ישנם כמה מדדים שבהם צריכים להתרכז מפרסמים בגוגל כדי להבטיח החזר השקעה טוב מהקמפיינים שלהם. אחוז הקלקה הוא בין החשובים ביותר. אחוז ההקלקה של מודעה מסוימת הוא למעשה אחוז המשתמשים שלוחצים על המודעה כשהיא הוצגה בפניהם על סמך התוצאות שהם קיבלו מהחיפוש. אלא אם המודעות שלכם משכנעות וכתובות היטב, אחוז ההקלקה שלכם יפגע, מה שישפיע על ציון האיכות, דירוג המודעות, עלות עבור לחיצה ועלות עבור המרה.
אז איך לכתוב מודעות שאנשים ירצו ללחוץ עליהן? בואו נגלה.
מה חיוני למודעות הטקסט בקמפיין הפרסום בגוגל
לכל המודעות הטובות ביותר בגוגל יש שלושה דברים במשותף:
- מאפיינים
- תועלות
- קריאה לפעולה
בואו נבחן על אחד מהם לעומק.
מאפיינים
בי ואם אתם מוכרים מוצר מסוים או מפרסמים את כל העסק שלכם, המודעות שלכם בקמפיין בגוגל צריכות להדגיש את המאפיינים של מה שאתם מוכרים. זה יכול להיות ההצעה הייחודית לכם הקשורה בשירות שאתם מציעים או מאפיין מיוחד של מוצר חדש שיש ברשותכם ואותו אתם מציעים.
תועלות
כשאתם רושמים את התועלות של המוצר או השירות שלכם, זכרו תמיד לשאול את עצמכם: ” מה יוצא ללקוח מכל הסיפור?” למעשה, מה הלקוחות יקבלו מזה שהם יבחרו דווקא במוצר או בשירות שלכם.
קריאה לפעולה
הקריאה לפעולה במודעה שלכם – למעשה בחלק שבו אתם מבקשים או מצווים כביכול על המשתמש לעשות משהו, כמו לבצע רכישה או להירשם כדי לקבל הצעה, זה ישתנה לפי מה שאתם רוצים שהמשתמשים יעשו מן הסתם. תכללו שפה משכנעת בקריאה לפעולה שלכם.
בנייה של המודעות שלכם
יש המון דרכים לכתוב מודעה לקמפיין שלכם בגוגל, אבל הרבה מומחים מסכימים על המבנה שצריך להיות מבנה מסוים כדי שהקמפיין יצליח.
התכון של המודעה צריך קודם כל להדגיש את התועלות של המוצר או השירות. זה בגלל, שלקוחות לא רוצים לקנות מוצרים או שירותים, אלא הם רוצים לפתור בעיות. על ידי הדגשת התועלות של המוצר אתם יכולים לפנות לרגש של הלקוחות ולהציע להם דרך לפתור את הבעיה שלהם.
בין אם אתם בוחרים להדגיש קודם כל את התועלות של המוצר שלכם או לא, כל המודעות שלכם צריכים להכיל את שלושת האלמנטים הנ”ל. קחו את הזמן להבין את התועלות והמאפיינים וחברו קריאה לפעולה שתהיה רלוונטית ומשכנעת.
התשמשו בפעלים במודעות שלכם
שינויים קטנים יכולים לעשות הבדל עצום בקמפיין הפרסום שלכם בגוגל. דרך אחת לכתוב מודעות יותר משכנעות היא לכתוב פועל מסוים במודעה.
שימוש בפועל לא רק נשמע יותר דינמי אלא גם משמש כקריאה לפעולה בהסוואה. כשאתם כותבים את המודעות שלכם, דמיינו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אומרים ” אני רוצה ל..” כשהם מבצעים חיפוש בגוגל ואז השלימו את המחשבה הזו בטקסט שלכם. אם אתם לא יכולים להשתמש בפעלים בכותרת שלכם, השתמשו בהם בקריאה לפעולה.
הימנעו מחזרות
הרבה מפרסמים מניחים שכתיבת מודעה משכנעת זה קל. אבל, לגוגל יש הגבלות די מאתגרות לגבי מספר התווים שאתם יכולים להשתמש בתוכן שלכם, מה שדורש בפועל יצירתיות בכתיבת המודעות.
כשיש כל כך מעט תווים לעבוד איתם בכל מקום , זה קריטי שתמקסמו את השטח שיש לכם ותמנעו מלחזור על עצמכם. הרבה מפרסמים חסרי ניסיון עושים את הטעות של לחזור על אותו המידע פעמיים במודעה אחת, וככה הם מבזבזים תווים יקרים מה שעולה להם כסף.
תבדקו את המודעות שלכם
מפרסמים חסרי ניסיון לעיתים מבזבזים המון זמן על המודעה שלהם, אבל לא באמת בודקים אותה כמו שצריך. קבלת החלטות על סמך הנחות זה תמיד רעיון לא טוב, וכשזה מגיע לפרסום בגוגל, זה יכול להעיד על ההבדל בין הצלחה וכישלון.
בדיקת התוכן של המודעות שלכם זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות וכל אחד צריך ליישם את זה בכל קמפיין שהוא.
שינויים קטנים בתוכן יכולים להשפיע המון על אחוזי ההקלקה. לעין לא מיומנת, מודעות מסוימות לא שונות כל כך אחת מהשנייה, ובדיקה נכונה תביא מידע אמיתי שעליו אפשר להסתמך במקום על הנחות שנתלשו משום מקום.
בדיקת המודעות שלכם היא תהליך פשוט למדי:
- תכתבו שתי מודעות.
- הריצו אותן במקביל בקמפיין שלכם.
- תראו לאיזו מהן יש אחוז הקלקה גבוה יותר.
- הורידו את המודעה עם האחוז הנמוך יותר והחליפו אותה באחרת.
- חזרו על התהליך 2-4 פעמים.
תעקבו אחרי התהליך הזה וככה תדאגו שאתם מקבלים את אחוז ההקלקה הגבוה ביותר.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: