים על כדור הארץ. הרבה יותר סביר שהמוצר או השירות שאתם מפרסמים הם למעשה מוגבלים למספר מסוים של מדינות, ערים או אפילו כמה רחובות. פה [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מעקב אחר שיחות

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
פרסום ממומן בגוגל מציע למפרסמים אפשרויות למדדים מהטובים ביותר שיש בעולם הפרסום. מפרסמים יכולים לעקוב אחרי לחיצות והמרות ברמת האגורה כדי לחשב את החזר ההשקעה המדויק שלהם. יחד עם זאת, יש משהו שהמון מפרסמים לא נותנים לו מספיק משקל: אין [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – פרסום במובייל

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
חיפוש במובייל זו דרך חיים לצרכנים. אנשים מבלים מעל 15 שעות בשבוע בחיפוש בטלפונים החכמים שלהם. מודעות המותאמות למובייל בקמפיין הפרסום בגוגל הן כרטיס הכניסה שלכם להופעה מול האנשים שכבר נמצאים בתזוזה ומחפשים מידע ולעיתים קרובות מאוד נלהבים לבצע רכישה. [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח דינמיות

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
פעם עשיתם חיפוש למוצר הזוי בגוגל והייתם בהלם שהמודעה שאתם רואים מציעה בדיוק מה שחיפשתם? אם כן, יש סיכוי טוב שהמפרסם השתמש במילות מפתח דינמיות. סוג זה של מילות מפתח מאפשר לכם לערוך את המודעה ככה שתתאים לשאילתא של המשתמש, [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – רימרקטינג

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
אפשרות הרימרקטינג בקמפיין הפרסום בגוגל, האפשרית מאז שנת 2010, רק הלכה והתחזקה עם הזמן עם תוספות חדשות, מבניית רשימות בעזרת גוגל ועד רימרקטינג דינמי. הפונקציונליות הזאת שמשתפרת תמיד הפכה להיות כלי חשוב מאוד למפרסמים שיוצרים ומשפרים קמפיינים של רימרקטינג. במאמר [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניתוחים ושיפורים

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
הרבה מפרסמים טועים כשהם חושבים שברגע שהם הגדירו את הקמפיין שלכם, זה סוף המסע שלהם למעשה והקמפיין יעמוד בפני עצמו. לא כך הדבר, ברגע שהגדרתם את הקמפיינים שלכם, אתם צריכים להקדיש זמן לניתוח: בדיקת התוצאות והביצועים של הקמפיינים שלכם כדי [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניהול תקציב

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
בקמפיין ממומן בגוגל, כמו הרבה דברים אחרים בחיים, אתם צריכים להוציא כסף כדי להרוויח כסף. אבל איך יודעים כמה צריך להוציא? התקציב השנתי והחודשי שלכם מהווה חלק חשוב מאסטרטגיית הפרסום שלכם בגוגל, אז בין אם אתם חדשים לפרסום בגוגל או [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מעקב אחרי המרות

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
הקמפיין שלכם לפרסום בגוגל עלה לאוויר, המודעות ומילות המפתח מתחילות לייצר מספר מרשים של הקלקות. מעולה! אבל אם אין לכם משהו שעוקב אחרי ההמרות, אתם לא תוכלו לדעת אילו הקלקות באמת מובילות למכירות. מעקב אחר המרות (Conversion Tracking) הוא כלי [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום ממומן בגוגלפרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – תוספים למודעות

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
אם אתם מחפשים לשפר את הביצועים של הקמפיין שלכם לפרסום בגוגל מבלי להשאר עד מאוחר במשרד ולהגדיל את התקציב, נסו את התוספים האפשריים למודעות. לא רק שכמעט ולא לוקח זמן להוסיף אותם, הם לא עולים כסף בכלל. יכול להיות קשה [...] קרא עוד