קניית לידים לנדל"ן

תחום הנדל”ן מאופיין בתחרות עזה והלידים משמשים ככלי חיוני המסייע לסגירת עסקאות.  רתימת הכוח של פלטפורמות דיגיטליות כמו דף נחיתה, מאמר או קמפיין ממוקד בפייסבוק, עוזרת לעורר עניין רב בהצעות מכר ייחודיות.

 

באמצעות שימוש באסטרטגיות שיווק ממוקדות, אנו נעזור לכם להשיג לידים איכותיים בעלי פוטנציאל גבוה לסגור עסקאות רבות.  

למידע על חבילת לידים לנדל"ן, השאירו פרטים

הופכים את השיווק לנכס

בדומה לתחומים אחרים, לידים יכולים להוות מנוע צמיחה אשר עוזר לכם לסגור עסקאות בתחום הנדל”ן. בגלל מורכבות הנושא – אין מקום לטעויות. אתם צריכים לידים ממוקדים ואיכותיים.

לידים נדל"ן מסחרי

לידים לנדל”ן מסחרי הם לקוחות פוטנציאליים באיכות גבוהה המסופקים ליזם או לקבלן בודדים. מדובר במשקיעים אשר הביאו עניין בנכסים המיועדים למטרות עסקיות כמו מחסנים לוגיסטיים, מפעלים, בנייני משרדים וקניונים.

לידים להשקעות נדל״ן בחו״ל

מדובר בלקוחות שרוצים להשקיע בנכסים הממוקמים אל מעבר לים. אלה יכולים להיות אנשים או אפילו עסקים אשר מחפשים באופן פעיל הזדמנויות השקעה בחו”ל. הודות לאפיון מקדים ולקמפיין שיווקי ממוקד, אנחנו יודעים לטרגט באופן מדויק את קהל היעד הרלוונטי ולייצר לכם תזרים קבוע ומשמעותי של לידים איכותיים להשקעות מסוג זה.

לידים לקרקעות חקלאיות עם ייעוד למגורים

יצירת לידים בנישה זו מצריכה כניסה לפרטים הקטנים כמו בדיקת תוכנית המתאר, איכות הקרקע ורישום נסח הטאבו. כמו כן, זה מצריך לוודא כי השטח המדובר נמצא בבעלות פרטית ולא בידי המדינה. לפני העלאת קמפיין אנו דואגים לאמת מולכם את כל המידע הנדרש כדי לייצר לכם לידים איכותיים עם פוטנציאל סגירה גבוה.  

לידים לפרויקטים בבנייה

בתחום התחרותי של פרויקטים בבנייה, היכולת ליצור לידים ברמת איכות גבוהה היא כלי חיוני במיוחד. לשם כך, אנו מבצעים מחקר עומק על הפרויקט המדובר, מתמקדים בנקודות החוזקה של היזם ו/או הקבלן ומבליטים את היתרונות למשקיע. 

תהליך יצירת הלידים שלנו לתחום הנדל"ן

כמו בכל תעשייה, לתחום הנדל”ן ישנם קהלי יעד מסוימים ואנו פועלים עפ”י מתודולוגיית שיווק שנוגעת בצרכים שלהם מ- א’ ועד ת’:

קידום באמצעות תוכן

פוסטים, מודעות, דפי נחיתה וכתבות הם הכלים המשמשים אותנו ליצירת תוכן איכותי, כזה ששם את הקהל שלכם בפרונט ומציג את הצעת הערך שלכם באופן מקצועי ומושך. זהו תוכן המבסס אתכם כמומחים מובילים ועוזר לכם לרכוש את האמון של הגולשים. 

שאלון לחימום הליד

באמצעות שאלון אינטואיטיבי, אנחנו עוזרים לכם מסנן לקוחות שאינם רלוונטיים ולקבל לידים איכותיים לאחר תהליך “בישול” – ממש עד לרמה שהם מעוניינים בהצעת הערך שלכם. חשוב להדגיש כי הלידים מגיעים אך ורק אליכם לאחר שהם עברו תהליך של סינון קפדני. 

ניהול קמפיין מקצועי

אנו מייצרים לכם תזרים לידים באמצעות מודעות בגוגל אשר מפנים את הגולשים אל טופס לידים ייעודי. מטבע הדברים, אנחנו נמצאים במעקב לכל אורך הפעילות ודואגים לבצע אופטימיזציות נדרשות כדי שתקבלו לידיים לידים עם פוטנציאל המרה גבוה.

למידע על חבילת לידים לנדל"ן, השאירו פרטים

שאלות שלקוחות שאלו אותנו

מדובר בתהליך זיהוי ומשיכת לקוחות מתעניינים להשאיר פרטים למוצרים או שירותים של העסק שלכם. זה כרוך ביצירת עניין אצל אנשים שהראו נטייה להצעה ספציפית ובכך לטפח אותם בלהפוך ללקוחות משלמים. יצירת לידים חיונית לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, להגדיל את כמות המכירות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי מיקוד והתקשרות עם לידים פוטנציאליים, אתם יכולים ליצור קשרים משמעותיים ולהפוך גולשים אנונימיים ללקוחות נאמנים.

אנו משתמשים בטכניקות ואסטרטגיות שיווק שונות כדי להניע לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים: שם, גיל, טלפון, אזור מגורים ועוד. זה נעשה במסגרת של כתבה שיווקית, דף נחיתה או קמפיין ייעודי בפייסבוק. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר בהם עסקים משלמים על הופעות או קליקים פרסומיים, במודל CPL משלמים על לידים בלעדיים אשר עומדים בקריטריונים שהוגדרו. זה עוזר להבטיח כי הרוב המכריע של הלידים יהיה איכותי במיוחד.

יש לזה מגוון יתרונות. ראשית – ניתן להתחייב על כמות לידים לפי מחיר קבוע (FIXED PRICE) מה שעוזר ליצור ודאות תקציבית אצל הלקוח. שנית, אין עלויות הקמה על דפי נחיתה, שימוש בכלים טכנולוגיים והתממשקות למערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול לקוחות). שלישית, לא משלמים על לידים תקולים, כפולים, מכחישים וכו’ אלא רק על לידים איכותיים ורלוונטיים בלבד. רביעית, לא חייבים להשתעבד לחוזה ארוך טווח. חמישית, זה מאפשר לכם ליהנות מערוץ לידים נוסף מעבר לקמפיינים קיימים ובכך למעשה לפזר את הסיכונים שלכם. חמישית וזה הכי חשוב לדעתנו, אתם עובדים מול חברה עם ניסיון רב בשיווק במודל ‘תשלום על תוצאות’: משלמים רק על לידים עם פוטנציאל המרה גבוה מבלי שתיקחו על עצמכם הוצאות נוספות.

התשובה היא לא. העלויות הן עלינו. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג לגבי הקצאת תקציב או כל הוצאה נוספת הקשורה ליצירת הלידים. כל התהליך הוא עלינו – החל מהקצאת תקציב השיווק ועד להקמה ולניהול הקמפיינים.

הבטחת איכות לידים היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנו משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשמור על איכות הלידים. בין היתר, זה כולל מיקוד קפדני על קהל היעד (עושים תחקיר עומק לפני שיוצאים לדרך), תהליכי סינון יסודיים וטכניקות אימות נתונים. בנוסף, אנו פועלים כל העת לבצע אופטימיזציה ‘תוך כדי תנועה’ כדי לשפר את איכות הלידים ולמקסם את ערך ההשקעה שלכם.

בהחלט! ניתן להתאים את תהליך יצירת הלידים לדרישות הייחודיות של תעשיות ועסקים שונים. אנו מבינים שלכל עסק יש קהל יעד משלו והוא מתמודד עם יעדים ואתגרים ספציפיים משלו. לכן, אנו מתאימים את אסטרטגיית השיווק ואופן העברת המסרים בהתאם לסוג העסק שלכם.