המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – טיפוח לידים

עד עכשיו ראינו איך פותחים קמפיין לידים, ממגנט הלידים דרך דף הנחיתה ועד המודעות המזרימות תנועה לדף דרך הפייסבוק.

אבל רגע.. אני מניח שאתם רוצים לקוחות, לא לידים.

על זה המאמר הזה מדבר. יצרתם קשר עם המשתמשים, זה אומר שהם כנראה מעוניינים במוצר או בשירות שלכם והם סומכים עליכם מספיק כדי להשאיר לכם את פרטיהם האישיים.

עכשיו זה העבודה שלכם כאנשי מכירות ( אלא אם יש לכם מישהו אחר שעושה את זה) להמיר אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים.

תלוי במחיר של המוצר שלכם, אתם תרצו לגרום ללקוחות הפוטנציאלים לקנות אותו מיד אחרי שהם השאירו פרטים בפעם הראשונה ולהכות על הברזל כל עוד הוא חם או שתרצו להמשיך לקדם את מערכת היחסים עם הלקוח ולנקוט בגישה שמרנית יותר לפני שדוחפים את המכירה.

זה משהו שמאוד תלוי בכם ובעסק שלם. אם מחירו של המוצר שלכם נמוך והוא בעל ערך רב לאנשים אתם יכולים לנסות לסגור את המכירה כמה שיותר מהר.

יש כמה אפשרויות בנוגע לטיפוח הלידים:

אימייל

אימייל זו המתודה הנפוצה ביותר כנראה לטיפוח לידים. כמובן שאתם יכולים פשוט לשלוח כמה מיילים שיווקיים ללקוחות שהשאירו פרטים כבר, אני מציע ליצור מהיום הראשון סדר שליחת מיילים שהמשתמשים יקבלו באופן קבוע מהרגע שהם נרשמים.

זכרו, לפני שאתם מבקשים משהו, אתם צריכים לתת משהו ולבנות אמון. כשמשתמש מוריד ספר דיגיטלי שיצרתם, קודם כל שלחו לו אימייל תודה עם לינק להורדת הספר ובקשו ממנו שיגיד לכם האם הוא נהנה מהתוכן שקיבל ואיך אפשר לעזור לו בעתיד.

לאחר כמה ימים תשלחו מיייל המפנה את המשתמשים לדברים אחרים באתר שלכם או במקום אחר שיכול להועיל להם. והמשיכו כך עד שלבסוף אתם מגיעים למוצר או לשירות שלכם, כל פעם הוסיפו משהו אחר לתת ללקוחות הפוטנציאליים כדי ליצור מערכת יחסים אמינה וחזקה.

כל המיילים האלה צריכים להיות אוטומטיים על סמך מה וכמה שאתם יכולים לתת. עקבו אחרי כל מייל שאתם מקבלים בחזרה ממשתמשים והגיבו לכולם, זה חשוב מאוד ליצירת מערכת היחסים.

מודעות פייסבוק

מכיוון שרוב התנועה לדף הנחיתה שלכם מגיעה דרך פרסום בפייסבוק, הגיוני לשמור את ההמרות בתוך פייסבוק.

בבחירת הקהל הנכון, אפשר ליצור כמה קמפיינים מכוונים ללידים החדשים שקיבלתם. למה לחפש קהל מטרה מסוים מתוך מאות אפשריים כשאפשר להמיר משתמשים שכבר מכירים אותכם?

רימרקטינג, למעשה פנייה מחדש ללקוחות שהראו עניין, יכול להגיע לקהל קטן מאוד אבל מצד שני מאוד יעיל כדי להוציא את הטוב ביותר מהתנועה שהגיעה לאתר והראתה התעניינות.

כוונו את הקמפיין לאנשים שהשאירו לכם את כתובת המייל שלהם או שביקרו בדף התודה לאחר שהשאירו את הפרטים, עם מודעות מאוד מדויקות.  הם כבר מכירים אותכם, העיצוב של המודעה צריך להיות אישי ושיהיה לקהל קל לזהות את המותג שלכם.

התייחסו ישירות לעובדה שהם מכירים אותכם. לדוגמא: נהנתם מ”עשרה מתכונים צמחוניים קלים להכנה”, אל תפספסו את המאמר הבא: ” 20 דרכים לבשל גזר”. הרבה יותר נעים בתור משתמש לדעת שאני במערכת יחסים אחרת עם העסק ושהוא מכיר ויודע שאני מרוצה מהתוכן שהוא מספק.

 

אל תמעיטו בערכו של דף התודה שלכם

זו טעות שאני רואה המון. אתה ממלא טופס כדי להוריד ספר או מאמר או כל מגנט לידים אחר, וכל מה שאתה מקבל בסופו של דבר זה “תודה שנרשמת, הנה הספר” או משהו בסגנון.

אין דרך אחרת לתאר את זה מאשר נוראי,  אני הראתי התעניינות המוצר, סמכתי על החברה עם הפרטים האישיים שלי ואני מקבל סתם תודה יבשה מאוד שגורמת לי להתחרט לפעמים על כל מה שקרה עד עכשיו.

דף התודה הוא מקום מעולה לחמם את העניינים עוד קצת. הלידים הכי חמים שיש מכיוון שהרגע מילאו את  הפרטים, הם סומכים על העסק והם רוצים עוד. למה להגביל את זה לסתם “תודה”.

הסתכלו על דף התודה שיש לכם עכשיו ונסו להבין מה עוד אתם יכולים להציע למשתמשים שם. אולי הם הורידו ספר אלקטרוני ויש בחזקתכם עוד אחד שיכול לעניין אותם. אם יש לכם קורס וידאו בנושא, הציעו אותו בדף התודה, זכרו הלקוח שם כי הוא בחר להיות שם וסביר להניח שזה בגלל התוכן שסיפקתם במגנט הלידים, תנו לו עוד כי הוא רוצה עוד.

הרבה משווקים עושים את זה, אתה מוריד את מגנט הלידים שלהם והם רושמים: ” תודה רבה, אבל אתה יודע מה, בספר שהורדת יש 10 טיפים כדי לשפר את יכולות הבישול שלכם, למה שלא תורידו את קורס הוידאו שלנו המכיל 200 טיפים רק ב-20 שקל”.

לאחר מכן זה הופך ממוצר שולי של 20 שקל, למשהו מרכזי שהעסק מציעה, מועיל ללקוח יותר אבל גם יקר יותר מן הסתם.

לסיכום –

זה תלוי בכם כמה אגרסיביים תרצו להיות, האם תרצו להכות על הברזל כשהוא חם ולמכור ללידים מייד? או שתקחו את הזמן ותצרו מערכת יחסים חזקה יותר עם הלקוחות הפוטנציאליים, זה תלוי בכם ובאטרקטיביות ומחיר המוצר שלכם.

נצלו שטחים שיש לכם כדי להוסיף דברים שיכולים לעניין את הלקוח ולעזור לעסק שלכם כמו דף התודה למשל.

 

נשמח לעמוד לשירותכם בכל הקשור בפרסום בפייסבוק ולידים בפרט.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכן עניינים

1

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

פרסום ושיווק דיגיטלי

רוצים לדעת מה קורה בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2021?

שנת 2021 תיזכר כשנה משמעותית בכל הקשור לעסקים בעולם הדיגיטלי. על רקע המגבלות שחווינו בעולם הפיסי, משרדי הפרסום והצריכה בדיגיטל צומחים בקצב מסחרר, ונתונים רשמיים