המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – דף נחיתה

זמן קריאה: 4 דקות

אחרי שבמאמרים הקודמים ראינו למה לידים כל כך חשובים ובדקנו סוגים שונים של מגנטי לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם.

הגיע הזמן לבנות עמוד נחיתה שבו המשתמשים יוכלו למלא את מידע ולהוריד את המגנט שהצעתם. (יכול להיות ספר אלקטרוני, עמוד מידעי או כל דבר אחר שנותן ערך).

אם יש לכם צוות מקצועי, זה יהיה קל מאוד להקים עמוד נחיתה מותאם לעסק שלכם. אבל זה יכול לגזול המון זמן אם כל הזמן יוצרים דפים כאלה לצורך קמפיינים חדשים לגיוס לידים.

כדאי מאוד להעזר בכלים קיימים שיעזרו לבנות עמוד נחיתה בקלות ובמהירות, הנה כמה מהמועדפים עליי:

  1. LeadPages – כוכב עולה בשוק של האנשים שצריכים לבנות עמוד נחיתה. המוצר מעוצב במיוחד ליצירת לידים ושיפור אחוזי המרה. כלול במחיר השירות מגוון של תבניות והם מציעים למכירה תבניות מתוחכמות יותר.
  2. UnBounce – מתחרה ותיק בעולם בניית הדפים. מקצועי ואמין מאוד. כולל אפשרויות לבדיקת יעילות, מבחר מעולה של תבניות והמון אפשרויות לאינטגרציות שונות.
  3. InstaPage – יותר מ-70 תבניות ואינטגרציות עם 20 תוכנות שונות ליצירת לידים ושליחת מיילים אוטומטיים. ערוך הדפים פשוט לשימוש ואפשר לעשות בדיקות לעמודי נחיתה שונים אחד מול השני כדי לייעל את התהליך.

כל הכלים שציינתי מעולים וכולם עושים את העבודה, לחלק מחיר טוב יותר וחלק תבניות יפות יותר מהאחרים.

שני הדברים שצריך לקחת בחשבון זה האם הכלי משתלב עם תוכנת שליחת המיילים שלכם או שהוא עושה את זה בעצמו ובנוסף מה כמות ואיכות התבניות שיש באתר אם אין לכם צוות עיצוב משלכם.

כל זה טוב ויפה, אבל ההצלחה או הכישלון של הקמפיין שלכם תלויים באיכותו של מגנט הלידים שלכם (מה זה מגנט לידים? ) והיכולת שלכם להביא תנועה לדף הנחיתה.

 

עכשיו נראה כמה טיפים ועקרונות ליצירת דף נחיתה מוצלח לצורך יצירת לידים –

תוציאו כל דבר שעלול להסיח את הדעת – מטרת עמוד הנחיתה היא לייצר לידים, חלוקת מגנט הלידים שלכם בתמורה למידע מהמשתמשים.

הוציאו מעמוד הנחיתה כל דבר שלא מתייחס למטרה. זה אומר לא לשים שום קישורים פנימיים או חיצוניים בעמוד וללא שום דפים משניים.

המשתמש נמצא בעמוד הנחיתה שלכם כדי לקבל את המגנט שמשך אותו לכאן וזו המטרה היחידה של העמוד.

שנו את הגודל של טופס השארת הפרטים – על פי הערך הנתפס של המגנט שלכם, אתם רשאים לבקש יותר או פחות מידע מהמשתמשים בתמורה למגנט.

בדרך כלל, כמה מידע שפחות תבקשו, ככה יותר אנשים ישאירו את המידע. מצד שני הלידים יהיו פחות איכותיים.

אם מציעים ספר אלקטרוני יעיל ושימושי של 50 עמודים, מן הסתם שאפשר לבקש יותר מידע מאשר מגנט לידים שהוא דף אחד המסביר משהו מאוד ספציפי.

אל תחששו משטח ריק –   שטח ריק בעמוד הנחיתה שלכם זו דרך מעולה להסב את תשומת הלב של המשתמשים לאזור מסוים בעמוד, בדרך כלל לכיוון הטופס למילוי הפרטים או הקריאה לפעולה. אל תפחדו משטח לבן וריק, השתמשו בו לטובתכם.

מקמו את הטופס במקום נוח – הרבה משתמשים לא יסתכלו על כל עמוד הנחיתה שלכם אם הוא ארוך מדי וההחלטה שלהם לגבי מה לעשות תיפול בדרך כלל כמה שניות אחרי שנכנסו ובהתבסס על מה שהם רואים באופן מיידי.

אם זה אפשרי, שמרו על טופס מילוי הפרטים, הקריאה לפעולה והתועלת למשתמש מעל הכל ושיופיע מיד כשנפתח העמוד.

 הבדילו את הטופס ואת הקריאה לפעולה –  מקמו את השניים בתוך מסגרת מסוימת בשביל לעזור למשתמשים להתמקד בדברים האלה, הם החשובים ביותר. מומלץ ליצור ניגודית בעזרת צבעים ובכך להבליט עוד יותר את המסגרת ומה שבתוכה.

זכרו שצבעים הם חשובים אבל מה שיותר חשוב זה הניגודיות שיש בעמוד, היא זו שתמשוך את המשתמשים למקום הנכון.

לסיכום 

יצירת עמוד נחיתה זו עבודה של ממש אבל היא לא אמורה להיות מסובכת, הבנה של כל העקרונות המצוינים כאן במאמר יביא לכך שיהיה לכם עמוד נחיתה מצוין לחלק בו את מגנט הלידים שלכם בתמורה למידע מהלקוחות.

 

נשמח לעמוד לשירותכם בכל מה שקשור בפרסום בפייסבוק.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן