3 אסטרטגיות לייצור לידים שאתם יכולים ליישם בשנת 2019

השנה החדשה התחילה ואם עד עכשיו לא בדקתם, זה הזמן לבדוק אילו אסטרטגיות לייצור לידים עבדו עבורכם בעבר ואיך אתם יכולים לשפר ולעשות אופטימיזציה להן כדי שתוכלו לייצר עוד לידים עבור העסק שלכם בשנת 2019.

כשמדברים על ייצור לידים, ישנו הבדל בין לידים לבין לידים מוסמכים. לידים מוסמכים הם כאלה שנוצרו על ידי טרגוט קהל ספציפי מאוד, קהל שידוע לגביו כי הוא צריך את הפתרון שאתם מציעים. זה בדרך כלל מסתכם באחוז גבוה יותר של המרה מה שבא לידי ביטוי ביותר לקוחות בסופו של דבר.

על מנת להצליח לייצר לידים זולים ואיכותיים עבור העסק שלכם, אתם חייבים להשקיע הרבה עבודה ולייצר את האסטרטגיה שתייצר את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.

כדי לעזור לכם, אספנו 3 אסטרטגיות לייצור לידים שיכולות לעזור לכם לקבל לקוחות חדשים לעסק שלכם.

3 אסטרטגיות לייצור לידים שאתם יכולים ליישם עוד היום

  1. שדרוגים לתוכן שלכם – הציעו לקהל שלכם משהו בנוסף אחרי שהם קראו פוסט בבלוג שלכם – זו דרך מעולה לגרום להם לחבב אתכם. אחד מהשדרוגים הכי טובים שאתם יכולים לעשות לתוכן שלכם זה לספק למשתמשים את היכולת להוריד מקור מידע מסוים הקשרו בנושא של הכתבה בתמורה למידע מהלקוח הפוטנציאלי. לדוגמא, רשימת טיפים לשיווק נכון ברשתות החברתיות אם הפוסט בבלוג שלכם עוסק בשיווק ברשתות החברתיות. תציעו משהו שיכול לעזור להם, להוסיף עוד קצת ערך למאמר שלכם, הקוראים יכבדו את זה מאוד ויעריכו אתכם עוד יותר .

הוספת שדרוגים לתוכן זו דרך מעולה לייצר לידים שהוכיחה את עצמה כבר בעבר. אם זה לא משהו שאתם כבר עושים, יכול להיות שאתם מפספסים המון לידים פוטנציאליים שמתעניינים במה שאתם עושים.

  1. הציעו תקופת ניסיון – אם העסק שלכם מאפשר את זה, הציעו תקופת ניסיון שבה הלקוח יוכל להשתמש בשירות שלכם, זה כבר יקרב אותו לשלב הקנייה. תאפשרו לו לנסות את מה שיש לכם להציע ולראות בעצמו את הערך המעולה שאתם מציעים בשירות שלכם – זה יגדיל את האמון שלו בכם והוא בוודאות ימשיך ויהפוך ללקוח משלם אם הוא יבין כי השירות שלכם באמת עוזר לו.

 

  1. פופ אפ שקופץ לפני שהלקוח רוצה לצאת מהאתר – הסוג הזה של הפופ אפים הינו דוגמא לדרך יצירתית להשאיר את הלקוח באתר שלכם והם עובדים בצורה מעולה בדרך כלל. פופ אפ כזה מופעל למעשה כשהלקוח מנסה לצאת מהאתר. הוא בדרך כלל מכיל איזשהי הצעה שתנסה לתפוס את הפרטים של הלקוח רגע לפני שהוא יוצא מהאתר. זו אסטרטגיה מעולה ואם תלכו צעד קדימה ותהפכו את הפופ אפים האלה לאישיים יותר, תצליחו עוד יותר.

לסיכום – על מנת להישאר במרוץ ולהמשיך לעזור לעסק שלכם לצמוח, אתם חייבים לשדרג את אסטרגיות ייצור הלידים שלכם גם אם הן עבדו בצורה טובה בסוף שנת 2018. השדרוג לאסטרטגיות הקיימות ביחד עם הוספת אסטרטגיות חדשות ייקחו את העסק שלכם למחוזות חדשים בשנת 2019. תשקיעו בלידים שלכם וזה ישתלם לכם בוודאות.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: