רוצה לדעת איך פרסום בפייסבוק יכול להביא לקוחות לעסק שלכם?

התחרות על תשומת ליבו של הגולש בפייסבוק הפכה קשה מאי פעם. אז כדי באמת לראות תוצאות מהפרסום בפייסבוק –  אתם צריכים צוות מנוסה של מנהלי קמפיינים ואנשי קריאטיב שידעו לבנות את האסטרטגיה הנכונה ולבצע את ההתאמות הנדרשות במהלך הקמפיין כדי לא לבזבז לעסק שלכם תקציב יקר ערך. 

רוצים גם אתם לדעת איך הופכים פרסום בפייסבוק למוצלח? הגעתם למקום הנכון 

רוצה לדעת איך פרסום בפייסבוק יכול להביא לכם לקוחות?

מה קורה בפועל כשמתחילים איתנו פרסום בפייסבוק?

בונים אסטרטגיה שיווקית

נבצע בדיקה ומחקר של מצב השוק בתחום שלכם ונתכנן את האסטרטגיה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

בוחנים את הקהל

בשלב זה נמצא את הקהל הנכון ביותר עבור העסק שלכם – זה שיתעניין בעסק ויספק את החזר ההשקעה הטוב ביותר.

יוצרים קונספט

לאחר שהבנו מה האסטרטגיה ומי הקהל – צוות הקריאטיב שלנו יבנה מודעות רלוונטיות וחזקות שימשכו את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

עולים לאוויר

הקמפיין מוכן והוא עולה לאוויר. מזל טוב! עכשיו מחכים לתוצאות. בהצלחה!

עושים אופטימיזציה

הצוות שלנו שם לב לכל פעימה ולכל תזוזה בקמפיין על מנת לשפר ולייעל את המודעות כדי לא לבזבז לכם תקציב ולקבל את התוצאות הטובות ביותר.

לא בטוחים למה דווקא לפרסם בפייסבוק?

הנה 3 סיבות שיכולות לעזור -

המסר הנכון – פייסבוק זה המקום לחלוק בו את הסיפור שלכם ולמכור את המוצר או השירות שלכם בעזרת מגוון רחב של אפשרויות פרסום וטרגוט.

הזמן הנכון – בפייסבוק אתם יכולים לבחור בדיוק מתי לפרסם, תוכלו להגיע ללקוחות בזמן האידיאלי.

הבן אדם הנכון – מגוון אפשרויות הטרגוט יאפשרו לכם להגיע ולהתחבר בדיוק לאנשים שאתם מחפשים.

רוצים להביא לקוחות מהפייסבוק? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

פתיחת דף עסקי בפייסבוק בצורה הנכונה:

שלב 1 – היכנסו לכתובת www.facebook.com/pages/create  ובחרו את הקטגוריה המתאימה לעסק שלכם.

בחירתכם תהיה משמעותית בחיפוש עמודים בתחומי עניין מסוימים ובדרך הופעתכם במנוע החיפוש של פייסבוק.

שלב 2 – בחרו את שם העמוד שלכם (אם אינכם בטוחים, בחרו שם קרוב ואחר כך שנו אותו כשתראו אותו לנגד עיניכם. בכל מקרה, תוכלו לשנות את שם העמוד כל עוד יש לכם פחות מ-100 לייקים לעמוד).

שלב 3 – כתבו משפט אודות קצר לעמוד (ניתן לשנות אחר כך בהגדרות העמוד).

שלב 4 – בחרו תמונת פרופיל לעמוד (נרחיב על כך בפסקה הבאה).

שלב 5 – כעת תשאלו אם אתם רוצים להוסיף את העמוד למועדפים (תפריט המועדפים הנו תפריט צדדי בתוך דף המשתמש האישי שלכם בפייסבוק).

שלב 6 – תוכלו לבחור את קהל היעד המועדף לעמוד שלכם, או ללחוץ על “דלג” ולהמשיך לדף החדש שלכם.

פרסום בפייסבוק מורכב מכמה שלבים:

1.בניית תוכנית שיווקית לפייסבוק.

2.הבנת הלקוחות שלכם.

3.ניהול תוכן איכותי בדף.

4.פתיחת דף עסקי.

5.ניהול קמפיין ממומן (מומלץ לקחת משרד פרסום דיגיטלי שמבין שלא תבזבזו תקציב סתם)

חשוב להיות סבלניים עם הקמפיינים שלכם בפרסום בפייסבוק! ולהבין שאי אפשר להבטיח תוצאות מידיות והכל עניין של למידה והבנה של הקמפיין.

כדי להבין אם הקמפיין שלכם מוצלח, תצטרכו לחכות לכמות המרות מספקת, זה משתנה מתחום לתחום.

לצורך הדוגמא, אם אני מעלה קמפיין לידים למכירת קרקעות לנדל״ן ואני מצפה לעלות של 60 ש״ח לליד, אני אמתין להוצאה של 300 ש״ח בחשבון לפחות יומיים מרגע עליית הקמפיין, אם לא קבלתי המרות, אפשר להתחיל לשקול שינויים, אם קבלתי המרות, שווה לי לחכות עוד קצת. 

קמפיין מוצלח לרוב רץ 3-5 שבועות עד שמחדשים תוכן, אך לעיתים מדובר בתעשייה תחרותית בתקציבים גבוהים אז הדרישה לחידוש תוכן גדולה יותר. גם ההפך המוחלט קורה, יש קמפיינים שרצים שנים בלי שינוי ועובדים מעולה.

מבולבלים? צרו איתנו קשר לייעוץ, נשמח לעזור לכם.

בהחלט! כל אחד שמעוניין למכור מוצר או שירות, אך חשוב לדעת איך לנהל אותו נכון לכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע.

קודם כל חשוב לדעת מי קהל היעד שלכם ולאן אתם רוצים שהפוסטים האלה יגיעו, לאחר מכן תיצרו תוכן שימשוך את העין של הלקוח שלכם.

בעזרת החשבון העסקי תוכלו לקדם כל פוסט שתרצו.

פרסום בפייסבוק לעסקים

יש לכם כמה דק? קבלו טיפים של מקצוענים

מחיר פרסום בפייסבוק – כמה זה באמת עולה ולמה לצפות

זמן קריאה: 10 דקות החלטתם שאתם רוצים לנסות לפרסם בפייסבוק ואתם רוצים לדעת כמה זה באמת יעלה לכם? המידע שמצאנו ברשת דל ונוגע סביב תקציבי פרסום בלבד, אך הפרסום בפייסבוק כולל בתוכו גם עלויות נלוות וחשוב לקחת גם אותם בחשבון, לכן החלטנו לפרט ככל הניתן את עלות הפרסום הכוללת את העלויות מסביב. תכינו דף ועט, קחו מחשבון וגלו בדיוק כמה באמת עולה לפרסם בפייסבוק. כמה עולה פרסום בפייסבוק? פרסום בפייסבוק מורכב מעלויות רבות ומשתנה מעסק לעסק, כדי לעשות לכם

קרא עוד »

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות כמו: מה הם כל סוגי המודעות בפייסבוק. מה מיוחד בכל סוג. למה חשוב להשתמש בסוג הנכון לכם. מה הסוג הטוב ביותר לשימוש. אז קדימה, בואו נצלול לתוך סוגי המודעות ונראה מה הכי מתאים לפרסום העסק שלכם בפייסבוק. סוגי מודעות לקמפיין פרסום בפייסבוק מודעות תנועה ולידים לאתר שלכם אחת מהמטרות הנפוצות

קרא עוד »

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום יכול לעשות עבורכם עבודה מצוינת, אבל אפשר גם לפרסם בעצמכם, במיוחד אם יש לכם נכונות ללמוד ולהמשיך להשתפר כל הזמן. בטח שמתם לב שעמודים עסקיים לא ממש מצליחים להגיע עם התוכן שלהם לקהל האוהדים, מבלי לשלם על קידום. גם לקהלים חדשים כמעט בלתי אפשרי להגיע בעזרת תוכן אורגני, כלומר כזה

קרא עוד »

קידום עסקים קטנים בפייסבוק, איך לעשות את זה נכון?

זמן קריאה: 5 דקות יש לכם עסק קטן? אתם צריכים עמוד פייסבוק עסקי. גם היום פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכנראה גם הרשת המרכזית בקרב הקהל של העסק שלכם.עמוד עסקי בפייסבוק יאפשר לכם לשמור על קשר ותקשורת עם הלקוחות הקיימים, ולעורר תשומת לב ומודעות אצל לקוחות פוטנציאליים חדשים. העמוד העסקי שלכם בפייסבוק יכול לייצר עבורכם לידים, לחזק את המוניטין שלכם ולשפר את שביעות הרצון של הלקוחות, באמצעות תקשורת דו כיוונית. משרד פרסום יכול לעשות עבורכם את העבודה, אבל

קרא עוד »

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום סופר מקצועי, שיווק דיגיטלי הוא תמיד למידה תוך כדי תנועה ולא תכנית קבועה מראש. למרות הכל, כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, יש כמה טיפים שנוכל לתרום מניסיוננו, וכדאי לנסות אותם: 1.וידאו, וידאו ועוד פעם וידאו! בשיווק בפייסבוק ובכלל ברשתות חברתיות, סרטוני וידאו עדיפים על פני תמונות וטקסט. הוכח שמודעות שכוללות סרטון,

קרא עוד »

פייסבוק פיקסל – מה זה ואיך משתמשים? המדריך המלא

זמן קריאה: 4 דקות מה זה הפיקסל של פייסבוק הפיקסל של פייסבוק (Facebook Pixel), הוא למעשה קוד המשמש מפרסמים ועוזר להם לעקוב אחרי מבקרים באתר. הפיקסל למעשה מניח עוגיה (Cookie) העוקבת אחרי המבקרים באתר ויודעת לשאוב נתונים עליהם העוזרים לניהול קמפיין הפייסבוק שלכם במעקב אחרי ההמרות מהפייסבוק לאתר, בדרך הזאת אפשר ליצור ביתר קלות קהל לפרסם אליו, קהל כזה שהיה וביקר באתר שלכם. במאמר זה נבחן מה היתרונות של הפיקסל הנ”ל ואיך מתקינים אותו. היתרונות של הפיקסל בעבר היו

קרא עוד »

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – ניהול מודעות

זמן קריאה: 5 דקות במאמר השלישי במדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, נראה מה התהליך הדרוש להגדרת הקמפיין הראשון שלכם במנהל המודעות של פייסבוק. במאמר הזה נבדוק: מה הוא מנהל המודעות של פייסבוק. איך להשתמש ולנווט במנהל המודעות. איך להגדיר קמפיין מודעות. מוכנים ליצור את קמפיין המודעות הראשון שלכם? יאללה לעבודה. מה הוא מנהל המודעות של פייסבוק (Facebook Ads Manager) בפייסבוק, כלי הניהול העיקרי לקמפיינים שלכם הוא מנהל המודעות. על ידי שימוש במנהל המודעות של פייסבוק תוכלו: להגדיר קמפיינים חדשים. ליצור

קרא עוד »

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות

זמן קריאה: 5 דקות זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול להביא לכם הרבה יותר ערך מאשר קידום אורגני.  לא משנה אם אתם רוצים לחשוף את העסק שלכם ליותר אנשים כדי לאסוף לידים או לייצר חשיפה או להגדיל באופן גורף את המכירות, הדרכים להשגת המטרות הללו שוכנים אי שם בעולם הפרסום בפייסבוק והאינסטגרם (שתי הפלטפורמות השולטות בתחום בארץ ובעולם).  במאמר הזה

קרא עוד »

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

זמן קריאה: 5 דקות בשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים להוסיף למאמצי הקידום האורגניים שלהם, גם קידום ממומן.  עם יותר ממיליארד משתמשים חודשיים, אינסטגרם מדורגת שנייה אחרי פייסבוק מבחינת משתמשים פעילים ויותר ויותר משתמשים מצטרפים לרשת החברתית הזו כדי להנות מהפיצ’רים הקיימים ומפיצ’רים חדשים הנוספים כל הזמן. עם כמות כזו של משתמשים – אפשרויות חדשות נפתחות בפני בעלי עסקים מדי

קרא עוד »

5 טיפים שיעזרו לכם לייצר עוד מכירות בעזרת המודעות הדינמיות של פייסבוק

זמן קריאה: 4 דקות מפעילים מודעות דינמיות בפייסבוק? אם לא, כדאי לכם להתחיל ואם כן, יכול להיות שתהיתם איך אתם יכולים לשפר את המודעות ולמכור עוד מוצרים בעזרתן.  אז בואו נצלול ישר פנימה ונראה איך אתם יכולים לעשות אופטימיזציה למודעות האלה ולייצר עוד מכירות.    1.קטלוגים וקבוצות של מוצרים במקום מוצרים בודדים   המון מפרסמים בפייסבוק בודקים מודעות בודדות וקריאטיבים שונים על מנת לקבוע מה עובד יותר טוב, וזה מעולה, אבל מה עושים עם המידע הזה בסופו של דבר?

קרא עוד »

אסטרטגיית פרסום בפייסבוק לשנת 2022

זמן קריאה: 7 דקות ברוכים הבאים לשנת 2022! אחרי סוף סוף אנחנו מתחילים לשים את הקורונה בצד ולהתמודד עם כל השינויים ששנת 2021 הביאה עלינו, יש דבר אחד ענק שלא השתנה ואפילו הלך והתחזק – הפרסום בפייסבוק. בזכות הכלים הרבים שיש בפייסבוק ואחרי שכל כך הרבה עסקים עברו לדיגיטל בשנה שחלפה, אנחנו לא מופתעים שאפילו אם מפרסמים בעלי תקציבים קטנים מאוד אוהבים לפרסם בפייסבוק, עם הקמפיינים הנכונים ושינויים מתוזמנים נכונה – אפשר להגיע לתוצאות מעולות.  בוא נקפוץ ישר לעניינים

קרא עוד »

12 טיפים שיעזרו לכם בקידום עסקים בפייסבוק בשנת 2022

זמן קריאה: 6 דקות שנת 2022 ללא ספק הולכת להיות שנה ענקית בכל מה שקשור לדיגיטל ועסקים והאמת שאנחנו כבר לא יכולים לחכות. רק שהקורנה כבר תעזוב אותנו בשקט ואז אחרוני המצטרפים יעלו אל אוניית הדיגיטל הענקית שתסחוף אותנו לעתיד.  במאמר הזה, אנחנו הולכים לראות כמה טרנדים בכל הקשור למודעות בפייסבוק ולפרסום בפייסבוק והחיבור הישיר לקידום טוב יותר של עסקים בפייסבוק.  קדימה בואו נתחיל!    1.איפה המודעה כאן בכלל?  הפיד של כל אחד מאיתנו בפייסבוק שונה בתוכן שלו אבל

קרא עוד »