המדריך המלא לפרסום בגוגל – לידים

זמן קריאה: 6 דקות

כל בעל עסק שתשאלו אותו מה הוא צריך, יענה לכם שהוא צריך עוד לקוחות. עסקים לא יכולים להסתמך רק על לקוחות קיימים כדי לצמוח, אז יש צורך תמידי בעוד לידים שבסופו של דבר יהפכו ללקוחות.

המדריך הזה יסביר לכם איך להשתמש בפרסום ממומן בגוגל כדי להשיג עוד לידים ולהגדיל את העסק שלכם.

למי תעזור השגת לידים דרך קמפיין פרסום בגוגל.

תפיסה מוטעית אומרת שקמפיין פרסום בגוגל (כזה המתבסס על תשלום עבור לחיצות) מתאים רק לחנויות אינטרנטיות, אבל זה ממש לא המקרה. קמפיין יכול להיות מאוד אפקטיבי לאתרים וחברות שעושות גיוס לידים דרך האינטרנט.

יצירת לידים הינה דרישה של כל עסק שלא עושה עסקים עם כולם. ישנו בדרך כלל שלב של החלפת מידע ו”העפלה” על מנת שהחברה והלקוח יוכלו לקבל החלטות על סמך מידע מסוים.

תהליכים של יצירת לידים יכולים לכלול:

  • תקופת ניסיון.
  • תהליכי דחייה או אישור.
  • מחזורי מכירות משתנים על סמך המוצר או השירות המסופקים.
  • מחירים.

לדוגמה, שירותים פיננסיים ( כרטיסי אשראי והלוואות), כל סוגי הביטוח ומכירות בין עסקים, כולם שורדים על סמך ייצור לידים. למעשה, כל מי שקורא את המאמר הזה, בשלב מסוים שיחק את תפקידו כליד לחברה מסוימת. בתור ליד, קוטלגתם כ-” ליד חם”, ואז המוצר או השירות שווק לכם עד שקרה משהו, יכול להיות שנרשמתם, דחיתם, נדחתם, החלטתם לא לעשות כלום או פשוט ירדתם לתחתית רשימת הלידים שלהם והם בחרו לפנות אליכם בשלב אחר.

מטרת ייצור לידים זה להשיג מידע על לקוחות פוטנציאליים ולהכניס אותם למעקב כדי להתחיל מערכת יחסים למעשה שבו החברה לומדת על הצרכים שלכם ואתם לומדים יותר על המוצרים או השירותים של החברה.

המטרה האולטימטיבית היא שאיש מכירות יסגור עסקה, כדי שהחברה תרוויח לקוח חדש. זה מתחיל עם איסוף מידע בסיסי, כמו שם ואימייל ואז התהליך ממשיך למידע יותר ספציפי על הלקוח הפוטנציאלי.

למה קמפיין ממומן בגוגל הוא מעולה ליצירת לידים.

אם אתם חושבים על התהליך שעובר כל ליד, לא ייקח הרבה זמן להבין שאתם צריכים למלא את המשפך הזה בהמון לידים.

לידים מתחילים במעלה המשפך ואז יורדים לאט לאט למטה עד שהופכים להמרה לכל דבר. האתגר הוא להביא לידים שימשיכו להיכנס למשפך שלכם. בואו נסתכל על הדרכים שבעזרתם אתם יכולים לעשות אתזה ונראה למה קמפיין בגוגל זה מקור מעולה ללידים:

  • בלוג: זה יכול להיות מקור מעולה של לידים, אבל אתם צריכים להמשיך לייצר תוכן חדש ולקוות שאנשים ישתפו את הפוסטים הרבה ובנוסף שיהיה לכם המון מנויים. זה לוקח זמן.
  • אימייל: אתם יכולים באופן עקבי לשלוח מיילים למנויים קיימים שלכם או לקנות רשימות של כתובת מייל ולקוות שאתם פונים לאנשים שיכולים להיות לידים חדשים לעסק שלכם.
  • מדיה חברתית: זה יכול להביא לכם עוקבים חדשים ואנשים חדשים לחשוף בפניהם את המוצרים והשירותים שלכם, זה לא אומר אבל שהם צריכים את המוצר או השירות שלכם.
  • חיפוש אורגני: דירוג אורגני הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעסק שלכם. בערך 85 אחוזים מלחיצות על חיפושים באות מהופעה אורגנית אחת בתותאות החיפושים, והלחיצות הללו הן חינמיות לחלוטין! הבעיה היחידה היא שאתם מתחרים עם אלפי עסקים אחרים על המקומות האלה בתוצאות, ואתם צריכים לעשות המון עבודה כדי להגיע למקום אחד.
  • פרסום ממומן: אתם יכולים באופן מיידי להופיע בעמוד הראשון ולהופיע המחפשים את הפיתרון שאתם מציעים לבעיה שלהם.

בפרסום ממומן כאמור, אתם תשלמו על כל לחיצה שמשתמש לוחץ על מודעה שלכם. אל תשכחו שכל ערוץ שיווק שהוזכר פה, הוא לא בחינם. מישהו צריך לנהל מדיה חברתיית, לכתוב בלוגים, לעבוד מול משרד פרסום ולפרסם מיילים – וכל האנשים הללו לא עושים את זה בחינם.

התועלות של ייצור לידים בפרסום ממומן בגוגל הן:

  • משיכת מבקרים שמחפשים את מה שאתם מציעים.
  • השגת דירוג למילות המפתח ותנועה לאתר.
  • בחירת מהות ההמרה המתאימה לכם.
  • שליטה על הקשר על הלקוחות בכל שלב במשפך.
  • איסוף מידע על הלידים ועל דרכי ההתנהגות שלהם ביחס אליכם.
  • מעקב מדויק אחרי החזר ההשקעה שלכם.

 איך יצירת לידים משתווה לחנויות אינטרנטיות.

אם נחזור להצהרה שלנו מתחילת המאמר על איך חנויות אינטרנטיות ויצירת לידים משתמשים בפרסום ממומן. ההבדל העיקרי התהליך שהלידים עוברים, בחנויות אינטרנטיות, אין שום תהליך. כל עוד יש לך כרטיס אשראי, אתה מתאים.

הבדלים בתוכן.

אם מדברים על הבדלים בתוכן בין יצירת לידים לחנויות אינטרנטיות, תוכלו לראות שוני בקריאות לפעולה ובהודעות:

יצירת לידים חנות אינטרנטית
הרשם הזמן היום
קבל עוד מידע קנה עכשיו
הורד את המדריך היום משלוח חינם בהזמנה מעל 250 ש”ח
השתתפו בסמינר שלנו קנו ממגוון המוצרים שלנו
קבל הצעה עוד היום 30 אחוז הנחה להיום בלבד

 

שימו לב איך חנויות אינטרנטיות מתייחסות לפעולות עכשוויות ( ומכירות!) בעוד שיצירת לידים זה משהו קצת יותר מפלה. נדיר שליד הופך ללקוח באופן מיידי בגלל שכל ליד עובר איזשהו תהליך עד שהוא הופך להמרה מושלמת.

איך לעשות אופטימיזציה לקמפיינים שלכם כדי לייצר יותר לידים

אופטימיזציה לקמפיין לידים שלכם בעזרת AdWords דורשת כמה עקרונות בדומה לחנויות איטרנטיות: קבוצות מודעות מדויקות, בדיקת הטקסטים וההצעות במודעות, ומגוון של מילות מפתח. ההבדלים העיקריים הם בסוג הקריאות לפעולה ודפי הנחיתה.

המטרה היא להמשיך לאסוף לידים איכותיים ועושים זאת על ידי איסוף מידע מהמבקרים לשםכ. זה משחק של מספרים בגלל שלא כל קליק הולך להפוך להמרה מלאה, לכן אתם צריכים לזרוק רשת מאוד רחבה ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל לידים איכותיים בקמפיין שלכם בגוגל.

טיפים לשיפור הביצועים של קמפיין הלידים שלכם:

עודדו מבקרים בעזרת הצעות. תציעו משהו (מאמר, מדריך, ספר דיגיטלי) בתמורה לאימייל, שם ועוד מהמבקר. לכל הפחות תיתנו להם את ההזדמנות להירשם לבלוג או לעקוב אחריכם ברשת החברתית.

דפי נחיתה ממוקדים. חזרו על התועלות שאתם מציעים ועל למה המשתמש צריך לתת לכם מידע. תבקשו בדיוק את המידע שאתם צריכים כדי שזה לא יראה כמו טרחה מיותרת בעיניי המשתמש. השתמשו בקריאות לפעולה ראשיות ומשניות ביחד. אל תשכחו לבדוק את השדות של דפי נחיתה. בקיצור, תהפכו את הנחיתה להכי נוחה שאתם יכולים לדמיין.

הכנסת מספרים דינמית. האפשרות הזאת נותנת לכם לשנות את מספר הטלפון המופיע במודעות ובדפי הנחיתה. זה מפתיח שנציגי המכירות שלכם יודעים מאיזה מילת מפתח הליד הגיע. ככה תוכלו לנתב את השיחות לנציגים המתאימים בחברה שלכם.

התרכזו במדדים חשובים. בפרסום ממומן בגוגל במדדים בדרך כלל מתייחסים לעלות עבור לחיצה ואחוזי המרה. ביצירת לידים, אחד מהאינדיקטורים החשובים זה עלות עבור ליד. זה מאוד פשוט לחישוב, [ העלות הכוללת של הקמפיין שלכם / מספר הלידים = עלות עבור ליד]. בקצרה, הנתון הזה יחשוף בפניכם כמה אתם משלמים על כל ליד ויעזור לכם להגיע להחלטות בהתאם.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

פרסום בגוגל

מה זה Google Ads ולמה זה חשוב לעסק שלך?

זמן קריאה: 5 דקות אם יש לכם היכרות בסיסית עם עולם השיווק הדיגיטלי, אתם ודאי מכירים את Google Ads (מודעות גוגל), או שמעתם את המושג ממשרד הפרסום שלכם. גם

פרסום בגוגל

אופטימיזציה למנועי חיפוש – למה אתם חייבים להוסיף את המיקום של העסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, ככה ציבור הגולשים באינטרנט מצליח להתמצא בצורה יעילה יותר. במקום שבו בעבר היינו מחפשים מידע גלובלי באינטרנט, עכשיו אנחנו מעדיפים לקבל

פרסום בגוגל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – לוח זמנים

זמן קריאה: 4 דקות שמעתם פעם על הביטוי “ידע הוא כוח”? אם כן, איך זה שאין לכם מושג באילו ימים ובאילו שעות המודעות שלכן עובדות הכי טוב מבחינת חשיפות,

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן