קצר ולעניין: איך לבנות עמודי נחיתה מכירתיים וממירים במיוחד

זמן קריאה: 4 דקות

דף מכירתי הוא למעשה דף אינטרנט שנמצא בסופו של משפך מכירות  וכל מטרתו זה לסגור מכירה של מוצרים ושירותים, הלקוחות יכולים להגיע לדף דרך הפרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. המטרה היחידה של הדף הזה הינה להפוך מבקרים ללקוחות משלמים והכלים המרכזיים שגורמים לזה לקרות הם דפי הנחיתה המכירתיים שלכם.

בדרך כלל, זה שונה מדפי נחיתה אחרים היות וזה דף שמוביל לביצוע רכישה. הקריאות לפעולה בדף הזה יהיו בדרך כלל: “לרכישה”, “לקנייה” וכדומה. (קראו עוד בנושא: “מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות“).

על מנת ליצור דפים מכירתיים מעולים, אתם צריכים לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

כותרות מבטיחות שדורשות תשומת לב. הכותרת יכולה להשאיר רושם שיישאר לזמן רב, לכן, אתם צריכים לצלוח אותה. הכורת חייבת לדבר על צרכיו של הלקוח ולהבטיח להם תוצאות מעולות אם הם יישארו בעמוד ויקראו את התוכן שבו.

פסקאות פותחות משכנעות. אתם צריכים להוביל את הקוראים שלכם דרך כל מילה בדף. אתם יכולים להשיג את זה בעזרת פסקה ראשונית שתמשוך אותם. תשכנעו את הקורא שהוא נמצא במקום הנכון.

סיפורים שחושפים את הסיבות מאחורי ההצעה שלכם. אנשים מתחברים בקלות כשהם יודעים שיש סיפור מאחורי משהו. אתם צריכים ליצור סיפור טוב ואמיתי לגבי הדרך שבה הגעתם להצעה שלכם, למוצר שלכם או לעסק שלכם.

פרטים שיקנו לכם אמינות. אתם צריכים לגרום לקרואים לסמוך עליכם בגלל שהם יקנו רק מעסק או ממישהו שהם סומכים עליו. ספרו לקוראים מי אתם וככה תרוויחו נקודות אמינות יקרות.

כותרות משנה שעוצרות קוראים והופכות את הקריאה לקלה. כותרות משנה מעולות נותנות לקוראים רקע לגבי מה שהם הולכים לקרוא וגם מייצרות עניין. הן מעודדות קוראים להמשיך לקרוא ואתם צריכים להשתמש בהן כדי לתת למבקרים שלכם סיבה להישאר בעמוד.

עדויות שמורידות מתח. מבקרים רוצים לפתור את הבעיות שלהם והם בדרך כלל ישאלו את עצמם אם המוצר שלכם פותר את הבעיה שלהם מן הסתם, לפני הם יוסיפו אותו לעגלת הקניות.

זו העבודה שלכם להוריד להם את החרדה שאולי קיימת. איסוף עדויות של לקוחות מרוצים זו דרך מעולה לטפל בבעיה הזו.

תוכיחו שהמוצר או השירות שלכם באמת עובד. הציגו דוגמאות למבקרים שלכם. אם יש לכם לקוחות שיש להם פידבק טוב לגבי העסק שלכם, תנסו להשתמש בהם.

הצעה שהם לא יכולים לסרב לה. תבהירו ללקוחות שלכם מה המוצר שלכם עושה ותהיו ספציפיים לגבי התועלת שהם יכולים להפיק ממנו. תצביעו על כל דבר שהם מקבלים ומרוויחים, שוב ושוב, עד שהם יבינו שזה מה שהם רוצים.

תסגרו את המכירה ותגרמו ללקוחות הפוטנציאליים ללחוץ על כפתור הרכישה. תזכירו ללקוחות שלכם את יתרונות המוצר שלכם. תוסיפו קריאה לפעולה אחרי טקסט משכנע לרכישת המוצר או השירות שאתם מציעים בדף.

דחיפות. זה יתפוס את הפוקוס של המבקרים שלכם. תעודדו אותם לקבל החלטות במהרה. תשתמשו בקריאות לפעולה המעודדות אנשים על סמך דחיפות. כמו למשל: “רק 10 מקומות נשארו”. זה משהו שכדאי להזכיר למבקרים לפני שהם עוזבים את העמוד.

מחמאות. רגשות זה כלי חזק מאוד היות ורוב ההחלטות שאנחנו מקבלים מונעות מרגש. אם תצליחו להתחבר לרגשות של המבקרים שלכם, הסבירות שתצליחו לשכנע אותם לקנות את המוצר שלכם גדלה. תגרמו למבקרים שלכם להרגיש מיוחדים.

הצעה מיוחדת. כשחברה מציעה הצעה מעולה, לקוחות יודעים שזה לא יישאר להרבה זמן והם ינצלו את ההזדמנות שנתתם. תתפסו את תשומת לבם על ידי הדגשת ההצעה שלכם בראש העמוד.

תוודאו שאתם פונים לקהל הנכון. הדבר הכי חשוב עמוד הנחיתה שלכם והכי חשוב לאחוזי ההמרה שלכם. המוצר שלכם חייב להתאים לצרכים של המבקרים. אם המוצר זה משהו שקהל המבקרים שלכם לא צריך, אחוזי ההמרה בעמוד יהיו נמוכים ביותר.

קראו עוד בנושא במאמרים:

“איך לשפר את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם”

“5 טיפים שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה שלכם”

“אופטימיזציה לדפי נחיתה: 7 דברים שאתם חייבים לעשות”.

סיכום

דפי נחיתה מהווים כלים חשובים מעולים עבור עסקים שרוצים להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלהם, לייצר לידים ולהמיר את הלידים הללו ללקוחות משלמים. שימו לב שאתם עוקבים אחרי כל הפרטים למעלה ובשאר המאמרים שלנו על מנת לקבל את דפי הנחיתה הטובים ביותר שאפשר.

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

בניית אתרים

5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

זמן קריאה: 4 דקות בלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים

בניית אתרים

5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

זמן קריאה: 5 דקות אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק כדי לייצר לידים ומכירות. בעלי עסקים צריכים לפרסם ולשווק את המוצרים שלהם באופן יצירתי, בערוצי האונליין והאופליין – ברשתות חברתיות,

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן