קניית לידים להלוואות
להלוואות חוץ בנקאיות יש מספר יתרונות חשובים: אין צורך בביטחונות (לרוב), אין דרישת אשראי מחמירה ונהנים מהליך אישור מהיר בלי להיות תלויים בחסדיהם של הבנקים הגדולים.
מסיבה זו הלוואות מן הסוג הזה נחשבות למצרך מבוקש – הן עבור אנשים והן עבור עסקים אשר זקוקים למזומנים כדי להתמודד עם חובות והוצאות. בנוסף, כמובן, יש את תחום המשכנתאות אשר מצריך יישום של אסטרטגיות ייחודיות והיכרות מעמיקה עם הלוואות מסוג זה.
הודות למודל ה-CPL שבו אנחנו מייצרים לכם לידים – אין עלויות על הקמת דפים, אין דמי ריטיינר חודשיים ואתם משלמים בפועל על לידים רלוונטיים ובלעדיים – מועמדים רציניים בעלי עניין רב וכוונה להיעזר בכם כדי להשיג את ההלוואה המבוקשת.
למידע על חבילת לידים להלוואות, השאירו פרטים
לידים להלוואות במגוון תחומים
לידים להלוואה כנגד קרן הפנסיה
לאחרונה חלה עלייה בהיקף הישראלים שזקוקים להלוואה בדחיפות. בלא מעט מקרים, הבנק מסרב לאשר אותה והם נאלצים לפנות לגורמים חוץ בנקאיים המציעים הלוואות בריביות גבוהות במיוחד. לעומת זאת, הלוואות כנגד הפנסיה הם אופציה חכמה המאפשרת לקבל הלוואה בריביות נמוכות מהשוק. אם אתם חלק מגוף פיננסי המציע תיווך לקבלת הלוואות מהפנסיה – אנחנו נעזור לכם להשיג לידים איכותיים מישראלים המתעניינים בהלוואה משתלמת.
לידים להלוואות משכנתא
טיפול בהזעת יתר הוא כמו קרן אור החודרת את “כתמי הייאוש”. המרדף אחר היובש הופך למסע של העצמה ומספק הזדמנות לאלפי אנשים להשיב את הביטחון והנוחות. אנחנו נעזור לכם לקבל לידים איכותיים מבלי שתצטרכו להזיע.
לידים להלוואות לעסקים
תזרים מזומנים לעסק הוא כמו אוויר לנשימה. ברגע שנגמר – העסק נופל. זה מה שמניע עסקים רבים לחפש פתרונות מימון אצל גופים פיננסיים שונים. מבחינת יצירת לידים – הגישה השיווקית צריכה להיות שונה תוך הבנה מעמיקה של שירותי B2B (עסקים לעסקים). לחברתנו ניסיון רב ביצירת לידים בתחום הזה ואנחנו יודעים ללחוץ על “הכפתורים הנכונים” כדי להניע לפעולה ולייצר לכם לידים איכותיים.
תהליך יצירת הלידים שלנו לתחום ההלוואות
כמו בכל תעשייה, לתחום ההלוואות ישנם קהלי יעד מסוימים ואנו פועלים עפ”י מתודולוגיית שיווק שנוגעת בצרכים שלהם מא’ ועד ת’:
- טיפול בנקודות הכאב
- לכידת תשומת הלב
- מתן תוכן רלוונטי ובעל ערך
- שאלון שמסנן ומחמם את הליד
קידום באמצעות תוכן
פוסטים, מודעות, דפי נחיתה וכתבות הם הכלים המשמשים אותנו ליצירת תוכן איכותי, כזה ששם את הקהל שלכם בפרונט ומציג את הגוף הפיננסי שלכם כמקום שיפתור את הבעיות שלו. זהו תוכן המבסס אתכם כמומחים מובילים ועוזר לכם לרכוש את האמון של הגולשים.
שאלון לחימום הליד
באמצעות שאלון אינטואיטיבי, אנחנו עוזרים לכם מסנן לקוחות שאינם רלוונטיים ולקבל לידים איכותיים לאחר תהליך “בישול” – ממש עד לרמה שהם מעוניינים בהצעת הערך שלכם. חשוב להדגיש כי הלידים מגיעים אך ורק אליכם לאחר שהם עברו תהליך של סינון קפדני.
ניהול קמפיין מקצועי
אנו מייצרים לכם תזרים לידים באמצעות מודעות בגוגל אשר מפנים את הגולשים אל טופס לידים ייעודי. מטבע הדברים, אנחנו נמצאים במעקב לכל אורך הפעילות ודואגים לבצע אופטימיזציות נדרשות כדי שתקבלו לידיים לידים עם פוטנציאל המרה גבוה.
למידע על חבילת לידים להלוואות, השאירו פרטים
שאלות שלקוחות שאלו אותנו
מדובר בתהליך זיהוי ומשיכת לקוחות מתעניינים להשאיר פרטים למוצרים או שירותים של העסק שלכם. זה כרוך ביצירת עניין אצל אנשים שהראו נטייה להצעה ספציפית ובכך לטפח אותם בלהפוך ללקוחות משלמים. יצירת לידים חיונית לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, להגדיל את כמות המכירות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי מיקוד והתקשרות עם לידים פוטנציאליים, אתם יכולים ליצור קשרים משמעותיים ולהפוך גולשים אנונימיים ללקוחות נאמנים.
אנו משתמשים בטכניקות ואסטרטגיות שיווק שונות כדי להניע לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים: שם, גיל, טלפון, אזור מגורים ועוד. זה נעשה במסגרת של כתבה שיווקית, דף נחיתה או קמפיין ייעודי בפייסבוק. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר בהם עסקים משלמים על הופעות או קליקים פרסומיים, במודל CPL משלמים על לידים בלעדיים אשר עומדים בקריטריונים שהוגדרו. זה עוזר להבטיח כי הרוב המכריע של הלידים יהיה איכותי במיוחד.
יש לזה מגוון יתרונות. ראשית – ניתן להתחייב על כמות לידים לפי מחיר קבוע (FIXED PRICE) מה שעוזר ליצור ודאות תקציבית אצל הלקוח. שנית, אין עלויות הקמה על דפי נחיתה, שימוש בכלים טכנולוגיים והתממשקות למערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול לקוחות). שלישית, לא משלמים על לידים תקולים, כפולים, מכחישים וכו’ אלא רק על לידים איכותיים ורלוונטיים בלבד. רביעית, לא חייבים להשתעבד לחוזה ארוך טווח. חמישית, זה מאפשר לכם ליהנות מערוץ לידים נוסף מעבר לקמפיינים קיימים ובכך למעשה לפזר את הסיכונים שלכם. חמישית וזה הכי חשוב לדעתנו, אתם עובדים מול חברה עם ניסיון רב בשיווק במודל ‘תשלום על תוצאות’: משלמים רק על לידים עם פוטנציאל המרה גבוה מבלי שתיקחו על עצמכם הוצאות נוספות.
התשובה היא לא. העלויות הן עלינו. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג לגבי הקצאת תקציב או כל הוצאה נוספת הקשורה ליצירת הלידים. כל התהליך הוא עלינו – החל מהקצאת תקציב השיווק ועד להקמה ולניהול הקמפיינים.
הבטחת איכות לידים היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנו משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשמור על איכות הלידים. בין היתר, זה כולל מיקוד קפדני על קהל היעד (עושים תחקיר עומק לפני שיוצאים לדרך), תהליכי סינון יסודיים וטכניקות אימות נתונים. בנוסף, אנו פועלים כל העת לבצע אופטימיזציה ‘תוך כדי תנועה’ כדי לשפר את איכות הלידים ולמקסם את ערך ההשקעה שלכם.
בהחלט! ניתן להתאים את תהליך יצירת הלידים לדרישות הייחודיות של תעשיות ועסקים שונים. אנו מבינים שלכל עסק יש קהל יעד משלו והוא מתמודד עם יעדים ואתגרים ספציפיים משלו. לכן, אנו מתאימים את אסטרטגיית השיווק ואופן העברת המסרים בהתאם לסוג העסק שלכם.