העדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017
עוד שנה נגמרה לה מהר מדי, ותודות לפייסבוק, הפרסום בפייסבוק הופך קל ויעיל יותר בעזרת העדכונים האחרונים שהתווספו לרשת החברתית.
העדכונים של פייסבוק יעזרו לכם לקדם את העסק שלכם בצורה יעילה ונכונה יותר במסגרת המירוץ שלכם בעולם השיווק הדיגיטלי לקראת שנת 2018.
להלן רשימת העדכונים החשובים ביותר שסוגרים לנו את שנת 2017 עם חיוך בזכות מטרתם והערכים העומדים מאחוריהם:
- קבלת הודעות מהפייסבוק ישירות לוואטסאפ.
- שיגור הודעות מותאמות לקהל הלקוחות שלכם.
- פייסבוק שחררו את עקרונות הפרסום שהם עובדים על פי הם.
- ביטול האפשרות למיקוד של קהל על פי שייכות תרבותית.
בואו נרד קצת יותר לעומק ונבין כל אחד מה הוא אומר,
קבלת הודעות מהפייסבוק ישירות לוואטסאפ
אם אתם שומרים על קשר קבוע עם הלקוחות שלכם או פשוט רוצים להיות יותר זמינים להם, העדכון הבא הוא בדיוק בשבילכם. פייסבוק יאפשרו בעתיד הקרוב להוסיף כפתור במודעות שלכם שיכוון את הלקוח ישירות לוואטסאפ על מנת לשלוח לכם הודעה או להתקשר.
הדבר יכול לקרב מאוד בין המפרסם ללקוח באופן אישי וכן לתרום באופן כללי לרמת השירות שהקהל מקבל וליחסי הציבור של העסק.
פייסבוק יתחילו בדיקות של הנושא באמריקה, אפריקה, אוסטרליה וחלק גדול מאסיה ובשלבים מאוחרים יותר יגיע גם לאירופה בעקבות חוקי הגנת מידע נוקשים יותר באזור אירופה.
שיגור הודעות מותאמות לקהל הלקוחות שלכם
מה אם הייתם יכולים להגיע לכל הלקוחות שלכם על ידי שליחת הודעה ממוקדת ומנוסחת היטב כדי ליצור אינטראקציה טובה יותר עם הלקוחות.
לשם כך פייסבוק פיתחו ממשק המאפשר לעסקים לשלוח את אות הההודעה לכמות גדולה של לקוחות, בהודעה תוכלו לכלול כותרת וכותרת משנה, קריאה לפעולה, יצירת שיחה עם בוט במסנג’ר או אפילו שליחת הודעות תגובה כתובות מראש שנוצרו על ידי העסק המפרסם.
עדיין לא ידוע האם ההודעות האלה יגיעו לכל הלקוחות שאליהם נשלחה ההודעה, כי לפי איך שזה נראה עכשיו תוכלו בתור עסק מפרסם להגיע לחלק מהלקוחות בחינם, אבל על מנת שתהיה האופציה לשלוח להם הודעה, הם חייבים להיות לקוחות שכבר יצרו איזשהי אינטראקציה עם העמוד שלכם.
עקרונות הפרסום של פייסבוק
תהיתם פעם מדוע פייסבוק מאשרים רק חלק מהמודעות שלכם בקמפיין?
למרות שאין תשובה פשוטה לשאלה זו, פייסבוק שיתפו אותנו בעקרונות המנחים אותם כדי שנוכל להבין יותר טוב את הסיבות לאישור או פסילה של מודעות.
העקרונות מתרכזים בחשיבות אבטחת המידע של המשתמשים, שיפור השליטה על מה שנחשף לקהל, שקיפות לגבי אילו מודעות רצות בקמפיין, מניעת מודעות בעלות אופי פוגע או מפלה ושאיפה מתמדת למצוא מה רלוונטי למשתמשים ומה עובד בעולם הדיגיטלי המשתנה מרגע לרגע.
ביטול האפשרות למיקוד קהל על פי שייכות תרבותית
אל תהיו מופתעים אם לא תוכלו לשלול קבוצות אתניות מסוימות בתהליך בחירת קהל היעד בקמפיין המודעות שלכם.
מיקוד המודעות שלכם לקבוצה תרבותית מסוימת נעשה על סמך מאפיינים דומים של קבוצות מסוימות המעידים על כך שהם מתעניינים בקהילה מסוימת. זה נשמע מפלה בצורה בלתי רגילה אבל האמת היא שבעולם הפרסום יש שימוש ממשי בבחירת קהל יעד המשתייך לקבוצה אתנית מסוימת מכיוון שלעיתים קרובות הקהילה הספציפית דורשת מוצר או שירות מסוים שלא יהיה רלוונטי כל כך בקהילה אחרת.
לצערי, הכלי הזה שומש גם לצרכים מפלים שלא באים בחשבון בשום צורה עם ההיגיון בקמפיינים הקשורים לבנייני מגורים ( העדפת קהילה אחת על פי השנייה), העסקה והלוואות.
האחרונים הובילו למצב שנסגרה האפשרות לעשות בחירה שכזו בפייסבוק.
המפתחים של פייסבוק עובדים על האפשרות להחזיר את האופציה לשימוש מבלי שיוכלו להשתמש בה לצרכים מפלים.
לסיכום –
לכל החידושים והעדכונים מבית פייסבוק מטרה אחת – לעזור למפרסם לפנות בצורה יעילה וטובה יותר לקהל הלקוחות שלו. חלק מהחידושים חשובים יותר וחלק פחות אבל תמיד יימצא להם שימוש ברגע שכולם ייצאו בצורה מלאה לשוק.
בינתיים חשוב לשים לב לקמפיין שלכם ולדאוג שהוא מתפקד כשורה ונעזר במקסימום המשאבים והידע שקיימים באופן מלא נכון לרגע זה.
פנו למשרד פרסום מקצועי שחי ונושם את הפייסבוק שיעזור לכם להשיג מקסימום תוצאות במינימום מחיר.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: