4 דברים שכל מנהל קמפיינים חייב לדעת כדי להצליח בשנת 2022

זמן קריאה: 5 דקות

שנת 2021 לימדה אותנו המון על הדיגיטל אבל האמת היא שאם אתם מנהלי קמפיינים, כנראה שאין מישהו שלמד יותר אודות המקצוע שלו. 

כל כך הרבה שינויים בדיגיטל, עסקים שקפצו בפעם הראשונה לבריכה הדיגיטלית ואינספור תנועה חדשה שנוצרה במרחבי הרשתות החברתיות הביאו את מנהלי הקמפיינים למצב שבו אם אתה לא מתקדם, אתה פשוט לא מצליח. 

בהשוואה למדיומים אחרים כמו טלוויזיה או פרינט, מנהלי PPC הם די הילד החדש בשכונה והשנה האחרונה העבירה את רובם בדרך מלאה בעליות וירידות ממש כמו גיל ההתבגרות. 

הקורונה הכריחה את כולם ללמוד ממש מהר איך להסתגל למציאות החדשה ואיך להמציא את עצמך כל יום מחדש כדי להתאים את החשבונות שאתה מנהל ולעזור לעסקים להצליח כמה שאפשר. 

בסופו של יום, מנהלי קמפיינים חכמים צריכים לדעת איך לנצל את הכלים העומדים לרשותם כדי לעזור לעסקים לחזור לעניינים בהתאמה מלאה להרגלי הצריכה החדשים של כולנו. 

 

1.אוטומציה, אבל לא יותר מדי 

איזה כיף זה אוטומציה נכון? במיוחד למנהלי קמפיינים שצריכים כל היום להסתכל על מיליון נתונים, לנתח אותם ולהגיב בהתאם. 

אז פה בדיוק אנחנו לומדים לקח סופר חשוב מהשנה שחלפה, אסור לתת לאוטומציה להפוך אותנו לעצלנים. שנת 2021 לימדה אותנו שאנחנו חייבים לשים לב למה שקורה כל הזמן ולהגיב בהתאם כדי לוודא שהקמפיינים שלנו לא סתם שופכים כסף, וזה לא משנה אם זה בפרסום בפייסבוק או בפרסום בגוגל, כל מנהל קמפיינים צריך להיות תמיד עם האצבע על הדופק ולשים לב למה שקורה מדי יום. 

כמובן שעדיין צריך להשתמש בכלים שמקלים על החיים אבל ערבובם של כלים אלה עם שליטה ידנית במה שקורה תהפוך את הקמפיינים שלכם להרבה יותר טובים פשוט. 

 

אוטומציה

 

2.כולם קונים הכל – פשוט מהבית 

אחרי שהמגפה הכניסה את כולם לבתים, ראינו עליות מטורפות בקניות מהבית במגוון תחומים הקשורים בשיפור הבית, כושר גופני ואפילו מכוניות. 

אנשים מאוד נהנים מהעובדה שהם לא צריכים לבזבז שעות על הכביש בפקקים בדרך לעבודה ובאמת נראה שכל אחד הצליח להפוך את הסביבה הביתית שלו למקום האידיאלי לשהות בו. הדברים האלה ואחרים הביאו לשינויים מהותיים באיך שאנחנו באים במגע עם מותגים שאנחנו אוהבים ורוכשים את הדברים שאנחנו רוצים וצריכים ואולי לא ממש צריכים בעצם 🙂 

בעקבות השינויים הענקיים האלה בתרבות הצריכה, מנהלי קמפיינים כבר לא יכולים לסמוך על המכונות וה-AI שיעשו את העבודה – הטכנולוגיה הזאת עושה עבודה מצוינת, אבל היא מסתמכת על ניתוח ההיסטוריה והתנהגויות עבר של לקוחות – פה בדיוק באים לידי ביטוי מנהלי הקמפיינים שצריכים לשים לב לכל מה שקורה ולקבל החלטות שמכונה פשוט לא יכולה לקבל. 

מכונות יכולות לעשות עבודה מעולה בשינוי בידים ושיפור ROI אבל הן לא יכולות לקבל החלטות שיאפשרו לעסקים למצוא הזדמנויות חדשות בנוף המשתנה. 

אם אתם מנהלי קמפיינים שרוצים תוצאות מעולות – אתם חייבים לשים לב למה שקורה ולא לסמוך רק על הכלים האוטומטיים השונים המוצעים לכל במגוון הפלטפורמות הקיימות. 

 

3.נוח לכם? גם לנו! 

כולנו מבינים טוב מאוד למה נוחות זו מילה מאוד חשובה בכל הקשור לקניות אונליין – עובדה זו הפכה את הקניות אונליין למלך הבלתי מעורער של עולם השופינג בשנה האחרונה – הרצון והצורך בנוחות וביטחון הביאה אותנו ליצור הרגלי צריכה חדשים הדורשים ממנהלי קמפיינים לעשות התאמות ולהרחיב את הרזולוציה שבה הם רואים את המצב הקיים.

אנשים לא מחפשים כבר רק בגוגל. צריכים משהו? חפשו בגוגל, אמזון, פייסבוק או אפילו במרקטפלייס של מוצרי יד שניה. 

בנוסף, השינוי העצום שנעשה בכל הקשור לעבודה מרחוק גרם לעובדה שאנשים מבלים המון זמן מול המסך בפרט ומול הרשתות החברתיות והמרחב הדיגיטלי באופן כללי כשהם נהנים מארוחה שהזמינו לפני 25 דקות מהמסעדה האהובה עליהם. 

כל השינויים האלה דורשים ממנהלי הקמפיינים להרחיב אופקים ולהבין באילו פלטפורמות הכי טוב להיות ומתי. 

 

קניות באינטרנט 

4.נגמר המלאי, עמכם הסליחה

אפילו בזמנים נורמלים, כלומר שלא נתונים תחת מגפה לעיתים אנחנו נתקלים בחוסרים במלאי.

כולנו זוכרים איך בהתחלה רצנו לקנות נייר טואלט כאילו זה הדבר היחיד שיציל אותנו בזמנים חשוכים ואפילו אלכוג’ל ומסכות שהפכו למוצר בכל בית היו יקרים מאוד לכמה רגעים. 

בתור מנהלי קמפיינים, וכאן כמובן הכוונה לכאלה המטפלים בחנויות אונליין, יש לשים דגש על מלאי ולוודא שאין מודעות שבהן מופיעים מוצרים שהלקוח לא יכול להזמין באותו הרגע. 

תחשבו כמה כסף יכול להתבזבז על מודעות שבפועל לא מוכרות מוצר שאפשר לספק וכמה אכזבה חווים הלקוחות שכבר רוצים לרכוש ומקבלים הודעה של “נגמר המלאי” – פשוט נוראי. 

תהיו עם היד על הדופק ושימו לב שהמודעות שאתם מפרסמים מראות אך ורק מוצרים שיש במלאי כדי ששום כסף מהתקציב היקר של הלקוחות שלכם ילך לאיבוד. 

לסיכום

השנה האחרונה הפכה את כל המפרסמים לחכמים יותר, מהירים יותר והרבה יותר יצירתיים. 

שימו לב שהמגפה והבלאגן עדיין לא מאחורינו ויעברו עוד כמה שנים עד שהעולם יחזור לתפקוד מלא – בינתיים, תהיו עם היד על הדופק, נסו דברים חדשים ותדאגו כל הזמן להסתגל לשינויים.

 

יש לכם שאלות? מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן