
איך לשלוט במיקוד קהל שלכם בפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקותבמאמר הקודם ראינו שסוגים מסוימים של מודעות מציעים לנו שכבה נוספת של אינטילגנציה אלגוריתמית העוזרת למפרסם לחשוף את המודעות ליותר אנשים. יחד עם זאת, כל

זמן קריאה: 4 דקותבמאמר הקודם ראינו שסוגים מסוימים של מודעות מציעים לנו שכבה נוספת של אינטילגנציה אלגוריתמית העוזרת למפרסם לחשוף את המודעות ליותר אנשים. יחד עם זאת, כל

זמן קריאה: 6 דקותהאפשרויות הקיימות היום בפרסום בפייסבוק ובמודעות של פייסבוק מתפתחות מיום ליום. האפשרויות גדלות מיום ליום ומאפשרות למשתמשים: לדבר על הדף שלכם ועל הפוסטים ליצור קשר

זמן קריאה: 4 דקותאם אתם ממוקמים באירופה או שאתם מפרסמים ללקוחות אירופאים, סיכוי רב שאתם מכירים את GDPR (רגולציית ההגנה על הפרטיות). היות ופייסבוק היא אחת הפלטפורמות הפופולריות

זמן קריאה: 7 דקותרוצים לשפר את קמפיין הפרסום שלכם בפייסבוק? שימוש בקאנבס של פייסבוק זו דרך מעולה לעשות את זה. התחרות על תשומת לב הגולשים בפייסבוק היא קשה

זמן קריאה: 5 דקותקמפיינים של ריטרגטינג בפרסום בפייסבוק עולים לעיתים פחות וממירים יותר, מה שהופך אותם לבדיוק מה שמפרסמים צריכים. היות ומשתמשים יוצרים קשר טוב יותר עם מותגים

זמן קריאה: 4 דקותאחרי שהגדרתם את קמפיין המודעות הראשון שלכם בפייסבוק, קחו רגע מנוחה ובואו נחזור לעבודה. למרות שפייסבוק עושים עבודה די טובה באופטימיזציה אוטומטית לקמפיין שלכם, אתם

זמן קריאה: 4 דקותמבנה קמפיין פרסום בפייסבוק למבנה של הקמפיין שלכם יש שלושה שלבים: קמפיין קבוצת מודעות מודעות קמפיין הפייסבוק שלכם יכול להכיל כמה סטים של מודעות והוא

זמן קריאה: 4 דקותביצועים וקרייאטיב של מודעות התוכן והקרייאטיב של המודעות שלכם הם מהאלמנטים החשובים ביותר שקובעים האם קמפיין הפרסום בפייסבוק יצליח או לא. תלוי בקרייאטיב של המודעה

זמן קריאה: 4 דקותבמאמר השני במדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, נראה איך מגדירים חשבון פרסום בפייסבוק. אז אם אתם לא בטוחים איך להתחיל, אל תדאגו, זה ממש לא מסובך.

זמן קריאה: 4 דקותברוכים הבאים לחלק הראשון במדריך הפרקטי שלנו לפרסום בפייסבוק למתחילים. המדריך הזה נוצר כדי לעזור לכם לדעת כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו להתחיל

זמן קריאה: 5 דקותהתקנה הכללית להגנה על נתונים (The General Data Protection Regulation), שתיכנס לתוקף ב-25 למאי 2018, יוצרת הגנה אדוקה יותר על מידע בכל רחבי אירופה. התקנה

זמן קריאה: 4 דקותפרסום בפייסבוק התגלה כדרך פופולרית ואפקטיבית לעסקים קטנים לקדם את עצמם באינטרנט. מחקר שנערך לאחרונה מראה ש -22% מהעסקים הקטנים השתמשו בפייסבוק ככלי פרסומי, ו-65%

זמן קריאה: 2 דקותפייסבוק הודיעו אתמול (30.01.2018) על חסימה של מודעות העוסקות במטבעות וירטואליים (ICO) מפרסמים לא יוכלו לקדם דברים כמו ביטקוין ומטבעות וירטואליים אחרים. בנוסף, חל איסור

זמן קריאה: 5 דקותעד עכשיו ראינו איך פותחים קמפיין לידים, ממגנט הלידים דרך דף הנחיתה ועד המודעות המזרימות תנועה לדף דרך הפייסבוק. אבל רגע.. אני מניח שאתם רוצים

זמן קריאה: 6 דקותיצירת תנועה לדף הנחיתה שלכם דרך הפייסבוק אחרי שהקמנו את דף הנחיתה שלנו, צריך להבין איך לייצר תנועה אליו. הפייסבוק הוא כלי מעולה לכך ובשיל

זמן קריאה: 4 דקותאחרי שבמאמרים הקודמים ראינו למה לידים כל כך חשובים ובדקנו סוגים שונים של מגנטי לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם. הגיע הזמן לבנות עמוד נחיתה

זמן קריאה: 4 דקותמגנט לידים הוא למעשה כל דבר שהלקוחות שלכם יתעניינו בו ויראו בו כבעל ערך מוסף. להציע משהו בחינם ללקוחות יכול להועיל מאוד לעסק שלכם, כולם

זמן קריאה: 3 דקותכל העסקים מאז ומעולם התבססו ונשמו בזכות לקוחות חדשים המגיעים כל הזמן לעסק, לקוחות המעוניינים במוצרים או בשירות שיש לעסק להציע. בעידן הדיגיטלי של היום,

זמן קריאה: 5 דקותנכון לאפריל 2017, יותר מ-5 מיליון עסקים פרסמו בפייסבוק בכל חודש. זה הרבה יותר מ-3 מיליון שפרסמו בפייסבוק בחודש מרץ 2016. אם אתם רוצים שהעסק

זמן קריאה: 4 דקותהעדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017 עוד שנה נגמרה לה מהר מדי, ותודות לפייסבוק, הפרסום בפייסבוק הופך קל ויעיל יותר בעזרת העדכונים האחרונים שהתווספו לרשת

זמן קריאה: 6 דקותאיפה המודעות שלי? המטרה של כל מפרסם, בין אם בדיגיטל או במדיות אחרות הנה להשיג כמה שיותר תוצאות בעלות כמה שיותר נמוכה. הפרסום בפייסבוק מקנה