שיווק באינטרנט
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?

איך רגולציית ההגנה על פרטיות (GDPR) תשפיע על הפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקותאם אתם ממוקמים באירופה או שאתם מפרסמים ללקוחות אירופאים, סיכוי רב שאתם מכירים את GDPR (רגולציית ההגנה על הפרטיות). היות ופייסבוק היא אחת הפלטפורמות הפופולריות

5 התוספים הטובים ביותר לבניית אתר מנויים ב-WordPress
זמן קריאה: 8 דקותמחפשים לבנות אתר מנויים (Membership) ב-WordPress? רוצים לדעת מה התוסף הטוב ביותר למשימה? בחירת התוסף הנכון הינה קריטית בגלל שפלטפורמה טובה מאפשרת צמיחה מעולה בעולם

טיפים ליצירת קאנבס מדהים לקמפיין שלכם בפייסבוק
זמן קריאה: 7 דקותרוצים לשפר את קמפיין הפרסום שלכם בפייסבוק? שימוש בקאנבס של פייסבוק זו דרך מעולה לעשות את זה. התחרות על תשומת לב הגולשים בפייסבוק היא קשה

איך להפוך את אתר ה-WordPress שלכם לרשת חברתית
זמן קריאה: 6 דקותידעתם שאתם יכולים להפוך את אתר הוורדפרס שלכם לרשת חברתית? רשת חברתית בוורדפרס מאפשרת לגולשים שלכם להירשם, להתחבר אחד עם השני, לכתוב פוסטים ועוד. במאמר

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לוח זמנים
זמן קריאה: 4 דקותשמעתם פעם על הביטוי “ידע הוא כוח”? אם כן, איך זה שאין לכם מושג באילו ימים ובאילו שעות המודעות שלכן עובדות הכי טוב מבחינת חשיפות,

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לידים
זמן קריאה: 6 דקותכל בעל עסק שתשאלו אותו מה הוא צריך, יענה לכם שהוא צריך עוד לקוחות. עסקים לא יכולים להסתמך רק על לקוחות קיימים כדי לצמוח, אז

איך לבנות אתר עם פורום ב-WordPress (תוסף bbPress)
זמן קריאה: 5 דקותלוחות מודעות ופורומים הם כלים ישנים וטובים לבניית קהילות באינטרנט והם מהווים חלק בלתי נפרד מעולם בניית האתרים. יש המון תוכנות פורומים מבוססות קוד פתוח

המדריך המלא לפרסום בגוגל – פנייה לפי מיקום
זמן קריאה: 5 דקותאלא אם יש לכם תוכניות להשתלט עם העולם, הקמפיין שלכם בגוגל לא צריך להיחשף לכל האנשים על כדור הארץ. הרבה יותר סביר שהמוצר או השירות

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מעקב אחר שיחות
זמן קריאה: 5 דקותפרסום ממומן בגוגל מציע למפרסמים אפשרויות למדדים מהטובים ביותר שיש בעולם הפרסום. מפרסמים יכולים לעקוב אחרי לחיצות והמרות ברמת האגורה כדי לחשב את החזר ההשקעה

ההבדל בין WordPress.com ל-WordPress.org
זמן קריאה: 5 דקותידעתם ש-wordpress.org ו-wordpress.com הם למעשה שתי פלטפורמות שונות לחלוטין? לעיתים קרובות אנשים המתחילים לבנות אתר מתבלים בין השניים ובוחרים בפלטפורמה הלא נכונה בסופו של דבר.

המדריך המלא לפרסום בגוגל – פרסום במובייל
זמן קריאה: 4 דקותחיפוש במובייל זו דרך חיים לצרכנים. אנשים מבלים מעל 15 שעות בשבוע בחיפוש בטלפונים החכמים שלהם. מודעות המותאמות למובייל בקמפיין הפרסום בגוגל הן כרטיס הכניסה

מה זה בניית אתרים בפלטפורמת ‘קוד פתוח’?
זמן קריאה: 2 דקותקוד פתוח זה מונח המשמש לתיאור תוכנות מחשב שקוד המקור שלהן חשוף לכל אחד לראות ולחקור.כמו בתוכנה לבניית אתרים – וורדפרס, תוכנת קוד פתוח שכל

3 אסטרטגיות ריטרגטינג שאתם חייבים לנסות בפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 5 דקותקמפיינים של ריטרגטינג בפרסום בפייסבוק עולים לעיתים פחות וממירים יותר, מה שהופך אותם לבדיוק מה שמפרסמים צריכים. היות ומשתמשים יוצרים קשר טוב יותר עם מותגים

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – דוחות ואופטימיזציה
זמן קריאה: 4 דקותאחרי שהגדרתם את קמפיין המודעות הראשון שלכם בפייסבוק, קחו רגע מנוחה ובואו נחזור לעבודה. למרות שפייסבוק עושים עבודה די טובה באופטימיזציה אוטומטית לקמפיין שלכם, אתם

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – הצעות מחיר ואופטימיזציה
זמן קריאה: 4 דקותמבנה קמפיין פרסום בפייסבוק למבנה של הקמפיין שלכם יש שלושה שלבים: קמפיין קבוצת מודעות מודעות קמפיין הפייסבוק שלכם יכול להכיל כמה סטים של מודעות והוא

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – יצירת מודעות
זמן קריאה: 4 דקותביצועים וקרייאטיב של מודעות התוכן והקרייאטיב של המודעות שלכם הם מהאלמנטים החשובים ביותר שקובעים האם קמפיין הפרסום בפייסבוק יצליח או לא. תלוי בקרייאטיב של המודעה

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – הגדרת חשבון
זמן קריאה: 4 דקותבמאמר השני במדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, נראה איך מגדירים חשבון פרסום בפייסבוק. אז אם אתם לא בטוחים איך להתחיל, אל תדאגו, זה ממש לא מסובך.

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – 5 סיבות לפרסם בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקותברוכים הבאים לחלק הראשון במדריך הפרקטי שלנו לפרסום בפייסבוק למתחילים. המדריך הזה נוצר כדי לעזור לכם לדעת כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו להתחיל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח דינמיות
זמן קריאה: 5 דקותפעם עשיתם חיפוש למוצר הזוי בגוגל והייתם בהלם שהמודעה שאתם רואים מציעה בדיוק מה שחיפשתם? אם כן, יש סיכוי טוב שהמפרסם השתמש במילות מפתח דינמיות.

המדריך המלא לפרסום בגוגל – רימרקטינג
זמן קריאה: 8 דקותאפשרות הרימרקטינג בקמפיין הפרסום בגוגל, האפשרית מאז שנת 2010, רק הלכה והתחזקה עם הזמן עם תוספות חדשות, מבניית רשימות בעזרת גוגל ועד רימרקטינג דינמי. הפונקציונליות

המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניתוחים ושיפורים
זמן קריאה: 3 דקותהרבה מפרסמים טועים כשהם חושבים שברגע שהם הגדירו את הקמפיין שלכם, זה סוף המסע שלהם למעשה והקמפיין יעמוד בפני עצמו. לא כך הדבר, ברגע שהגדרתם