המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – תנועה לדף הנחיתה

זמן קריאה: 6 דקות

יצירת תנועה לדף הנחיתה שלכם דרך הפייסבוק

אחרי שהקמנו את דף הנחיתה שלנו, צריך להבין איך לייצר תנועה אליו. הפייסבוק הוא כלי מעולה לכך ובשיל לפרסם בפייסבוק בהצלחה ולעשות אופטימיזציה כמו שצריך לקמפיין, אתם תרצו לוודא שאתם יכולים לעקוב אחרי כמות הלידים שהקמפיין שלכם מייצר.

על מנת לעשות את זה, תצטרכו לעקוב אחרי המרות וזה הרבה יותר פשוט משחשבתם. כל מה שצריך לעשות זה להתקין פיקסל (מה זה פיקסל?)  בדף התודה שלכם, הדף שאותו רואים המשתמשים לאחר שהשלימו את הטופס בדף הנחיתה שלכם.

בפייסבוק אפשר ליצור את הפיקסל בצורה הבאה:

על ידי התקנת הפיקסל תוכלו לעקוב אחרי הנתונים ולדעת בצורה הטובה ביותר מה צריך לשנות ומה עובד מעולה.

יצירת מודעות לפייסבוק

המודעות בקמפיין שלכם משחקות תפקיד חשוב ביותר והדבר הראשון שיש לעשות זה לדאוג לעיצוב שלהן.

המפתח כאן הוא ליצור כמה אפשרויות בשביל למצוא את הטובה ביותר. האידיאל הוא לעשות 3 מודעות, שתי כותרות ושתי פסקאות של טקסט שילכו ביחד עם התמונות והכותרות.

התוצאה תהיה 12 מודעות שונות שאתם הולכים לבדוק.

זכרו, זה לא מופנה אליכם, אלא למשתמשים בפייסבוק שאותם אתם רוצים להביא לאתר שלכם. הדגישו במודעות את התועלות ללקוחות ולא את המאפיינים של המוצר או השירות.

לדוגמא: אף אחד לא באמת רוצה ללמוד 101 תרגילים לעשות במכון. מה שהם באמת רוצים זה להיות בכושר טוב יותר, חטובים יותר ולהוריד במשקל.

הדגישו שמגנט הלידים שלכם (מה זה מגנט לידים?)  הוא בחינם והם יכולים לקבל אותו מאוד מהר. אם זה אפשרי הוסיפו תחושה של דחיפות כדי לשפר את התוצאות. לדוגמא: המבצע מוגבל לכמה ימים וכדומה, חשוב לא לשקר אבל כי ברגע שנתפסתם בשקר, אין דרך חזרה!

 

בחירת הקהל

אם עקבתם כמו שצריך אחרי המדריך הזה, צריכים להיות לכם מגנט לידים מדויק ויעיל ורעיון מאוד ברור איך הקהל שלכם נראה ומה הוא רוצה.

עכשיו נותרה רק המשימה להסביר לפייסבוק מי הקהל שלכם מתוך מגוון האפשרויות. האם מגנט הלידים שלכם מותאם למגדר מסוים? מה הגיל של המשתמשים? מהם תחומי העניין שלהם?

לדוגמא: אם המגנט הוא ” 10 מתכונים צמחוניים לאכול לפני מבחן”, נרצה לכוון לאנשים צעירים המתעניינים בצמחונות ובבישול. אפשר אפילו לכוון את המודעות ספציפית לסטודנטים הגרים רחוק מהבית שלהם והם מבשלים לעצמם.

אם אתם לא בטוחים מי הקהל, פשוט תבדקו. האם המודעות עובדות טוב יותר לגברים או לנשים? אחוזי ההמרה משתפרים בגילאי 18-25 או 26-35? פשוט תבדקו את זה כדי לדעת מה הולך יותר טוב.

תחומי עניין הם האלמנט החשוב ביותר בבדיקת הקהל המתאים. אם יש לכם מגנט לידים מאוד ממוקד, זה פשוט למצוא תחומי עניין הקשורים אליו ולכוון את המודעות בהתאם.

זכרו שאם תבחרו בכמה תחומי עניין, כברירת מחדל פייסבוק יחפש אנשים שלהם אפילו רק אחד מתחומי העניין שבחרתם והדבר יכול ליצור קהל רחב מאוד ולא רלוונטי. צמצמו את תחומי העניין כמה שאפשר.

הצעות מחיר במכרז

ב-99% מהמקרים אני ממליץ להשתמש ב- CPM cost per mile עבור יצירת תנועה. זה יאמר לפייסבוק לייעל את המודעות בקמפיין שלכם כדי להניע יותר אנשים לאתר שלכם שסביר להניח שישאירו פרטים.

כדי להשתמש באפשרות הזאת, תצטרכו את הפיקסל מותקן באתר כדי שפייסבוק יוכל לראות מי הם המשתמשים המשאירים פרטים ולכוון את המודעות לכאלה הדומים להם יותר כי סביר להניח שזה יעלה את אחוז ההמרות.

אם יש בידיכם משהו מאוד ויראלי, כדאי להשתמש באופטימיזציה של פייסבוק ל- Engagement. ככה פייסבוק ישאף לייצר כמה שיותר לייקים, תגובות ושיתופים למודעה שלכם. אם נעשה כמו שצריך זה יכול להביא המון תנועה אורגנית לאתר שלכם.

איך לעשות אופטימיזציה לקמפיין שלכם

בהנחה שאתם בודקים את המודעות כמו שתיארתי, אתם תבדקו משהו בין 12-50 מודעות.

קודם כל צריך מידע. אי אפשר להתחיל לעשות אופטימיזציה שעתיים אחרי שהקמפיין באוויר:

  • לא יהיה להם מספיק מידע כדי לבסס עליו את האופטימיזציה. אפילו אם משהו נראה ממש יקר, זה יכול להשתנות במהרה ולהפוך לזול מאוד.
  • האופטימיזציה של פייסבוק עוד לא התחילה אפילו. היא מתחילה לפעול ולהיות יעילה רק אחרי 50 המרות בערך.

ההצעה שלי היא לחקות יומיים או עד שיש לכם 10 המרות לפחות לכל ניסוי שאתה מריצים.

ברגע שאתם רואים מה קורה בקמפיין שלכם, אפשר לעצור מודעות שמתפקדות פחות טוב מהאחרות ולהנות מאחוז המרת גבוה יותר.

לאחר שעצרתם את רוב המודעות ונשארתם עם כמה בודדות זה הזמן ללמוד. אמורה להיות לכם עכשיו הבנה הרבה יותר טובה של הקהל שלכם, איזה קהל מגיב טוב יותר למגנט הלידים שלכם ואילו מודעות עובדות טוב יותר.

אם הקמפיין עובד בצורה טובה, תנו לו לרוץ עד שאתם רואים את המחיר להמרה עולה. במקביל תוכלו ליצור עוד קמפיין קטן יותר כדי לשפר ולחדד דברים מהקמפיין הראשון.

אל תפסיקו לבדוק אף פעם. אין אסטרטגיות קסם בפרסום בפייסבוק כדי למצוא את הקהל האידיאלי במהרה, הכל תלוי בדרך שבה אתם לומדים ומודדים את התהליך כדי לעשות את האופטימיזציה על הצד הטוב ביותר תמיד.

יצירת לידים בכל מקום

בעוד שפייסבוק הוא כנראה המקום הטוב ביותר לייצר דרכו תנועה ובסופו של דבר, לידים. זה לא אומר שאתם לא צריכים לנסות לחלק את מגנט הלידים שלכם בכל אינטראקציה שיש לכם עם המשתמשים שלכם.

הנה כמה אסטרטגיות להגדלת מאגר הלידים שלכם בלי להוציא כסף:

מגנט לידים באתר שלכם

למרות שזה נראה ברור מאליו, הרבה אתרים לא עושים את זה, ויש לכך סיבה, באנרים בצידי האתר ופרסומות מהסוג הזה בדרך כלל גורמים לתנועה מאוד נמוכה באתר שלכם. זה עדיין מאוד טוב לעשות את זה, גם מטעמי קידום אורגני.

אתם יכולים לעשות את מסגרות הטפסים באתר שלכם בולטות ולשים אותם בתחילת העמוד פשוט.

פופ-אפ

כולם שונאים פופאפים. אבל האמת היא שהם עובדים מעולה. ואם הם מכוונים למקום הנכון ומעוצבים בצורה טובה, הם לא יפריעו למשתמשים שאליהם רציתם להגיע.

בשימוש בכלים כמו SumoMe, Optin Monster תוכלו להציג את הפופ אפ למשתמשים אחרי כמות זמן מסוימת, כשהם מבקרים בעמודים ספציפיים או כשהכלי מזהה שהם עומדים לצאת מהדף בכלל.

אימייל

אתם גם ככה שולחים המון מיילים אני מתאר לעצמי במסגרת העסק שלכם. למה לא להשתמש בהם כדי לייצר לידים?

כדאי להוסיף קישור לדף הנחיתה או מגנט הלידים בחתימה של האימייל שלכם. זה עוזר לכם להעביר מידע למשתמשים בעוד דרך.

 

לסיכום

יש הרבה דרכים לייצר תנועה לדף הנחיתה שלכם. דרך הפרסום בפייסבוק אפשר ליצור קמפיינים מאוד ממוקדים ומאוד יעילים מכיוון שהאפשרויות לבדיקה שאפשר לעשות לכל אחד הן מעולות.

מגנט הלידים שלכם הוא כלי חזק מאוד ליצירת לידים ובסופו של דבר לקוחות חדשים לעסק שלכם, השתמשו בו כמה שרק אפשר.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל הקשור בפרסום בפייסבוק וביצירת לידים בפרט.

 

 

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן