פרסום בגוגל, איך ימצאו אותכם אם לא תהיו שם?

הפרסום בגוגל, אורגני או ממומן, הוא מירוץ שאין לו קו סיום וצריך תמיד לתחזק ולטפל בו.
אל דאגה, אנחנו רצים שם לצידכם, מתחזקים ומשפרים את הביטויים, מעדכנים את התכנים שיהיו האיכותיים ביותר ובנוסף מקדמים מוצרים מחנויות אינטרנטיות.

פרסום בגוגל, איך ימצאו אותכם אם לא תהיו שם?

הקידום בגוגל, אורגני או ממומן, הוא מירוץ שאין לו קו סיום וצריך תמיד לתחזק ולטפל בו.
אל דאגה, אנחנו רצים שם לצידכם, מתחזקים ומשפרים את הביטויים, מעדכנים את התכנים שיהיו האיכותיים ביותר ובנוסף מקדמים מוצרים מחנויות אינטרנטיות.

בעזרת פרסום בגוגל נקח את העסק שלכם לשלב הבא!

לייעוץ חינם! מלאו עכשיו את הפרטים הבאים:

אז מה בפועל?

strategy

בניית אסטרטגיה

נבנה את תוכנית העבודה המתאימה ביותר לעסק או למוצר שלכם לפרסום בגוגל.
organic

קידום אורגני

קידום הנעשה על ידי תוכן איכותי ומזמין המקדם את הפופולריות של האתר שלכם.
sponsored

קידום ממומן

קידום הדורש תחזוקה ואופטימיזציה והתוצאות שלו נראות כבר מהיום הראשון.

פרסום בגוגל – הדרך שלכם להרוויח יותר!

כל יום אנשים מחפשים מוצרים ושירותים בגוגל ואתם חייבים להיות שם בראש הרשימה כדי להתחרות במירוץ החיפוש.

ביחד נשב ונבנה את האסטרטגיה הטובה ביותר בשבילכם, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, בין אם זה קידום אורגני או ממומן, גוגל זה המקום שאתם צריכים להיות בו ואנחנו שם לתמוך לאורך כל הדרך.

analytics2
Knowledge
מעל 20 מדינות בעולם
Knowledge
חשיפות בחודש לאתרים שקידמנו
Knowledge%
עד 24% יחס המרה מלידים

פרסום בגוגל

מספר החיפושים היומיים בגוגל מגיע ל-3.5 מיליארד. זה מעל טריליון חיפושים בשנה והמספרים הללו ממשיכים לגדול!

עסקים היום צריכים נוכחות חזקה מאוד במנוע החיפוש הענק כדי לשמור על עצמם בתחרות הבלתי פוסקת. מה שאומר שהם צריכים להציג את המודעות שלכם בדיוק כשהלקוח הפוטנציאלי מוכן לבצע רכישה.

באופן כללי, כל אסטרטגיית פרסום צריכה לכלול בתוכה נוכחות כלשהי בפרסום בגוגל. לבחור לא לעשות קמפיין פרסום בגוגל זה למעשה להעביר לקוחות פוטנציאליים שלכם למתחרים.

מספר החיפושים היומיים בגוגל מגיע ל-3.5 מיליארד. זה מעל טריליון חיפושים בשנה והמספרים הללו ממשיכים לגדול!

עסקים היום צריכים נוכחות חזקה מאוד במנוע החיפוש הענק כדי לשמור על עצמם בתחרות הבלתי פוסקת. מה שאומר שהם צריכים להציג את המודעות שלכם בדיוק כשהלקוח הפוטנציאלי מוכן לבצע רכישה.

באופן כללי, כל אסטרטגיית פרסום צריכה לכלול בתוכה נוכחות כלשהי בפרסום בגוגל. לבחור לא לעשות קמפיין פרסום בגוגל זה למעשה להעביר לקוחות פוטנציאליים שלכם למתחרים.

למה קמפיינים נכשלים?

בעוד שקידום ממומן בגוגל יכול להביא תוצאות מעולות, זו עלולה להיות גם דרך לבזבז את תקציב הפרסום שלכם אם אתם לא עושים את זה כמו שצריך.

competiotion-ggl

תחרות

כמה שהלקוח יותר קרוב להמרה, ככה יותר יקר לשווק לו. פרסום בגוגל פונה ללקוחות פוטנציאליים שלעיתים קרובות מוכנים כבר לבצע רכישה. כתוצאה מכך, התחרות על הלקוחות הללו היא קשוחה מאוד. אם אין לכם אסטרטגיה מעולה להתמודד עם התחרות, זה יכול להיות מאוד קשה להרוויח כסף בקמפיין בגוגל.
cost-ggl

עלות

פרסום ממומן בגוגל הוא אפקטיבי מאוד, אבל עלול להיות יקר. בשונה מדרכים אחרות לפרסם, אתם משלמים בגוגל עבור כל הקלקה, ככה שהעלות עבור ליד יכולה להצטבר. מה שיפה מאוד בגוגל, זה שאפשר להתנהל בצורה נכונה עם כל תקציב כמעט, אם בונים את הקמפיין נכון ומכוונים למקום הנכון, אפשר להגיע לתוצאות מעולות גם עם תקציב נמוך יחסית.
complex-ggl

מורכבות

פלטפורמות לקידום ממומן כמו AdWords של גוגל הופכות את תהליך הגדרת הקמפיין לפשוט מאוד. אחרי כל, הם מרוויחים כסף גם אם הקמפיין שלכם לא מוצלח. יחד עם זאת, להרוויח כסף מהקמפיין, זה הרבה יותר מסובך. יש המון דקויות שצריך לשים לב אליהן כשמנהלים קמפיין פרסום מוצלח בגוגל וכמות הזמן הנדרש כדי ללמוד ולשמור על הקמפיין שלכם לפעמים מפתיע עסקים.

We Make it Better

דרכי יצירת קשר

אליעזר מזל 4, ראשן לציון
info@pr-digital.co.il
0543-005482

נשמח לדבר איתכם