5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

זמן קריאה: 4 דקות

בלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים מקבלים 67% יותר לידים מאלו שלא. בלוג יכול להיות כלי חיוני ליצור ולטפח מוניטין לעסק שלכם בקרב הלקוחות.

יחד עם זאת, אי אפשר לערער על העובדה שבלוגים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית תוכן של כל עסק, אבל לעיתים קרובות, עסקים עושים טעויות שעלולות לגרום נזק לפוטנציאל הטמון בבלוג. 

רוצים להימנע מהטעויות הנפוצות ביותר כשאתם משתמשים בבלוגים במטרה לייצר לידים?

הכנו לכם 5 טיפים שיעזרו לכם להימנע מטעויות בבלוג שלכם:

  1. תפרסמו בזמנים קבועים

לעסקים רבים, במיוחד אלו שרק מתחילים,  אין את המשאבים, הזמן או הכישורים להתחיל לתחזק בלוג. לכן זה נפוץ שחלק מהמותגים לא יפרסמו פוסטים בבלוג שלהם בזמנים קבועים – אחרי הכל בלוג דורש זמן ומחויבות אם רוצים למשש את הפוטנציאל המלא הטמון בו. חוסר עקביות עלולה לשבש את התנועה האורגנית לאתר, ולפגוע בייצור הלידים באתר שלכם. קוראי הבלוג שלכם גם יאבדו עניין במותג שלכם אם לא תפרסמו באופן קבוע.

איך להימנע: צרו לוח זמנים ותתחייבו לפרסום פוסטים בזמנים קבועים. תלוי במשאבים ובזמינות שלכם מן הסתם, תדאגו שאתם מפרסמים לפחות פעם בשבוע. המפתח כאן הוא העקביות, ככה שהקוראים שלכם ידעו מתי לצפות לתוכן חדש מכם.

  1. אין לכם קריאה לפעולה

כמו שציינו, בלוגים הם כלים אפקטיביים לייצור לידים, וכל מה שצריך לעשות זה להוסיף קריאה לפעולה בסוף כל מאמר. לצערנו, עסקים רבים מתעלמים מהעובדה הזו ולא מנצלים את ההזדמנות. העניין הוא, שלקוחות – לא משנה כמה הם מעוניינים בעסק שלכם, עדיין צריכים שידחפו אותם קצת כדי שיעשו פעולה מסוימת ויתקדמו הלאה במשפך המכירות שלכם, לכן קריאה לפעולה הינה חלק חשוב מכל כלי לייצור לידים שהוא, כולל בלוגים.

איך להימנע: הפתרון די פשוט – תוסיפו קריאה לפעולה בסופו של כל פוסט בבלוג שלכם. המפתח כאן הוא להיות ברור לגבי מה שאתם רוצים מהלקוחות שלכם: אתם רוצים שהם ייצרו אתכם קשר, יירשמו לרשימת תפוצה, או יעברו לדף מוצר? חשוב גם שיהיה לכם דף נחיתה מותאם, אם תצטרכו על מנת לפשט את הליך ההמרה.

  1. אופטימיזציה למנועי חיפוש

עניין נפוץ שהרבה עסקים נופלים בו הוא יישום טכניקות המשפרות את מיקומו של האתר במנועי החיפוש. למרות שהמטרה הראשית של הבלוג הינה להציג מידע רלוונטי ויעיל לקהל שלכם, המאמצים שלכם יהיו לשווא אם התוכן לא יופיע במנועי החיפוש. אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קריטית לכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, ועוד יותר עבור עסקים המשתמשים בבלוג.

איך להימנע מזה: תעשו מחקר מילות מפתח על מנת לקבוע את המילים והביטויים הרלוונטיים ביותר לבלוג שלכם. אתם יכולים להשתמש בכלים חינמיים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל.

  1. תקדמו את המאמרים שלכם

בדומה לסעיף הקודם, זה לא ממש הגיוני לכתוב פוסט שאף אחד לא יכול לראות אותו. המון עסקים עושים את הטעות הזו, הם כותבים תוכן ממש טוב לבלוג שלהם אבל לא מקדמים את התוכן הזה בשום מקום. עסק שלו יש בלוג צריך לקדם את הבלוג הזה ולשתף את התוכן על מנת להגדיל את החשיפה.

איך להימנע:  תקבעו זמנים שבהם אתם משתפים מאמרים מהבלוג שלכם, בפרופילים של העסק  ברשתות החברתיות. אתם יכולים גם לפרסם מחדש תוכן אחרי כמה חודשים. בנוסף, תצטרפו לקבוצות פייסבוק הרלוונטיות לתוכן שאתם משתפים ותחלקו שם מידע מהבלוג שלכם.

  1. תבדקו את המאמרים שלכם

מאמר מעולה מוגדר על ידי רלוונטיות התוכן שבו לקהל הקורא אותו, ואיכות הכתיבה. הבעיה היא שהמון עסקים שוכחים לבדוק את התוכן שלהם לפני שהוא עולה. טעויות דקדוקיות ומשפטים שאינם מנוסחים כמו שצריך יכולים להשפיע משמעותית על איכות המאמרים בבלוג ובסופו של דבר על המוניטין של העסק.

איך להימנע: תשכרו את שירותיו של מישהו שיבדוק את התוכן. כותב המאמר ועורך התוכן צריכים להיות שני אנשים שונים. שימו לב, יכול להיות שכתיבת קווים מנחים לגבי הסגנון שבו המסר שלכם צריך לעבור דרך התוכן הכתוב, יכולה לעזור מאוד.

 

לסיכום

בלוג הוא אלמנט חשוב מאוד בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי ולטיפוח מוניטין העסק שלכם, אם אתם רוצים להביא ממנו כמה שיותר לידים איכותיים חשוב לנהל את הבלוג בצורה נכונה ומחושבת. בעזרת הטיפים שלנו תוכלו לקחת את הבלוג שלכם כמה רמות קדימה וכמובן לנצל את הפוטנציאל העצום שלו עד הסוף.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

בניית אתרים

5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

זמן קריאה: 5 דקות אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק כדי לייצר לידים ומכירות. בעלי עסקים צריכים לפרסם ולשווק את המוצרים שלהם באופן יצירתי, בערוצי האונליין והאופליין – ברשתות חברתיות,

בניית אתרים

5 טרנדים מעולם עיצוב האתרים שאסור לכם לפספס

זמן קריאה: 4 דקות נכון להיום, ישנם יותר מ-1.8 מיליארד אתרי אינטרנט. אם אתם רוצים ששלכם יבלוט ברשת האינטרנט המפלצתית, אתם חייבים לדאוג שהוא כמה שיותר עדכני וכמובן מושך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן