פרסום מבוסס תוצאות

performance based marketing

CPL

מחיר ידוע מראש

100

לידים מידי יום

45%

תיאום לפגישה

שיווק לחברת מדרסים New Feet

קניה בטוחה עם וודאות מוחלטת של מחירי הלידים וללא סיכון

מותג ידוע בתחום המדרסים, הגיע אלינו במטרה להעלות את כמות הלידים ולקבל וודאות מוחלטת בביטחון מלא על תקציב הפרסום שלו.

כדי לעזור להם, החלטנו לקחת את הסיכון עלינו, הצענו לחברת New Feet לידים במחיר קבוע לליד (בשפה המקצועית CPL) וכיום הלקוח קונה באופן קבוע לידים לפי צרכיו, כ-100 לידים ביום במחיר קבוע, ידוע מראש וללא סיכון.

30%

חסכון בהוצאות הפרסום

48%

סגירה מליד ללקוח

1100

לידים חדשים כל חודש

שיווק פאנלים סולאריים

חיסכון של למעלה מ 30% בהוצאות הפרסום.

חברה צרפתית המתקינה פאנלים סולארים בבתים פרטיים. החברה פנתה אלינו במטרה ברורה מאוד, ליצור קמפיין חד ומדויק שיביא את הלידים האיכותיים ביותר וזאת במסגרת שוק הנחשב מאוד תחרותי בצרפת.

בנוסף לזאת, הלקוח דרש כי הלידים יעברו בדיקת התאמה וסינון מדויק.

 

לאחר פיצוח נכון של העמוד, העברה נכונה של המסר דרך שאלון וחווית משתמש יוצאת דופן, הצלחנו לייצר        כ-1100 לידים חדשים כל חודש, חסכנו ב 30% בהוצאות הפרסום ובעזרת איכות הליד העלנו ב 48% את אחוזי הסגירה מליד ללקוח.

125%

הגדלת ROI תוך 3 חודשים

8%

סגירה מליד ללקוח

20,000

לידים חדשים

שיווק השקעות אלטרנטיביות

הגדלת ה ROI ב-125% תוך 3 חודשים.

בעזרת פיצוח והבנה מעמיקה של קהל היעד והשוק, כתיבת תוכן והתאמתו לכל מדינה ולכל שפה. הצלחנו לעזור לחברה המספקת השקעות אלטרנטיביות באירופה לייצר מעל 20,000 לידים חדשים תוך 3 חודשים.

120%

הגדלת FTDs

28%

הורדה במחירי הלידים

300%

יותר תנועה והתעניינות בפלטפורמה

שיווק פלטפורמת מסחר בינלאומית

הגדלת כמות ה FTDs ב 120% ללקוח.

בעזרת תכנון ובנייה נכונה של קמפיין חוצה מדינות, מפגש עם קהל היעד בכל הפלטפורמות ובכל הזדמנות (גם לאחר ההמרה), מעקב תמידי עם הלקוח וחידוד המסרים והמשפך תוך כדי תנועה – הצלחנו להוריד את מחירי הלידים בכ-28%. בנוסף,  שימוש במקורות תנועה נוספים הביאו כ-300% יותר תנועה והתעניינות בפלטפורמה והגדלנו את כמות הסוחרים ב 120%.

רוצה לדעת מה הכי נכון לעסק שלך? שיחת ייעוץ יכולה לעזור.

645%

שיפור באחוזי ההמרה

92%

הורדה במחירי הלידים

12.9%

מקליק לליד תקין

שיווק לסוכנות ביטוח

שיפור אחוז ההמרה ב 645%.

לקוח בתחום הביטוח בישראל. בעזרת בנייה והתאמה מדויקת, כתיבה וחידוד התוכן, שאלון מדויק, אימות sms לכל ליד, פיתוח ואופטימיזציה בכל שלב ושלב בתהליך, ניסויים והתאמות לאורך תקופה ארוכה, ושיתוף פעולה מלא עם הלקוח לאורך כל התהליך, הצלחנו לעלות את אחוזי ההמרה מ 2% ל 12.9% לליד תקין. בנוסף ולא פחות חשוב, הצלחנו להוריד את מחירי הליד ב 92% מהמחיר ההתחלתי!

14X

החזר על ההוצאות ROAS

202+

לקוחות חדשים בחודש

₪100,000

הגדלת המחזור לעסק

שיווק לחנות בגדים

הגדלת ה- ROI ב-1300%

חנות בגדים מצליחה מצפון הארץ פנתה אלינו במטרה להיכנס ומן הסתם גם להצליח לדיגיטל. בזמן שמשבר הקורונה סגר את החנויות, בנינו ועיצבנו את החנות, בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, יצרנו קמפיינים ועם המון תהליכי אופטימיזציה ובדרך ארוכה ומלאת מכשולים, הצלחנו להגיע להחזר על ההשקעה של פי 14 מתקציב הפרסום.

480

גדילה בכמות השיחות

264+

לקוחות חדשים בחודש

140,000

הגדלת המחזור לעסק

שיווק לספא בתל אביב

480 שיחות נוספות בחודש

המטרה ברורה, לקדם את העסק שקיים כבר למעלה מ-8 שנים על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים בתקציב מוגבל.

 

בעזרת מחקר מעמיק של השוק, התאמה של הדף לקהל היעד ובניית קמפיינים ממוקדים בגוגל ובפייסבוק עם מסר מדויק, רימרקטינג וריטרגטינג, הגענו לתוצאות יוצאות דופן.

הצלחנו להכפיל את הכנסות העסק ב-3 חודשים.

עבודות שלנו

Our Work

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן