קידום עסקים קטנים בפייסבוק, איך לעשות את זה נכון?

זמן קריאה: 5 דקות

יש לכם עסק קטן? אתם צריכים עמוד פייסבוק עסקי. גם היום פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכנראה גם הרשת המרכזית בקרב הקהל של העסק שלכם.
עמוד עסקי בפייסבוק יאפשר לכם לשמור על קשר ותקשורת עם הלקוחות הקיימים, ולעורר תשומת לב ומודעות אצל לקוחות פוטנציאליים חדשים. העמוד העסקי שלכם בפייסבוק יכול לייצר עבורכם לידים, לחזק את המוניטין שלכם ולשפר את שביעות הרצון של הלקוחות, באמצעות תקשורת דו כיוונית. משרד פרסום יכול לעשות עבורכם את העבודה, אבל יש גם יתרון בניהול עצמאי של העמוד העסקי שלכם, ובנייתו ממש בדמותכם ועל פי טעמכם.

אז איך מתחילים ועל מה חשוב להקפיד כשמקימים עמוד עסקי בפייסבוק?

1.העמוד האישי שלכם הוא לא תחליף לעמוד עסקי!

חשוב שתקימו עמוד עסקי פורמלי, ולא תשווקו את העסק באמצעות הפרופיל האישי שלכם בפייסבוק. עמוד עסקי משדר רצינות ואמינות והוא המקום המתאים לשיווק של העסק ולפרסום מידע ותכנים עסקיים. את הפרופיל האישי שלכם, עדיף שתשאירו לחיים הפרטיים. יחד עם זאת, ממש אין צורך להירשם מחדש לפייסבוק. אפשר ורצוי להקים עמוד עסקי על גבי המשתמש הקיים שלכם.

2.צרו תוכן איכותי וייצוגי

כבר בהקמת העמוד, בחרו תמונת פרופיל ותמונת קאבר ייצוגיות, באיכות טובה, שמשדרות את העשייה שלכם, את רוח המותג שלכם ואת היתרונות התחרותיים של העסק. הרושם הראשוני הוא מאוד חשוב, ואם התמונות שלכם יהיו באיכות נמוכה או יעבירו מסר לא נכון, יכול להיות שתפסידו קהלים חשובים.

3.נדיבות באינפורמציה

אל תחסכו בפרטים שיכולים לעזור לקהל שלכם. שלבו ומלאו את כל הפרטים הטכניים, כמו כתובת, שעות פתיחה, אתר הבית של העסק, מספר טלפון וכל פרט שיכול לשמש את הלקוחות להכיר אתכם ולפנות אליכם. חשיפת הפרטים המזהים שלכם היא חשובה גם לטובת פניות מתאימות, וגם לטובת מסר של שקיפות ורצינות, שיועיל לתדמית שלכם.

4.ספרו את הסיפור שלכם

כל מי שיודע מעט על עסקים ושיווק, מכיר את המושג “סטוריטלינג”. לעסק שלכם, כמו לכל עסק, יש סיפור, וצריך לספר אותו באופן שיעורר בקהל שלכם רגש ויצור ביניכם אינטימיות וקשר נאמן. איך מספרים את סיפור העסק שלכם? שאלו את עצמכם: איך ולמה העסק נולד? מדוע חשבתם על הרעיון ובאילו נסיבות? איזו דרך עבר העסק מאז הקמתו עד היום? מהו החזון של העסק שלכם? במה הוא שונה מאחרים? האם אירועים בחייכם השפיעו על העסק או על ההתפתחות שלו? זה המקום להיות יצירתיים ולספר סיפור מעניין ואנושי, שאנשים יוכלו להתחבר אליו.

5.יצירת תוכן קודמת להזמנת אנשים לעמוד

אל תזמינו אוהדים לעמוד ריק. אם סיימתם להקים עמוד עסקי, בחרתם תמונות והשלמתם את כל המידע התבניתי, הגיע הזמן להתחיל להזין תוכן. חשוב שתדעו כבר עכשיו, שתחזוקה של עמוד עסקי בפייסבוק היא משימה קבועה ושוטפת, אבל יש דרכים להקל על הביצוע.
אפשר למשל ליצור פוסטים מראש, בזמן הפנוי שלכם, ולתזמן את הפרסום שלהם כך שיופיעו במועדים המתאימים. פרסמתם בעמוד את הפוסטים הראשונים? עכשיו אפשר להתחיל להזמין אנשים לצפות בעמוד ולהפוך לאוהדים. פייסבוק מאפשר לכם לשלוח הזמנה למי שתרצו מבין חבריכם.

6.אל תתרשלו ואל תתעייפו. אין תחליף לתוכן מגוון ואיכותי

חשוב שהתוכן השוטף שלכם יהיה מגוון, ושלא תהיו צפויים מדי. חשבו על סוגים שונים של תכנים: מאמרים לשיתוף, סרטוני וידאו, צילומים מהעסק שלכם, הצעות שיווקיות כמו מבצעים והנחות, סקרים, תחרויות ועוד.
התוכן צריך להיות בעל ערך למי שצופים בו. איך יוצרים תוכן עם ערך? מקפידים שבכל פוסט יהיה מידע חשוב, מעניין, מצחיק או מרגש. לחילופין, מידע שימושי כמו מבצע אטרקטיבי בעסק שלכם, גם הוא תוכן בעל ערך. הקפידו על הכלל הפשוט – אתם לא כאן כדי לבזבז ללקוחות שלכם את הזמן, אלא כדי שיחשבו “איזה מזל שנתקלתי בפוסט הזה!”

7.מעורבות היא שם המשחק

אם הצלחתם לגרום לקהל שלכם לגלות מעורבות, עשיתם עבודה מצוינת. מעורבות היא כל סוג של פעולה שקשורה בפוסט שלכם: לייק, תגובה, שיתוף וכיו”ב. אם אנשים מעורבים בפוסט שלכם, גם החברים שלהם נחשפים אליו, וזו הדרך להגדיל את הקהל ואת העסק שלכם. כדי לעודד מעורבות, אפשר לשלב בפוסט שאלה מעניינת, ואם תרצו, ניתן אפילו לערוך הגרלה נושאת פרסים בין כל המגיבים.

8.עקבו אחר נתוני הביצוע שלכם, זה בחינם!

מערכת הניהול של פייסבוק מאפשרת לכם גישה לנתונים מאוד מעניינים: כמה גולשים נחשפו לפוסט שלכם? כמה מתוכם גילו מעורבות? אם תעקבו אחר הנתונים תוכלו ללמוד מה מעניין את הקהל שלכם, ולהשתפר מפוסט לפוסט. עם הזמן, הפוסטים שלכם יעוררו יותר ויותר תשומת לב ומעורבות ותרגישו צמיחה במודעות של הקהל לעסק שלכם ועלייה בכמות הלידים והפניות.

לסיכום, עמוד פייסבוק עסקי הוא כלי חשוב לעסקים קטנים, בכל התחומים, הוא יאפשר לכם להבין טוב יותר את הלקוחות שלכם, לשפר את השירות, לחזק את הנאמנות של הלקוחות, להגיע לקהלים חדשים בנוסף תזדקקו לדף עסקי על מנת לפרסם בפייסבוק בצורה ממומנת. אם תקפידו על בניה נכונה של העמוד ותחזוקה שוטפת, תוכלו להיעזר בו כדי להגדיל את העסק שלכם, בכוחות עצמכם.

יש לכם שאלות נוספות? נשמח להכיר, להקשיב ולייעץ בנושא השיווק הדיגיטלי הנכון לעסק שלכך.

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – ניהול מודעות

זמן קריאה: 5 דקות במאמר השלישי במדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, נראה מה התהליך הדרוש להגדרת הקמפיין הראשון שלכם במנהל המודעות של פייסבוק. במאמר הזה נבדוק: מה הוא מנהל המודעות

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן