המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניתוחים ושיפורים

הרבה מפרסמים טועים כשהם חושבים שברגע שהם הגדירו את הקמפיין שלכם, זה סוף המסע שלהם למעשה והקמפיין יעמוד בפני עצמו. לא כך הדבר, ברגע שהגדרתם את הקמפיינים שלכם, אתם צריכים להקדיש זמן לניתוח: בדיקת התוצאות והביצועים של הקמפיינים שלכם כדי להבטיח שהחזר ההשקעה שאתם מקבלים הוא הגבוה ביותר.

איך עושים את זה? על ידי בדיקת מדדים מסוימים בקמפיין הפרסום בגוגל ונקיטת צעדים אם התוצאות לא טובות.

מדדי מפתח לניתוח הקמפיין שלכם

למרות שיש אינסוף מדדים שבעזרתם תוכלו לנתח ולקבוע כמה אפקטיבי הקמפיין שלכם ולזהות אזורים הדורשים שיפור, אינסוף זמן לעשות את זה בטוח אין לכם.

להלן 10 הממדים החשובים ביותר שלהם ההשפעה הגדולה ביותר על הצלחת המקפיין הממומן שלכם בגוגל:

  • כסף מבוזבז: אם הקמפיין שלכם בעל ביצועים חלשים, המדד הזה יראה לכם כמה כסף אתם יכולים לחסוך על ידי חידוד רשימת מילות המפתח שלכם ושיפור צדדים נוספים של החשבון, ניתן לעבור בלשונית "מונחי חיפוש" תחת "מילות מפתח" ולראות האם קיימות מילות מפתח לא רלוונטיות, לשלול אותם ובכך לחסוך כסף המתבזבז לשוא.
  • ציון איכות: ציון איכות טוב מוביל לדירוגים טובים יותר, עלות עבור לחיצה קטנה יותר והחזר השקעה טוב יותר. המדד החשוב הזה מספק מידע מדויק לגבי איכות המודעות שלכם. כמה טוב או כמה רע היו הביצועים שלהם בגוגל.
  • חשיפות: אחוז חשיפות נמוך (כמה פעמים המודעות שלכם הוצגו על ידי חיפושים רלוונטיים) יכול להשפיע מאוד על הביצועים של הקמפיין שלכם.
  • אחוז הקלקה: אחד המדדים החשובים ביותר שתצטרכו לבדוק כשאתם בוחנים את יעילות הקמפיין הממומן שלכם, בגלל שהוא מהווה אינדיקציה לכמה רלוונטיות המודעות שלכם בעייני המחפשים. לדוגמאה, אחוז חשיפה גבוה יכול להביא החזר השקעה לא טוב אם המשתמשים בפועל לא לוחצים על המודעות שלכם.
  • פעילות בחשבון: כמה שיותר תיכנסו לחשבון שלכם ותנהלו אותו, תנתחו את מה שקורה ותשפרו אותו ככה יהיה יותר טוב. המדד הזה מספק למעשה מידע האומר כמה עסקים בפועל "דואגים" לחשבון הפרסום שלהם.
  • מילות מפתח זנב ארוך: הרבה מפרסמים מתמקדים יותר מדי במילות מפתח יקרות שהתחרות עליהן גדולה מדי, ושוכחים לשים לב למילות מפתח זנב ארוך שיכולות להביא המון המרות במחירים טובים אם משתמשים בהן נכון.
  • מודעות טקסט: מן הסתם שאחד הדברים הכי חשובים שדורשים שיפור מתמיד זה מודעות הטקסט שלכם, היות וטקסט טוב יותר משפר את אחוז ההקלקה, ציון האיכות והחזר ההשקעה שלכם. המדדים שגוגל מציגים יראו לכם כמה טוב המודעות שלכם מתפקדות בהשוואה למתחרים.
  • דפי נחיתה: מודעות טובות הן לא מספיקות כדי למקסם את החזר ההשקעה שלכם. יש לכם דפי נחיתה? האם הם בנויים בצורה הטובה ביותר כדי לייצר המרות? איך הם נראים בפלאפונים? היות ודפי הנחיתה הם איפה שהקסם קורה או לא קורה בפועל, זה משהו חשוב שיש לנתח ולשים לב אליו.
  • פרסום במובייל: היות ורוב האנשים משתמשים בפלאפון היום כדי לחפש בגוגל, חשוב שתשימו לב שכל המודעות ודפי הנחיתה שאתם עושים מתאימים למכשירים הסלולריים בצורה אופטימלית.
  • מה הכי טוב לעשות: אפילו אם אתם חושבים שאתם עושים הכל כמו שצריך, הסיכויים די טובים שיש מקום לשיפור. השתמשו בכל פיסת מידע שאתם יכולים להוציא מגוגל כדי להשתפר איפה שצריך.

 

קחו שליטה על הקמפיין שלכם על ידי ניתוחים ובדיקות

יותר מדי מפרסמים מבינים שמעקב אחרי הביצועים של הקמפיינים שלכם לאורך זמן והשוואת המאמצים שלהם למתחרים בשוק שלהם, זו אחת השיטות המוצלחות ביותר לשיפור החזר ההשקעה.

עסקים קטנים בממוצע מבזבזים בערך 25% מתקציב הפרסום החודשי שלהם בגלל שהם לא משקיעים מספיק זמן ואנרגיה בניהול ושיפור הקמפיינים שלהם.

תפסיקו לבזבז זמן וכסף על אסטרטגיות לא יעילות ותתחילו לקחת את העניינים לידיים. אתם רק תרוויחו מזה.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button