קניית לידים לעסקים - הדרך הבטוחה ללקוחות חדשים

אנחנו חברה המייצרת לידים איכותיים ומדוייקים למגוון עסקים.  בזכות הבנה רחבה והשקעה רבה בקריאטיב נכון מושך ומדויק נספק לך לידים לעסק עם אחוזי המרה גבוהים יותר, במחירים אטרקטיבים.

צריך לייצר לידים לעסק? בוא נקבע שיחה 🙂

לידים לעסקים במגוון תחומים

לידים לביטוח

תחום הביטוח עבר המון שינויים בשנים האחרונות, הן מבחינת הפוליסות המוצעות ללקוח והן מבחינת העמלות שהסוכנים מקבלים. כל זה ביחד שינה לחלוטין את הדרך שבה כדי לייצר לידים – המומחים שלנו יודעים איפה להרים קמפיין ובאיזה קריאטיב להשתמש על מנת להביא לכם לידים חדשים.

לידים להלוואות

תחום ההלוואות מאז ומעולם היה אחד התחומים החמים ביותר בשוק,זה בדיוק מה שהפך אותו לתחום קשה מבחינת ייצור לידים חדשים. צריך להיות מומחים כדי לדעת להביא את הלידים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר. אנחנו כבר שנים נמצאים בתחום ויודעים איך לבנות קמפיין לידים להלוואות שיביא לקוחות איכותיים במגוון דרכים שלא ישרפו לכם את התקציב.

לידים לנדל"ן

עומדים להתחיל פרויקט חדש? לא יודעים איפה למצוא לקוחות פוטנציאליים? נדל”ן תמיד היה תחום בעייתי בדיגיטל ועל מנת לייצר לידים איכותיים צריך המון ידע בתחום הקמפיינים ואת היכולת לייצר קריאטיב מנצח וזה בדיוק מה שיש לנו להציע!

לידים לקוסמטיקה

מחפשים לידים לקוסמטיקה? הגעתם למקום הנכון. במהלך השנים עבדנו עם מאות קוסמטיקאיות ושאר מומחים מתחום היופי. אז אם אתם צריכים לקוחות חדשים, צרו איתנו קשר.

לידים לפורקס

תחום הפורקס נמצא תחת שינויים מדי יום, עם המון שנות ניסיון וידע שצברנו, אנחנו יודעים איך לעשות את הבדיקות הנכונות על מנת לייצר את הלידים האיכותיים ביותר, לא משנה באיזו מדינה.

פגישה עסקית לצורך קניית לידים במשרדי pr digital

איך עובד קמפיין לידים

בניית אסטרטגיה – נשב ביחד ונבין מה האסטרטגיה הטובה ביותר כדי לייצר לידים איכותיים לעסק שלכם, תהליך פיצוח הקרייאטיב הוא המעניין והמאתגר ביותר בתהליך קניית הלידים. הצוות שלנו בודק וחוקר, כותב ומוחק על מנת להגיע לקרייאטיב הטוב והמדויק ביותר לצרכים שלכם, כזה שיביא את הלידים האיכותיים ביותר.

חיבור למערכת ניהול לידים – נתחבר למערכת ניהול הלידים שלכם (CRM) – או גוגל שיטס, לבחירתכם, כך נוכל לספק לכם לידים חמים ואיכותיים ישירות למוקד.

יאללה בואו נרוץ – לאחר שהכל מוכן, קמפיין הלידים עולה לאוויר ולידים חמים ואיכותיים מתחילים לזרום כשתוך כדי אנחנו מתחזקים את הקמפיין בכדי להתאים את איכות הלידים שלכם לפי הדרישה והפידבק מהמכירות.

מחפש לידים חמים ואיכותיים לעסק שלך? הגעת למקום הנכון

קניית לידים לעסקים בדרך שעוד לא הכרתם

קניית 10 לידים איכותיים טובים יותר מ-100 לידים רנדומליים.

שני המדדים החשובים ביותר לבדיקת לידים שאתם צריכים להסתכל עליהם לפני שאתם פונים לחברה לצורך קניית לידים לעסק שלכם:

מה אחוז ההמרה מליד לסגירה – כמה קל יהיה להמיר ליד ללקוח משלם. כדי שתקחו את הנתון הזה בחשבון לפני שאתם קונים לידים.

ערך שחקן – כמה תכלס אני הולך להרוויח מהליד, ההכנסה שתיווצר מליד במשך זמן החיים שלו אצלכם. זה נתון חשוב כדי לדעת כמה הליד באמת שווה לי לעורך זמן.

אם המספרים לא מנצנצים לכם בעיניים, אזי שהלידים לא מתאימים לכם, ותצטרכו לשחרר מהם. אפילו אם תעשו עבודה טובה בטיפוח הלידים, הם לא יהפכו ללקוחות או שהם לא יכניסו לכם מספיק כסף בכדי לכסות את עלות הפרסום. מבולבלים? בואו נראה איך לחשב את איכותו של כל ליד.

מה הכוונה לליד איכותי?

איכות היא לא מושג מוחלט – אלא מורכבת ממאפיינים שונים לעסקים שונים. 

שוקלים לקנות לידים? רוצים לייצר בעצמכם? כך או כך, פנו אלינו לייעוץ ונשמח לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבור העסק שלכם.

בשלב יצירת לידים לעסקים, חשוב ליצור תוכן שתופס תשומת לב במהרה. מקומות כמו רשתות חברתיות, מודעות בתשלום ופרסום בפייסבוק הינם מקומות מעולים להתחיל בהם. אנשים הנמצאים בערוצי התוכן ברשתות החברתיות יראו את התוכן, ואם הוא כתוב ומעוצב בצורה נכונה, הוא יתפוס את תשומת לבם וייקדם את העסק שלכם.

בנקודה הזו, הקונים הפוטנציאליים לא בהכרח במצב רוח לקנות עכשיו, מה שאומר שהקריאה לפעולה שלכם חשובה במיוחד והיא צריכה להיות משכנעת, אבל לא יותר מדי מכירתית. תוכן שהוא יותר מדי מכירתי לא עובד יותר מדי טוב בעולם של היום. תפרסמו הצעה מפתה לאנשים על מנת שהם ילמדו יותר על המוצר או השירות שאתם מציעים, אבל אל תהיו נואשים לקבל מהם תשומת לב.

ברגע שלקוח פוטנציאלי מגיב למודעה שלכם וממלא טופס, הוא הופך לליד, ואפשר לעבור איתם לשלב הבא במערכת היחסים.

שלב טיפוח הלידים כולו עוסק בחינוך.

הם נרשמו על מנת ללמוד עוד על מה שאתם יכולים לעשות בשבילם, ועכשיו הגיע הזמן להראות להם. טיפוח לידים לעסקים זה ממש כמו לגדל צמח חדש.

ברגע ששתלתם אותו, צריך להשקות אותו. תשקו אותו קצת מדי והצמח לא ייגדל. תשקו אותו יותר מדי והוא יטבע, ואף פעם לא יגדל הפרח שרציתם.

באותה הדרך, אם אתם כל הזמן שולחים ללידים שלכם עדכונים במייל, מתקשרים איתם בטלפון ודרכים אחרות, יימאס להם מכם. אם תשלחו להם מעט מדי תוכן, הם עלולים לשכוח מהמותג שלכם ולעבור לאחד אחר.

מציאת האיזון בין קצת מדי ליותר מדי הינה גם אומנות וגם מדע. תעשו את זה נכון, ועם הזמן תקבלו את האמון מהלידים שעבדתם קשה מאוד למצוא.

עכשיו לאחר שהמרתם את הלידים שלכם ללקוחות משלמים, הגיע הזמן לשבת ולהירגע, נכון? ממש לא! החברות הטובות ביותר מבדילות את עצמן על ידי העובדה שהן ממשיכות לבנות את מערכת היחסים שלהן עם הלקוחות ומצליחות לקבל לקוחות חוזרים. זה החלק השלישי.

ניהול לידים
השלב השלישי במסע שלנו הוא שלב ניהול הלידים. ברגע שליד מתחייב ורוכש מוצר או שירות, הרבה עסקים מפסיקים לשווק להם ומחשיבים את המסע כגמור. אבל, פנייה ללקוחות שכבר ביצעו רכישה יכולה להיות אסטרטגיית שיווק מאוד מוצלחת.
נוסף: אם עשיתם הכל נכון עד השלב הזה והמוצר שלכם באמת ממלא צורך לבן אדם שקנה אותו, זה אומר שהרווחתם את האמון שלהם. עכשיו, כל פעם שתהיה ביניכם אינטראקציה בעתיד, הם יקבלו אותה בצורה הרבה יותר טובה. אתם יכולים בצורה יעילה מאוד לפנות ללקוחות אלה עם סקרים או שאלונים כדי לדעת איך הם מרגישים לגבי המוצר או השירות שהם קיבלו מכם.
נמחק: נוסף:  
נוסף: בניית מערכת יחסים טובה עם הלקוחות שלכם והלידים שלכם זו הדרך הטובה ביותר להבטיח שהם יקנו מכם וימשיכו לקנות מכם בעתיד. יישום שלושת השלבים הללו במסע הרכישה של הקונה הפוטנציאלי זו לא משימה קלה. זה דורש המון זמן ומשרבים על מנת להמשיך ולהפיק תוכן הנדרש כדי להצליח. אבל אם זה נעשה בצורה נכונה, ייצור לידים, טיפוח וניהול יכולים לעשות שינוי משמעותי בעסק שלכם.

שאלות ותשובות

בשביל לחשב עלות ליד אתם זקוקים לנתונים הבאים:

1.עלות לקליק.

2.יחס המרה.

3.מספר חשיפות לחודש.

4.בנוסף מוסיפים את התקציב הפרסומי של הקמפיין.

את המספר שקיבלתם מחלקים במספר הלידים שנכנסו וכך תדעו מה מחיר הליד שלכם 🙂

בעלי עסקים רוכשים לידים מחברות פרסום ושיווק שונות.

אך זה לא קל כמו שזה נשמע. מדובר בתהליך מורכב של בניית אסטרטגיה – יש להבין מי הם הלידים הכי מתאימים לעסק שלך, וכמובן ניהול ובקרה על הלידים הנכנסים.

המחיר תלוי בכמה משתנים:

1.פופולאריות של מילות מפתח.

2.מיקוד גאוגרפי של קהל היעד.

3.עלות ממוצעת לקליק.

לכן קשה לדעת מחיר מדויק לליד הוא משתנה מלקוח ללקוח.

בעזרת קניית לידים תוכלו לנהל את העסק שלכם בראש שקט, בכך שתדעו שמגיעים אליכם רק לקוחות רלוונטים ומתאימים לעסק שלכם!