כיצד שיווק לא נכון בפייסבוק יכול לפגוע בעסק שלך

במאמר הקודם כתבנו לכם כיצד תוכלו לפתוח דף עסקי בעצמכם.

אין ספק כי שיווק נכון בפייסבוק יכול להוות אבן דרך משמעותית בקידום העסק שלך.

עסקים רבים בעולם כיום, קטנים וגדולים כאחד, נשענים על הפעילות העסקית שלהם בפייסבוק ובהבאת לקוחות רבים מרשת החברתית הגדולה בעולם.

לפייסבוק נגישות רבה לאנשים שונים, השוברת את מחסום השפה, המחסום הדמוגרפי ומחסומים רבים אחרים.

לדאבוננו, אנשים רבים מנצלים אותו לפרסום שלילי ומצער לראות שהם עושים פעולות שיווק לא נכונות שדווקא פוגעות בעסק שלהם.

על מנת שזה לא יקרה לכם החלטנו לחלוק אתכם כמה מאותן טעויות המשפיעות לרעה על העסק שלכם.

משרד פרסום PR DIGITAL מפת פרצופים

כיצד לבצע שיווק נכון בפייסבוק ולהימנע מהטעויות הנפוצות הללו:

• הגדרת קהל אוהדים לדף עסקי

שיווק נכון בפייסבוק מתייחס קודם כל להגדרת קהל היעד שלך בעסק.
למעשה זהו שלב שמתייחס להגדרת העסק כמותג ומיהו קהל היעד שלו.
לאחר שקהל היעד מוגדל וברור – צריך לקדם את הדף העסקי עבור אותו קהל יעד.
קל מאוד לבעלי עסקים שאינם מבינים בפרסום בפייסבוק ללחוץ על כפתור הפרסום שפייסבוק ממליצה עליו
מבלי שהם יבינו כיצד להגדיל את הקידום הממומן הזה לקהל היעד הנכון והמתאים להם.

מה שקורה הוא שלרוב אותם עסקים מבזבזים כסף רב כדי לקבל מספר יפה של לייקים,
אך אותם לייקים מגיעים לרוב מאנשים לא רלוונטיים,
אלא אם כן הגדרת אותם לפי תחום עניין.
לכן מומלץ גם לבצע את הקידום דרך מערכת הפרסום של פייסבוק ולא דרך העמוד עצמו,
המאפשרת הגדרות מוגבלות יחסית.

• לבצע פניות ישירות לאנשים

אחד הדברים הגרועים ביותר שתוכלו לעשות בפייסבוק הוא לשלוח הודעות פרטיות לאנשים
גם אם הם קהל יעד פוטנציאלי שלכם, ולפרסם להם את המוצר שלכם.

זה מטריד, זה מעיק, אנשים לא אוהבים את זה וכדאי לכם להימנע מזה.
אתם יכולים אולי לחשוב כי אם אחד מתוך 100 אנשים ששלחתם להם
כן יקרא את ההודעה שלכם ויהיה לקוח שלכם - אולי זה ישתלם לכם, אך חשבו קצת מעבר לכך.

כעת יש עוד 99 אנשים, מתוך קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, שזוכרים אתכם לרעה.

• לתייג אנשים בתמונה

דבר נוסף שאנשים שונאים הוא שמתייגים אותם בתמונות שהם לא מופיעים בהם.

זה נפוץ היום בעיקר בפרסום ליינים ואירועים מסוימים במועדונים,
אבל אין ספק שמדובר באחת משיטות הפרסום המעיקות והשנואות ביותר בפייסבוק.

כאשר מתייגים אתכם בתמונה זה אומר שעד שתסירו את התיוג היא תופיע בדף הבית, בפרופיל שלכם.

לרוב זה מסתיים בחסימה של אותו אדם שתייג אתכם.
לכן, אתם לא רוצים להיות בצד המתייג.

• להעלות מעט/יותר מדי פוסטים

פרסום בפייסבוק המתבצע באמצעות הדף העסקי צריך להיות מאוזן מצד אחד
ופעיל מצד שני.

ללא קשר למספר הלייקים בדף העסקי שלכם – רק אחוז קטן מתוכם
באמת ייחשף לפוסטים החדשים שתעלו לדף ועוד קטן המספר של האנשים שיגיבו לפוסט.

אינכם רוצים להעלות 5-10 פוסטים ביום ולמלא את ה FEED - של האוהדים שלכם.

זה עשוי להציק להם והם עלולים להסיר את עצמם מהעמוד.

מצד שני, גם אינכם רוצים להעלות פוסט בודד בשבוע שכן גם כך החשיפה היא מעטה,

כך שכאשר גם הפעילות היא מעטה אין לצפות שיהיו תוצאות גדולות במתכונת הזו.

3-5 פוסטים בשבוע הם מספר מומלץ בהחלט לדף עסקי פעיל ואיכותי.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button