קניית לידים לאורתופדיה וטיפול בכאבים

רוב מרפאות האורתופדיה מסתמכות על תזרים לידים כחלק מהותי מתהליך השיווק וההצלחה העסקית שלהן. הודות למודל ה-CPL שבו אנחנו מייצרים לכם לידים – אין עלויות על הקמת דפים, אין דמי ריטיינר חודשיים ואתם משלמים בפועל על לידים רלוונטיים בלבד.

 

החל מספורטאים, אנשים עם כאבים בגב ועד מבוגרים עם בעיות בעצם ובשרירים, תחום האורתופדיה פונה לקהלים מגוונים. חלקם המכריע משוטט ברחבי הרשת כדי למצוא טיפול לבעיה שלהם. במילים אחרות? הם מחפשים אתכם! ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לבלוט ולגרום ללקוחות פוטנציאליים להשאיר לכם לידים איכותיים.

למידע על חבילת לידים לאורתופדיה, השאירו פרטים

לידים לאורטופדיה במגוון תחומים

לידים למדרסים

עבור אלפי ישראלים שמחפשים הקלה ונוחות, המדרסים הופכים לגיבורים השקטים שמשנים את מסע החיים שלהם. אבל הכי חשוב עבורם זה שהמדרסים יטפלו להם בכאב והם מוכנים לשלם על איכות! בזכות הידע והניסיון שלנו בייצור לידים למדרסים, נוכל לעזור לכם להעביר את המסר המדויק שיגרום להם לעמוד אצלכם בתור.

לידים למזרנים

כשליש מחיינו אנחנו מבלים במיטה וככל שהזמן חולף האיכות של המזרן נפגעת. זה אומר שאלפי ישראלים מחפשים לחדש את המזרן אבל הם חייבים לדעת שהערך מצדיק את המחיר. ניסיוננו הרב ביצירת לידים למזרנים ויכולתינו לזקק מסרים באופן עוצמתי ומשכנע, מאפשרים לנו להניע אנשים לפעולה לרכוש את המזרן שלהם – דווקא אצלכם.

לידים לטיפול בכאבים

 אלפי ישראלים הסובלים מכאבים מוכנים לשלם הרבה כדי לטפל בבעיה ביעילות.
אם יש לכם קליניקה המטפלת בכאבים או כל מוצר ייחודי אשר יכול להקל עליהם, יש לנו את הידע והכלים הנדרשים כדי להפיץ את הבשורה ולייצר לכם לידים איכותיים.

תהליך יצירת הלידים שלנו לתחום האורתופדיה

כמו בכל תעשייה, לתחום האורתופדיה ישנם קהלי יעד מסוימים ואנו פועלים עפ”י מתודולוגיית שיווק שנוגעת בצרכים שלהם מא’ ועד ת’: 

משרתים בגאווה את מובילי שוק האורתופדיה

קידום באמצעות תוכן

פוסטים, מודעות, דפי נחיתה וכתבות הם הכלים המשמשים אותנו ליצירת תוכן איכותי, כזה ששם את הקהל שלכם בפרונט ומציג את הקליניקה שלכם כמקום שיפתור את הבעיות שלו. זהו תוכן המבסס אתכם כמומחים מובילים ועוזר לכם לרכוש את האמון של הגולשים. 

שאלון לחימום הליד

באמצעות שאלון אינטואיטיבי, אנחנו עוזרים לכם מסנן לקוחות שאינם רלוונטיים ולקבל לידים איכותיים לאחר תהליך “בישול” – ממש עד לרמה שהם מעוניינים בהצעת הערך שלכם. חשוב להדגיש כי הלידים מגיעים אך ורק אליכם לאחר שהם עברו תהליך של סינון קפדני. 

ניהול קמפיין מקצועי

אנו מייצרים לכם תזרים לידים באמצעות מודעות בגוגל אשר מפנים את הגולשים אל טופס לידים ייעודי. מטבע הדברים, אנחנו נמצאים במעקב לכל אורך הפעילות ודואגים לבצע אופטימיזציות נדרשות כדי שתקבלו לידיים לידים עם פוטנציאל המרה גבוה.

למידע על חבילת לידים לאורתופדיה, השאירו פרטים

שאלות שלקוחות שאלו אותנו

מדובר בתהליך זיהוי ומשיכת לקוחות מתעניינים להשאיר פרטים למוצרים או שירותים של העסק שלכם. זה כרוך ביצירת עניין אצל אנשים שהראו נטייה להצעה ספציפית ובכך לטפח אותם בלהפוך ללקוחות משלמים. יצירת לידים חיונית לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, להגדיל את כמות המכירות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי מיקוד והתקשרות עם לידים פוטנציאליים, אתם יכולים ליצור קשרים משמעותיים ולהפוך גולשים אנונימיים ללקוחות נאמנים.

אנו משתמשים בטכניקות ואסטרטגיות שיווק שונות כדי להניע לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים: שם, גיל, טלפון, אזור מגורים ועוד. זה נעשה במסגרת של כתבה שיווקית, דף נחיתה או קמפיין ייעודי בפייסבוק. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר בהם עסקים משלמים על הופעות או קליקים פרסומיים, במודל CPL משלמים על לידים בלעדיים אשר עומדים בקריטריונים שהוגדרו. זה עוזר להבטיח כי הרוב המכריע של הלידים יהיה איכותי במיוחד.

יש לזה מגוון יתרונות. ראשית – ניתן להתחייב על כמות לידים לפי מחיר קבוע (FIXED PRICE) מה שעוזר ליצור ודאות תקציבית אצל הלקוח. שנית, אין עלויות הקמה על דפי נחיתה, שימוש בכלים טכנולוגיים והתממשקות למערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול לקוחות). שלישית, לא משלמים על לידים תקולים, כפולים, מכחישים וכו’ אלא רק על לידים איכותיים ורלוונטיים בלבד. רביעית, לא חייבים להשתעבד לחוזה ארוך טווח. חמישית, זה מאפשר לכם ליהנות מערוץ לידים נוסף מעבר לקמפיינים קיימים ובכך למעשה לפזר את הסיכונים שלכם. חמישית וזה הכי חשוב לדעתנו, אתם עובדים מול חברה עם ניסיון רב בשיווק במודל ‘תשלום על תוצאות’: משלמים רק על לידים עם פוטנציאל המרה גבוה מבלי שתיקחו על עצמכם הוצאות נוספות.

התשובה היא לא. העלויות הן עלינו. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג לגבי הקצאת תקציב או כל הוצאה נוספת הקשורה ליצירת הלידים. כל התהליך הוא עלינו – החל מהקצאת תקציב השיווק ועד להקמה ולניהול הקמפיינים.

הבטחת איכות לידים היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנו משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשמור על איכות הלידים. בין היתר, זה כולל מיקוד קפדני על קהל היעד (עושים תחקיר עומק לפני שיוצאים לדרך), תהליכי סינון יסודיים וטכניקות אימות נתונים. בנוסף, אנו פועלים כל העת לבצע אופטימיזציה ‘תוך כדי תנועה’ כדי לשפר את איכות הלידים ולמקסם את ערך ההשקעה שלכם.

בהחלט! ניתן להתאים את תהליך יצירת הלידים לדרישות הייחודיות של תעשיות ועסקים שונים. אנו מבינים שלכל עסק יש קהל יעד משלו והוא מתמודד עם יעדים ואתגרים ספציפיים משלו. לכן, אנו מתאימים את אסטרטגיית השיווק ואופן העברת המסרים בהתאם לסוג העסק שלכם.