המדריך המלא לפרסום בגוגל – מבנה של חשבון פרסום

זמן קריאה: 4 דקות

ברוכים הבאים להמשך המדריך שלנו לפרסום בגוגל, והפעם נראה איך ליצור חשבון AdWords בצורה הטובה ביותר. בניית חשבון חדש זו לא משימה קשה כמו שזה נראה.

נכון, הממשק יכול להיות קצת מסובך לפעמים, אבל במאמר הזה נעבור צעד אחר צעד ותבינו כל מה שאתם צריכים כדי ליצור מבנה נכון לחשבון הפרסום שלכם בגוגל.

זכרו, המבנה של החשבון שלכם הוא לא קבוע, וסביר להניח שתשנו ותפתחו אותו עם הזמן.

למה המבנה של חשבון ה-AdWords  שלכם כל כך חשוב?

נקח רגע צעד אחורה, מה זה אומר בכלל מבנה החשבון ולמה זה חשוב?

בצורה פשוטה, הדרך שבה אתם בונים את החשבון שלכם תאפשר לכם לשלוט באיך, מתי ולמה המודעות שלכם יופיעו. חשבון שהמבנה שלו לא טוב זה כמו לנסות לנהוג במכונית שלא בנויה כמו שצריך – תאונות יקרו.

היתרונות של מבנה חשבון נכון הם:

  • מבטיח שהחיפושים שמפעילים את המודעות שלכם רלוונטיים לקהל שלכם.
  • ציון איכות טוב יותר מה שמביא לתוצאות טובות יותר ועלויות נמוכות יותר. ציון איכות זה למעשה המדד לכמה גוגל אוהבים אותכם. (ואתם רוצים שגוגל יאהבו אותכם).
  • שומר על ארגון ואפשרויות אופטימיזציה נוחות. אם החשבון שלכם בנוי בבלאגן, אז סביר שאתם תלכו לאיבוד בתוך הבלאגן הזה, התוצאות שלכם ייפגעו ולא תוכלו לעשות אופטימיזציה. אז תמיד תחשבו על סדר וארגון כשאתם בונים את החשבון.

 

6 המרכיבים העיקריים במבנה של חשבון AdWords

  1. קמפיינים – בדרך כלל החשבון שלכם יכלול כמה קמפיינים בודדים סביב נושאים מסוימים. כל קמפיין כולל בתוכו קבוצות של מודעות, המכילות מילות מפתח רלוונטיות למודעות הטקסט ודפי הנחיתה. אני ממליץ להחליט על נושאים לקמפיינים בהתבסס על הדרך שבה אתם רוצים לחלק את התקציב שלכם מאחר ותצטרכו לקבוע את התקציב כשאתם פותחים את המקפיין.
  2. קבוצות מודעות – תחת כל קמפיין, אתם תצרו קבועות של מודעות, שיהיו מאוד ספציפיות. אין מספר מומלץ של קבוצות שצריכות להיות, אבל בדרך כלל עדיף לא להגזים מכיוון שאם תעשו יותר מדי, הדבר ימתח לכם את התקציב על יותר קבוצות של מודעות, מילות מפתח, מודעות טקסט ודפי נחיתה ולמעשה זה עלול לפגוע לכם בתוצאות. קבוצות של מודעות כוללות מילות מפתח ( בין 10-20), מילות המפתח הללו מפעילות את המודעות שלכם (2-3 לכל קבוצה של מילות מפתח), ואלה מכוונות לדפי הנחיתה.
  3. מילות מפתח- מילות המפתח שלכם יהיו תחת כל קבוצה של מודעות והן חשובות מאוד כדי לשלוט בדרך שבה יוצגו המודעות שלכם. כשמישהו מקליד בשורת החיפוש בגוגל, השאילתא שלו מותאמת למילת המפתח שלכם, וזה מה שמפעיל למעשה את המודעה שלכם. לכל מילת מפתח יש מחיר מקסימלי, סוג התאמה וציון איכות הקשורים אליה. חשוב לעשות מחקר מילות מפתח, ולהבין לעומק את ההתאמה הדרושה למילות המפתח ולעבוד על אופטימיזציה ושיפור למילות המפתח עם הזמן.
  4. מילים שליליות- משהו שהרבה מפרסמים מפספסים, למרות זאת, מילים שליליות הן חיוניות לקמפיין וחשובות אם אתם לא רוצים לבזבז כסף על חיפושים לא רלוונטיים. במיוחד אם אתם משתמשים בהתאמה רחבה לחיפוש של המשתמש, סביר להניח שתמשכו אליכם משתמשים שלא רלוונטיים בכלל למודעה שלכם ולדף הנחיתה שלכם. המשיכו לבנות את רשימת המילים השליליות שלכם באופן קבוע.
  5. מודעות טקסט – מדובר על הטקסט עצמו המופיע כשהמודעה שלכם מופעלת. כל קבוצת מודעות צריכה להכיל בין 2-3 מודעות המובילות לאותו דף נחיתה. חשוב לעקוב אחרי המדריך של AdWords כדי שגוגל יאשרו לכם את המודעות, לבדוק את המודעות שלכם כל הזמן ובאמת לציין בצורה טובה את היתרונות של ההצעה שלכם במודעת הטקסט.
  6. דפי נחיתה – היעד שאליו מגיעה כל מודעה. אני ממליץ להיות מאוד מחושבים עם דפי הנחיתה שלכם, תודאו שכל מודעה מובילה לדף נחיתה מאוד רלוונטי, המשקף לא רק את מילות המפתח אלא גם את מודעת הטקסט שהובילה אליו. הרלוונטיות והאופטימיזציה של דפי הנחיתה הם קריטיים כדי לראות הצלחה בפרסום בגוגל.

ההיררכיה בחשבון הפרסום נראת כך:

כל חשבון יכול לפתוח כמה קמפיין, בכל קמפיין ניתן להכניס כמה קבוצות מודעות, לקבוצת מודעות יהיו מילות מפתח (כמה שתרצו, לרוב 5-15 ביטויים לקבוצה) ועמוד נחיתה אחד לכל קבוצה. בכל קבוצה תצרו כמה מודעות (אנחנו ממליצים על 3 מודעות לפחות), חשוב ליצור כמה מודעות, כדי לבחון אותם ולבצע אופטימיזציה לאורך הזמן.

 

אחרי שראינו את הבסיס. נכנס קצת יותר לפרטים לגבי מה צריך כדי לבנות את החשבון. אם אתם חדשים לגמרי בתחום, קודם כל תצרו חשבון (כנסו למדריך ליצירת חשבון) ובמאמר הבא נראה איך ממשיכים הלאה.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

בעזרת שאלון קצר שהכנו תוכלו לגלות איך להביא לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

פרסום בגוגל

מה זה Google Ads ולמה זה חשוב לעסק שלך?

זמן קריאה: 5 דקות אם יש לכם היכרות בסיסית עם עולם השיווק הדיגיטלי, אתם ודאי מכירים את Google Ads (מודעות גוגל), או שמעתם את המושג ממשרד הפרסום שלכם. גם

פרסום בגוגל

אופטימיזציה למנועי חיפוש – למה אתם חייבים להוסיף את המיקום של העסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, ככה ציבור הגולשים באינטרנט מצליח להתמצא בצורה יעילה יותר. במקום שבו בעבר היינו מחפשים מידע גלובלי באינטרנט, עכשיו אנחנו מעדיפים לקבל

פרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לוח זמנים

זמן קריאה: 4 דקות שמעתם פעם על הביטוי “ידע הוא כוח”? אם כן, איך זה שאין לכם מושג באילו ימים ובאילו שעות המודעות שלכן עובדות הכי טוב מבחינת חשיפות,

פרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לידים

זמן קריאה: 6 דקות כל בעל עסק שתשאלו אותו מה הוא צריך, יענה לכם שהוא צריך עוד לקוחות. עסקים לא יכולים להסתמך רק על לקוחות קיימים כדי לצמוח, אז

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

מיתוג דיגיטלי

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

מיתוג דיגיטלי

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?