שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

בעזרת שיווק באמצעות תוכן תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

הליד מגיע אליכם אחרי שעבר תהליך ומוכן להקשיב לכם 

אז מה זה בעצם שיווק באמצעות תוכן?

זוכרים את הפעם האחרונה שיצא לכם לקרוא כתבה באתרי התוכן המובילים בישראל? בכל כתבה ב ynet, בכלכליסט או כל אתר חדשותי גדול אחר, בתחתית הכתבה תראו ״כתבות שעשויות לעניין אתכם״.

 

בין כל הכתבות על ביבי ועל בנט תמצאו גם את ההונאה הגדולה של חברות הביטוח.

ההונאה של חברות הביטוח, מה? רגע, מה זה?

 

ברגע שתקליקו על הכותרת תגיעו לכתבה בא תגלו שאתם משלמים עשרות אלפי שקלים מיותרים לביטוח שלכם, לאורך כל הכתבה יניעו אתכם לבדוק ״האם גם לכם מגיע הוזלה״ וכל זה בצורה טבעית כמעט בלתי מורגשת, החלטתם שווה לבדוק? 4-5 שאלות ולסיום, תראו סמיילי מחייך, מגיע לכם הוזלה בביטוח, רק תשאירו טלפון, ומיד יחזרו אליכם להוזיל אותו. הפכתם לליד מושלם לסוכני ביטוח.

״הסוד הגדול בפרסום כתבות תוכן:
התהליך חייב להיות טבעי וזורם ככל הניתן״

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים - תנו לתוכן לעבוד בשבילכם

אתרים אמינים

הגולשים נחשפים אליכם מתוך אתרי התוכן הגדולים שהוא סומך עליהם.

תהליך טבעי וחלק

הגולש עובר תהליך טבעי דרך סיפור משכנע והופך לליד שמוכן ורוצה לשמוע עוד.

סינון וחידוד הליד

הליד עובר שאלון סינון, לא כל אחד מתאים, מי שלא מתאים לא רלוונטי.

הגדלת הכמויות

תמיד אפשר לגדול ולהתרחב, כל עוד אתם עומדים בקצב.

רוצים שנעזור לכם להופיעה באתרים שהלקוחות שלכם סומכים עליהם?

הדרך שלנו לשיווק באמצעות כתבות תוכן

הגישה שלנו לשיווק באמצעות תוכן היא להיכנס לנעליו של הצרכן, לחקור ולהבין את התחום לעומק, זה לוקח זמן אך הקילומטר הנוסף שאנחנו עושים בעזרת כלים מתקדמים למחקר וניתוח מאפשרים לנו לייצר סיפור שעובר בצורה טבעית ולא נראה מאולץ.

 

בתחומים שאפילו אסטרטגיות שיווק באמצעות תוכן הטובות ביותר יכולות להשתבש, הצוות שלנו משתוקק לייצר תוכן מקורי שמעביר את המסר באופן בלתי מורגש עבור הקורא. 

אנו מקדישים תשומת לב רבה לטון הכתיבה, לגרפיקה, לסגנון ולאסתטיות כדי כדי שהכל יעבוד בצורה מדויקת.

 

יש לנו כותבי תוכן ואנשי קריאייטיב עם ידע וניסיון רב בשיווק מבוסס תוצאות, כולם עובדים בשיתוף פעולה מלא על מנת לייצר תוכן שמדבר בעד עצמו. 

אנשי הצוות שלנו עוברים יחד על כל הפרסומים בתחום, קוראים תגובות, מבינים את ההערות ולומדים לדבר כאילו הם חלק מהתעשייה שלכם.

רוצים לשווק באמצעות תוכן? השאירו פניה.

שאלות ותשובות

שיווק באמצעות תוכן כמו שזה משתמע, מדובר שיטת שיווק פרסום והפצה באמצעות תכנים ובכך להגיע לקהלי יעד שונים. לרוב כדי להפיץ את התכנים באתרים הגדולים משתמשים בפלטפורמות כמו Taboola ו Outbrain. שיטת שיווק זאת לעיתים נקראת גם Native מכיוון שהגולש עובר תהליך טבעי וחלק בניגוד לשיטות אגרסיביות בהן הגולש מרגיש ״שדוחפים לו״ מוצר בכוח

היתרונות המרכזיים בשיווק באמצעות תוכן מתבטא בהיותו טבעי, משפך שיווקי ארוך יותר המאפשר לגולש לעבור דרכו בצורה חלקה, בכך לרוב הלידים הנוצרים מתהליך זה מגיעים עם נכונות גבוה יותר לשמוע ולהקשיב ובכך המכירה נעשית קלילה וזורמת. קיימים עוד יתרונות רבים לשיווק באמצעות תוכן כמו גודל החשיפה, אמינות, חיזוק המותג ועוד.

עלויות בשיטה זאת מתחלקות בין עלות הקמה וניהול לסוכנויות דיגיטל לבין התקציב פרסום, בשלב ההקמה יש לקחת בחשבון את כתיבת התוכן, בניית עמוד נחיתה ובמקרים מסוימים יש גם עלויות פיתוח של שאלונים ומשפכים מורכבים יותר. היופי בשיווק באמצעות תוכן שתקציב הפרסום יוצא לפלטפורמות כמו Taboola ו Outbrain והן גובות רק על קליקים של גולשים שמוכנים לקרוא את התוכן ובכך אחוזי ההמרה גבוהים במיוחד. לרוב עלויות הקליק ינועו בין 0.4 ל 1.4 ש״ח לקליק. הגורמים המשפיעים על המחיר הם התחום, אחוזי הקלקה (CTR) וכמות הלידים הרצויה.

ככל שתרצו יותר לידים, תצטרכו לעלות את מחירי הקליק ובכך לקנות תנועה רבה יותר של גולשים.

הבעיה הגדולה ביותר בעסקים שניסו בעבר לפרסם ולהפיץ תכנים בעצמם היא שכל אדם יכול להפיץ תכנים, השימוש בפלטפורמות כמו Taboola ו Outbrain פתוח לכולם, אך כדי שהשיווק יביא תוצאות חשוב מאוד שאיש מקצוע יעשה זאת. הפצת התכנים צריכה להיות אך ורק אחרי מחקר מקיף באילו אתרים הפרסום צריך להופיע, הכותרת צריכה למשוך מספיק צומת לב אך מנגד גם לא למשוך קליקים מיותרים שיבזבזו את התקציב.