קניית לידים ליועצי משכנתאות

התחרות בתחום המשכנתאות היא חסרת תקדים והחיפוש אחר לידים הוא לרוב קשה ומורכב. כדי להתעלות על המתחרים, עליכם להחזיק בידע ובכלים שיעזרו לכם להעביר את המסר הנכון במקומות הנכונים. אנו מבינים לעומק את “הדופק” של ענף המשכנתאות – לרבות את הצורך של נוטלי המשכנתאות לשמור על ביטחון כלכלי. בזכות המומחיות שלנו כמשווקים, תוך שימוש באסטרטגיות ומשאבים טכנולוגיים, אנו יודעים לייצר עבורכם לידים איכותיים בעלי פוטנציאל גבוה להפוך ללקוחות משלמים.

 

הודות למודל ה-CPL שבו אנחנו מייצרים לכם לידים – אין עלויות על הקמת דפים, אין דמי ריטיינר חודשיים ואתם משלמים בפועל על לידים רלוונטיים ובלעדיים בתחומכם.

למידע על חבילת לידים ליועצי משכנתא, השאירו פרטים

לידים ליועצי משכנתא בתחומים מבוקשים

לידים למחזור משכנתא

אלפי נוטלי משכנתאות בישראל חושבים שמהרגע שהם לקחו משכנתא, הם חייבים לשלם אותה “AS IS” ולא יכולים לעשות דבר כדי לשפר את תנאי ההחזר. בזכות כתבות ודפי נחיתה ייעודיים אנחנו יודעים להעביר את המסר שזה לגמרי אפשרי ודואגים להבליט אתכם כמומחים מובילים אשר דווקא אליהם כדאי להם לפנות. בהמשך, אנו מזמינים אותם למלא שאלון אינטואיטיבי לבדיקת זכאות למחזור משכנתא אשר במהלכו אנחנו “מחממים” אותם ומניעים אותם להשאיר לכם לידים. 

לידים להלוואות משכנתא

נטילת משכנתא היא ממש לא דבר של מה בכך ובתור יועצי משכנתאות שמכירים את העניין הזה לעומק, אתם יודעים לספק בעבור הלקוחות שלכם ידע, ייעוץ והכוונה אישיים כדי להשיג עבורם משכנתא בתנאים הכדאיים ביותר. אנחנו מצידנו דואגים ליידע אותם, באמצעות כתבות, דפי נחיתה או אפילו פוסטים בפייסבוק שיש באפשרותם להתייעץ עם גורם מקצועי (ממש כמוכם) על מנת להשיג משכנתא בתנאים מיוחדים. כל ליד שמגיע אליכם עשוי להיות שווה הרבה מאוד כסף ולרוב מדובר בלידים רותחים עם פוטנציאל סגירה גבוה במיוחד. 

לידים לביטוח משכנתא

כל מי שנוטל משכנתא בישראל מחויב גם לרכוש ביטוח ייעודי למשכנתא.  מדובר בביטוח המורכב מ-2 דברים: ביטוח חיים ששומר על הבנק מפני פטירה של אחד הלווים וביטוח מבנה המכסה מפני נזק אשר עלול להיגרם לנכס.

 

אלפי נוטלי משכנתא לא תמיד יודעים מהו הביטוח הנכון עבורם. אם אתם יועצי משכנתאות, סוכני ביטוח או חלק מחברות השקעה למיניהן, אתם יודעים טוב מאוד שכל לקוח בתחום המשכנתאות עשוי להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף. לכן, אתם צריכים שיהיה לכם תזרים קבוע של לקוחות כדי שתוכלו לצמוח כלכלית. בזכות הידע והכלים שלנו – נוכל לייצר לידים איכותיים בתחום. 

תהליך יצירת הלידים שלנו בתחום ייעוץ המשכנתאות

כמו בכל תעשייה, לתחום ייעוץ המשכנתאות ישנם קהלי יעד מסוימים ואנו פועלים עפ”י מתודולוגיית שיווק שנוגעת בצרכים שלהם מא’ ועד ת’: 

קידום באמצעות תוכן

פוסטים, מודעות, דפי נחיתה וכתבות הם הכלים המשמשים אותנו ליצירת תוכן איכותי, כזה ששם את הקהל שלכם בפרונט ומציג את השירות שלכם כדרך לפתור את הבעיות שלו. זהו תוכן המבסס אתכם כמומחים מובילים ועוזר לכם לרכוש את האמון של הגולשים. 

שאלון לחימום הליד

באמצעות שאלון אינטואיטיבי, אנחנו עוזרים לכם מסנן לקוחות שאינם רלוונטיים ולקבל לידים איכותיים לאחר תהליך “בישול” – ממש עד לרמה שהם מעוניינים בהצעת הערך שלכם. חשוב להדגיש כי הלידים מגיעים אך ורק אליכם לאחר שהם עברו תהליך של סינון קפדני. 

ניהול קמפיין מקצועי

אנו מייצרים לכם תזרים לידים באמצעות מודעות בגוגל אשר מפנים את הגולשים אל טופס לידים ייעודי. מטבע הדברים, אנחנו נמצאים במעקב לכל אורך הפעילות ודואגים לבצע אופטימיזציות נדרשות כדי שתקבלו לידיים לידים עם פוטנציאל המרה גבוה.

למידע על חבילת לידים ליועצי משכנתאות, השאירו פרטים

שאלות שלקוחות שאלו אותנו

מדובר בתהליך זיהוי ומשיכת לקוחות מתעניינים להשאיר פרטים למוצרים או שירותים של העסק שלכם. זה כרוך ביצירת עניין אצל אנשים שהראו נטייה להצעה ספציפית ובכך לטפח אותם בלהפוך ללקוחות משלמים. יצירת לידים חיונית לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, להגדיל את כמות המכירות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי מיקוד והתקשרות עם לידים פוטנציאליים, אתם יכולים ליצור קשרים משמעותיים ולהפוך גולשים אנונימיים ללקוחות נאמנים.

אנו משתמשים בטכניקות ואסטרטגיות שיווק שונות כדי להניע לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים: שם, גיל, טלפון, אזור מגורים ועוד. זה נעשה במסגרת של כתבה שיווקית, דף נחיתה או קמפיין ייעודי בפייסבוק. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר בהם עסקים משלמים על הופעות או קליקים פרסומיים, במודל CPL משלמים על לידים בלעדיים אשר עומדים בקריטריונים שהוגדרו. זה עוזר להבטיח כי הרוב המכריע של הלידים יהיה איכותי במיוחד.

יש לזה מגוון יתרונות. ראשית – ניתן להתחייב על כמות לידים לפי מחיר קבוע (FIXED PRICE) מה שעוזר ליצור ודאות תקציבית אצל הלקוח. שנית, אין עלויות הקמה על דפי נחיתה, שימוש בכלים טכנולוגיים והתממשקות למערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול לקוחות). שלישית, לא משלמים על לידים תקולים, כפולים, מכחישים וכו’ אלא רק על לידים איכותיים ורלוונטיים בלבד. רביעית, לא חייבים להשתעבד לחוזה ארוך טווח. חמישית, זה מאפשר לכם ליהנות מערוץ לידים נוסף מעבר לקמפיינים קיימים ובכך למעשה לפזר את הסיכונים שלכם. חמישית וזה הכי חשוב לדעתנו, אתם עובדים מול חברה עם ניסיון רב בשיווק במודל ‘תשלום על תוצאות’: משלמים רק על לידים עם פוטנציאל המרה גבוה מבלי שתיקחו על עצמכם הוצאות נוספות.

התשובה היא לא. העלויות הן עלינו. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג לגבי הקצאת תקציב או כל הוצאה נוספת הקשורה ליצירת הלידים. כל התהליך הוא עלינו – החל מהקצאת תקציב השיווק ועד להקמה ולניהול הקמפיינים.

הבטחת איכות לידים היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנו משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשמור על איכות הלידים. בין היתר, זה כולל מיקוד קפדני על קהל היעד (עושים תחקיר עומק לפני שיוצאים לדרך), תהליכי סינון יסודיים וטכניקות אימות נתונים. בנוסף, אנו פועלים כל העת לבצע אופטימיזציה ‘תוך כדי תנועה’ כדי לשפר את איכות הלידים ולמקסם את ערך ההשקעה שלכם.

בהחלט! ניתן להתאים את תהליך יצירת הלידים לדרישות הייחודיות של תעשיות ועסקים שונים. אנו מבינים שלכל עסק יש קהל יעד משלו והוא מתמודד עם יעדים ואתגרים ספציפיים משלו. לכן, אנו מתאימים את אסטרטגיית השיווק ואופן העברת המסרים בהתאם לסוג העסק שלכם.