קניית לידים לביטוח

בין אם אתם סוכנים עצמאיים או חלק מחברת ביטוח, אתם יודעים היטב שלהביא לידים איכותיים זה דבר מאתגר במיוחד. וזה לא משנה מהי רמת הידע שלכם, אתם עדיין צריכים לידים איכותיים כדי לסגור מכירות וליהנות מצמיחה כלכלית.

 

התחרות בתחום שלכם היא קשה, מאוד קשה, כל סוכן נלחם בשיניים כדי להשיג את הלקוח הבא שלו. זה אומר שאתם חייבים למצוא דרך לבלוט באופן ייחודי אשר תגרום ללקוחות פוטנציאליים לפנות דווקא אליכם.

הודות למודל ה-CPL שבו אנחנו מייצרים לכם לידים – אין עלויות על הקמת דפים, אין דמי ריטיינר חודשיים ואתם משלמים בפועל על לידים רלוונטיים ובלעדיים בתחומכם.

למידע על חבילת לידים לביטוח, השאירו פרטים

לידים לביטוח במגוון תחומים

לידים לביטוח סיעודי

למעלה מ-50% מתביעות הביטוח הסיעודי נדחות על הסף ואלפי ישראלים זכאים אינם זוכים לממש את הפיצוי הכספי שמגיע להם. אם אתם סוכנים שפועלים בתחום, זה אומר שיש לכם פוטנציאל אדיר לקבל פניות רבות ואנחנו נייצר לכם

לידים איכותיים עם פוטנציאל גבוה להפוך ללקוחות משלמים. 

לידים לביטוח לחו"ל

מדי שנה נרשמות בישראל למעלה מ-7 מיליון יציאות לחו”ל.

לכן ביטוח לחו”ל הוא מצרך מבוקש במיוחד והתחרות בתחום היא עצומה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבלוט ולהשיג לכם עם פניות איכותיות בתחום.

לידים לביטוח חיים

ביטוח חיים (“ריסק”) הוא כיסוי המספק הגנה כלכלית עבור מקרי קיצון כגון נכות, מחלה סופנית ומוות. זהו נושא רגיש ומורכב המצריך אסטרטגיה ייחודית כדי להגיע אל קהל היעד שלכם. בזכות ניסיוננו בעבודה מול חברות ביטוח וספציפית בתחום של ביטוחי חיים, אנו נדאג לייצר לכם לידים איכותיים עם פניות רציניות בלבד.

לידים לביטוח בריאות

ביטוח בריאות מספק כיסוי הוצאות אשר קשורות לטיפולים רפואיים. בישראל קיימים 3 סוגים: ביטוח בריאות ממלכתי המסופק ע”י המדינה, ביטוח שב”ן (שירותי בריאות נוספים) עבור קבלת שירותים שאינם נכללים בסל הבריאות ופוליסות ביטוח פרטיות המוצעות בחברות הביטוח.

 

השניים האחרונים הם למעשה “ביטוחים משלימים” ופעמים רבות הם נותנים מענה קריטי עבור מי שבאמת זקוק לו: השתלות בחו”ל, תרופות מיוחדות שאינן בסל הבריאות ועוד. מטבע הדברים, תחום ביטוחי הבריאות נחשב לתחרותי במיוחד אבל לנו יש את הידע והכלים שיעזרו לכם לבלוט ולהשיג לידים איכותיים. 

לידים לביטוח משכנתא

כל מי שנוטל משכנתא בישראל מחויב גם לרכוש ביטוח ייעודי למשכנתא. מדובר בביטוח המורכב מ-2 דברים: ביטוח חיים ששומר על הבנק מפני פטירה של אחד הלווים וביטוח מבנה המכסה מפני נזק אשר עלול להיגרם לנכס.

 

אלפי נוטלי משכנתא לא תמיד יודעים מהו הביטוח הנכון עבורם. אם אתם יועצי משכנתאות, סוכני ביטוח או חלק מחברות השקעה למיניהן, אתם יודעים טוב מאוד שכל לקוח בתחום המשכנתאות עשוי להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף. לכן, אתם צריכים שיהיה לכם תזרים קבוע של לקוחות כדי שתוכלו לצמוח כלכלית. בזכות הידע והכלים שלנו – נוכל לייצר לידים איכותיים בתחום.  

לידים להטבות פנסיוניות

כסוכני ביטוח אתם ודאי מכירים את זה מצוין: אלפי פורשים בישראל אינם מודעים להטבות ייחודיות המגיעות להם. למשל – תיקון 190 משנת 2012 המאפשר ליהנות מהטבות משמעותיות כמו תשלום מס מופחת של 15%, במקום 25% וקבלת פטור מלא ממס על קצבה חודשית לאחר גיל 60. אנחנו כאן על מנת לעזור לכם להשיג פניות איכותיות

בנושא הטבות פנסיוניות. 

לידים לאיתור כספים

המון ישראלים אינם מודעים מודעים לכספים אבודים שמגיעים להם; בין אם בביטוחים, קופות גמל, קרנות פנסיה והשתלמות ועוד. אם אתם סוכנים שפועלים בתחום וצריכים תזרים של לקוחות – אנחנו נפעל לייצר עבורכם את “הלידים האבודים” שחסרים לכם כדי שתגיעו לצמיחה כלכלית.  

לידים לביטוח דירה

אלפי ישראלים בעלי ביטוח דירה לא תמיד מבינים על מה הם משלמים או האם הביטוח מתאים להם בכלל. אז מה הם צריכים באמת: מבנה או תכולה?

אולי גם וגם? את זה כבר נשאיר לכם. אנחנו נדאג ללידים חמים בתחום. 

הבעיה הגדולה של סוכני וחברות הביטוח

רוב הישראלים תופסים את סוכני הביטוח ככאלה שמנסים “לעקוץ” אותם ולגזור קופון על הגב שלהם.

 

על מנת להתגבר על זה, אתם צריכים להתמקד ביצירת שקיפות ואותנטיות ומעל הכל – לשדר אמינות. באמצעות תוכן שנותן ערך אמיתי ניתן ולשנות את התפיסה השלילית הזו ולהשיג לידים איכותיים. 

 

כדי לעשות את זה – אתם צריכים שתהיה לצדכם חברה מקצועית שמכירה היטב את עולמות הביטוח ויש לה את הידע והכלים הנדרשים לייצר לכם לידים איכותיים. 

תהליך יצירת הלידים שלנו לתחום האורתופדיה

כמו בכל תעשייה, לתחום האורתופדיה ישנם קהלי יעד מסוימים ואנו פועלים עפ”י מתודולוגיית שיווק שנוגעת בצרכים שלהם מא’ ועד ת’: 

קידום באמצעות תוכן

פוסטים, מודעות, דפי נחיתה וכתבות הם הכלים המשמשים אותנו ליצירת תוכן איכותי, כזה ששם את הקהל שלכם בפרונט ומציג את השירות שלכם כדרך לפתור את הבעיות שלו. זהו תוכן המבסס אתכם כמומחים מובילים ועוזר לכם לרכוש את האמון של הגולשים. 

שאלון לחימום הליד

באמצעות שאלון אינטואיטיבי, אנחנו עוזרים לכם מסנן לקוחות שאינם רלוונטיים ולקבל לידים איכותיים לאחר תהליך “בישול” – ממש עד לרמה שהם מעוניינים בהצעת הערך שלכם. חשוב להדגיש כי הלידים מגיעים אך ורק אליכם לאחר שהם עברו תהליך של סינון קפדני. 

ניהול קמפיין מקצועי

אנו מייצרים לכם תזרים לידים באמצעות מודעות בגוגל אשר מפנים את הגולשים אל טופס לידים ייעודי. מטבע הדברים, אנחנו נמצאים במעקב לכל אורך הפעילות ודואגים לבצע אופטימיזציות נדרשות כדי שתקבלו לידיים לידים עם פוטנציאל המרה גבוה.

למידע על חבילת לידים לאורתופדיה, השאירו פרטים

שאלות שלקוחות שאלו אותנו

מדובר בתהליך זיהוי ומשיכת לקוחות מתעניינים להשאיר פרטים למוצרים או שירותים של העסק שלכם. זה כרוך ביצירת עניין אצל אנשים שהראו נטייה להצעה ספציפית ובכך לטפח אותם בלהפוך ללקוחות משלמים. יצירת לידים חיונית לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, להגדיל את כמות המכירות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי מיקוד והתקשרות עם לידים פוטנציאליים, אתם יכולים ליצור קשרים משמעותיים ולהפוך גולשים אנונימיים ללקוחות נאמנים.

אנו משתמשים בטכניקות ואסטרטגיות שיווק שונות כדי להניע לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים: שם, גיל, טלפון, אזור מגורים ועוד. זה נעשה במסגרת של כתבה שיווקית, דף נחיתה או קמפיין ייעודי בפייסבוק. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר בהם עסקים משלמים על הופעות או קליקים פרסומיים, במודל CPL משלמים על לידים בלעדיים אשר עומדים בקריטריונים שהוגדרו. זה עוזר להבטיח כי הרוב המכריע של הלידים יהיה איכותי במיוחד.

יש לזה מגוון יתרונות. ראשית – ניתן להתחייב על כמות לידים לפי מחיר קבוע (FIXED PRICE) מה שעוזר ליצור ודאות תקציבית אצל הלקוח. שנית, אין עלויות הקמה על דפי נחיתה, שימוש בכלים טכנולוגיים והתממשקות למערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול לקוחות). שלישית, לא משלמים על לידים תקולים, כפולים, מכחישים וכו’ אלא רק על לידים איכותיים ורלוונטיים בלבד. רביעית, לא חייבים להשתעבד לחוזה ארוך טווח. חמישית, זה מאפשר לכם ליהנות מערוץ לידים נוסף מעבר לקמפיינים קיימים ובכך למעשה לפזר את הסיכונים שלכם. חמישית וזה הכי חשוב לדעתנו, אתם עובדים מול חברה עם ניסיון רב בשיווק במודל ‘תשלום על תוצאות’: משלמים רק על לידים עם פוטנציאל המרה גבוה מבלי שתיקחו על עצמכם הוצאות נוספות.

התשובה היא לא. העלויות הן עלינו. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג לגבי הקצאת תקציב או כל הוצאה נוספת הקשורה ליצירת הלידים. כל התהליך הוא עלינו – החל מהקצאת תקציב השיווק ועד להקמה ולניהול הקמפיינים.

הבטחת איכות לידים היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנו משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשמור על איכות הלידים. בין היתר, זה כולל מיקוד קפדני על קהל היעד (עושים תחקיר עומק לפני שיוצאים לדרך), תהליכי סינון יסודיים וטכניקות אימות נתונים. בנוסף, אנו פועלים כל העת לבצע אופטימיזציה ‘תוך כדי תנועה’ כדי לשפר את איכות הלידים ולמקסם את ערך ההשקעה שלכם.

בהחלט! ניתן להתאים את תהליך יצירת הלידים לדרישות הייחודיות של תעשיות ועסקים שונים. אנו מבינים שלכל עסק יש קהל יעד משלו והוא מתמודד עם יעדים ואתגרים ספציפיים משלו. לכן, אנו מתאימים את אסטרטגיית השיווק ואופן העברת המסרים בהתאם לסוג העסק שלכם.