אחרי שבמאמרים הקודמים ראינו למה לידים כל כך חשובים ובדקנו סוגים שונים של מגנטי לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם.
הגיע הזמן לבנות עמוד נחיתה שבו המשתמשים יוכלו למלא את מידע ולהוריד את המגנט שהצעתם. (יכול להיות ספר אלקטרוני, עמוד מידעי או כל דבר אחר שנותן ערך).
אם יש לכם צוות מקצועי, זה יהיה קל מאוד להקים עמוד נחיתה מותאם לעסק שלכם. אבל זה יכול לגזול המון זמן אם כל הזמן יוצרים דפים כאלה לצורך קמפיינים חדשים לגיוס לידים.
כדאי מאוד להעזר בכלים קיימים שיעזרו לבנות עמוד נחיתה בקלות ובמהירות, הנה כמה מהמועדפים עליי:
- LeadPages – כוכב עולה בשוק של האנשים שצריכים לבנות עמוד נחיתה. המוצר מעוצב במיוחד ליצירת לידים ושיפור אחוזי המרה. כלול במחיר השירות מגוון של תבניות והם מציעים למכירה תבניות מתוחכמות יותר.
- UnBounce – מתחרה ותיק בעולם בניית הדפים. מקצועי ואמין מאוד. כולל אפשרויות לבדיקת יעילות, מבחר מעולה של תבניות והמון אפשרויות לאינטגרציות שונות.
- InstaPage – יותר מ-70 תבניות ואינטגרציות עם 20 תוכנות שונות ליצירת לידים ושליחת מיילים אוטומטיים. ערוך הדפים פשוט לשימוש ואפשר לעשות בדיקות לעמודי נחיתה שונים אחד מול השני כדי לייעל את התהליך.
כל הכלים שציינתי מעולים וכולם עושים את העבודה, לחלק מחיר טוב יותר וחלק תבניות יפות יותר מהאחרים.
שני הדברים שצריך לקחת בחשבון זה האם הכלי משתלב עם תוכנת שליחת המיילים שלכם או שהוא עושה את זה בעצמו ובנוסף מה כמות ואיכות התבניות שיש באתר אם אין לכם צוות עיצוב משלכם.
כל זה טוב ויפה, אבל ההצלחה או הכישלון של הקמפיין שלכם תלויים באיכותו של מגנט הלידים שלכם (מה זה מגנט לידים? ) והיכולת שלכם להביא תנועה לדף הנחיתה.
עכשיו נראה כמה טיפים ועקרונות ליצירת דף נחיתה מוצלח לצורך יצירת לידים –
תוציאו כל דבר שעלול להסיח את הדעת – מטרת עמוד הנחיתה היא לייצר לידים, חלוקת מגנט הלידים שלכם בתמורה למידע מהמשתמשים.
הוציאו מעמוד הנחיתה כל דבר שלא מתייחס למטרה. זה אומר לא לשים שום קישורים פנימיים או חיצוניים בעמוד וללא שום דפים משניים.
המשתמש נמצא בעמוד הנחיתה שלכם כדי לקבל את המגנט שמשך אותו לכאן וזו המטרה היחידה של העמוד.
שנו את הגודל של טופס השארת הפרטים – על פי הערך הנתפס של המגנט שלכם, אתם רשאים לבקש יותר או פחות מידע מהמשתמשים בתמורה למגנט.
בדרך כלל, כמה מידע שפחות תבקשו, ככה יותר אנשים ישאירו את המידע. מצד שני הלידים יהיו פחות איכותיים.
אם מציעים ספר אלקטרוני יעיל ושימושי של 50 עמודים, מן הסתם שאפשר לבקש יותר מידע מאשר מגנט לידים שהוא דף אחד המסביר משהו מאוד ספציפי.
אל תחששו משטח ריק – שטח ריק בעמוד הנחיתה שלכם זו דרך מעולה להסב את תשומת הלב של המשתמשים לאזור מסוים בעמוד, בדרך כלל לכיוון הטופס למילוי הפרטים או הקריאה לפעולה. אל תפחדו משטח לבן וריק, השתמשו בו לטובתכם.
מקמו את הטופס במקום נוח – הרבה משתמשים לא יסתכלו על כל עמוד הנחיתה שלכם אם הוא ארוך מדי וההחלטה שלהם לגבי מה לעשות תיפול בדרך כלל כמה שניות אחרי שנכנסו ובהתבסס על מה שהם רואים באופן מיידי.
אם זה אפשרי, שמרו על טופס מילוי הפרטים, הקריאה לפעולה והתועלת למשתמש מעל הכל ושיופיע מיד כשנפתח העמוד.
הבדילו את הטופס ואת הקריאה לפעולה – מקמו את השניים בתוך מסגרת מסוימת בשביל לעזור למשתמשים להתמקד בדברים האלה, הם החשובים ביותר. מומלץ ליצור ניגודית בעזרת צבעים ובכך להבליט עוד יותר את המסגרת ומה שבתוכה.
זכרו שצבעים הם חשובים אבל מה שיותר חשוב זה הניגודיות שיש בעמוד, היא זו שתמשוך את המשתמשים למקום הנכון.
לסיכום
יצירת עמוד נחיתה זו עבודה של ממש אבל היא לא אמורה להיות מסובכת, הבנה של כל העקרונות המצוינים כאן במאמר יביא לכך שיהיה לכם עמוד נחיתה מצוין לחלק בו את מגנט הלידים שלכם בתמורה למידע מהלקוחות.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל מה שקשור בפרסום בפייסבוק.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: