5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

זמן קריאה: 5 דקות

אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק כדי לייצר לידים ומכירות. בעלי עסקים צריכים לפרסם ולשווק את המוצרים שלהם באופן יצירתי, בערוצי האונליין והאופליין – ברשתות חברתיות, מודעות במנועי חיפוש, מכירות ועוד. חלק חשוב בכל קמפיין שיווקי כמעט, הינו דף נחיתה המקדם את הלקוחות הלאה במשפך המכירות שלכם.

דף נחיתה, למי שלא יודע, הוא דף אינטרנט שאליו מגיעים לקוחות כשהם לוחצים על קישור בקמפיין הפרסומי שלכם.

לעיתים קרובות מדובר בדף בודד, שאינו קשור לאתר שלכם והוא מוקדש כולו להנעה של לקוחות לביצוע פעולה מסוימת, להמיר אותם, בדרך כלל הפעולות הללו יהיו הרשמה, קנייה, הצטרפות לניוזלטר ועוד. בנוסף, למרות שזה לא המצב האידיאלי, דף נחיתה יכול להיות אחד הדפים באתר שלכם, דף מוצר מסוים, דף שירות ועוד.

חשיבותו של דף נחיתה ממיר

דף נחיתה נחשב אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בכל תהליך ייצור לידים, כמעט. הדף משחק תפקיד חשוב מאוד בשלב ההמרה כשהוא מוביל לקוחות קרוב יותר לרכישת המוצר או השירות שלכם.

דף נחיתה ממיר הוא כזה ההופך מבקרים באתר ללידים וללקוחות משלמים. דפי נחיתה חשובים לעסקים מהסיבות הבאות:

  • דף נחיתה מכוון אנשים בצורה נכונה למקום האידיאלי עבורם שבו אפשר לבקש פרטי התקשרות כמו אימייל ומספר טלפון.
  • מונע הסחות דעת, ועוזר ללקוחות שלכם להתמקד בהצעה אחת כל פעם.
  • עוזר לכם לעקוב ולאסוף מידע, כדי לדעת כמה קרוב לקוח מסוים לביצוע רכישה.
  • מפשט את תהליך ההמרה. רוב הלקוחות לא החלטיים, על ידי בניית דף נחיתה, אתם יכולים לעקוב אחרי המרות על ידי שימוש בקריאה ברורה לפעולה ואילוץ הלקוח לקבל החלטה במקום.

איך להעלות את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

מה הופך דף נחיתה לאפקטיבי, כזה המייצר לידים באופן קבוע והופך מבקרים ללקוחות משלמים? 

אספנו בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את דפי הנחיתה שלכם לממירים יותר:

  1. התאימו את ההצעה שלכם לצרכיו של הקהל

למרות שאתם מכוונים לקהל מסוים, לא כולם נמצאים באותו השלב במשפך המכירות – חלק מכירים קצת את העסק או שמעו מאנשים אחרים, בעוד שאחרים כבר די מעורבים ומוכנים לבצע רכישה. תגדילו את הרלוונטיות של דפי הנחיתה שלכם על ידי התאמת ההצעה של הדף ולצרכים של החלק הספציפי בקהל.

אם אתם יכולים, צרו כמה דפי נחיתה המכוונים לחלקים בקהל, במוקם ליצור דף נחיתה כללי עם אותו המסר שוב ושוב. לדוגמה, הצעת של תקופת ניסיון חינם יכולה להתאים לאנשים שעדיין לא מכירים את המותג שלכם, בעוד שקופון הנחה יותר מתאים למשתמשים שכבר מכירים את המותג ומוכנים לרכוש מכם.

  1. תוודאו שהמסר שלכם עקבי וברור

דף הנחיתה שלכם תמיד צריך לקיים את מה שהובטח במודעה שהובילה אליו. כשלקוח לוחץ על המודעה, חשוב שהם ירגישו שהם הגיעו לדף הנחיתה הנכון. תוציא החוצה כל בלבלול על ידי חידוד המסר והעברתו גם במודעה וגם בכותרת והקריאה לפעולה בדף הנחיתה שלכם.

אם תעבירו מסרים מבלבלים, לא רק שהקהל לא יבין מה אתם רוצים ממנו, הוא גם יוביל לכך שהקהל יאבד אמון במותג שלכם ולא ישוב לעולם.

  1. כמה שיותר פשוט

דף נחיתה אפקטיבי אמור לכוון את המבקרים לעבר האלמנטים החשובים ביותר: התוכן, הכותרת והקריאה לפעולה. תשימו לב לשטח הריק, הוא חשוב מאוד, ותדגישו כמה שאפשר את הקריאה  לפעולה.

תדאגו שטפסי הלידים שלכם קצרים ופשוטים. תבקשו רק את מה שצריך, כמו כתובת מייל ואולי טלפון, כדי לא להבריח את הלקוחות. תוודאו גם שהטקסט בדף הנחיתה קצר ולעניין – הלקוחות צריכים בקלות להבין מה אתם רוצים ולהתקדם הלאה.

  1. תדגישו את הערך של ההצעה שלכם

לקוחות נמשכים להצעות הרלוונטיות לצרכים ולאתגרים שלהם. בכל פיסת תוכן שיווקי, חשוב שתדגישו את הערך שההצעה שלכם נותנת. תשימו את עצמכם בנעליו של הלקוח ותשאלו: “מה יוצא לי מזה?”

לדוגמה: במקום להגיד: ” הספר שלנו מכיל מידע על איך מתחילים בלוג”, עדיף שתגידו משהו כמו: “גלו איך אתם יכולים להתחיל להרוויח מהבלוג שלכם בעזרת הספר החינמי שלנו.” תדגישו כיצד ההצעה שלכם עוזרת ללקוחות הפוטנציאליים להתמודד עם בעיה או צורך שהם חווים.

  1. קריאה אישית לפעולה

הקריאה לפעולה היא אולי האלמנט החשוב ביותר בדף הנחיתה שלכם. היא יכולה לעשות את כל ההבדל בין לקוח משלם למישהו שבורח מהדף. לכן חשוב ליצור קריאה לפעולה משכנעת המעודדת את הלקוח הפוטנציאלי לפעול.

שימוש בקריאה לפעולה גנרית כמו “לחץ כאן” או “שלח” לא באמת מסביר כלום או נותן כיוון למה שיקרה שכשהלקוח כן יבחר ללחוץ על הכפתור. במקום, תהפכו את הקריאה לפעולה לאישית יותר וככה לאפקטיבית יותר על ידי שימוש במילים שימשכו את הקהל שלכם כמו למשל, “תנו לי מתנה בחינם”, “אני רוצה עוד תנועה לאתר” או “להרשמה בחינם.”

קראו עוד בנושא במאמר שלנו:

 “מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?”

לסיכום

דפי נחיתה ומודעות עובדים מעולה יחדיו. תדאגו לבנות את האסטרטגיה הטובה ביותר שתעזור לשני האלמנטים האלה להגשים את המטרות השיווקיות שלכם. חשוב מכך, תמיד תחשבו על הקהל שלכם ואיך הוא יגיב למה שאתם עושים.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

בניית אתרים

5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

זמן קריאה: 4 דקות בלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים

בניית אתרים

5 טרנדים מעולם עיצוב האתרים שאסור לכם לפספס

זמן קריאה: 4 דקות נכון להיום, ישנם יותר מ-1.8 מיליארד אתרי אינטרנט. אם אתם רוצים ששלכם יבלוט ברשת האינטרנט המפלצתית, אתם חייבים לדאוג שהוא כמה שיותר עדכני וכמובן מושך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן