העדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017

זמן קריאה: 4 דקות

העדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017

עוד שנה נגמרה לה מהר מדי, ותודות לפייסבוק, הפרסום בפייסבוק הופך קל ויעיל יותר בעזרת העדכונים האחרונים שהתווספו לרשת החברתית.

העדכונים של פייסבוק יעזרו לכם לקדם את העסק שלכם בצורה יעילה ונכונה יותר במסגרת המירוץ שלכם בעולם השיווק הדיגיטלי לקראת שנת 2018.

להלן רשימת העדכונים החשובים ביותר שסוגרים לנו את שנת 2017 עם חיוך בזכות מטרתם והערכים העומדים מאחוריהם:

  1. קבלת הודעות מהפייסבוק ישירות לוואטסאפ.
  2. שיגור הודעות מותאמות לקהל הלקוחות שלכם.
  3. פייסבוק שחררו את עקרונות הפרסום שהם עובדים על פי הם.
  4. ביטול האפשרות למיקוד של קהל על פי שייכות תרבותית.

בואו נרד קצת יותר לעומק ונבין כל אחד מה הוא אומר,

קבלת הודעות מהפייסבוק ישירות לוואטסאפ

אם אתם שומרים על קשר קבוע  עם הלקוחות שלכם או פשוט רוצים להיות יותר זמינים להם, העדכון הבא הוא בדיוק בשבילכם. פייסבוק יאפשרו בעתיד הקרוב להוסיף כפתור במודעות שלכם שיכוון את הלקוח ישירות לוואטסאפ על מנת לשלוח לכם הודעה או להתקשר.

הדבר יכול לקרב מאוד בין המפרסם ללקוח באופן אישי וכן לתרום באופן כללי לרמת השירות שהקהל מקבל וליחסי הציבור של העסק.

פייסבוק יתחילו בדיקות של הנושא באמריקה, אפריקה, אוסטרליה וחלק גדול מאסיה ובשלבים מאוחרים יותר יגיע גם לאירופה בעקבות חוקי הגנת מידע נוקשים יותר באזור אירופה.

שיגור הודעות מותאמות לקהל הלקוחות שלכם

מה אם הייתם יכולים להגיע לכל הלקוחות שלכם על ידי שליחת הודעה ממוקדת ומנוסחת היטב כדי ליצור אינטראקציה טובה יותר עם הלקוחות.

לשם כך פייסבוק פיתחו ממשק המאפשר לעסקים לשלוח את אות הההודעה לכמות גדולה של לקוחות, בהודעה תוכלו לכלול כותרת וכותרת משנה, קריאה לפעולה, יצירת שיחה עם בוט במסנג’ר או אפילו שליחת הודעות תגובה כתובות מראש שנוצרו על ידי העסק המפרסם.

עדיין לא ידוע האם ההודעות האלה יגיעו לכל הלקוחות שאליהם נשלחה ההודעה, כי לפי איך שזה נראה עכשיו תוכלו בתור עסק מפרסם להגיע לחלק מהלקוחות בחינם, אבל על מנת שתהיה האופציה לשלוח להם הודעה, הם חייבים להיות לקוחות שכבר יצרו איזשהי אינטראקציה עם העמוד שלכם.

 

עקרונות הפרסום של פייסבוק

תהיתם פעם מדוע פייסבוק מאשרים רק חלק מהמודעות שלכם בקמפיין?

למרות שאין תשובה פשוטה לשאלה זו, פייסבוק שיתפו אותנו בעקרונות המנחים אותם כדי שנוכל להבין יותר טוב את הסיבות לאישור או פסילה של מודעות.

העקרונות מתרכזים בחשיבות אבטחת המידע של המשתמשים, שיפור השליטה על מה שנחשף לקהל, שקיפות לגבי אילו מודעות רצות בקמפיין, מניעת מודעות בעלות אופי פוגע או מפלה ושאיפה מתמדת למצוא מה רלוונטי למשתמשים ומה עובד בעולם הדיגיטלי המשתנה מרגע לרגע.

 

ביטול האפשרות למיקוד קהל על פי שייכות תרבותית

אל תהיו מופתעים אם לא תוכלו לשלול קבוצות אתניות מסוימות בתהליך בחירת קהל היעד בקמפיין המודעות שלכם.

מיקוד המודעות שלכם לקבוצה תרבותית מסוימת נעשה על סמך מאפיינים דומים של קבוצות מסוימות המעידים על כך שהם מתעניינים בקהילה מסוימת. זה נשמע מפלה בצורה בלתי רגילה אבל האמת היא שבעולם הפרסום יש שימוש ממשי בבחירת קהל יעד המשתייך לקבוצה אתנית מסוימת מכיוון שלעיתים קרובות הקהילה הספציפית דורשת מוצר או שירות מסוים שלא יהיה רלוונטי כל כך בקהילה אחרת.

לצערי, הכלי הזה שומש גם לצרכים מפלים שלא באים בחשבון בשום צורה עם ההיגיון בקמפיינים הקשורים לבנייני מגורים ( העדפת קהילה אחת על פי השנייה), העסקה והלוואות.

האחרונים הובילו למצב שנסגרה האפשרות לעשות בחירה שכזו בפייסבוק.

המפתחים של פייסבוק עובדים על האפשרות להחזיר את האופציה לשימוש מבלי שיוכלו להשתמש בה לצרכים מפלים.

 

לסיכום –

לכל החידושים והעדכונים מבית פייסבוק מטרה אחת – לעזור למפרסם לפנות בצורה יעילה וטובה יותר לקהל הלקוחות שלו. חלק מהחידושים חשובים יותר וחלק פחות אבל תמיד יימצא להם שימוש ברגע שכולם ייצאו בצורה מלאה לשוק.

בינתיים חשוב לשים לב לקמפיין שלכם ולדאוג שהוא מתפקד כשורה ונעזר במקסימום המשאבים והידע שקיימים באופן מלא נכון לרגע זה.

פנו למשרד פרסום מקצועי שחי ונושם את הפייסבוק שיעזור לכם להשיג מקסימום תוצאות במינימום מחיר.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן