המדריך המלא לפרסום בגוגל – תוספים למודעות

אם אתם מחפשים לשפר את הביצועים של הקמפיין שלכם לפרסום בגוגל מבלי להשאר עד מאוחר במשרד ולהגדיל את התקציב, נסו את התוספים האפשריים למודעות. לא רק שכמעט ולא לוקח זמן להוסיף אותם, הם לא עולים כסף בכלל.

יכול להיות קשה להחליט באילו תוספים להשתמש, אז יצרנו רשימה שתעזור לכם להחליט אילו תוספים יעבדו הכי טוב בשבילכם:

תוסף sitelink

  • מה זה? למעשה, הוספת קישורים המקדמים דפים מסוימים שאתר שלכם מתחת למודעת הטקסט שלכם. מה שנותן לכם בפועל עוד שטח בתוצאות החיפוש, ועוזר למודעה שלכם לבלוט בהשוואה למתחרים. התוסף הזה נותן למחפש הזדמנות להגיע לאזורים יותר ספציפיים באתר שלכם. כמו שניתן לראות במודעה למעלה, החיפוש “קניית עוקבים לאינסטגרם” מאפשר להגיע לדפים יותר ספציפיים באתר חוץ מהכתובת הראשית.
  • למה להשתמש בתוסף הזה? אצל כמעט כל מפרסם, אחוז ההקלקה משתפר בזכות התוסף הזה. אם אתם סקפטיים, נסו להשתמש בהם באחד הקמפיינים שלכם כדי למדוד את התוצאה שהם מביאים. זכרו, גוגל יראה את התוסף רק אם ממקומים גבוה, אז יכול להיות שלא תמיד תראו אותם.

תוסף להתקשרות

  • מה זה? התוסף הזה מאפשר לכם להוסיף מספר טלפון במודעות הטקסט שלכם, מה שהופך את החיים ליותר קלים ללקוחות שרוצים ליצור איתכם קשר ישירות. בדרך שבה הכפתור יוצג, תלוי במכשיר שיש לכם. במחשבים נייחים וטאבלטים, מספר הטלפון יוצג ליד הטקסט, בעוד שבטלפונים מתקדמים כפתור יוצג ליד המודעה.
  • מי צריך להשתמש בתוסף הזה? אם אתם רוצים לעודד מחפשים להתקשר לעסק שלכם, בגלל שזו הדרך העיקרית שבה אתם משתמשים כדי לייצר לידים או מכירות, תעשו את זה קל בשבילם על ידי הוספת התוסף הזה למודעות שלכם. זכרו, גוגל כבר לא מרשים להוסיף מספר טלפון כחלק מהטקסט במודעה, אז התוסף הזה זו הדרך הטובה ביותר להבטיח שהטלפון שלכם מוצג למשתמשים.

תוסף מיקום

  • מה זה? תוסף מיקום מאפשר לכם לשלב את הכתובת ומספר הטלפון של העסק שלכם במודעה. אל תדאגו, אתם לא צריכים לבזבז תווים יקרים במודעה שלכם. תוסף המיקום מוסיף למעשה עוד שורה למודעה ולעיתים מוסיף קישור למפה.
  • מי צריך את זה? אם יש לכם עסק שהמיקום שלו חשוב וסביר להניח שחשוב ללקוחות שלכם איפה אתם פיזית נמצאים, כדאי שתנצלו את התוסף הזה.

תוסף מחיר

  • מה זה? התוסף הזה מאפשר למפרסמים להציג הצעות רלוונטיות במודעת הטקסט כדי להניע משתמשים ללחוץ על המודעה. כשמשתמשים לוחצים על הקישור שבהצעה, הם מגיעים לדף של גוגל שנותן את האפשרות לשמור את ההצעה או להדפיס אותה.
  • מי צריך להשתמש בתוסף הזה? מפרסמים שמכוונים להביא תנועה לעסק שלהם. זה טוב במיוחד לעסקים שהמוצרים שלהם לא עובדים טוב במיוחד במרחב האינטרנטי. באידיאל, לקוח שביקר כבר בחנות הפיזית, יחזור שנית בעתיד.

תוסף קישור לאפליקציה

  • מה זה? התוסף הזה הופך אפליקציות ליותר נגישות למחפשים המשתמשים בטאבלטים או במכשירים סלולריים על ידי לינק לאפליקציה שמופיע במודעה עצמה. למעשה, הלקוחות הפוטנציאליים מקבלים את ההזדמנות לבקר בחנות האפליקציות ולחקור לעומק את האפליקציה.
  • מי צריך את זה? מפרסמים המצעים אפליקציה, כמובן. שימוש בתוסף הזה יהפוך את הסיפור להרבה יותר קל מבחינת משתמשים היכולים אוטומטית להוריד את האפליקציה ולהתחיל להנות מהשירות שלכם.

 

עכשיו כשאתם יודעים אילו תוספים עיקריים קיימים ( יש עוד כמה אפשריים ), קחו את הזמן ותגדירו אותם בחשבון שלכם. קחו בחשבון שכל תוסף דורש זמן אחר ודברים אחרים בשלב ההגדרה.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות
טיפים לפרסום בפייסבוק

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות

זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם
טיפים לפרסום בפייסבוק

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

בשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים