האקדמיה לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – 5 יתרונות לפתיחת קבוצת פייסבוק למותג/עסק שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
המון עסקים חושבים שהנוכחות בפייסבוק מסתכמת בעמוד פייסבוק ומודעות ממומנות. עסקים יוצרים עמוד פייסבוק על מנת לייצר שיחה ומעורבות מצד הקהל. יחד עם זאת, המון עסקים מתקשים לייצר את השיחה הזאת ולשגשג בכל הקשר לפרסום בפייסבוק. אין מקום טוב יותר [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

4 כלים שאתם חייבים לשים לב אליהם בפרסום בפייסבוק

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, אנשים נוטים להראות את הרגשות, תחומי עניין, ספרים שהם לא קראו, תחביבים שהם עומדים לפצוח בהם ועוד. המשתמש הממוצע בפייסבוק עושה לייק ל-20 עמודים, כשרובם מתבססים על תחומי עניין מסוימים שיש למשתמש הזה. בעזרת קמפיין מודעות [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

6 טיפים שיעזרו לכם למקסם את התקציב שלכם בפרסום בפייסבוק

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
הסיכויים הם, שאם אתם קוראים את זה, אתם בעלי עסקים או אחראים על פרסום בעסק כלשהו ואתם מחפשים ללמוד איך להשתמש בפרסום בפייסבוק בצורה האפקטיבית ביותר. יכול להיות שכבר הוצאתם כסף על הפרסום בפייסבוק, אבל אף פעם לא קיבלתם את [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – טיפים שכל עסק קטן יכול ליישם בקלות

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
עדיין חושבים שפייסבוק זו פלטפורמה שכל מטרותיה מסתכמות בשיחות עם חברים ועדכוני סטטוסים? אם כן, אתם לא מודעים להשפעה הענקית שהייתה ועדיין יש לפייסבוק על עולם השיווק הדיגיטלי. הפלטפורמה החברתית שהתחילה כמקום מעולה לשיתוף תמונות וכיף, הפכה לרשת עצומה עם [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – 3 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
זה לא סוד שפייסבוק עשו המון שינויים בשנים האחרונות באלגוריתם שלהם על מנת לפקח ולהפחית את החשיפה האורגנית לדפים, למעשה, מי שלא שם לב לזה, יכול להיות כי גרם לבעיה רצינית עבור העסק שלו. הירידה החשיפה אורגנית היא משמעותית, אבל [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

5 טיפים לפרסום בפייסבוק עבור עסקים קטנים

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
הקהל בפייסבוק הוא עצום. עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים חודשיים ובערך מיליארד משתמשים ביום. עבור עסקים קטנים, הפרסום בפייסבוק מהווה דרך נוחה ויעילה לקידום העסק. יחד עם זאת, ישנם עדיין עסקים קטנים שלא משתמשים בפייסבוק על מנת לקדם את העסק [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק: למה כל עסק חייב שיהיה לו עמוד עסקי

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
כל עסק שהוא יכול להפיק המון מעמוד פייסבוק. בין אם יש לכם עסק אינטרנטי, עסקי פיזי קטן או שאתם אחראיים השיווק בתאגיד גדול, נוכחות ברשתות החברתיות מהווה דרך יעילה מאוד ליצירת חיבור עם הקהל שלכם. מכל הרשתות החברתיות שקיימות, פייסבוק [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

5 טעויות בפרסום בפייסבוק ואיך לתקן אותן

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
רוצים שהפרסום בפייסבוק יהיה שווה את הזמן שלכם? בין אם המטרה שלכם היא להגדיל מכירות, לצבור לקוחות חדשים לעסק שלכם, לקדם את הבלוג או לחשוף את המותג שלכם לכמה שיותר אנשים, אתם חייבים לוודא שהמאמצים שלכם משתלמים. אחרת, תגיעו למצב [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק: שאלות לשאול את עצמכם לפני שאתם יוצאים לדרך

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
כשאתם מפרסמים כמה פוסטים ביום בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית שלכם בפרסום בפייסבוק, קל מאוד לפספס ולפרסם פוסטים שהם לא בדיוק מושלמים. כל פוסט צריך לקבל יחס כאילו הוא הולך להפוך לוויראלי, בגלל שהוא מייצג את [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

3 סיבות לכך שהפרסום בפייסבוק לא עובד בשבילכם (ומה לעשות בעניין)

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
אתם נלחמים למצוא את הלקוחות האידיאליים שלכם בעזרת הפרסום בפייסבוק? יכול להיות שהרצתם מודעות שלא עובדות כמו שצריך? או, יש לכם לייקים לעמוד אבל לא נראה שמישהו מתעניין בהצעות שלכם? יש לכם משהו בעל ערך להציע, אבל – מסיבה מסוימת [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

איך בפועל להגיע ללקוחות חדשים בעזרת הפרסום בפייסבוק

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
פייסבוק עברה דרך ארוכה מאז השקתה של הפלטפורמה בשנת 2004, במיוחד כשמתייחסים לפרסום בפייסבוק. פייסבוק כמעט לבדה הפכה את הפרסום הממומן ברשתות החברתיות לאבן יסוד בכל אסטרטגית שיווק דיגיטלית שהיא. הפלטפורמה הייחודית כל הזמן נמצאת בשינוי וכל הזמן מתעדכנת על [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
בתחילת שנת 2018, פייסבוק יישמו שינויים באלגוריתם שלהם שהשפיעו על כמות החשיפה שמקבלים עמודים עסקיים בפייסבוק. למעשה, השינוי הזה באלגוריתם מעדיף פוסטים שמעודדים מעורבות אמיתית בין הגולשים לעסק ובין הגולשים לבין עצמם. עבור עסקים זה אומר שאלו שעדיין משתמשים במשפטים [...] קרא עוד
האקדמיה לפרסום בפייסבוקפרסום בגוגל

מאמר אורח מאת דניאל זריהן: קידום אורגני ומדיה חברתית : ביחד או לחוד?

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
ישנה הנחה נפוצה שקידום אורגני ופעילות במדיה חברתית הם שני ערוצי שיווק נפרדים לחלוטין שאי אפשר לערבב ביניהם. אפילו משווקים ותיקים יגידו לכם את זה וינסו לשכנע אתכם שהשיטה שלהם היא הכי יעילה (וכמובן שיש להם אינטרס בעניין). אבל האם [...] קרא עוד
בניית אתרים

קצר ולעניין: איך לבנות עמודי נחיתה מכירתיים וממירים במיוחד

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
דף מכירתי הוא למעשה דף אינטרנט שנמצא בסופו של משפך מכירות  וכל מטרתו זה לסגור מכירה של מוצרים ושירותים, הלקוחות יכולים להגיע לדף דרך הפרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. המטרה היחידה של הדף הזה הינה להפוך מבקרים ללקוחות [...] קרא עוד
בניית אתריםקנייה ומכירת לידים

5 אלמנטים שאתם חייבים ליישם בדפי הנחיתה שלכם

Pr-Digital משרד פרסום דיגיטלי |
מטרתו של כל משווק דיגיטלי כמעט היא להניע אנשים לאתר ולגרום להם להישאר שם. כל אחד שעוסק בשיווק דיגיטלי נכנס קצת ללחץ כשעולה המונח המרה. בגלל שבלי המרות, אין למשווק עבודה. על מנת שיהיה שיווק דיגיטלי אפקטיבי, אתם צריכים אתר [...] קרא עוד
Call Now Button