האקדמיה לפרסום בפייסבוק

איך בפועל להגיע ללקוחות חדשים בעזרת הפרסום בפייסבוק

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
פייסבוק עברה דרך ארוכה מאז השקתה של הפלטפורמה בשנת 2004, במיוחד כשמתייחסים לפרסום בפייסבוק. פייסבוק כמעט לבדה הפכה את הפרסום הממומן ברשתות החברתיות לאבן יסוד בכל אסטרטגית שיווק דיגיטלית שהיא. הפלטפורמה הייחודית כל הזמן נמצאת בשינוי וכל הזמן מתעדכנת על [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
בתחילת שנת 2018, פייסבוק יישמו שינויים באלגוריתם שלהם שהשפיעו על כמות החשיפה שמקבלים עמודים עסקיים בפייסבוק. למעשה, השינוי הזה באלגוריתם מעדיף פוסטים שמעודדים מעורבות אמיתית בין הגולשים לעסק ובין הגולשים לבין עצמם. עבור עסקים זה אומר שאלו שעדיין משתמשים במשפטים [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוקפרסום בגוגל

מאמר אורח מאת דניאל זריהן: קידום אורגני ומדיה חברתית : ביחד או לחוד?

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
ישנה הנחה נפוצה שקידום אורגני ופעילות במדיה חברתית הם שני ערוצי שיווק נפרדים לחלוטין שאי אפשר לערבב ביניהם. אפילו משווקים ותיקים יגידו לכם את זה וינסו לשכנע אתכם שהשיטה שלהם היא הכי יעילה (וכמובן שיש להם אינטרס בעניין). אבל האם [...] קרא עוד
בניית אתרים

קצר ולעניין: איך לבנות עמודי נחיתה מכירתיים וממירים במיוחד

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
דף מכירתי הוא למעשה דף אינטרנט שנמצא בסופו של משפך מכירות  וכל מטרתו זה לסגור מכירה של מוצרים ושירותים, הלקוחות יכולים להגיע לדף דרך הפרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. המטרה היחידה של הדף הזה הינה להפוך מבקרים ללקוחות [...] קרא עוד
בניית אתריםקנייה ומכירת לידים

5 אלמנטים שאתם חייבים ליישם בדפי הנחיתה שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
מטרתו של כל משווק דיגיטלי כמעט היא להניע אנשים לאתר ולגרום להם להישאר שם. כל אחד שעוסק בשיווק דיגיטלי נכנס קצת ללחץ כשעולה המונח המרה. בגלל שבלי המרות, אין למשווק עבודה. על מנת שיהיה שיווק דיגיטלי אפקטיבי, אתם צריכים אתר [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוקקנייה ומכירת לידים

איך לשפר את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
עסק יכול להרוויח המון מדפי נחיתה ממירים, בין אם הלקוחות מגיעים דרך הפרסום בגוגל, דרך הפרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. אחוז המרה גבוה מעיד בדרך כלל על יותר לקוחות, וכמה שיש יותר לקוחות, ככה יש יותר פוטנציאל רווח לעסק. המטרה [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

5 טיפים שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
בשיווק דיגיטלי, אחוז המרה הוא היחס בין סך כל המבקרים למבקרים שביצעו את הפעולה הספציפית שרציתם. עסקים אינטרנטיים מודדים הצלחה בהמרות בצורה שונה על סמך אופי העסק שלהם והמטרות שהם מחפשים הגשים מבחינה עסקית. המרות יכולות לבוא לידי ביטוי בדפי [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוקקנייה ומכירת לידים

5 אסטרטגיות ייצור לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
על מנת לצבור עוד מכירות, אתם צריכים שלקוחות פוטנציאליים יגיעו לעסק שלכם. אתם יכולים להסתכל על לקוחות חוזרים, להגדיל את מספר ההכנסות המגיעות מהם, ולהעלות מחירים, אבל על מנת לראות צמיחה משמעותית בעסק, אתם חייבים להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם. [...] קרא עוד
בניית אתרים

5 צעדים לאופטימיזציה נכונה של האתר שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
אין מישהו שלא משתמש במנועי חיפוש על מנת למצוא מוצרים או חברות בימים אלה. בערך 60% מכל הצרכנים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל על מנת למצוא עסקים, ומעל 80% מהחיפושים האינטרנטיים מסתיימים בביקורים בחנות או ברכישות. אתם רוצים לעשות אופטימיזציה [...] קרא עוד
בניית אתרים

6 סיבות לכך שהעסק שלכם חייב אתר אינטרנט

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
שאלה פשוטה, מה זה אתר אינטרנט? בצורתו הפשוטה, אתר הוא דומיין מסוים המכיל דפי אינרנט שונים. כולם אמורים לדעת את זה, בערך, אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים זה התועלת העצומה שהאתר יכול לספק לעסק שלכם ויפתיע אותכם לגלות לכמה [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

4 טעויות נפוצות בפרסום בפייסבוק ואיך להימנע מהן

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
כשזה מגיע לשיווק ברשתות החברתיות, פייסבוק היא ללא ספק הפלטפורמה הטובה ביותר. עם יותר מ-2 ממיליארד משתמשים פעילים והשותפות עם אינסטגרם – שגם כוללת עוד 800 מיליון משתמשים פעילים כל חודש – כמות הפוטנציאל לחשיפת מודעות הוא עצום. פייסבוק הופכים [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוקקנייה ומכירת לידים

טעויות נפוצות בייצור לידים שאתם חייבים להימנע מהן

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
עבור רוב העסקים, ההצלחה טמונה ביכולת של העסק לייצר לידים. לידים הם חיוניים עבור עסקים היות ומדובר בקבוצה של אנשים שבאמת מעוניינים בשירות או במוצר שהעסק מציע. בין אם אותם אנשים הופכים ללקוחות משלמים, נותנים את האימייל שלהם, מורידים ספר [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוקקנייה ומכירת לידים

5 טיפים שימושיים לייצור לידים לעסקים קטנים

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
ייצור לידים משחק תפקיד חשוב מאוד בשמירה על עסקים קטנים בחיים, אבל לעיתים קרובות התהליך נזרק הצידה לטובת דברים מפתים יותר כמו שיווק תוכני או יצירת תוכן לרשתות החברתיות. עדיין, מחקרים מראים שכמעט 65% מהמשווקים שנבדקו מודים שהבעיה העיקרית שלהם [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

איך לנצל את מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק לטובתכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק הן הכלי החם ביותר בשוק היום לייצור לידים. מודעות לידים מאפשרות לאנשים להראות עניין בשירות או במוצר על ידי מילוי טופס כשהוא כבר כתוב באופן חלקי על סמך הפרטים שנתן המשתמש בפייסבוק ובלי הצורך לצאת מהפלטפורמה. [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

איך לבחור את המטרה הטובה ביותר עבור קמפיין פרסום בפייסבוק

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
כשזה מגיע לקמפיינים בפרסום בפייסבוק, ישנם שלושה סוגים שתואמים לחלקים העיקריים במשפך המכירות: מודעות, שיקול דעת ורכישה. בואו נראה איך סוגי הקמפיינים תואמים למטרות כדי שתוכלו ליצור את הקמפיין הטוב ביותר עבורכם. קמפיין מודעות למותג/עסק קמפיינים מהסוג הזה משמשים להעלאת [...] קרא עוד