המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – הגדרת חשבון

זמן קריאה: 4 דקות

במאמר השני במדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, נראה איך מגדירים חשבון פרסום בפייסבוק.

אז אם אתם לא בטוחים איך להתחיל, אל תדאגו, זה ממש לא מסובך. בהמשך, תמצאו הוראות מפורטות להגדרת חשבון הפרסום שלכם בפייסבוק, כולל קווים מנחים לעבודה עם כלי הניהול של פייסבוק ועם הכלי לניהול המודעות שלכם.

מה הוא הכלי לניהול של פייסבוק? (Facebook Business Manager)

כלי הניהול נבנה כדי לעזור לכם לנהל עמודי פייסבוק וחשבונות פרסום. בעזרת הכלי, תוכלו:

  • לנהל את הכניסות לדפים ולחשבונות שלכם – לראות למי יש אישור להיכנס לדפים ולחשבונות ולשנות הרשאות בהתאם.
  • לעבוד עם סוכנויות – אפשר לשתף את השליטה עם אנשים אחרים שיכולים לעזור לכם לנהל את הקמפיינים שלכם.

יכולים להיות לכם מספר חשבונות ומשתמשים תחת אותו כלי הניהול.

על מנת לפרסם בפייסבוק, אתם צריכים להפעיל את הכלי על ידי ניהול עמוד פייסבוק אחד לפחות.

להוספת עמוד פייסבוק:

  1. לכו להגדרות הכלי לניהול. (Business Manager Settings)
  2. מתחת לטאב אנשים ונכסים, תבחרו דפים.
  3. לחצו על הוספת דף חדש.
  4. בחרו אחת משלושת האפשרויות: דף קיים , בקשת כניסה לדף קיים, יצירת דף חדש.
  5. אם אתם בוחרים לבקש כניסה או לדרוש דף קיים, הכניסו את שם הדף או הכתובת.

להוספת חשבון פרסום:

  1. פתחו את כלי הניהול.
  2. לחצו על חשבונות מודעות. (Ad Accounts)
  3. הצד הימני של העמוד לחצו על, הוסף חשבון מודעות חדש.
  4. בחרו אחת משלוש האפשרויות.

לפני שאתם מתחילים בפרסום, אתם תצטרכו לתת לפייסבוק מידע נוסף ולהכניס את הכרטיס שאותו אתם רוצים לחייב.

הגדרת המידע הדרוש לחשבון הפרסום שלכם

כמו שבטח דמיינתם, פייסבוק לא יאפשרו לכם להתחיל לפרסם לפני שהכנסתם אמצעי תשלום לגיטימי ולפני שהוספתם מידע על העסק שלכם.

לכו להגדרות חשבון  ומלאו את המקומות החסרים עם שם החברה שלכם, כתובת ועוד מידע רלוונטי שיידרש.

אתם יכולים להכניס כתובת למשלוח חשבונית תחת תשלומים, על ידי הוספת אמצעי תשלום.

אחרי שהכנסתם את כל הפרטים הדרושים, תשמרו את השינויים וגשו לדף התשלומים.

 

תשלומים וחשבונות

עכשיו הגיע הזמן להוסיף כרטיס אשראי לחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק.

כדי לעשות את זה לכו למקום המתאים בכלי הניהול. (billing/payment methods).

אתם תגיעו למעשה לדף שבו תוכלו להוסיף אמצעי תשלום חדש, לערוך את אמצעיי התשלום הקיימים ולקבוע תקציב לחשבון שלכם.

פייסבוק מקבלים הרבה אפשרויות תשלום, כולל כרטיסי אשראי ופייפאל.

עצה: כלל שתתחילו לפרסם יותר ויותר בפייסבוק, אנחנו מציעים שתוסיפו אפשרות תשלום שנייה. בדרך הזו, אם אמצעי התשלום שלכם יעשה בעיות כלשהן כמו, יפוג תוקפו, יגיע לתקרת התקציב או יחסם מסיבה מסוימת, הפרסום שלכם לא ייפגע.

אם אמצעי התשלום הראשי שלכם נכשל, כל הקמפיינים שלכם יעצרו עד שתשלמו. אתם גם תצטרכו לאתחל אותם ידנית אחד אחד. עבודה סיציפית מאוד אם אתם מריצים כמה קמפיינים. אם יש לכם אמצעי תשלום משני מוגדר, פייסבוק יתחילו לחייב אותו והכל ימשיך לעבוד כרגיל.

שימו לב שאתם לא יכולים למחוק את אמצעי התשלום הראשי שלכם, אז תצטרכו להפוך את המשני לראשי ואז למחוק את הראשון.

מתי החיוב מגיע?

אתם יכולים לצפות לחשבון מפייסבוק בשני מקרים:

  • בסוף כל חודש.
  • כשאתם מגיעים לסף החיוב שלכם.

סף החיוב אומר שאמצעי התשלום הראשי שלכם יחויב כל פעם שאתם מגיעים לסכום מסוים. הסכום הזה משתנה על סמך החיובים הקודמים שלכם.

הסף יהיה נמוך יחסית כשאתם מתחילים ואתם תחויבו כל פעם שתגיעו אליו. ככל שתוציאו יותר כסף והכל יעבור חלק, הסף יעלה לאט לאט.

אל תדאגו, לסף הזה בפועל אין שום השפעה על קמפיין הפרסום שלכם, הוא רק משפיע על איך תחויבו בפועל. היתרון הגדול בסך חיוב גדול, הוא שתצטרכו להתמודד עם פחות הודעות מערכת מפייסבוק. אם אתם רוצים לשנות את הסף, אתם יכולים ליצור קשר עם התמיכה של פייסבוק.

איך להגביל את החשבון?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהקמפיינים שלכם לא  חורגים מתקציב הפרסום החודשי שלכם, אתם יכולים לקבוע את התקציב למעשה.

זה גם מאוד שימושי כשעובדים עם סוכנויות, כשאתם רוצים לדאוג שאף אחד לא מבזבז יותר ממה שהחלטתם שמתאים.

אל תקבעו את הקתציב נמוך מדי או שתצטרכו לעדכן אותו לעיתים קרובות, זכרו שכל פעם שהגעתם לגבול הזה, החשבונות שלכם יוקפאו ל-15 דקות.

 

 

הגבלות על חשבון הפרסום

בין אם אתם אוהבים את זה או לא, לחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק יש כמה מגבלות. הן לא אמורות להפריע לכם רוב הזמן, אבל עדיף שתדעו מה הן מההתחלה.

  • משתמש יכול לנהל עד 25 חשבונות פרסום.
  • חשבון פרסום יכול להכיל עד 25 משתמשים.
  • חשבון פרסום רגיל יכול להכיל עד 5000 מודעות , 1000 סטים של מודעות ו- 1000 קמפיינים.
  • כל סט של מודעות יכול להכיל עד 50 יחידות.

ההגבלות הללו תוספות רק אם אתם לא מוחקים קמפיינים או מודעות. כשאתם מגיעים לאחת מההגבלות הללו, תצטרכו למחוק דברים ישנים.

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן