קבוצות של מודעות הן מרכיב חיוני בפרסום בגוגל, ההיררכיה בקמפיינים בגוגל היא כזאת: בניית הקמפיין, בתוכו קבוצות מודעות שונות ובכל קבוצת מודעות אפשר להעלות כמה מודעות רלוונטיות. יצירת קבוצת מודעות אפקטיבית, יכולה לעוזר לכם לייצר עוד תנועה ולידים במחיר נמוך וגם להגדיל את מספר ההמרות באתר שלכם.
במאמר הזה נלמד:
- מה זה אומר קבוצת מודעות ביחס לפרסום בגוגל.
- למה משתמשים בקבוצות מודעות.
- וכמובן, איך ליצור קבוצת מודעות אפקטיבית לקמפיין גוגל.
אז מה זה קבוצת מודעות?
בעיקרון קבוצת מודעות היא המכילה מילות מפתח מסוימות בקמפיין שלכם בגוגל ואת המודעות שיעלו בחיפוש השאילתות הרלוונטיות באותן מילות המפתח.
המערכת של גוגל בנוי בצורה כזאת שהמפרסם קודם כל יוצר חשבון, לאחר מכן קמפיין מודעות והוא המכיל את קבוצות המודעות.
קבוצות המודעת מכילות:
- מילות מפתח
- מודעות טקסט
- דפי נחיתה
במילים אחרות, קבוצות של מודעות הן כלי לארגון קמפיין בחשבון שלכם בהיררכיה בעלת משמעות.
חשיבותן של הקבוצות
אז הבנו שקבוצות של מודעות הן למעשה מרכיב במבנה של קמפיין בגוגל. אז למה לטרוח בכלל? מה הופך אותן לכל כך חשובות?
קבוצת מודעות מכילה המון דברים חשובים!
רוב מנועי החיפוש מסתכלים על קבוצות של מודעות כדי לקבוע:
- אילו מילות מפתח המודעות שלכם יגיבו להן.
- מה המודעה שלכם תראה כשהיא תופיע.
- איפה יילקח המשתמש כשהוא לוחץ על המודעה שלכם.
אתם מחליטים:
- למי לפרסם.
- מה להגיד כדי למשוך תשומת לב.
- ומה תהיה המילה האחרונה כדי לסגור את העניין.
איך ליצור קבוצות מודעות שעובדות באמת
הכוונה ב-“עובדות באמת” הינה לקבוצות של מודעות שעולות פחות וממירות יותר. למעשה, כשיוצרים קבוצות של מודעות, תרצו לוודא שאתם מאפשרים אינטגרציה ועקביות:
- אינטגרציה – צרו מערכת שבה אתם יוצרים באופן קבוע קבוצות של מילות מפתח, מודעות טקסט ודפי נחיתה שעובדות טוב אחת עם השנייה.
- עקביות – האינטגרציה הזאת צריכה להעיד על עקביות. המודעות שלכם ועמודי הנחיתה צריכים להיות קשורים באופן ישיר למה שהמשתמשים מקלידים בשורת החיפוש.
יש 2 סיבות עיקריות שבגללן הדברים הללו כל כך חשובים לכן ולעסק שלכם:
- עלויות נמוכות – בגלל המערכת הנותנת את ציון האיכות, יצירת קבוצות של מודעות עקביות וטובות אומר למעשה שתשלמו פחות כסף על אותן הלחיצות של המשתמשים.
- יותר המרות – אם אני מחפש “אוכל לכלבים” ומודעת הטקסט שלכם מדברת על אוכל לכלבים, ואז אני מועבר לעמוד שבו מדברים על אוכל לכלבים, יש סיכוי הרבה יותר גדול שאני אשאיר פרטים או אקנה משהו מאשר מצב שבו מודעת הטקסט ודף הנחיתה ממש לא קשורים אחד לשני מבחינת מילות המפתח והתוכן.
אז מה יש בתוך קבוצות של מודעות? מודעות טקסט כמובן. במאמר הבא נלמד איך מודעות טקסט עובדות בקמפיין פרסום בגוגל ואיך אפשר לשפר את המודעות האלו כדי לקבל תוצאות טובות יותר.
לחלק הרביעי – טקסטים למודעות לפרסום בגוגל לחצו כאן
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: