איך לשלוט במיקוד קהל שלכם בפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקות במאמר הקודם ראינו שסוגים מסוימים של מודעות מציעים לנו שכבה נוספת של אינטילגנציה אלגוריתמית העוזרת למפרסם לחשוף את המודעות ליותר אנשים. יחד עם זאת, כל
זמן קריאה: 4 דקות במאמר הקודם ראינו שסוגים מסוימים של מודעות מציעים לנו שכבה נוספת של אינטילגנציה אלגוריתמית העוזרת למפרסם לחשוף את המודעות ליותר אנשים. יחד עם זאת, כל
זמן קריאה: 6 דקות האפשרויות הקיימות היום בפרסום בפייסבוק ובמודעות של פייסבוק מתפתחות מיום ליום. האפשרויות גדלות מיום ליום ומאפשרות למשתמשים: לדבר על הדף שלכם ועל הפוסטים ליצור קשר
זמן קריאה: 4 דקות אם אתם ממוקמים באירופה או שאתם מפרסמים ללקוחות אירופאים, סיכוי רב שאתם מכירים את GDPR (רגולציית ההגנה על הפרטיות). היות ופייסבוק היא אחת הפלטפורמות הפופולריות
זמן קריאה: 7 דקות רוצים לשפר את קמפיין הפרסום שלכם בפייסבוק? שימוש בקאנבס של פייסבוק זו דרך מעולה לעשות את זה. התחרות על תשומת לב הגולשים בפייסבוק היא קשה
זמן קריאה: 5 דקות קמפיינים של ריטרגטינג בפרסום בפייסבוק עולים לעיתים פחות וממירים יותר, מה שהופך אותם לבדיוק מה שמפרסמים צריכים. היות ומשתמשים יוצרים קשר טוב יותר עם מותגים
זמן קריאה: 4 דקות אחרי שהגדרתם את קמפיין המודעות הראשון שלכם בפייסבוק, קחו רגע מנוחה ובואו נחזור לעבודה. למרות שפייסבוק עושים עבודה די טובה באופטימיזציה אוטומטית לקמפיין שלכם, אתם
זמן קריאה: 4 דקות מבנה קמפיין פרסום בפייסבוק למבנה של הקמפיין שלכם יש שלושה שלבים: קמפיין קבוצת מודעות מודעות קמפיין הפייסבוק שלכם יכול להכיל כמה סטים של מודעות והוא
זמן קריאה: 4 דקות ביצועים וקרייאטיב של מודעות התוכן והקרייאטיב של המודעות שלכם הם מהאלמנטים החשובים ביותר שקובעים האם קמפיין הפרסום בפייסבוק יצליח או לא. תלוי בקרייאטיב של המודעה
זמן קריאה: 4 דקות במאמר השני במדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, נראה איך מגדירים חשבון פרסום בפייסבוק. אז אם אתם לא בטוחים איך להתחיל, אל תדאגו, זה ממש לא מסובך.
זמן קריאה: 4 דקות ברוכים הבאים לחלק הראשון במדריך הפרקטי שלנו לפרסום בפייסבוק למתחילים. המדריך הזה נוצר כדי לעזור לכם לדעת כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו להתחיל
זמן קריאה: 5 דקות התקנה הכללית להגנה על נתונים (The General Data Protection Regulation), שתיכנס לתוקף ב-25 למאי 2018, יוצרת הגנה אדוקה יותר על מידע בכל רחבי אירופה. התקנה
זמן קריאה: 4 דקות פרסום בפייסבוק התגלה כדרך פופולרית ואפקטיבית לעסקים קטנים לקדם את עצמם באינטרנט. מחקר שנערך לאחרונה מראה ש -22% מהעסקים הקטנים השתמשו בפייסבוק ככלי פרסומי, ו-65%
זמן קריאה: 2 דקות פייסבוק הודיעו אתמול (30.01.2018) על חסימה של מודעות העוסקות במטבעות וירטואליים (ICO) מפרסמים לא יוכלו לקדם דברים כמו ביטקוין ומטבעות וירטואליים אחרים. בנוסף, חל איסור
זמן קריאה: 5 דקות עד עכשיו ראינו איך פותחים קמפיין לידים, ממגנט הלידים דרך דף הנחיתה ועד המודעות המזרימות תנועה לדף דרך הפייסבוק. אבל רגע.. אני מניח שאתם רוצים
זמן קריאה: 6 דקות יצירת תנועה לדף הנחיתה שלכם דרך הפייסבוק אחרי שהקמנו את דף הנחיתה שלנו, צריך להבין איך לייצר תנועה אליו. הפייסבוק הוא כלי מעולה לכך ובשיל
זמן קריאה: 4 דקות אחרי שבמאמרים הקודמים ראינו למה לידים כל כך חשובים ובדקנו סוגים שונים של מגנטי לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם. הגיע הזמן לבנות עמוד נחיתה
זמן קריאה: 4 דקות מגנט לידים הוא למעשה כל דבר שהלקוחות שלכם יתעניינו בו ויראו בו כבעל ערך מוסף. להציע משהו בחינם ללקוחות יכול להועיל מאוד לעסק שלכם, כולם
זמן קריאה: 3 דקות כל העסקים מאז ומעולם התבססו ונשמו בזכות לקוחות חדשים המגיעים כל הזמן לעסק, לקוחות המעוניינים במוצרים או בשירות שיש לעסק להציע. בעידן הדיגיטלי של היום,
זמן קריאה: 5 דקות נכון לאפריל 2017, יותר מ-5 מיליון עסקים פרסמו בפייסבוק בכל חודש. זה הרבה יותר מ-3 מיליון שפרסמו בפייסבוק בחודש מרץ 2016. אם אתם רוצים שהעסק
זמן קריאה: 4 דקות העדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017 עוד שנה נגמרה לה מהר מדי, ותודות לפייסבוק, הפרסום בפייסבוק הופך קל ויעיל יותר בעזרת העדכונים האחרונים שהתווספו לרשת
זמן קריאה: 6 דקות איפה המודעות שלי? המטרה של כל מפרסם, בין אם בדיגיטל או במדיות אחרות הנה להשיג כמה שיותר תוצאות בעלות כמה שיותר נמוכה. הפרסום בפייסבוק מקנה