6 טרנדיים דיגיטליים שאתם לא יכולים להתעלם מהם בשנת 2022

זמן קריאה: 6 דקות

אנחנו חיים בתקופה שבה עולם השיווק הטכנולוגי נע במהירות גדולה ואנחנו אנשי השיווק חייבים להבין את האינטרסים וההתנהגות של הצרכנים.

כיום מגמות שיווק דיגיטליות חדשניות כמו בינה מלאכותית, שיווק מבוסס נתונים ואופטימיזציה למנועי חיפוש הן בראש סדר העדיפויות של רוב בעלי העסקים בשנת 2022.

ולמה שהם לא יהיו? אחרי הכול אם עסק רוצה להישאר בתחרות הגדולה בעולם של היום הוא חייב להסתגל לשינויים המתפתחים במהירות גדולה בתחום השיווק הדיגיטלי כיום.

רוצים שנעזור לכם לעשות קצת סדר? אספנו במיוחד בשבילכם 6 מגמות וטרנדיים בעולם השיווק דיגיטלי בשנת 2022,הם יעזרו לעסק שלכם לא רק לשרוד אלא גם לשגשג ולהצליח בעידן התחרותי של היום.

1.בינה מלאכותית ה-AI:

הבינה המלאכותית תהפוך בשנת 2022 ללב ליבם של העסקים והתעשייה ותשלט על עבודות פשוטות רבות.

בעזרת ה-AI נוכל לנתח את דפוסי החיפוש והתנהגות של צרכנים, להשתמש  בנתונים מפלטפורמות המדיה החברתית השונות ופרסומי בלוג. כל אלא כאן בכדי לעזור לעסקים להבין כיצד לקוחות מוצאים את השירותים והמוצרים שלהם.

בקרוב הבינה המלאכותית תהיה כוח מניע גדול מאחורי שירותים רבים, כרגע היא כבר מיושמת בתחומים כמו:

1.סחר אלקטרוני.

2.יצירת תוכן.

3.המלצות על מוצרים.

4.התאמה אישית של דואר אלקטרוני.

5.תקשורת בסיסית בין לקוחות לנותני השירות.

עסקים אשר יאמצו את השימוש ב-AI בשנת 2022 יוכלו לקצץ משמעותית בעלויות של כוח אדם, להאיץ את הצמיחה של העסק ולקבל יתרון משמעותי על פני המתחרים שלהם.

עיבוד נתונים בעזרת ה-AI

2.צ’אט בוטים:

גם בשנת 2022 הצ’אט בוטים ימשיכו להיות חלק חשוב מאוד בעולם השיווק הדיגיטלי, טכנולוגיה זו משתמשת בהודעות אוטומטיות בשביל לשוחח בזמן אמת, בכל שעה ביום, עם הלקוחות או המבקרים באתר שלכם ומאפשרת לתת שירות טוב יותר ומיידי ללקוחות שלכם.

סקרים מראים שצ’אט בוטים יניעו 85% משירות הלקוחות בשנת 2022.

היתרונות העיקריים שלהם שהם זמינים 24 שעות ביממה ונותנים תשובות מיידיות לשאלות פשוטות, בשל כך לקוחות מעדיפים אינטראקציה עם הצ’אט בוטים.

הצ’אט בוטים הם מהירים, מגיבים 24/7, יודעים הכל על היסטוריית הקנייה של הלקוחות באתר, לא מאבדים סבלנות לעולם וכמובן מציעים שירות מעולה ללקוחות.

לקוחות נעזרים בצ'אט בוט למענה על שאלות

3.פרסונליזציה (התאמה אישית):

אם אתם רוצים להתבלט בעיני הלקוחות שלכם בשנת 2022 אתם חייבים להפוך את השיווק הדיגיטלי שלכם למותאם בדיוק ללקוחות שלכם מבחינת תוכן, מוצרים, קריאטייב הודעות דואר אלקטרוני מותאמות ועוד.

נתונים סטטיסטיים מראים לנו ש:

  1. 63% מהצרכנים בדיגיטלי מוטרדים מאוד מהמגוון הגדול של הפרסומים הגנריים ששוטפים אותם.
  2. 80% מהצרכנים טוענים שכאשר חברה מציע להם חוויה בהתאמה אישית הסיכוי לעשות איתם עסקים הוא גבוהה הרבה יותר.
  3. 90% מהצרכנים טוענים שכאשר המוצרים או התוכן מותאמים אישית לצרכים שלהם הם נמשכים יותר מהר לאתר.

החשיבות של התאמת המוצר או השירות שאתם מפרסמים ללקוחות הרלוונטיים באמת היא קריטית מאוד לעסק שלכם ותעזור לכם להביא הרבה יותר לקוחות רלוונטיים שבסופו של דבר ירכשו את המוצרים שלכם.

בעל עסק מחפש את הלקוחות המתאימים לו

4.שיווק בעזרת ווידאו:

שיווק בעזרת ווידאו הוא אחד ממגמות השיווק החשובות שתוכלו להשתמש בה בשנת 2022.

הנתונים הסטטיסטים הבאים מראים את החשיבות של שילוב וידאו באסטרטגיית השיווק של העסק שלכם בשנת 2022:

  1. 70% מהצרכנים טוענים ששיתפו סרטון ווידאו של מותג שהם אוהבים.
  2. 72% מהעסקים טוענים ששיווק בעזרת סרטוני וידאו שיפר את יחסי ההמרה שלהם.
  3. 52% מהצרכנים אומרים כי צפייה בסרטונים על המוצר או השירות גורמת להם להיות בטוחים יותר בהחלטת הרכישה המקוונת שלהם.

סרטוני ווידאו ברשתות החברתיות השונות הם ללא ספק דרך הפופולרית ביותר לגרום ללקוחות שרוצים ללמוד עוד על המוצר או השירות שלכם לרכוש אותו.

חשוב שתדעו שאם האתר שלכם יכלול סרטוני וידאו הסיכויים שלכם להניב תוצאות טובות יותר עולה פי 50!! אנשים מוצאים את תוכן הווידאו משכנע יותר. לכן חשוב שתשקיעו בסרטוני הווידאו שלכם ואנחנו יכולים להבטיח שתגיעו לתוצאות טובות ומהירות יותר.

רוצים ללמוד איך לעשות את סרטוני הווידאו נכון? קראו במאמר הבא:

“4 דברים שאתם חייבים לשים לב אליהם בסרטונים השיווקים שלכם”

היתרונות של השימוש בסרטוני וידאו לשיווק

5.שיווק בעזרת משפעני רשת:

שימוש במשפעני רשת למטרת שיווק העסק שלכם תעזור לכם להגביר את המסר המיתוגי שלכם ובעזרתם תוכלו להגיע לשוק גדול יותר של לקוחות.

למה להשתמש במשפיעני רשת?

  1. 63% מהצרכנים סומכים על דעות של המשפיעים הרבה יותר ממה שהמותג יפרסם על עצמו.
  2. 58% מהאנשים שקנו מוצר חדש בחצי שנה האחרונה מעידים על כך שרכשו את המוצר משום שראו שהמליצו עליו משפעני רשת ברשתות המדיה השונות.

חשוב לזכור שגם בחירת המשפיען היא קריטית לעסק! בסופו של דבר הוא מייצג את המוצר שלכם ואם אתם תבחרו מישהו שנתפס בעיני הציבור כלא אמין גם המוצר שלכם יכול להיפגע מכך ולהיתפס במוצר לא אמין בעיני הלקוחות.

משפעיני רשת סוחבים אחריהם את הקהל

  1. שימוש בסטורי ברשתות החברתיות להגברת מודעות למותג:

מכיוון שהסטורי נעלם לאחר זמן קצר, זוהי הזדמנות נהדרת למשווקים להשתמש בפחד של המשתמשים להחמיץ את הדברים שאתם מפרסמים.

לשימוש בסטורי במדיה החברתית יש יתרונות רבים:

  1. הגברת המודעות למותג שלכם.
  2. תקשורת תמידית עם העוקבים שלכם.
  3. תנועה מוגברת לדף לכם.
  4. הזדמנות להגיע ולתפוס קהלים צעירים יותר.

כמה דרכים יצירתיות בהם תוכלו להשתמש בסטורי:

  1. תשאירו את העוקבים שלכם מעוניינים בעזרת שימוש בסקרים במדיה החברתית שלכם.
  2. תעשו סרטוני לייב.
  3. הזמינו את העוקבים שלכם לחקור יותר על המוצרים או השירותים שלכם בעזרת קריאה לפעולה.
 

רוצים ללמוד עוד על קידום נכון באינסטגרם? כנסו למאמר הבא:

“5 טיפים שיעזרו לכם לקדם את העסק באינסטגרם

 

לסיכום:

עבור כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי שינוי ולמידה הם חלקים בלתי נפרדים מהתפקיד, הטרנדיים הדיגיטליים שאספנו בשבילכם יעזרו לכם לקדם את העסק שלכם מאוד בשנת 2022.

חשוב תמיד לשאוף לאמץ כמה שיותר טכנולוגיות, טרנדים, כלים ואסטרטגיות חדשות על מנת לצמוח, להישאר מעודכנים וכמובן להשיג יתרון על המתחרים שלכם.

יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

 
 

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן