המדריך המלא לפרסום בגוגל – טקסטים למודעות

המדריך המלא לפרסום בגוגל – חלק רביעי – טקסטים למודעות
זמן קריאה: 3 דקות

ברוכים הבאים לחלק הרביעי במדריך המלא שלנו לפרסום בגוגל, בחלק הזה נסתכל על התוכן של המודעות בקמפיין ה-PPC שלכם ונראה איך אפשר לשפר אותן.

טקסטים מכוונים נכון ומושכים הם קריטיים כדי לקבל קמפיין גוגל יעיל ומשתלם. לעיתים קרובות הן הגורם הדבר הראשון שלקוחות פוטנציאליים רואים לפני שהם מגיעים לאתר שלכם: הם מחפשים משהו שקשור בעסק שלכם ואז המודעות שלכם מופיעות בתוצאות החיפוש.

בין אם הם מקליקים על המודעה שלכם או לא ומגיעים לאתר שלכם תלוי בכמה המודעה שלכם חזקה ורלוונטית למה שהם רוצים למצוא.

מכיין שהטקסט ב-PPC הוא רוב הזמן “המגע הראשון”, זה חיוני שתכתבו אותו בצורה הטובה ביותר. לכתיבת מודעות טובות עם שימוש של מילות מפתח יכול להיות כמה תועלות:

  • שיפור אחוזי הקלקה.
  • ציון איכות טוב יותר.
  • עלות נמוכה יותר.

הדברים הכי חשובים לשים לב אליהם כשכותבים מודעות טקסט כזאת זה לוודא שהמודעה שלכם רלוונטית מאוד:

  • למוצר או לשירות שלכם.
  • לכוונה של המשתמש בחיפוש שלו.
  • לדף הנחיתה שלכם.

הצורה הכי פשוטה של טקסט לקמפיין PPC נראה ככה:

הצורה הזו מכילה כותרת, קישור לאתר, ושורה של תיאור המוגבלת במספר התווים האפשריים.

מבחינה אידיאלית, מודעות טקסט כאלה צריכות לתפוס את העין ולשכנע:

  • המודעות צריכות לכלול מילת מפתח מסוימת לפחות פעם אחת.
  • לשדר את התועלת לצרכן, למה הוא צריך להיכנס לאתר שלכם דווקא.
  • לכלול קריאה משכנעת לפעולה או משפט שאומר למשתמש מה לעשות ומה הוא יקבל כשילחץ על המודעה.

גוגל מציעים המון כלים שיכולים להפוך את המודעות שלכם למשכנעות יותר. לדוגמה, אתם יכולים להשתמש בהרחבות למודעות כדי לספק לינקים נוספים שהמשתמש יכול ללחוץ עליהם, וגם לתת עוד מידע הנוגע למוצר או לשירות שלכם.

המידע הנוסף הזה יכול לכלול:

  • מיקום ויצירת קשר – כמו כתובת פיזית ומספר טלפון.
  • תמונות – של המוצרים או של דברים אחרים.
  • SiteLinks– תוסף של קישורים לעמודים פנימיים באתר.

 

 

חשיבות האופטימיזציה למודעות הטקסט שלכם

מפרסמים רבים בגוגל בעלי קמפיינים מצליחים, תמיד בודקים ומשנים את המודעות שלהם כדי למצוא את הצורה הטובה ביותר לכתוב בשביל כל קבוצה של מילות מפתח. על מנת למקסם את כמות הלחיצות ואת ציון האיכות ובסופו של דבר להוריד את המחיר ללחיצה, מה שיוצר רווח גדול יותר.

כשהמודעה שלכם יותר רלוונטית למחפש, אחוז ההקלקה משתפר, ואחוז הקלקה גבוה זה הוא המרכיב המשמעותי ביותר כשזה מגיע לציון האיכות המתקבל מגוגל. ציון איכות גבוה ירים את כל החשבון שלכם שזה מצוין לעסק שלכם. למה? כי ציון איכות טוב משפר את הדירוג של המודעות שלכם ומקטין את העלות שאתם משלמים עבור כל לחיצה.

ההמלצה שלנו תמיד ליצור 3 מודעות שונות לכל קבוצת מודעות, אם תקחו רק כמה דקות כל שבוע כדי לשפר את הרלוונטיות של המודעות שלכם ואת אחוזי ההקלקה שלכם, למעשה תוציאו את שתי המודעות המביאות את התוצאות הפחות טובות ותחליפו את הטקסט שלהם בטקסט חדש.

 

במאמר הבא נדבר על אחוזי הקלקה, למה הם חשובים ואיך לשפר אותם.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

בעזרת שאלון קצר שהכנו תוכלו לגלות איך להביא לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

פרסום בגוגל

מה זה Google Ads ולמה זה חשוב לעסק שלך?

זמן קריאה: 5 דקות אם יש לכם היכרות בסיסית עם עולם השיווק הדיגיטלי, אתם ודאי מכירים את Google Ads (מודעות גוגל), או שמעתם את המושג ממשרד הפרסום שלכם. גם

פרסום בגוגל

אופטימיזציה למנועי חיפוש – למה אתם חייבים להוסיף את המיקום של העסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, ככה ציבור הגולשים באינטרנט מצליח להתמצא בצורה יעילה יותר. במקום שבו בעבר היינו מחפשים מידע גלובלי באינטרנט, עכשיו אנחנו מעדיפים לקבל

פרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לוח זמנים

זמן קריאה: 4 דקות שמעתם פעם על הביטוי “ידע הוא כוח”? אם כן, איך זה שאין לכם מושג באילו ימים ובאילו שעות המודעות שלכן עובדות הכי טוב מבחינת חשיפות,

פרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לידים

זמן קריאה: 6 דקות כל בעל עסק שתשאלו אותו מה הוא צריך, יענה לכם שהוא צריך עוד לקוחות. עסקים לא יכולים להסתמך רק על לקוחות קיימים כדי לצמוח, אז

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

מיתוג דיגיטלי

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

מיתוג דיגיטלי

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?