פרסום עסקים - לא עובד כמו שחשבתם

״פרסמתי מודעות בפייסבוק, ביומיים הראשונים עבד לי מעולה ואז משהו השתבש והמחירים עלו״

״פניתי לאנשי מקצוע, שילמתי לא מעט והשקעתי זמן רב עד הרגע המיוחל בו הצלחתי לייצר לידים איכותיים ואז נפל לי האסימון שכל הסיפור הזה לא כל כך רווחי כמו שחשבתי״ 

הציטוטים האלה מוכרים לכם?

 לקוחות רבים פונים אלינו עם סיפורים דומים כאלה ואחרים. 

אנחנו מכירים את הבעיה מקרוב ולשמחתינו גם יודעים להתמודד איתה.

פרסום עסקים באינטרנט הפך לתחרותי יותר מתמיד

על פי נתוני יפעת: ההוצאות על פרסום עסקים בדיגיטל משנת 2019 עלו ב- 18% ומהווים כיום כ-43% מהוצאות הפרסום בישראל. נקח בחשבון שחברות גדולות מוציאות סכומי עתק על פרסום בטלוויזיה, פרסום שלא מתאים לכל עסק מטעמי כדאיות ותקציב, גורם לעדר גדול של עסקים קטנים ובינוניים לפנות לדיגיטל. 

 

אלפי עסקים מעלים מודעות מידי יום במדינתינו הקטנה, התחרות ברשתות החברתיות היא אין סופית. 

אתם מעלים מודעה

המודעה חדשה לקהל והאלגוריתם בוחן אותה

אתם מקבלים תוצאות מדהימות כמה ימים

אלפי עסקים מעלים מודעות חדשות על בסיס יומי

האלגוריתם בוחן ומציג גם את המתחרים לאותו קהל בדיוק

המודעה שלכם מפסידה במכרז ומקבלת חשיפה פחות איכותית

הקמפיין פתאום לא רווחי לכם כמו שהיה בימים הראשונים

מצב שחיקת הקריאטיב מוכר מאוד בתעשייה - מה עושים וכיצד ניתן להתמודד איתו?

There’s not a single winner on the earth that took it easy" - Gary Vaynerchuk"

פגישה בחדר ישיבות במשרד דיגיטל

איך פרסום עסקים באינטרנט צריך לעבוד?

פרסום עסקים בדיגיטל הפך פופולארי לאחרונה, הסוד הגדול הוא לברוח מהעדר. ברגע שיש לכם שיטה ייחודית משלכם ואתם בולטים יותר מהמתחרים שולי הרווח גדלים בהתאם. אך איך מייצרים שיטה ייחודית? ב-4 שלבים

מחקר מתחרים מקיף

בוחנים מה רמת המודעות בשוק, איך ניגשים לשווק בצורה הנכונה ביותר לקהל היעד, מי המתחרים ואיפה אנחנו יותר טובים מהם. אילו פלטפורמות כדאיות לנו ומאילו דווקא להתרחק.

בניית משפך ייחודי

לאחר המחקר המקיף נגבש אסטרטגיה, נבנה משפך שיווקי שלא ישאיר מקום למתחרים.

הקמה וקריאייטיב

מחדדים עפרונות, זורקים מילים לאוויר, מתחילים לגבש רעיונות לקריאייטיב, מטמיעים פיקסלים ועולים לאוויר.

שיפור יחס המרה CRO

בפרסום עסקים, העבודה האמיתית והקשה ביותר היא שיפור יחס ההמרה- CRO, כאן נכנסת המומחיות שלנו. 

נקודה למחשבה: אם יש לכם 4% המרה על הדף והעלנו לכם אותו בסה״כ ל-5% 

תקבלו 25% יותר לידים באותו תקציב בדיוק, כאן נמצא הכסף הגדול.

בעזרת טכניקות מתוחכמות ומשפך שיווקי ייחודי יש לנו את היכולת לצאת מחוץ לעדר ולהשאיר למתחרים שלכם את השאריות.

כל עסק ומה שנכון עבורו

מחפשים שירות ספציפי שיעזור לכם בפרסום העסק שלכם?

שיפור יחס המרה

אם הקמפיין לא רווחי מספיק - זה הפתרון

שיווק באמצעות תוכן

מתאים לעסקים שרוצים לידים מחודדים ומדוייקים

פרסום בפייסבוק

תפסו את הקהל שלכם עם תוכן מעניין

פרסום בגוגל

להיות שם כשהלקוחות מחפשים אתכם

קמפיין ממוקד לידים

להיות ממוקדי מטרה לייצור לידים מכל הכיוונים

מיתוג דיגיטלי

זה הזמן לתפוס נוכחות בדיגיטל

שאלות ותשובות

עסק מפרסם בדיגיטל בכמה דרכים

  1. פרסום ממומן בפייסבוק
  2. פרסום ממומן באינסטגרם
  3. פרסום ממומן בגוגל חיפוש
  4. פרסום באנרים בעזרת רשת המדיה של גוגל
  5. פרסום באמצעות תוכן
  6. פרסום בקבוצות בצורה אורגנית
  7. פתיחת קהילות בפייסבוק
  8. פרסום בעזרת מובילי דעת קהל
  9. קידום אתר אורגני בגוגל
  10. בנייה ושיווק לרשימות תפוצה

ישנן שיטות רבות ומגוונות, אם עולם הדיגיטל חדש לכם, מומלץ בחום להתייעץ עם מומחים בעלי ניסיון רב בתחום.

התשובה כיום חד משמעית יותר מתמיד, כל עסק חייב נוכחות דיגיטלית בין אם מדובר בתקציבי פרסום קטנים אם בכלל ובין אם מדובר בפרסום מסיבי, הקהל היום נמצא רוב היום בתוך המסכים, לכן כל עסק חייב להיות בדיגיטל ללא כל ספק.

עלויות הפרסום כיום תלויות ומשתנות בהרבה גורמים, הפלטפורמה בה נבחר לפרסם, התוצאות אותן אנחנו מצפים לקבל, המהירות בה אנחנו רוצים לראות תוצאות, האם בחרנו בפרסום ממומן או בחרנו לפרסם את העסק בצורה אורגנית יותר. כדי להכין את עצמכם תקציבית הכנו רשימה שיכולה לעזור לכם להבין מי נגד מי

  • תזדקקו לדף נחיתה או אתר, עלויות 800-12,000 ש״ח
  • עיצוב מודעות יעלו לכם כ-150 עד 450 ש״ח למודעה
  • דמי ניהול 800 – 2000 ש״ח ו 8%-20% מתקציב הפרסום לכל פלטפורמה
  • תקציב פרסום נתון לבחירתכם מתחיל ב 20 ש״ח ביום ועד אינסוף, הממוצע לרוב 300 ש״ח ביום. יש לקחת בחשבון את הצורך להצדיק את ההוצאות הנלוות, תקציב הפרסום בסופו של יום מייצר ROI חיובי, ככל שהתקציב יעלה, כך המשקל של הוצאות הקמה ראשוניות יתגמדו לידו.
  • שיפור יחס המרה (CRO) מתחיל ב 800 ש״ח ויכול להגיע ל – 10,000 ש״ח ויותר
  • קידום אורגני מתחיל ב 1500 ש״ח תלוי בכמות ביטויים
  • קישורים לקידום אורגני 150 ש״ח – 4500 ש״ח
  • תוכן 15 אג׳ למילה ועד 80 אג׳ למילה (דף סביר כולל 350 מילים לפחות)

יש לכם 5 דק׳? אספנו עבורכם תוכן שעשוי לעניין אתכם

בניית אתר וורדפרס לעסק – המדריך המלא לבניית אתר WordPress

זמן קריאה: 22 דקותעסקים ומיזמים רבים, בשלב כזה או אחר, מגיעים למסקנה שהם זקוקים לאתר אינטרנט. לעתים מדובר בבלוג שנועד לקדם את העסק או המיזם, ולעתים מדובר באתר תדמית או בחנות דיגיטלית. לבניית אתר יש סיבות רבות והשוק רווי באנשי מקצוע שישמחו לעשות את העבודה עבורכם. אך אם אין ברשותכם התקציב המתאים עבור איש מקצוע לבניית האתר, והחלטתם לבנות בעצמכם, המדריך הבא יעזור לכם להקים אתר משלכם בעלות מינימלית. אם הגעתם למדריך כי חיפשתם שירות בניית אתר לעסק שלכם, תוכלו

קרא עוד »

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקותהמדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם, כתבנו מדריך לבחירת חבילת אחסון,  כדי להשיב על שאלות כמו:  כמה עולה לאחסן אתר? למה צריך חבילת אחסון טובה? איפה כדאי לקנות אחסון? המדריך כולל תמונות ופירוט מלא. אז מהי בכלל חבילת אחסון? חבילת אחסון היא למעשה השרת בו יושבים הקבצים של האתר שלכם. ברגע שגולש מזין בשורת החיפוש של

קרא עוד »

קניית דומיין לאתר – המדריך המלא לרכישת דומיין למתחילים

זמן קריאה: 7 דקותהמדריך המלא לקניית דומיין, הוא חלק מסדרת מאמרים המתפרסמים באתר שלנו, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרי וורדפרס (WordPress). הפעם, כתבנו מדריך לקניית דומיין כדי להשיב על שאלות נפוצות: מה הוא בכלל דומיין? כמה הוא עולה? למה צריך אותו? איפה קונים אותו? המדריך כולל תשובות לשאלות נוספות, תמונות ומידע מקיף. מה זה דומיין ולמה צריך אותו? דומיין (מהמילה Domain או בעברית: שם מתחם), הוא שם ייחודי לכתובת של אתר או של מייל. לכל שם יש גם

קרא עוד »

5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

זמן קריאה: 4 דקותבלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים מקבלים 67% יותר לידים מאלו שלא. בלוג יכול להיות כלי חיוני ליצור ולטפח מוניטין לעסק שלכם בקרב הלקוחות. יחד עם זאת, אי אפשר לערער על העובדה שבלוגים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית תוכן של כל עסק, אבל לעיתים קרובות, עסקים עושים טעויות שעלולות לגרום נזק לפוטנציאל הטמון בבלוג. רוצים

קרא עוד »

5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

זמן קריאה: 5 דקותאתר אינטרנט לבדו אינו מספיק כדי לייצר לידים ומכירות. בעלי עסקים צריכים לפרסם ולשווק את המוצרים שלהם באופן יצירתי, בערוצי האונליין והאופליין – ברשתות חברתיות, מודעות במנועי חיפוש, מכירות ועוד. חלק חשוב בכל קמפיין שיווקי כמעט, הינו דף נחיתה המקדם את הלקוחות הלאה במשפך המכירות שלכם. דף נחיתה, למי שלא יודע, הוא דף אינטרנט שאליו מגיעים לקוחות כשהם לוחצים על קישור בקמפיין הפרסומי שלכם. לעיתים קרובות מדובר בדף בודד, שאינו קשור לאתר שלכם והוא מוקדש

קרא עוד »

איך לבנות דף נחיתה מעולה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יאהבו

זמן קריאה: 4 דקותבתור בעלי עסק, דף הנחיתה שלכם הוא המפתח ליצירת מכירות, לקוחות חדשים והגדלת החזר ההשקעה שלכם. אם תעשו את זה נכון, דף הנחיתה שלכם יכול להגדיל את אחוזי ההמרה ואת החשיפה שלכם על ידי תפיסת תשומת הלב של המבקרים והצגת הערך האמיתי של המוצר או השירות שלכם. בלי דף נחיתה סולידי, העסק שלכם עלול לפספס המון לקוחות פוטנציאל וכמובן רווח. לדף נחיתה ישנה מטרה אחת, המרת של מבקרים ללקוחות משלמים ונאמנים או איסוף לידים. לדף

קרא עוד »

5 טרנדים מעולם עיצוב האתרים שאסור לכם לפספס

זמן קריאה: 4 דקותנכון להיום, ישנם יותר מ-1.8 מיליארד אתרי אינטרנט. אם אתם רוצים ששלכם יבלוט ברשת האינטרנט המפלצתית, אתם חייבים לדאוג שהוא כמה שיותר עדכני וכמובן מושך את העין. בשביל לבלוט מעל המתחרים הרבים אספנו עבורכם כמה מהטרנדים החמים ביותר מעולם עיצוב האתרים שיעזרו לכם להישאר בתחרות הגדולה שקיימת בשוק. בואו נתחיל! המובייל הוא הדבר החשוב ביותר  האתר שלכם חייב להיות מותאם למובייל, היות והשימוש דרך המובייל גדל בענק בשנים האחרונות ולכן גוגל נותנים עדיפות לאתרים שמותאמים

קרא עוד »

איך לבנות חנות אונליין

זמן קריאה: 7 דקותמעוניינים לפתוח חנות אינטרנטית משלכם? אנחנו יודעים שרק המחשבה על פתיחת חנות ו/או בניית אתרים עלולה להיות מפחידה, במיוחד אם אתם לא מהטיפוסים הטכנולוגיים. למעשה, אתם לא לבד. במדריך הזה, תוכלו לראות איך לבנות חנות אינטרנטית בעזרת WordPress. מה צריך בשביל לפתוח חנות אונליין? מעולם לא היה זמן טוב יותר לפתוח חנות אינטרנטית מאשר כיום. כל אחד עם מחשב יכול להתחיל וזה עניין של דקות מבלי הצורך בכישורים מיוחדים. ישנם שלושה דברים שאתם צריכים כדי

קרא עוד »

הפלטפורמה הטובה ביותר לבניית אתרים:WordPress

זמן קריאה: 3 דקותפלטפורמות לבניית אתרים הן הפתרון המושלם לאנשים ועסקים קטנים לפתיחת אתר מבלי הצורך לשכור את שירותיו של מפתח. הבעיה היא שמציאת הפלטפורמה המושלמת בשבילכם עלולה להיות משימה מבלבלת לעיתים. ישנם המון אתרים שעוזרים לכם לבנות אתרים כמו Wix, Shopify, BoldGrid  ועוד. אין ספק ש- WordPress.org עומד בכמה רמות מעל כולם. פלטפורמת הקוד הפתוח מאפשרת כמות עצומה של תוספים שיעזרו לכם להגיע ליעדים שרציתם ותוכלו למעשה לבנות איזה אתר שאתם רק רוצים בקלות יחסית. מה אתם

קרא עוד »

האתר שלכם נראה אמין? הרשימה הבאה תגיד לכם אם כן או לא

זמן קריאה: 6 דקותאם אתם אמזון או אפל ובמקרה קוראים את המאמר הזה – כל הכבוד! אין לכם שום בעיות שקשורות באמינות. רובנו לא ברי מזל כמו שתי המפלצות הללו. רוב החברות, חוץ מהגדולות ביותר, צריכות להיאבק בכל פעם שמישהו חדש נכנס לאתר רק כדי לייצר אצלו הרגשת אמון וביטחון. אז מה הכוונה באמינות במקרה זה ולמה זה כל כך חשוב? כשמדברים על אמינות בכל הקשור לאתרי אינטרנט, הכוונה היא ליצירת עיצוב הגורם לתחושת אמון וביטחון אצל המבקר

קרא עוד »

4 טיפים לעיצוב אתרים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות שלכם

זמן קריאה: 4 דקותבעידן של היום, כשהכל כבר נמצא בדיגיטל, אתר הוא בהחלט משהו שכל עסק חייב והוא משמש ככלי שיווקי ומכירתי עבור כל אחד שרוצה להצליח, לא משנה מה גודל העסק או כמה זמן הוא קיים. אבל, פשוט להיות בעלים של אתר אינטרנט זה לא מספיק. עסק צריך להיות בעל אתר אינטרנט שלא רק מייצר תנועה אלא גם מעודד מבקרים להפוך ללקוחות משלמים וליהנות מהמוצר או מהשירות שהעסק מציע. בין אם ההנעה הזאת לפעולת הרכישה קוראת דרך

קרא עוד »

קצר ולעניין: איך לבנות עמודי נחיתה מכירתיים וממירים במיוחד

זמן קריאה: 4 דקותדף מכירתי הוא למעשה דף אינטרנט שנמצא בסופו של משפך מכירות  וכל מטרתו זה לסגור מכירה של מוצרים ושירותים, הלקוחות יכולים להגיע לדף דרך הפרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. המטרה היחידה של הדף הזה הינה להפוך מבקרים ללקוחות משלמים והכלים המרכזיים שגורמים לזה לקרות הם דפי הנחיתה המכירתיים שלכם. בדרך כלל, זה שונה מדפי נחיתה אחרים היות וזה דף שמוביל לביצוע רכישה. הקריאות לפעולה בדף הזה יהיו בדרך כלל: “לרכישה”, “לקנייה” וכדומה. (קראו

קרא עוד »