שיווק באינטרנט
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?
למה יחס המרה הוא מדד חשוב ואיך משפרים אותו?
זמן קריאה: 4 דקותיש לכם אתר סחר (E-commerce) או אתר תדמית שמקדם את המכירות, החשיפה והמוניטין של העסק? סביר להניח שאתם מכירים את המושג SEO (Search Engine Optimization),
למה כדאי להשקיע גם בקמפיין PPC וגם בקידום אורגני?
זמן קריאה: 4 דקותהמציאות היא שתקציב השיווק הוא תמיד מוגבל, וחשוב לשקול במה להשקיע אותו ואיך. תחת הכותרת “שיווק דיגיטלי” יש הרבה אפשרויות, והדרך שבה תחלקו את התקציב
רוצים לדעת מה קורה בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2022?
זמן קריאה: 5 דקותשנת 2022 תיזכר כשנה משמעותית בכל הקשור לעסקים בעולם הדיגיטלי. על רקע המגבלות שחווינו בעולם הפיסי, משרדי הפרסום והצריכה בדיגיטל צומחים בקצב מסחרר, ונתונים רשמיים
המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – ניהול מודעות
זמן קריאה: 5 דקותבמאמר השלישי במדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, נראה מה התהליך הדרוש להגדרת הקמפיין הראשון שלכם במנהל המודעות של פייסבוק. במאמר הזה נבדוק: מה הוא מנהל המודעות
5 טיפים שיעזרו לכם לשדרג את הקמפיינים שלכם(PPC)
זמן קריאה: 4 דקותרוצים ללמוד איך לקבל החלטות טובות יותר עבור המותגים והעסקים להם אתם מנהלים את הקמפיינים? המאמר הזה בדיוק בשבילכם, קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לשפר
5 מקורות מידע חינמיים שכל משרד פרסום חייב להכיר
זמן קריאה: 4 דקותבתור בעלים של משרד פרסום דיגיטלי, אנחנו בטוחים שאתם נמצאים באותה הסיטואציה שבה נמצאים רוב משרדי הפרסום הקטנים – בינוניים. זה בלתי אפשרי למצוא עובדים
7 טיפים לביצוע אופטימיזציה לדף נחיתה
זמן קריאה: 6 דקותלפני שמתחילים, בואו נדבר רגע על מטרתו של דף נחיתה. במשפט אחד, המטרה של דף נחיתה היא לגרום לגולש לבצע את הפעולה שאני רוצה –
איך למצוא את אסטרטגית ה-PPC הטובה ביותר עבורכם
זמן קריאה: 5 דקותקודם כל ממש בקצרה, PPC = תשלום פר קליק. בשיטה זו, המפרסמים משלמים עבור כל פעם שלקוח פוטנציאלי לוחץ על המודעה שפרסמתם. המלך הבלתי מעורער
5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות
זמן קריאה: 5 דקותזה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול
4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם
זמן קריאה: 5 דקותבשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים
5 טיפים שיעזרו לכם לייצר עוד מכירות בעזרת המודעות הדינמיות של פייסבוק
זמן קריאה: 4 דקותמפעילים מודעות דינמיות בפייסבוק? אם לא, כדאי לכם להתחיל ואם כן, יכול להיות שתהיתם איך אתם יכולים לשפר את המודעות ולמכור עוד מוצרים בעזרתן. אז
4 דברים שכל מנהל קמפיינים חייב לדעת כדי להצליח בשנת 2022
זמן קריאה: 5 דקותשנת 2021 לימדה אותנו המון על הדיגיטל אבל האמת היא שאם אתם מנהלי קמפיינים, כנראה שאין מישהו שלמד יותר אודות המקצוע שלו. כל כך הרבה
גם אתם חייבים לחזק את השיווק הדיגיטלי שלכם בעזרת סרטונים
זמן קריאה: 5 דקותזה בטח לא סוד עבורכם שסרטונים הם הדבר הכי חם בשנים האחרונות. מתישהו בשנים האחרונות, האלגוריתם של פייסבוק הפסיק לחבב תוכן סטטי ופתאום ניתנה העדפה
איך מייצרים לידים? 10 אסטרטגיות לשנת 2022
זמן קריאה: 6 דקותשנת 2022 סוף סוף כאן ואחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם או העסק שאתם מפרסמים זה לייצר יותר לידים. קל להגיד
אסטרטגיית פרסום בפייסבוק לשנת 2022
זמן קריאה: 7 דקותברוכים הבאים לשנת 2022! אחרי סוף סוף אנחנו מתחילים לשים את הקורונה בצד ולהתמודד עם כל השינויים ששנת 2021 הביאה עלינו, יש דבר אחד ענק
12 טיפים שיעזרו לכם בקידום עסקים בפייסבוק בשנת 2022
זמן קריאה: 6 דקותשנת 2022 ללא ספק הולכת להיות שנה ענקית בכל מה שקשור לדיגיטל ועסקים והאמת שאנחנו כבר לא יכולים לחכות. רק שהקורנה כבר תעזוב אותנו בשקט
9 טרנדים שאתם לא יכולים לפספס בשנת 2022
זמן קריאה: 5 דקותאינספור השינויים שהביאה איתה שנת 2021 שינו לחלוטין את הנוף בעולם השיווק הדיגיטלי. שינויים אלו באו לידי ביטוי בכל מה שקשור להתנהגות הצרכנים והכל תודות
אופטימיזציה לדפי נחיתה: 7 דברים שאתם חייבים לעשות
זמן קריאה: 3 דקותדף נחיתה טוב צריך לכוון לפעולה אחת בלבד. להוביל אנשים ישירות לעמוד הבית שלכם, יכול להיות מבלבל. יכול להיות שהמשתמש חיפש מידע על מוצר או
6 טרנדיים דיגיטליים שאתם לא יכולים להתעלם מהם בשנת 2022
זמן קריאה: 6 דקותאנחנו חיים בתקופה שבה עולם השיווק הטכנולוגי נע במהירות גדולה ואנחנו אנשי השיווק חייבים להבין את האינטרסים וההתנהגות של הצרכנים. כיום מגמות שיווק דיגיטליות חדשניות
6 צעדים שיעזרו לכם לחזק את האסטרטגיה שלכם ברשתות החברתיות
זמן קריאה: 4 דקותהאסטרטגיה שבה אתם משתמשים ברשתות החברתיות לא יכולה להחזיק לנצח, לכן חשוב שמדי פעם תבדקו האם האסטרטגיה שלכם משיגה את התוצאות שאתם שואפים להשיג או
למה אתם חייבים להיות בקבוצות פייסבוק הקשורות לעסק שלכם
זמן קריאה: 3 דקותבמשך שנים קבוצות פייסבוק היו המקום לכל מותג ועסק המכבד את עצמו, במיוחד עכשיו בשנת 2021 חשוב מאוד שתהיה לכל עסק נוכחות בקבוצות פייסבוק הקשורות