קניית לידים לרפואת שיניים
אנו מספקים לידים איכותיים ובלעדיים לרפואת שיניים על בסיס תשלום קבוע בתשלום לפי ליד. תשכחו מחוזי ריטיינר שמפילים עליכם את כל הסיכונים ואין לכם צורך לעבוד קשה כדי לשווק את עצמכם. אנחנו משלמים על מודעות, אנחנו משקיעים את שעות העבודה ואתם משלמים על התוצאות: תזרים קבוע ומשמעותי של לידים איכותיים עבור הקליניקה שלכם.
למידע על חבילת לידים לרפואת שיניים, השאירו פרטים
לידים לרפואת שיניים במגוון תחומים
לידים להשתלות שיניים
השתלות שיניים הם פתרון פופולרי עבור אנשים המבקשים להחזיר את החיוך ולשפר את הבריאות הדנטלית. מתוך הכרה ביתרונות של השתלת שיניים, עם הרצון לשמור על חיוך בריא ואסתטי, ישראלים מוכנים להקצות משאבים רבים כדי להשיג את הטיפול הטוב והאיכותי ביותר. ואנחנו? נעזור לכם להעביר את המסר המדויק אשר יגרום להם להתייצב אצלכם בקליניקה.
לידים לציפויי חרסינה בשיניים
בעיות בשיניים כמו מרווחים וחוסר פרופורציה גורמות לאלפי ישראלים להסתיר את החיוך במבוכה. אם יש לכם קליניקה שמבצעת ציפויי שיניים, אתם מוזמנים ליהנות מניסיוננו ביצירת לידים בתחום וביכולות שלנו לזקק מסרים באופן עוצמתי ומשכנע. בזכות זה, נעזור לכם למלא את היומן באלפי ישראלים שמתעניינים בציפויי חרסינה ולהגדיל את רווחיות המרפאה.
לידים ליישור שיניים
טיפול יישור שיניים מעניק לאנשים את הביטחון לחזור ולחייך. אם יש לכם קליניקה שמבצעת יישור שיניים, אנו נוכל לעזור לכם, באמצעות קמפיין תוכן כדוגמת דפי נחיתה וכתבה – לזקק מסר חזק וקולע שיניע אנשים לשריין אצלכם תור. אנו כאן כדי להציע את המומחיות, הידע והמחויבות שלנו להצלחה שלכם כדי להבטיח שאנשים ימצאו את הטיפול האורתודונטי המתאים להם – אצלכם. הבה נביא חיוכים קורנים לעולם – גם אצל הלקוחות שלכם וגם אצלכם.
תהליך יצירת הלידים שלנו לתחום רפואת השיניים
כמו בכל תעשייה, לתחום רפואת השיניים ישנם קהלי יעד מסוימים ואנו פועלים עפ”י מתודולוגיית שיווק שנוגעת בצרכים שלהם מא’ ועד ת’:
- טיפול בנקודות הכאב
- לכידת תשומת הלב
- מתן תוכן רלוונטי ובעל ערך
- שאלון שמסנן ומחמם את הליד
קידום באמצעות תוכן
פוסטים, מודעות, דפי נחיתה וכתבות הם הכלים המשמשים אותנו ליצירת תוכן איכותי, כזה ששם את הקהל שלכם בפרונט ומציג את הקליניקה שלכם כמקום שיפתור את הבעיות שלו. זהו תוכן המבסס אתכם כמומחים מובילים ועוזר לכם לרכוש את האמון של הגולשים.
שאלון לחימום הליד
באמצעות שאלון אינטואיטיבי, אנחנו עוזרים לכם מסנן לקוחות שאינם רלוונטיים ולקבל לידים איכותיים לאחר תהליך “בישול” – ממש עד לרמה שהם מעוניינים בהצעת הערך שלכם. חשוב להדגיש כי הלידים מגיעים אך ורק אליכם לאחר שהם עברו תהליך של סינון קפדני.
ניהול קמפיין מקצועי
אנו מייצרים לכם תזרים לידים באמצעות מודעות בגוגל אשר מפנים את הגולשים אל טופס לידים ייעודי. מטבע הדברים, אנחנו נמצאים במעקב לכל אורך הפעילות ודואגים לבצע אופטימיזציות נדרשות כדי שתקבלו לידיים לידים עם פוטנציאל המרה גבוה.
עמוד לידים לרפואת שיניים
שאלות שלקוחות שאלו אותנו
מדובר בתהליך זיהוי ומשיכת לקוחות מתעניינים להשאיר פרטים למוצרים או שירותים של העסק שלכם. זה כרוך ביצירת עניין אצל אנשים שהראו נטייה להצעה ספציפית ובכך לטפח אותם בלהפוך ללקוחות משלמים. יצירת לידים חיונית לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, להגדיל את כמות המכירות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי מיקוד והתקשרות עם לידים פוטנציאליים, אתם יכולים ליצור קשרים משמעותיים ולהפוך גולשים אנונימיים ללקוחות נאמנים.
אנו משתמשים בטכניקות ואסטרטגיות שיווק שונות כדי להניע לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים: שם, גיל, טלפון, אזור מגורים ועוד. זה נעשה במסגרת של כתבה שיווקית, דף נחיתה או קמפיין ייעודי בפייסבוק. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר בהם עסקים משלמים על הופעות או קליקים פרסומיים, במודל CPL משלמים על לידים בלעדיים אשר עומדים בקריטריונים שהוגדרו. זה עוזר להבטיח כי הרוב המכריע של הלידים יהיה איכותי במיוחד.
יש לזה מגוון יתרונות. ראשית – ניתן להתחייב על כמות לידים לפי מחיר קבוע (FIXED PRICE) מה שעוזר ליצור ודאות תקציבית אצל הלקוח. שנית, אין עלויות הקמה על דפי נחיתה, שימוש בכלים טכנולוגיים והתממשקות למערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול לקוחות). שלישית, לא משלמים על לידים תקולים, כפולים, מכחישים וכו’ אלא רק על לידים איכותיים ורלוונטיים בלבד. רביעית, לא חייבים להשתעבד לחוזה ארוך טווח. חמישית, זה מאפשר לכם ליהנות מערוץ לידים נוסף מעבר לקמפיינים קיימים ובכך למעשה לפזר את הסיכונים שלכם. חמישית וזה הכי חשוב לדעתנו, אתם עובדים מול חברה עם ניסיון רב בשיווק במודל ‘תשלום על תוצאות’: משלמים רק על לידים עם פוטנציאל המרה גבוה מבלי שתיקחו על עצמכם הוצאות נוספות.
התשובה היא לא. העלויות הן עלינו. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג לגבי הקצאת תקציב או כל הוצאה נוספת הקשורה ליצירת הלידים. כל התהליך הוא עלינו – החל מהקצאת תקציב השיווק ועד להקמה ולניהול הקמפיינים.
הבטחת איכות לידים היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנו משתמשים באסטרטגיות שונות כדי לשמור על איכות הלידים. בין היתר, זה כולל מיקוד קפדני על קהל היעד (עושים תחקיר עומק לפני שיוצאים לדרך), תהליכי סינון יסודיים וטכניקות אימות נתונים. בנוסף, אנו פועלים כל העת לבצע אופטימיזציה ‘תוך כדי תנועה’ כדי לשפר את איכות הלידים ולמקסם את ערך ההשקעה שלכם.
בהחלט! ניתן להתאים את תהליך יצירת הלידים לדרישות הייחודיות של תעשיות ועסקים שונים. אנו מבינים שלכל עסק יש קהל יעד משלו והוא מתמודד עם יעדים ואתגרים ספציפיים משלו. לכן, אנו מתאימים את אסטרטגיית השיווק ואופן העברת המסרים בהתאם לסוג העסק שלכם.