שיווק באינטרנט
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?
איך לייצר לידים בצורה יעילה יותר עבור העסק שלכם
זמן קריאה: 4 דקות סביר להניח שהשקעתם כסף באתר אינטרנט של העסק שלכם. הוא נראה נהדר ומהווה מצגת נהדרת להראות לאנשים כשהם כבר יודעים על העסק שלכם ורוצים לדעת
5 סיבות לתת למשרד פרסום לעשות את העבודה בשבילכם
זמן קריאה: 4 דקות שיווק הוא מן הסתם חלק קריטי ובלתי נפרד מאסטרטגיה של כל עסק. זה מה שמסובב את הגלגלים ומניע את החברת למכירות והצלחות. עבור עסקים קטנים,
4 טיפים לעיצוב אתרים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות שלכם
זמן קריאה: 4 דקות בעידן של היום, כשהכל כבר נמצא בדיגיטל, אתר הוא בהחלט משהו שכל עסק חייב והוא משמש ככלי שיווקי ומכירתי עבור כל אחד שרוצה להצליח, לא
איך ליצור צ’אטבוט למסנג’ר של פייסבוק שיעזור לקידום העסק שלכם
זמן קריאה: 4 דקות בעידן המדיה החברתית של היום, תקשורת בין צרכנים ועסקים הופכת להרבה יותר יעילה מאשר בעבר. הפלטפורמות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם הגדירו מחדש את משמעות
3 טיפים לשיווק דיגיטלי מוצלח עבור עסקים קטנים
זמן קריאה: 4 דקות נפתח ונאמר ששיווק דיגיטלי עבור עסקים קטנים לא אמור להיות מסובך. המון בעלי עסקים חושבים שמדובר במשימה מעיקה שהולכת לגזול המון זמן, כסף וכוח אדם.
פרסום בפייסבוק – 5 יתרונות לפתיחת קבוצת פייסבוק למותג/עסק שלכם
זמן קריאה: 4 דקות המון עסקים חושבים שהנוכחות בפייסבוק מסתכמת בעמוד פייסבוק ומודעות ממומנות. עסקים יוצרים עמוד פייסבוק על מנת לייצר שיחה ומעורבות מצד הקהל. יחד עם זאת, המון
4 כלים שאתם חייבים לשים לב אליהם בפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 3 דקות כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, אנשים נוטים להראות את הרגשות, תחומי עניין, ספרים שהם לא קראו, תחביבים שהם עומדים לפצוח בהם ועוד. המשתמש הממוצע בפייסבוק עושה
6 טיפים שיעזרו לכם למקסם את התקציב שלכם בפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 5 דקות הסיכויים הם, שאם אתם קוראים את זה, אתם בעלי עסקים או אחראים על פרסום בעסק כלשהו ואתם מחפשים ללמוד איך להשתמש בפרסום בפייסבוק בצורה האפקטיבית
פרסום בפייסבוק – טיפים שכל עסק קטן יכול ליישם בקלות
זמן קריאה: 3 דקות עדיין חושבים שפייסבוק זו פלטפורמה שכל מטרותיה מסתכמות בשיחות עם חברים ועדכוני סטטוסים? אם כן, אתם לא מודעים להשפעה הענקית שהייתה ועדיין יש לפייסבוק על
פרסום בפייסבוק – 3 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם
זמן קריאה: 3 דקות זה לא סוד שפייסבוק עשו המון שינויים בשנים האחרונות באלגוריתם שלהם על מנת לפקח ולהפחית את החשיפה האורגנית לדפים, למעשה, מי שלא שם לב לזה,
5 טיפים לפרסום בפייסבוק עבור עסקים קטנים
זמן קריאה: 4 דקות הקהל בפייסבוק הוא עצום. עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים חודשיים ובערך מיליארד משתמשים ביום. עבור עסקים קטנים, הפרסום בפייסבוק מהווה דרך נוחה ויעילה לקידום העסק.
פרסום בפייסבוק: למה כל עסק חייב שיהיה לו עמוד עסקי
זמן קריאה: 4 דקות כל עסק שהוא יכול להפיק המון מעמוד פייסבוק. בין אם יש לכם עסק אינטרנטי, עסקי פיזי קטן או שאתם אחראיים השיווק בתאגיד גדול, נוכחות ברשתות
5 טעויות בפרסום בפייסבוק ואיך לתקן אותן
זמן קריאה: 4 דקות רוצים שהפרסום בפייסבוק יהיה שווה את הזמן שלכם? בין אם המטרה שלכם היא להגדיל מכירות, לצבור לקוחות חדשים לעסק שלכם, לקדם את הבלוג או לחשוף
פרסום בפייסבוק: שאלות לשאול את עצמכם לפני שאתם יוצאים לדרך
זמן קריאה: 4 דקות כשאתם מפרסמים כמה פוסטים ביום בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית שלכם בפרסום בפייסבוק, קל מאוד לפספס ולפרסם פוסטים שהם לא בדיוק
3 סיבות לכך שהפרסום בפייסבוק לא עובד בשבילכם (ומה לעשות בעניין)
זמן קריאה: 4 דקות אתם נלחמים למצוא את הלקוחות האידיאליים שלכם בעזרת הפרסום בפייסבוק? יכול להיות שהרצתם מודעות שלא עובדות כמו שצריך? או, יש לכם לייקים לעמוד אבל לא
איך בפועל להגיע ללקוחות חדשים בעזרת הפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 3 דקות פייסבוק עברה דרך ארוכה מאז השקתה של הפלטפורמה בשנת 2004, במיוחד כשמתייחסים לפרסום בפייסבוק. פייסבוק כמעט לבדה הפכה את הפרסום הממומן ברשתות החברתיות לאבן יסוד
פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם
זמן קריאה: 4 דקות בתחילת שנת 2018, פייסבוק יישמו שינויים באלגוריתם שלהם שהשפיעו על כמות החשיפה שמקבלים עמודים עסקיים בפייסבוק. למעשה, השינוי הזה באלגוריתם מעדיף פוסטים שמעודדים מעורבות אמיתית
מאמר אורח מאת דניאל זריהן: קידום אורגני ומדיה חברתית : ביחד או לחוד?
זמן קריאה: 4 דקות ישנה הנחה נפוצה שקידום אורגני ופעילות במדיה חברתית הם שני ערוצי שיווק נפרדים לחלוטין שאי אפשר לערבב ביניהם. אפילו משווקים ותיקים יגידו לכם את זה
קצר ולעניין: איך לבנות עמודי נחיתה מכירתיים וממירים במיוחד
זמן קריאה: 4 דקות דף מכירתי הוא למעשה דף אינטרנט שנמצא בסופו של משפך מכירות וכל מטרתו זה לסגור מכירה של מוצרים ושירותים, הלקוחות יכולים להגיע לדף דרך הפרסום
5 אלמנטים שאתם חייבים ליישם בדפי הנחיתה שלכם
זמן קריאה: 5 דקות מטרתו של כל משווק דיגיטלי כמעט היא להניע אנשים לאתר ולגרום להם להישאר שם. כל אחד שעוסק בשיווק דיגיטלי נכנס קצת ללחץ כשעולה המונח המרה.
איך לשפר את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם
זמן קריאה: 4 דקות עסק יכול להרוויח המון מדפי נחיתה ממירים, בין אם הלקוחות מגיעים דרך הפרסום בגוגל, דרך הפרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. אחוז המרה גבוה מעיד בדרך