קניית לידים לעו"ד

זה לא משנה אם אתם עו”ד עצמאיים או חלק מפירמה של שותפים – התחרות בעולם שלכם

היא גדולה וקשה במיוחד. למעשה, כיום רשומים בארץ למעלה מ-70,000 עו”ד פעילים

שמתחרים זה בזה על ייצוג הלקוח הישראלי.

 

הודות למודל ה-CPL שבו אנחנו מייצרים לכם לידים – אין עלויות על הקמת דפים, אין דמי ריטיינר חודשיים ואתם משלמים בפועל על לידים רלוונטיים ובלעדיים בתחומכם.

למידע על חבילת לידים לעו"ד, השאירו פרטים

לידים לעו"ד במגוון תחומים

לידים לעו"ד תעבורה

עפ”י נתוני הלמ”ס – אחד מכל 6 נהגים ישראלים עשוי  להיות מואשם בעבירת תנועה: מהירות מופרזת, נהיגה בשכרות, שימוש בטלפון, נהיגה ללא מלווה (נהגים חדשים) ועוד. פעמים רבות הם פונים לסיוע משפטי ועו”ד תעבורה הוא הכתובת המתאימה. אם אתם עוסקים בתחום – אתם מבינים היטב שאתם תלויים בלקוחות שמגיעים אליכם והתחרות בתחום היא אדירה. אבל אם יש לכם סיסטם מסודר, דרך להשיג לידים איכותיים מבלי שתאלצו לרדוף אחרי לקוחות, אתם תוכלו ליהנות מצמיחה משמעותית במשרד שלכם. אז איך תשיגו פניות רבות ואיכותיות?

לידים לעו"ד הגירה

עורכי דין לדיני הגירה? אנחנו לא צריכים לספר לכם שלשווק את המשרד שלכם זו פעולה מורכבת ומתסכלת. אך למעשה, אתם לא צריכים להפסיק זמן וכסף על טקטיקות שלא עובדות. בדיוק כמו שאתם מומחים בתחום שלכם, שיווק ופרסום באינטרנט מצריכים ידע והתמחות מסוימים ולנו יש בדיוק את מה שאתם צריכים. אנחנו לבצע עבורכם

את משימות הפרסום והשיווק ואתם תהנו מהתוצאה:

 

תזרים קבוע ומשמעותי של לידים איכותיים למשרד שלכם. 

לידים לעו"ד צוואה וירושה

תזרים מזומנים לעסק הוא כמו אוויר לנשימה. ברגע שנגמר – העסק נופל. זה מה שמניע עסקים רבים לחפש פתרונות מימון אצל גופים פיננסיים שונים. מבחינת יצירת לידים – הגישה השיווקית צריכה להיות שונה תוך הבנה מעמיקה של שירותי B2B (עסקים לעסקים). לחברתנו ניסיון רב ביצירת לידים בתחום הזה ואנחנו יודעים ללחוץ על “הכפתורים הנכונים” כדי להניע לפעולה ולייצר לכם לידים איכותיים. 

לידים לעו"ד רשלנות רפואית

רשלנות רפואית היא מתן שירותים רפואיים אשר אינם עומדים בסטנדרט הטיפול המקובל (“מבחן הרופא הסביר”)  ויש בהם כדי לגרום להחמרה במצב הבריאותי, לנכות וחלילה למוות: אבחון שגוי, אי מתן תרופות, מעקב הריון לוקה בחסר ועוד. לכן נהוג לעו”ד רשלנות רפואית אשר יכול לסייע בייצוג משפטי וקבלת פיצוי כספי אשר עשוי להסתכם במיליונים. למרבה הצער יש מאות מקרים בשנה ולא על כולם אנחנו שומעים. מטבע הדברים, זה אומר שקיימת תחרות גדולה בין הרבה פירמות שמספקות מענה משפטי בתחום. כדי לעזור לכם להשיג פניות רבות, אנו נוקטים כאן בגישה רגישה וייחודית אשר תגרום לגולשים להכיר את פועלכם ולהשאיר לכם ליד איכותי.

לידים לעו"ד לתביעות נכי צה"ל

אנשי כוחות ביטחון אשר חלו או נפצעו במהלך השירות רשאים להגיש תביעת פיצויים כנגד משרד הביטחון. משרדי עו”ד ברחבי הארץ מטפלים בייצוג של אלפי נפגעים והתחרות בתחום הזה היא גדולה. אם משרדכם מטפל בתביעות מהסוג הזה ואתם מחפשים להגדיל את כמות הפניות – אז שווה לכם לשמוע על מודל יצירת הלידים שלנו:

 

משלמים רק על תוצאות – בלי ריטיינר חודשי וללא עלויות פרסום.

לידים לעו"ד מקרקעין ונדל"ן

מיסים, רגולציה, תכנון מס, זכויות בטאבו, הפשרת קרקעות, פינוי בינוי ועוד הם רק חלק מתחומי הנדל”ן אשר לעיתים עולה הצורך לקבל עבורם הכוונה משפטית.

העניין הוא שיש לא מעט משרדי עורכי דין אשר עושים בדיוק את זה ולכן התחרות היא אדירה. אם משרד עו”ד שלכם מטפל במקרקעין ונדל”ן ואתם רוצים להבטיח תזרים קבוע ויציב של לקוחות – אנחנו מזמינים אתכם לקבוע שיחת ייעוץ על תהליך יצירה של לידים איכותיים למשרד שלכם. 

לידים לעו"ד לפשיטת רגל וחדלות פירעון

בכל שנה מוגשות בישראל אלפי בקשות לפשיטת רגל. החוק מאפשר לחייבים להשתקם כלכלית באמצעות הליך של חדלות פירעון אך לשם כך הם זקוקים לייעוץ והכוונה משפטית. מדובר בתחום עמוס בתחרות עם מאות פירמות של משרדי עו”ד המציעים ללוות משפטית את המכריזים על פשיטת רגל. כדי לגרום ללקוחות לפנות אליכם אתם צריכים כלים שיבליטו אתכם ויעוררו בהם עניין רב. בתהליך יצירת הלידים שלנו – אנחנו מבצעים סינון בעזרת שאלון אינטואיטיבי אשר בסופו יגיעו אליכם לידים חמים בלבד.

לידים לעו"ד דיני משפחה

דיני משפחה הוא תחום רחב במיוחד הכולל, בין היתר, ענייני גירושין, חלוקת רכוש, הסכמי ממון, סכסוכי ירושה, אפוטרופסות, הסדר מזונות ומשמורת ועוד. בכל שנה יש אלפי זוגות ומשפחות המחפשים ייעוץ וליווי מקצועי כדי לטפל בעניין המשפטי שלהם. כדי שלא תפספסו לקוחות – אנו מזמינים אתכם לשמוע על תהליך ייצור הלידים שלנו אשר בו נספק לכם תזרים של לידים חמים – ללא ריטיינר חודשי ובלי עלויות פרסום.

תהליך יצירת הלידים שלנו לתחום עריכת הדין

כמו בכל תעשייה, לתחום עריכת הדין ישנם קהלי יעד מסוימים ואנו פועלים עפ”י מתודולוגיית שיווק שנוגעת בצרכים שלהם מא’ ועד ת’: 

קידום באמצעות תוכן

פוסטים, מודעות, דפי נחיתה וכתבות הם הכלים המשמשים אותנו ליצירת תוכן איכותי, כזה ששם את הקהל שלכם בפרונט ומציג את השירות שלכם כדרך לפתור את הבעיות שלו. זהו תוכן המבסס אתכם כמומחים מובילים ועוזר לכם לרכוש את האמון של הגולשים.

שאלון לחימום הליד

באמצעות שאלון אינטואיטיבי, אנחנו עוזרים לכם מסנן לקוחות שאינם רלוונטיים ולקבל לידים איכותיים לאחר תהליך “בישול” – ממש עד לרמה שהם מעוניינים בהצעת הערך שלכם. חשוב להדגיש כי הלידים מגיעים אך ורק אליכם לאחר שהם עברו תהליך של סינון קפדני. 

ניהול קמפיין מקצועי

אנו מייצרים לכם תזרים לידים באמצעות מודעות בגוגל אשר מפנים את הגולשים אל טופס לידים ייעודי. מטבע הדברים, אנחנו נמצאים במעקב לכל אורך הפעילות ודואגים לבצע אופטימיזציות נדרשות כדי שתקבלו לידיים לידים עם פוטנציאל המרה גבוה.

למידע על חבילת לידים לעו"ד, השאירו פרטים

שאלות שלקוחות שאלו אותנו

מדובר בתהליך זיהוי ומשיכת לקוחות מתעניינים להשאיר פרטים למוצרים או שירותים של העסק שלכם. זה כרוך ביצירת עניין אצל אנשים שהראו נטייה להצעה ספציפית ובכך לטפח אותם בלהפוך ללקוחות משלמים. יצירת לידים חיונית לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, להגדיל את כמות המכירות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי מיקוד והתקשרות עם לידים פוטנציאליים, אתם יכולים ליצור קשרים משמעותיים ולהפוך גולשים אנונימיים ללקוחות נאמנים.

אנו משתמשים בטכניקות ואסטרטגיות שיווק שונות כדי להניע לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים: שם, גיל, טלפון, אזור מגורים ועוד. זה נעשה במסגרת של כתבה שיווקית, דף נחיתה או קמפיין ייעודי בפייסבוק. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר בהם עסקים משלמים על הופעות או קליקים פרסומיים, במודל CPL משלמים על לידים בלעדיים אשר עומדים בקריטריונים שהוגדרו. זה עוזר להבטיח כי הרוב המכריע של הלידים יהיה איכותי במיוחד.

יש לזה מגוון יתרונות. ראשית – ניתן להתחייב על כמות לידים לפי מחיר קבוע (FIXED PRICE) מה שעוזר ליצור ודאות תקציבית אצל הלקוח. שנית, אין עלויות הקמה על דפי נחיתה, שימוש בכלים טכנולוגיים והתממשקות למערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול לקוחות). שלישית, לא משלמים על לידים תקולים, כפולים, מכחישים וכו’ אלא רק על לידים איכותיים ורלוונטיים בלבד. רביעית, לא חייבים להשתעבד לחוזה ארוך טווח. חמישית, זה מאפשר לכם ליהנות מערוץ לידים נוסף מעבר לקמפיינים קיימים ובכך למעשה לפזר את הסיכונים שלכם. חמישית וזה הכי חשוב לדעתנו, אתם עובדים מול חברה עם ניסיון רב בשיווק במודל ‘תשלום על תוצאות’: משלמים רק על לידים עם פוטנציאל המרה גבוה מבלי שתיקחו על עצמכם הוצאות נוספות.

התשובה היא לא. העלויות הן עלינו. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג לגבי הקצאת תקציב או כל הוצאה נוספת הקשורה ליצירת הלידים. כל התהליך הוא עלינו – החל מהקצאת תקציב השיווק ועד להקמה ולניהול הקמפיינים.

הבטחת איכות לידים היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנו משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשמור על איכות הלידים. בין היתר, זה כולל מיקוד קפדני על קהל היעד (עושים תחקיר עומק לפני שיוצאים לדרך), תהליכי סינון יסודיים וטכניקות אימות נתונים. בנוסף, אנו פועלים כל העת לבצע אופטימיזציה ‘תוך כדי תנועה’ כדי לשפר את איכות הלידים ולמקסם את ערך ההשקעה שלכם.

בהחלט! ניתן להתאים את תהליך יצירת הלידים לדרישות הייחודיות של תעשיות ועסקים שונים. אנו מבינים שלכל עסק יש קהל יעד משלו והוא מתמודד עם יעדים ואתגרים ספציפיים משלו. לכן, אנו מתאימים את אסטרטגיית השיווק ואופן העברת המסרים בהתאם לסוג העסק שלכם.