מחיר ידוע מראש
לידים מידי יום
תיאום לפגישה
מותג ידוע בתחום המדרסים, הגיע אלינו במטרה להעלות את כמות הלידים ולקבל וודאות מוחלטת בביטחון מלא על תקציב הפרסום שלו.
כדי לעזור להם, החלטנו לקחת את הסיכון עלינו, הצענו לחברת New Feet לידים במחיר קבוע לליד (בשפה המקצועית CPL) וכיום הלקוח קונה באופן קבוע לידים לפי צרכיו, כ-100 לידים ביום במחיר קבוע, ידוע מראש וללא סיכון.
חסכון בהוצאות הפרסום
סגירה מליד ללקוח
לידים חדשים כל חודש
חברה צרפתית המתקינה פאנלים סולארים בבתים פרטיים. החברה פנתה אלינו במטרה ברורה מאוד, ליצור קמפיין חד ומדויק שיביא את הלידים האיכותיים ביותר וזאת במסגרת שוק הנחשב מאוד תחרותי בצרפת.
בנוסף לזאת, הלקוח דרש כי הלידים יעברו בדיקת התאמה וסינון מדויק.
לאחר פיצוח נכון של העמוד, העברה נכונה של המסר דרך שאלון וחווית משתמש יוצאת דופן, הצלחנו לייצר כ-1100 לידים חדשים כל חודש, חסכנו ב 30% בהוצאות הפרסום ובעזרת איכות הליד העלנו ב 48% את אחוזי הסגירה מליד ללקוח.
הגדלת ROI תוך 3 חודשים
סגירה מליד ללקוח
לידים חדשים
בעזרת פיצוח והבנה מעמיקה של קהל היעד והשוק, כתיבת תוכן והתאמתו לכל מדינה ולכל שפה. הצלחנו לעזור לחברה המספקת השקעות אלטרנטיביות באירופה לייצר מעל 20,000 לידים חדשים תוך 3 חודשים.
הגדלת FTDs
הורדה במחירי הלידים
יותר תנועה והתעניינות בפלטפורמה
בעזרת תכנון ובנייה נכונה של קמפיין חוצה מדינות, מפגש עם קהל היעד בכל הפלטפורמות ובכל הזדמנות (גם לאחר ההמרה), מעקב תמידי עם הלקוח וחידוד המסרים והמשפך תוך כדי תנועה – הצלחנו להוריד את מחירי הלידים בכ-28%. בנוסף, שימוש במקורות תנועה נוספים הביאו כ-300% יותר תנועה והתעניינות בפלטפורמה והגדלנו את כמות הסוחרים ב 120%.
שיפור באחוזי ההמרה
הורדה במחירי הלידים
מקליק לליד תקין
לקוח בתחום הביטוח בישראל. בעזרת בנייה והתאמה מדויקת, כתיבה וחידוד התוכן, שאלון מדויק, אימות sms לכל ליד, פיתוח ואופטימיזציה בכל שלב ושלב בתהליך, ניסויים והתאמות לאורך תקופה ארוכה, ושיתוף פעולה מלא עם הלקוח לאורך כל התהליך, הצלחנו לעלות את אחוזי ההמרה מ 2% ל 12.9% לליד תקין. בנוסף ולא פחות חשוב, הצלחנו להוריד את מחירי הליד ב 92% מהמחיר ההתחלתי!
החזר על ההוצאות ROAS
לקוחות חדשים בחודש
הגדלת המחזור לעסק
חנות בגדים מצליחה מצפון הארץ פנתה אלינו במטרה להיכנס ומן הסתם גם להצליח לדיגיטל. בזמן שמשבר הקורונה סגר את החנויות, בנינו ועיצבנו את החנות, בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, יצרנו קמפיינים ועם המון תהליכי אופטימיזציה ובדרך ארוכה ומלאת מכשולים, הצלחנו להגיע להחזר על ההשקעה של פי 14 מתקציב הפרסום.
גדילה בכמות השיחות
לקוחות חדשים בחודש
הגדלת המחזור לעסק
המטרה ברורה, לקדם את העסק שקיים כבר למעלה מ-8 שנים על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים בתקציב מוגבל.
בעזרת מחקר מעמיק של השוק, התאמה של הדף לקהל היעד ובניית קמפיינים ממוקדים בגוגל ובפייסבוק עם מסר מדויק, רימרקטינג וריטרגטינג, הגענו לתוצאות יוצאות דופן.
הצלחנו להכפיל את הכנסות העסק ב-3 חודשים.