מעל – 95% מהתנועה באתרים ברשת לא ממירים. תפסיקו לשאול למה זה קורה, תתחילו להתמקד באיך לשפר את המצב.

שיפור יחס המרה (CRO)

למה לקוחותינו משתמשים בשירותי שיפור יחס המרה?

כל אתר חדש המגיע אלינו עובר תהליך זיהוי בו אנחנו מייצרים רשימה גדולה של בעיות עדכניות, הזדמנויות חדשות ורעיונות כיצד לייצר ולשפר את יחס ההמרה.  לאחר מכן, אנו מתחילים לעבוד עם הרשימה שיצרנו תוך התמקדות בפרטים הדורשים כמות מינימלית של שינויים ועבודה והם בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על הרווח. 

כל הרעיונות עולים לניסוי באתר (A/B testing), כך שחלק מהגולשים הקיימים אצלכם באתר יראו את הגרסה שלנו ושאר הלקוחות ימשיכו לגלוש בגרסה המקורית, כך נמדוד תוצאות בזמן אמת.

 

התוצאה הממוצעת לה אנו מצפים אצל לקוחותינו משירות שיפור יחס המרה (CRO) הוא כ- 30% עד 50% עלייה בכמות הפניות בגרסה החדשה לאחר סבב הניסויים הראשון. אורך הזמן של סבב הניסויים הראשון תלוי בכמות התנועה הקיימת באתר, ככל שיש יותר תנועה, כך תוצאות הניסוי יגיעו מהר יותר.

מבין לקוחותינו תמצאו עסקים קטנים וגדולים כאחד

השירות מתאים לכל בעל אתר או דף נחיתה שרוצה לקבל עוד פניות, לידים ומכירות באתר שלו. כמובן, כדי להנות מהשירות, בעלי אתרים צריכים להיות עם תנועה יציבה באתר במהלך 3 חודשים לפני תחילת השירות, תנועה אורגנית או תנועה ממומנת.

תחומים פיננסים

סוכנויות ומשווקים

חנויות דיגיטליות

עסקים עצמאיים, קטנים ובינוניים

מי הלקוחות שלנו:

רוצים לגלות איך גם אתם יכולים לשפר את יחס ההמרה שלכם?

מייצרים יותר לידים בעזרת שיפור יחס המרה (CRO)

אם יצא לכם בעבר לחפש לקנות לידים לעסק שלכם, לייצר לידים, או אפילו כתבתם בגוגל ״מה זה ליד״ כנראה נתקלתם באתר שלנו לא פעם ולא פעמיים. לא סתם אנחנו מופיעים בתוצאות האלה.

 

הסוכנות שלנו מבוססת תוצאות (performance), אנחנו מתמקדים בעיקר בתוצאות בפועל, מייצרים לידים עבור לקוחות, אם זה בא לידי ביטוי בניהול קמפיינים, בשיפור יחס המרה (CRO) או ממש מוכרים לידים בעסקאות CPL (תשלום לפי ליד). 

 

בעזרת הניסיון הרב שצברנו עם השנים בייצור לידים, למדנו ופתחנו שיטות ייחודיות ומדוייקות לשיפור יחס ההמרה, ככה שבאותו תקציב, עם אותה כמות תנועה, אנחנו מצליחים לייצר יותר לידים ללקוחותינו.

איך משפרים את אחוז ההמרה?

שיפור וייעול המשפך השיווקי

מחקר וניתוח הגולשים

עיצוב המעודד המרה

הורדת הנטישות

שיפור מבנה עמוד הנחיתה

התאמת המסרים בן המודעות לדף

ניסוי מיקרו קופי שונה

רוצים לגלות איך גם אתם יכולים לשפר את יחס ההמרה שלכם?

שאלות ותשובות

בעברית: שיפור יחס המרה (Conversion Rate Optimization), הוא תהליך בעולם השיווק הנועד, פשוטו כמשמעו, לשפר את האחוז מתוך הגולשים באתר ללקוחות משלמים. תהליך מורכב, הדורש מיומנות גבוהה וידע מקצועי.

יצירת אתר בעל אחוז המרה גבוה אינה משימה קלה. המספרים מדברים בעד עצמם. האתר הממוצע ממיר פחות מ -3% מהגולשים ללקוחות. אם שיפור יחס ההמרה היה משימה קלה, רוב האתרים היו ממירים 20% או 30% מהגולשים ללקוחות. נקודה למחשבה: שיפור יחס ההמרה באתר איקומרס מ-1% ל 3% תביא לכם פי 3 יותר מכירות באותו תקציב שיווק בדיוק.

באיקומרס נע בין 1%-2%, בייצור לידים נע בין 3%-15%, תלוי במקור התנועה ובתחום. מרשת החיפוש תקבלו לרוב יותר אחוזי המרה מרשתות חברתיות, עם זאת, ישנם תחומים שבהם ההפך הוא הנכון. כמובן, ניתן לשפר אחוזים אלה משמעותית.

תהליך שיפור יחס ההמרה באתר (CRO) מורכב ודורש ניסיון רב בשיווק דיגיטלי. העבודה מתחילה בהבנת השוק, ניתוח הגולשים, מחקרים וניסויים (A/B testing), תוכנית עבודה מדויקת עם מטרות ויעדים ברורים ומדידים.

יש לכם 5 דק׳? אספנו עבורכם תוכן שעשוי לעניין אתכם

5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

בלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים מקבלים 67% יותר לידים מאלו שלא. בלוג יכול להיות כלי חיוני ליצור ולטפח מוניטין לעסק שלכם בקרב הלקוחות. יחד עם זאת, אי אפשר לערער על העובדה שבלוגים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית תוכן של כל עסק, אבל לעיתים קרובות, עסקים עושים טעויות שעלולות לגרום נזק לפוטנציאל הטמון בבלוג. רוצים

קרא עוד »

5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק כדי לייצר לידים ומכירות. בעלי עסקים צריכים לפרסם ולשווק את המוצרים שלהם באופן יצירתי, בערוצי האונליין והאופליין – ברשתות חברתיות, מודעות במנועי חיפוש, מכירות ועוד. חלק חשוב בכל קמפיין שיווקי כמעט, הינו דף נחיתה המקדם את הלקוחות הלאה במשפך המכירות שלכם. דף נחיתה, למי שלא יודע, הוא דף אינטרנט שאליו מגיעים לקוחות כשהם לוחצים על קישור בקמפיין הפרסומי שלכם. לעיתים קרובות מדובר בדף בודד, שאינו קשור לאתר שלכם והוא מוקדש

קרא עוד »

איך לבנות דף נחיתה מעולה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יאהבו

בתור בעלי עסק, דף הנחיתה שלכם הוא המפתח ליצירת מכירות, לקוחות חדשים והגדלת החזר ההשקעה שלכם. אם תעשו את זה נכון, דף הנחיתה שלכם יכול להגדיל את אחוזי ההמרה ואת החשיפה שלכם על ידי תפיסת תשומת הלב של המבקרים והצגת הערך האמיתי של המוצר או השירות שלכם. בלי דף נחיתה סולידי, העסק שלכם עלול לפספס המון לקוחות פוטנציאל וכמובן רווח. לדף נחיתה ישנה מטרה אחת, המרת של מבקרים ללקוחות משלמים ונאמנים או איסוף לידים. לדף

קרא עוד »

5 טרנדים מעולם עיצוב האתרים שאסור לכם לפספס

נכון להיום, ישנם יותר מ-1.8 מיליארד אתרי אינטרנט. אם אתם רוצים ששלכם יבלוט ברשת האינטרנט המפלצתית, אתם חייבים לדאוג שהוא כמה שיותר עדכני וכמובן מושך את העין. בשביל לבלוט מעל המתחרים הרבים אספנו עבורכם כמה מהטרנדים החמים ביותר מעולם עיצוב האתרים שיעזרו לכם להישאר בתחרות הגדולה שקיימת בשוק. בואו נתחיל! המובייל הוא הדבר החשוב ביותר  האתר שלכם חייב להיות מותאם למובייל, היות והשימוש דרך המובייל גדל בענק בשנים האחרונות ולכן גוגל נותנים עדיפות לאתרים שמותאמים

קרא עוד »

איך לבנות חנות אונליין

מעוניינים לפתוח חנות אינטרנטית משלכם? אנחנו יודעים שרק המחשבה על פתיחת חנות ו/או בניית אתרים עלולה להיות מפחידה, במיוחד אם אתם לא מהטיפוסים הטכנולוגיים. למעשה, אתם לא לבד. במדריך הזה, תוכלו לראות איך לבנות חנות אינטרנטית בעזרת WordPress. מה צריך בשביל לפתוח חנות אונליין? מעולם לא היה זמן טוב יותר לפתוח חנות אינטרנטית מאשר כיום. כל אחד עם מחשב יכול להתחיל וזה עניין של דקות מבלי הצורך בכישורים מיוחדים. ישנם שלושה דברים שאתם צריכים כדי

קרא עוד »

הפלטפורמה הטובה ביותר לבניית אתרים:WordPress

פלטפורמות לבניית אתרים הן הפתרון המושלם לאנשים ועסקים קטנים לפתיחת אתר מבלי הצורך לשכור את שירותיו של מפתח. הבעיה היא שמציאת הפלטפורמה המושלמת בשבילכם עלולה להיות משימה מבלבלת לעיתים. ישנם המון אתרים שעוזרים לכם לבנות אתרים כמו Wix, Shopify, BoldGrid  ועוד. אין ספק ש- WordPress.org עומד בכמה רמות מעל כולם. פלטפורמת הקוד הפתוח מאפשרת כמות עצומה של תוספים שיעזרו לכם להגיע ליעדים שרציתם ותוכלו למעשה לבנות איזה אתר שאתם רק רוצים בקלות יחסית. מה אתם

קרא עוד »

האתר שלכם נראה אמין? הרשימה הבאה תגיד לכם אם כן או לא

אם אתם אמזון או אפל ובמקרה קוראים את המאמר הזה – כל הכבוד! אין לכם שום בעיות שקשורות באמינות. רובנו לא ברי מזל כמו שתי המפלצות הללו. רוב החברות, חוץ מהגדולות ביותר, צריכות להיאבק בכל פעם שמישהו חדש נכנס לאתר רק כדי לייצר אצלו הרגשת אמון וביטחון. אז מה הכוונה באמינות במקרה זה ולמה זה כל כך חשוב? כשמדברים על אמינות בכל הקשור לאתרי אינטרנט, הכוונה היא ליצירת עיצוב הגורם לתחושת אמון וביטחון אצל המבקר

קרא עוד »

4 טיפים לעיצוב אתרים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות שלכם

בעידן של היום, כשהכל כבר נמצא בדיגיטל, אתר הוא בהחלט משהו שכל עסק חייב והוא משמש ככלי שיווקי ומכירתי עבור כל אחד שרוצה להצליח, לא משנה מה גודל העסק או כמה זמן הוא קיים. אבל, פשוט להיות בעלים של אתר אינטרנט זה לא מספיק. עסק צריך להיות בעל אתר אינטרנט שלא רק מייצר תנועה אלא גם מעודד מבקרים להפוך ללקוחות משלמים וליהנות מהמוצר או מהשירות שהעסק מציע. בין אם ההנעה הזאת לפעולת הרכישה קוראת דרך

קרא עוד »

קצר ולעניין: איך לבנות עמודי נחיתה מכירתיים וממירים במיוחד

דף מכירתי הוא למעשה דף אינטרנט שנמצא בסופו של משפך מכירות  וכל מטרתו זה לסגור מכירה של מוצרים ושירותים, הלקוחות יכולים להגיע לדף דרך הפרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. המטרה היחידה של הדף הזה הינה להפוך מבקרים ללקוחות משלמים והכלים המרכזיים שגורמים לזה לקרות הם דפי הנחיתה המכירתיים שלכם. בדרך כלל, זה שונה מדפי נחיתה אחרים היות וזה דף שמוביל לביצוע רכישה. הקריאות לפעולה בדף הזה יהיו בדרך כלל: “לרכישה”, “לקנייה” וכדומה. (קראו

קרא עוד »

5 אלמנטים שאתם חייבים ליישם בדפי הנחיתה שלכם

מטרתו של כל משווק דיגיטלי כמעט היא להניע אנשים לאתר ולגרום להם להישאר שם. כל אחד שעוסק בשיווק דיגיטלי נכנס קצת ללחץ כשעולה המונח המרה. בגלל שבלי המרות, אין למשווק עבודה. על מנת שיהיה שיווק דיגיטלי אפקטיבי, אתם צריכים אתר מעולה שבו יש דפי נחיתה אופטימליים. אתר מעולה הוא הישג מופלא למשווקים, הוא יכול להציל עסק מקריסה אפילו, בעוד דף נחיתה שלא בנוי היטב יכול להיות רק סממן ראשוני לכישלון. הסיבה העיקרית לקיומו של דף

קרא עוד »

5 צעדים לאופטימיזציה נכונה של האתר שלכם

אין מישהו שלא משתמש במנועי חיפוש על מנת למצוא מוצרים או חברות בימים אלה. בערך 60% מכל הצרכנים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל על מנת למצוא עסקים, ומעל 80% מהחיפושים האינטרנטיים מסתיימים בביקורים בחנות או ברכישות. אתם רוצים לעשות אופטימיזציה לאתר שלכם על מנת שהוא יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. זו צריכה להיות עדיפות עליונה של כל עסק. לצערנו, אופטימיזציה למנועי חיפוש זה תהליך שלא נגמר, זה לא משהו שעושים ושוכחים ממנו. האלגוריתם

קרא עוד »

6 סיבות לכך שהעסק שלכם חייב אתר אינטרנט

שאלה פשוטה, מה זה אתר אינטרנט? בצורתו הפשוטה, אתר הוא דומיין מסוים המכיל דפי אינרנט שונים. כולם אמורים לדעת את זה, בערך, אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים זה התועלת העצומה שהאתר יכול לספק לעסק שלכם ויפתיע אותכם לגלות לכמה עסקים אין אתר אינרטנט או נוכחות כשלהי במרחב הדיגיטלי. את האתר תמיד עדיף לבנות בפלטפורמה של קוד פתוח, המאפשרת מגוון רחב של ערכות נושא ואפשרויות פונקציונליות ועיצוביות. (קראו עוד בנושא במאמר שלנו “מה זה בניית

קרא עוד »