רוצה לדעת איך פרסום פייסבוק יכול להביא לקוחות לעסק שלכם?

התחרות על תשומת ליבו של הגולש בפייסבוק הפכה קשה מאי פעם. אז כדי באמת לראות תוצאות מהפרסום בפייסבוק –  אתם צריכים צוות מנוסה של מנהלי קמפיינים ואנשי קריאטיב שידעו לבנות את האסטרטגיה הנכונה ולבצע את ההתאמות הנדרשות במהלך הקמפיין כדי לא לבזבז לעסק שלכם תקציב יקר ערך. 

רוצה לדעת איך פרסום פייסבוק יכול להביא לכם לקוחות?

מה קורה בפועל כשמתחילים איתנו פרסום בפייסבוק?

בונים אסטרטגיה שיווקית

נבצע בדיקה ומחקר של מצב השוק בתחום שלכם ונתכנן את האסטרטגיה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

בוחנים את הקהל

בשלב זה נמצא את הקהל הנכון ביותר עבור העסק שלכם – זה שיתעניין בעסק ויספק את החזר ההשקעה הטוב ביותר.

יוצרים קונספט

לאחר שהבנו מה האסטרטגיה ומי הקהל – צוות הקריאטיב שלנו יבנה מודעות רלוונטיות וחזקות שימשכו את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

עולים לאוויר

הקמפיין מוכן והוא עולה לאוויר. מזל טוב! עכשיו מחכים לתוצאות. בהצלחה!

עושים אופטימיזציה

הצוות שלנו שם לב לכל פעימה ולכל תזוזה בקמפיין על מנת לשפר ולייעל את המודעות כדי לא לבזבז לכם תקציב ולקבל את התוצאות הטובות ביותר.

לא בטוחים למה דווקא בפייסבוק?

הנה 3 סיבות שיכולות לעזור -

המסר הנכון – פייסבוק זה המקום לחלוק בו את הסיפור שלכם ולמכור את המוצר או השירות שלכם בעזרת מגוון רחב של אפשרויות פרסום וטרגוט.

הזמן הנכון – בפייסבוק אתם יכולים לבחור בדיוק מתי לפרסם, תוכלו להגיע ללקוחות בזמן האידיאלי.

הבן אדם הנכון – מגוון אפשרויות הטרגוט יאפשרו לכם להגיע ולהתחבר בדיוק לאנשים שאתם מחפשים.

רוצים להביא לקוחות מהפייסבוק? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

פתיחת דף עסקי בפייסבוק בצורה הנכונה:

שלב 1 – היכנסו לכתובת www.facebook.com/pages/create  ובחרו את הקטגוריה המתאימה לעסק שלכם.

בחירתכם תהיה משמעותית בחיפוש עמודים בתחומי עניין מסוימים ובדרך הופעתכם במנוע החיפוש של פייסבוק.

שלב 2 – בחרו את שם העמוד שלכם (אם אינכם בטוחים, בחרו שם קרוב ואחר כך שנו אותו כשתראו אותו לנגד עיניכם. בכל מקרה, תוכלו לשנות את שם העמוד כל עוד יש לכם פחות מ-100 לייקים לעמוד).

שלב 3 – כתבו משפט אודות קצר לעמוד (ניתן לשנות אחר כך בהגדרות העמוד).

שלב 4 – בחרו תמונת פרופיל לעמוד (נרחיב על כך בפסקה הבאה).

שלב 5 – כעת תשאלו אם אתם רוצים להוסיף את העמוד למועדפים (תפריט המועדפים הנו תפריט צדדי בתוך דף המשתמש האישי שלכם בפייסבוק).

שלב 6 – תוכלו לבחור את קהל היעד המועדף לעמוד שלכם, או ללחוץ על “דלג” ולהמשיך לדף החדש שלכם.

פרסום בפייסבוק מורכב מכמה שלבים:

1.בניית תוכנית שיווקית לפייסבוק.

2.הבנת הלקוחות שלכם.

3.ניהול תוכן איכותי בדף.

4.פתיחת דף עסקי.

5.ניהול קמפיין ממומן (מומלץ לקחת משרד פרסום דיגיטלי שמבין שלא תבזבזו תקציב סתם)

חשוב להיות סבלניים עם הקמפיינים שלכם בפרסום בפייסבוק! ולהבין שאי אפשר להבטיח תוצאות מידיות והכל עניין של למידה והבנה של הקמפיין.

כדי להבין אם הקמפיין שלכם מוצלח, תצטרכו לחכות לכמות המרות מספקת, זה משתנה מתחום לתחום.

לצורך הדוגמא, אם אני מעלה קמפיין לידים למכירת קרקעות לנדל״ן ואני מצפה לעלות של 60 ש״ח לליד, אני אמתין להוצאה של 300 ש״ח בחשבון לפחות יומיים מרגע עליית הקמפיין, אם לא קבלתי המרות, אפשר להתחיל לשקול שינויים, אם קבלתי המרות, שווה לי לחכות עוד קצת. 

קמפיין מוצלח לרוב רץ 3-5 שבועות עד שמחדשים תוכן, אך לעיתים מדובר בתעשייה תחרותית בתקציבים גבוהים אז הדרישה לחידוש תוכן גדולה יותר. גם ההפך המוחלט קורה, יש קמפיינים שרצים שנים בלי שינוי ועובדים מעולה.

מבולבלים? צרו איתנו קשר לייעוץ, נשמח לעזור לכם.

בהחלט! כל אחד שמעוניין למכור מוצר או שירות, אך חשוב לדעת איך לנהל אותו נכון לכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע.

קודם כל חשוב לדעת מי קהל היעד שלכם ולאן אתם רוצים שהפוסטים האלה יגיעו, לאחר מכן תיצרו תוכן שימשוך את העין של הלקוח שלכם.

בעזרת החשבון העסקי תוכלו לקדם כל פוסט שתרצו.

יש לכם 5 דק׳? אספנו עבורכם תוכן שעשוי לעניין אתכם

למה אתם חייבים להיות בקבוצות פייסבוק הקשורות לעסק שלכם

במשך שנים קבוצות פייסבוק היו המקום לכל מותג ועסק המכבד את עצמו, במיוחד עכשיו בשנת 2021 חשוב מאוד שתהיה לכל עסק נוכחות בקבוצות פייסבוק הקשורות לעסק או המותג שלכם. קבוצות הפייסבוק תפסו נתח גדול מאוד מקהל הרוכשים, קבוצות של לקוחות שממליצים על חנויות, מוצרים, מסעדות וכו. הקבוצות הללו יכולות לעזור למשוך לקוחות חדשים מבלי לשלם שקל על פרסום. קבוצות בפייסבוק יכולות לבנות מותגים ולייצר אינטראקציות חדשות. אם תצטרפו לקבוצות הרלוונטיות לנישה של העסק שלכם, תוכלו

קרא עוד »

פרסום בפייסבוק: כמה דברים שאתם חייבים להימנע מהם

בעבר, פרסום בפייסבוק היה פשוט מאוד, ולתקופה מסוימת, אפילו חשיפה אורגנית בפייסבוק הייתה יעילה ביותר. נכון מאוד, לא הייתם צריכים לבזבז הון כדי לקדם את העסק שלכם בפייסבוק עם כמה שזה נשמע מוזר היום. בשנת 2021, הזדמנויות לבזבז כסף קיימות בכל פינה. משווקים צריכים לעבוד הרבה יותר קשה כדי להוציא את המירב מהתקציב הנתון בידיהם. אז בתכלס, אם אתם עושים משהו מהדברים הבאים, אתם חייבים שינוי, מהר. מחפשים תוצאות עכשיו טעות ענקית. לא משנה כמה

קרא עוד »

4 טיפים שיעזרו לכם לייצר לידים לעסק שלכם

זה לא סוד שהמון עסקים מתקשים בייצור לידים לעסק שלהם. מחלקת המכירות בעסק כבר מתחילה לחשוב שלא נותר עסקים או אנשים פרטיים למכור להם את המוצר או השירות. זה יכול להסביר למה רק 10% מהמשווקים מרגישים שהקמפיינים שלהם אפקטיביים. אז מה הפתרון? אספנו במיוחד בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם להוציא את המירב מהערוצים השיווקיים השונים, וכמובן לחזק את הליך ייצור הלידים לעסק שלכם. תשתמשו ברשתות החברתיות על מנת לחזק את המכירות של העסק ייצור לידים – פרסום

קרא עוד »

איך תחרויות בפייסבוק יכולות לעזור לעסק שלכם בשנת 2021

רוצים להגיע לקהל חדש ומגוון יותר בעזרת הפייסבוק? תחרויות בפייסבוק הן דרך מעולה ליצור אינטראקציה עם הקהל שלכם כחלק מקמפיין הפרסום בפייסבוק , לקבל תשומת לב למותג וליצור פעילות אורגנית. יותר מ-80% מהמפרסמים מאמינים שתחרויות וסוגים אחרים של תוכן אינטראקטיבי יכולים להביא יותר תשומת לב חיובית מאשר פוסטים סטטים והם לגמרי צודקים. תחרות אחת בפייסבוק יכולה לעזור לעסק שלכם בכמה דרכים שונות. במאמר הזה נעבור על כמה נקודות חשובות, נראה מה הוא הבסיס לתחרויות בפייסבוק, מה

קרא עוד »

איך לקבל יותר לייקים בפייסבוק בשנת 2021

לייקים בפייסבוק הם בעלי ערך רב לעמוד של המוצר או לעסק שלכם. עם שינויים באלגוריתם הנוגעים לחשיפה האורגנית, להגיע למצב שבו הקהל שלכם יוצר אינטראקציה עם התוכן שלכם, מגיב עליו, משתף אותו ועושה לו לייק, קריטיים מאי פעם. חשוב לציין שקניית לייקים לפייסבוק זה ממש לא הפתרון וצריך לפעול באופן נכון ובריא לעסק בכל מה שקשור לפרסום בפייסבוק. יחד עם זאת, אתם יכולים לקבל יותר לייקים די בקלות, אפילו עם תקציבים נמוכים! במאמר הזה תראו

קרא עוד »

5 טיפים שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה

בשיווק דיגיטלי, אחוז המרה הוא היחס בין סך כל המבקרים למבקרים שביצעו את הפעולה הספציפית שרציתם. עסקים אינטרנטיים מודדים הצלחה בהמרות בצורה שונה על סמך אופי העסק שלהם והמטרות שהם מחפשים להגשים מבחינה עסקית.  המרות יכולות לבוא לידי ביטוי בדפי נחיתה שלכם או בפרסום בפייסבוק, מהשלמה של טופס המתבצעת על ידי הלקוח הפוטנציאלי, הקלקות על הוספה של מוצרים לעגלה ועוד. הרבה עסקים נוקטים בגישות שונות על מנת לשפר את אחוזי ההמרה שלהם, היות ואחוזי המרה

קרא עוד »

4 טרנדים לשים לב אליהם בשנת 2021

הרשתות החברתיות הן המרכז בחיי היום יום של רוב האנשים. במיוחד אצל עסקים שלהם יש אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. יחד עם זאת, הטרנדים משתנים כל הזמן ועמם התנהגות הצרכנים ברשתות החברתיות. שנת 2020 מתקרבת לסיומה ובעקבות זאת, עולים אתגרים חדשים ודרכים חדשות עבור מפרסמים, ליצור אינטראקציה ברשתות החברתיות ,לייצר לידים ולקוחות חדשים. להלן 4 טרנדים שיווקיים ברשתות החברתיות שיהיו משמעותיים מאוד בשנת 2021: דור Z – במשך שנים, מילניאלים ( אלו שנולדו בין השנים 1981 –

קרא עוד »

4 דרכים לייצר לידים בחינם בשנת 2020

לידים הם הדם הזורם בעורקיו של כל עסק אינטרנטי. קיומו של מקור ייצור לידים יציב ואמין זה אחד הדברים החשובים ביותר עבור עסק שרוצה לצמוח ולהצליח. המון עסקים משלמים כסף וקונים לידים מחברות צד שלישי שאוספות את הלידים הללו. אבל מה שהעסקים האלה לא יודעים זה שהלידים האלה הם בדרך כלל קרים או לא מספיק איכותיים. (מה זה לידים איכותיים?) במקרה הטוב, הלידים האלה דורשים המון טיפוח לפני שהם הופכים ללקוחות משלמים. (כנסו לקרוא על

קרא עוד »

ייצור לידים באמצעות המדיה החברתית – איך לעשות את זה נכון?

כמויות עצומות של מידע והעובדה שאנחנו יכולים לבחור לאילו פירסומות להיחשף, אם בכלל, שינו את הדרך שבה עסקים פונים ללקוחות פוטנציאליים. אסטרטגיות שמטרתן למשוך תשומת לב כבר מתקשות למכור מוצרים ושירותים. הקהל שולט פחות או יותר במה שהוא רואה ונחשך אליו בין אם זה במובייל, במחשב הנייח, בטלוויזיה וכדומה. מתודות מיושנות פשוט לא עובדות יותר – כל עסק צריך ללמוד ולהבין מה עובד עכשיו כדי לשדרג את משפך המכירות ולייצר לידים ולקוחות חדשים. כיום, העסק

קרא עוד »

טיפים שיעזרו לכם לייצר לידים בעזרת הפרסום בפייסבוק

זה לא סוד שאפשרויות הפרסום בפייסבוק פשוט מעולות. בזכות הכמות העצומה של המשתמשים בפייסבוק ברחבי העולם, יכולות הטרגוט הולכות ומשתפרות מיום ליום, מה שמקנה לעסקים אינספור הזדמנויות לייצר לידים חדשים וכתוצאה מכך – לקוחות חדשים. בואו נראה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לייצר לידים בעזרת הפרסום בפייסבוק. אופטימיזציה לעמוד העסקי שלכם יכול להיות שזה ברור מאליו, אבל הרבה לא עושים את השלב הזה על הצד הטוב ביותר. זה חשוב מאוד שהעמוד שלכם יכיל את כל המידע

קרא עוד »

איך ולמה לתת שירות לקוחות מעולה ברשתות החברתיות

האם האסטרטגיה שלכם לפרסום ברשתות החברתיות כוללת בתוכה תכנית לשירות לקוחות? יכול להיות שיש לכם את התוכן הטוב ביותר, קהל עוקבים מרשים ותקציב פרסום קטלני, אבל אם האסטרטגיה שלכם לא כוללת בתוכה טיפול ועזרה במסגרת שירות לקוחות, היא אבודה לחלוטין. שימוש במדיה החברתית כדרך לשרת לקוחות נמצאת בעליה. 1 מתוך 3 משתמשים מעדיפים מענה ברשת החברתית כמו פייסבוק על פני אימייל או שיחת טלפון. אם הנתון הזה לא משכנע אתכם מספיק להתחיל לטפל בלקוחות בעזרת

קרא עוד »

הטיפים שיעזרו לכם לשלוט בפרסום בפייסבוק

זה לא סוד שפייסבוק הפכה מרשת חברתית לכלי שיווקי שכל עסק חייב שיהיה לו. היום, מיליוני עסקים מרחבי העולם מטרגטים מאות מיליוני משתמשים וזאת על מנת מנת לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. פייסבוק הפכה לפלטפורמה הפרסומית המובילה בעידן הדיגיטלי של היום, במיוחד אם אנחנו מדברים על יכולות הטרגוט המעולות הקיימות שם. המשתמשים בפייסבוק מגיעים מתחומים שונים בחיים המתחלקים על פי דמוגרפיה, גיל ותחומי עניין. התחרות הגדולה הקיימת בפרסום בפייסבוק על תשומת הלב של המשתמשים

קרא עוד »