פרסום בגוגל – אם לא מוצאים אתכם, מוצאים את המתחרים שלכם.

בפרסום בגוגל, הכי חשוב זה להתמקד בביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם ולא לבזבז תקציב פרסום יקר ערך. 

לאחר הבנה של הצרכים של העסק שלכם, מציאת הביטויים הרלוונטיים והקמת הקמפיין – אנחנו נהיה לצידכם לאורך כל הדרך, נבצע שינויים והתאמות על מנת שאתם תקבלו את התוצאות הטובות ביותר.

רוצים להופיע כשהלקוחות מחפשים אתכם?

מה קורה בפועל כשמתחילים איתנו פרסום בגוגל?

בונים אסטרטגיה שיווקית

לכל עסק יש צרכים שונים ותקציב שונה, לכן, בלשב הראשוני נשב ונבנה תוכנית עבודה הכוללת מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, פיצוח ראשוני של הקרייאטיב ועוד כל מה שחשוב – הכל על מנת שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר.

קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל עוזר לקדם את הפופולריות של האתר שלכם ובכך לבסס את העסק שלכם כאיכותי ובעל מידע מקיף ומועיל. הקידום אורגני דורש זמן וסבלנות ויכול לחסוך כסף בטווח הארוך.

קידום ממומן

הקידום הממומן בגוגל יכול להביא לכם תוצאות כבר מהיום הראשון שהקמפיין באוויר – בקידום ממומן תשלמו לפי כמות הקליקים שלקוחות פוטנציאליים הקליקו על המודעות שלכם. קידום זה דורש תחזוקה ומעקב צמודים על מנת לא לבזבז לכם תקציב פרסום.

למה לפרסם בגוגל?

מנוע החיפוש הגדול בעולם הוא המקום הרלוונטי ביותר למצוא בו לקוחות. התנועה הבלתי פוסקת והעובדה שהלקוח מחפש את מה שאתם מספקים הופכת את גוגל למקום האידיאלי עבור העסק שלכם. 

בפועל, לבחור לא לעשות קמפיין בגוגל, בהנחה שזה מתאים לסוג העסק שלכם, זה למעשה להעביר לקוחות פוטנציאליים למתחרים שלכם. 

למה קמפיינים בגוגל נכשלים?

בעוד שקידום ממומן בגוגל יכול להביא תוצאות מעולות, זו עלולה להיות גם דרך לבזבז את תקציב הפרסום שלכם אם אתם לא עושים את זה כמו שצריך.

מורכבות

פלטפורמות לקידום ממומן כמו AdWords של גוגל הופכות את תהליך הגדרת הקמפיין לפשוט מאוד. אחרי הכל, הם מרוויחים כסף גם אם הקמפיין שלכם לא מוצלח. יחד עם זאת, להרוויח כסף מהקמפיין, זה הרבה יותר מסובך. ישנן המון דקויות שצריך לשים לב אליהן כשמנהלים קמפיין פרסום מוצלח בגוגל וכמות הזמן הנדרש כדי ללמוד ולשמור על הקמפיין שלכם היא עצומה. לכן עדיף לתת למומחים בתחום לעשות את זה.

עלות

פרסום ממומן בגוגל הוא אפקטיבי מאוד, אבל עלול להיות יקר. בשונה מדרכים אחרות לפרסם, אתם משלמים בגוגל עבור כל הקלקה, ככה שהעלות עבור ליד יכולה להצטבר. מה שיפה מאוד בגוגל, זה שאפשר להתנהל בצורה נכונה עם כל תקציב כמעט, אם בונים את הקמפיין נכון ומכוונים למקום הנכון, אפשר להגיע לתוצאות מעולות גם עם תקציב נמוך יחסית.

תחרות

כמה שהלקוח יותר קרוב להמרה, ככה יותר יקר לשווק לו. פרסום בגוגל פונה ללקוחות פוטנציאליים שלעיתים קרובות מוכנים כבר לבצע רכישה. כתוצאה מכך, התחרות על הלקוחות הללו היא קשוחה מאוד. אם אין לכם אסטרטגיה מעולה להתמודד עם התחרות, זה יכול להיות מאוד קשה להרוויח כסף בקמפיין בגוגל.

רוצים להביא לקוחות מגוגל? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.