קניית לידים לקורסים והכשרות

בשנים האחרונות הלמידה המקוונת צומחת, אבל כך גם התחרות בין ספקי הקורסים השונים. זו הסיבה שיצירת קורס אינה מספיקה כדי למשוך גולשים להירשם אליו. כדי שתצליחו למכור את הקורס שלכם, אתם צריכים לבלוט על פני המתחרים ולייצר בסיס מתעניינים.

 

במילים אחרות – אתם צריכים לשווק; לגרום לאנשים להבין מדוע הקורס שלכם הוא ההחלטה הטובה ביותר עבורם. אנו יכולים לעזור לכם לעשות את זה באמצעות בנייה של דף נחיתה או כתבה אשר ימחישו לאנשים את מגוון התועלות שהם הולכים לקבל בקורס שלכם.

 

הודות למודל ה-CPL שבו אנחנו מייצרים לכם לידים – אין עלויות על הקמת דפים, אין דמי ריטיינר חודשיים ואתם משלמים בפועל על לידים רלוונטיים ובלעדיים בתחומכם.

למידע על חבילת לידים לקורסים והכשרות, השאירו פרטים

פגישה עסקית לצורך קניית לידים במשרדי pr digital

להפוך את הידע שלכם לכסף

להשתמש בדברים שאתם יודעים וללמד אותם אנשים אחרים זו דרך נהדרת לייצר הכנסה עקבית. אם יש לכם מיומנות כלשהי, למשל, אתם דוברים הרבה שפות, יודעים לאפות עוגות, ממש טובים במתמטיקה או כל דבר אחר, אתם יכולים לקחת את הידע הזה, ליצור ממנו קורס דיגיטלי ולמכור אותו באינטרנט.

כדי לעשות את זה בהצלחה – אתם צריכים שתהיה לצדכם חברה מקצועית שמכירה היטב את עולם ההכשרות האונליין ויש לה את הידע והכלים הנדרשים לייצר לכם לידים איכותיים. 

תהליך יצירת הלידים שלנו לתחום הקוסמטיקה

כמו בכל תעשייה, לתחום הקורסים וההכשרות ישנם קהלי יעד מסוימים
ואנו פועלים עפ”י מתודולוגיית שיווק שנוגעת בצרכים שלהם מא’ ועד ת’: 

קידום באמצעות תוכן

פוסטים, מודעות, דפי נחיתה וכתבות הם הכלים המשמשים אותנו ליצירת תוכן איכותי, כזה ששם את הקהל שלכם בפרונט ומציג את הקורס שלכם ככלי שיפתור את הבעיות שלו. זהו תוכן המבסס אתכם כמומחים מובילים ועוזר לכם לרכוש את האמון של הגולשים. 

שאלון לחימום הליד

באמצעות שאלון אינטואיטיבי, אנחנו עוזרים לכם מסנן לקוחות שאינם רלוונטיים ולקבל לידים איכותיים לאחר תהליך “בישול” – ממש עד לרמה שהם מעוניינים בהצעת הערך שלכם. חשוב להדגיש כי הלידים מגיעים אך ורק אליכם לאחר שהם עברו תהליך של סינון קפדני. 

ניהול קמפיין מקצועי

אנו מייצרים לכם תזרים לידים באמצעות מודעות בגוגל אשר מפנים את הגולשים אל טופס לידים ייעודי. מטבע הדברים, אנחנו נמצאים במעקב לכל אורך הפעילות ודואגים לבצע אופטימיזציות נדרשות כדי שתקבלו לידיים לידים עם פוטנציאל המרה גבוה.

למידע על חבילת לידים לתחום הקורסים וההכשרות, השאירו פרטים

שאלות שלקוחות שאלו אותנו

מדובר בתהליך זיהוי ומשיכת לקוחות מתעניינים להשאיר פרטים למוצרים או שירותים של העסק שלכם. זה כרוך ביצירת עניין אצל אנשים שהראו נטייה להצעה ספציפית ובכך לטפח אותם בלהפוך ללקוחות משלמים. יצירת לידים חיונית לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, להגדיל את כמות המכירות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי מיקוד והתקשרות עם לידים פוטנציאליים, אתם יכולים ליצור קשרים משמעותיים ולהפוך גולשים אנונימיים ללקוחות נאמנים.

אנו משתמשים בטכניקות ואסטרטגיות שיווק שונות כדי להניע לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים: שם, גיל, טלפון, אזור מגורים ועוד. זה נעשה במסגרת של כתבה שיווקית, דף נחיתה או קמפיין ייעודי בפייסבוק. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר בהם עסקים משלמים על הופעות או קליקים פרסומיים, במודל CPL משלמים על לידים בלעדיים אשר עומדים בקריטריונים שהוגדרו. זה עוזר להבטיח כי הרוב המכריע של הלידים יהיה איכותי במיוחד.

יש לזה מגוון יתרונות. ראשית – ניתן להתחייב על כמות לידים לפי מחיר קבוע (FIXED PRICE) מה שעוזר ליצור ודאות תקציבית אצל הלקוח. שנית, אין עלויות הקמה על דפי נחיתה, שימוש בכלים טכנולוגיים והתממשקות למערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול לקוחות). שלישית, לא משלמים על לידים תקולים, כפולים, מכחישים וכו’ אלא רק על לידים איכותיים ורלוונטיים בלבד. רביעית, לא חייבים להשתעבד לחוזה ארוך טווח. חמישית, זה מאפשר לכם ליהנות מערוץ לידים נוסף מעבר לקמפיינים קיימים ובכך למעשה לפזר את הסיכונים שלכם. חמישית וזה הכי חשוב לדעתנו, אתם עובדים מול חברה עם ניסיון רב בשיווק במודל ‘תשלום על תוצאות’: משלמים רק על לידים עם פוטנציאל המרה גבוה מבלי שתיקחו על עצמכם הוצאות נוספות.

התשובה היא לא. העלויות הן עלינו. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג לגבי הקצאת תקציב או כל הוצאה נוספת הקשורה ליצירת הלידים. כל התהליך הוא עלינו – החל מהקצאת תקציב השיווק ועד להקמה ולניהול הקמפיינים.

הבטחת איכות לידים היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנו משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשמור על איכות הלידים. בין היתר, זה כולל מיקוד קפדני על קהל היעד (עושים תחקיר עומק לפני שיוצאים לדרך), תהליכי סינון יסודיים וטכניקות אימות נתונים. בנוסף, אנו פועלים כל העת לבצע אופטימיזציה ‘תוך כדי תנועה’ כדי לשפר את איכות הלידים ולמקסם את ערך ההשקעה שלכם.

בהחלט! ניתן להתאים את תהליך יצירת הלידים לדרישות הייחודיות של תעשיות ועסקים שונים. אנו מבינים שלכל עסק יש קהל יעד משלו והוא מתמודד עם יעדים ואתגרים ספציפיים משלו. לכן, אנו מתאימים את אסטרטגיית השיווק ואופן העברת המסרים בהתאם לסוג העסק שלכם.