המדריך המלא לפרסום בגוגל –פתיחת חשבון AdWords

חושבים שאתם מוכנים לצלול פנימה ולפתוח חשבון פרסום בגוגל? אם שלושת ההצהרות הבאות מתארות אותכם, אז אתם מוכנים לצאת לדרך!

 

יש לכם אתר רלוונטי, קל לניווט ובנוי טוב

חשבון ה-AdWords יעזור לכם להביא אנשים שחיפשו משהו מסוים לדפי הנחיתה שלכם. ברגע שהם הגיעו לאתר שלכם, זו האחראיות שלכם להמיר אותם. כדי להשיג את זה, אתם חייבים ליצור דפי נחיתה שיעודדו את המבקרים בהם לעשות את הפעולה שאתם רוצים. אם דפי הנחיתה שלכם לא בנויים טוב, חסרים מידע רלוונטי ולא מביאים להמרה, אתם סתם זורקים כסף לתוך חור שחור וכל מה ששילמתם עליו בגוגל יילך לפח.

אתם מוכנים להתחייב לפרויקט לטווח הארוך ( מבחינה פיננסית ומבחינת הזמן הנדרש)

אתם לא תנצלו את הפוטנציאל המלא של הפרסום שלכם ישר מההתחלה. חשוב לדעת שמודל הפרסום הוא מרתון ולא ספרינט. לוקח זמן לבסס מבנה טוב, ליצור רשימות של מילות מפתח רלוונטיות ולבדוק מודעות ודפי נחיתה. בנוסף, כנראה שבהצלחה יהיו לכם ציוני איכות נמוכים, מה שיפגע בדירוג שלכם ובעלות עבור לחיצה. אתם תראו את ציון האיכות שלכם מתחיל להשתנות ברגל שהוכחתם לגוגל שאתם שם כדי להישאר ושהחשבון שלכם נותן חוויה טוב ורלוונטית למה שהמשתמשים מחפשים.

אתם מוכנים להקדיש כוח אדם נוסף לכמה שבועות הקרובים

ברגע שהחשבון שלכם כבר רץ במשך זמן מה, אתם יכולים לשבת אחורה ולהירגע. עם זאת, החודש הראשון ידרוש הרבה מאוד. אם אף פעם לא ניהלתם חשבון פרסום בגוגל בעבר, אני ממליף לקחת כמה שבועות כדי ללמוד. ברגע שאתם יודעים טוב את הבסיס, אתם יכולים להמשיך לבנות את החשבון, מה שיכול לקחת זמן, בכמה שבועות הראושנים, תצטרכו לשים לב לפעילות שלכם בעקביות. למרות שזה יהיה קשה בהתחלה, העבודה הקשה הזו לגמרי משתלמת.

 

אם התיאורים למעלה מתאימים לכם, אנחנו ממליצים לקחת קצת זמן כדי לבנות אסטרטגיה ולהבין מה המטרות שלכם בקמפיין הזה. אחד הדברים החשובים ביותר לבדוק הוא מה אתם מחשיבים כהמרה.

“המרה” היא הפעולה שאתם רוצים שהמחפש יעשה אחרי שהוא לחץ על המודעה שלכם והגיע לדף הנחיתה. מפרסמים שונים בוחרים המרות שונות.

חנות אינטרנטית תרצה להניע אנשים לקנייה, בעוד ששרברב מחפש שיתקשרו אליו אנשים או שישאירו פרטים. חשוב שתשימו לב גם לערך שאתם מקבלים מהשלמת המרה.

 

3 צעדים לפתיחת חשבון AdWords  חדש

לכל אלה שעשו את המחקר שלהם ומוכנים להתחיל, ככה עושים את זה:

צעד ראשון

כנסו ל- www.adwords.google.com על מנת להתחיל. כשיוצרים חשבון, תינתן לכם האופציה ליצור אותו תחת חשבון גימייל קיים או לפתוח חשבון חדש. באופן אישי, אני מעדיף ליצור חשבון חדש מראש, שבו אני משתמש רק לניהול הפרסום בגוגל. בדרך הזו, האימייל האישי שלי לא מתערב עם חשבון הפרסום.

מתחברים לג’ימייל שלכם ומדלגים על שאר השלבים (לא הכרחי להתחלה)

צעד שני

עכשיו כשיצירת החשבון הושלמה, תצטרכו להשלים כמה דברים, כמו לסדר את השעון ולקבוע באיזה מטבע אתם רוצים לעבוד.

צעד שלישי

בסופו של דבר, תצטרכו להוסיף פרטים לחיוב.

ב-AdWords  יש לכם שתי אפשרויות תשלום. תשלום אוטומטיים המאפשרים לכם לשלם אחרי לחיצות. אתם תחויבו כשתגיעו לסף או שלושים יום אחרי התשלום האחרון, זה שמגיע קודם.

אם אתם מעדיפים תשלומים ידניים, אתם למעשה תטעינו כסף מראש ומשם יילקח הכסף. כשנגמר לכם הכסף בחשבון, כל הקמפיינים שלכם יעצרו עד שתוסיפו כסף.

אתם יכולים לשלם או מכרטיס אשראי או ישירות מחשבון הבנק שלכם. שימו לב שגוגל חייב לוודא שזה חשבון הבנק שלכם וזה יכול לקחת קצת זמן. אם אתם להוטים להתחיל, כרטיס האשראי שלכם הוא האפשרות הטובה ביותר.

 

ברכותיי, אתם עכשיו רשמית יכולים להתחיל לבנות את החשבון שלכם ולפרסם בגוגל. מאחלים לכם את כל ההצלחה שבעולם!

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות
טיפים לפרסום בפייסבוק

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות

זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם
טיפים לפרסום בפייסבוק

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

בשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים