פרסום בפייסבוק – טיפים שכל עסק קטן יכול ליישם בקלות

זמן קריאה: 3 דקות

עדיין חושבים שפייסבוק זו פלטפורמה שכל מטרותיה מסתכמות בשיחות עם חברים ועדכוני סטטוסים? אם כן, אתם לא מודעים להשפעה הענקית שהייתה ועדיין יש לפייסבוק על עולם השיווק הדיגיטלי. הפלטפורמה החברתית שהתחילה כמקום מעולה לשיתוף תמונות וכיף, הפכה לרשת עצומה עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים.

אבל לא רק משתמשים פרטיים יש בפייסבוק, הרשת הוכיחה את עצמה כיעילה ביותר ככלי שיווקי. תוך כמה שנים בודדות, הפלטפורמה שינתה את עצמה מנקודת מבטם של מפרסמים ומשתמשים פרטיים. פייסבוק עושים שינויים כל הזמן, ולפעמים קשה לעקוב אחרי כל הדברים הקורים בעולם הפרסום בפייסבוק, לכן, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין איך הפרסום בפייסבוק יכול לעבוד בשבילכם.

תמשיכו לצלם ולהעלות סרטונים. פוסטים המכילים וידאו מהווים אמנם אחוז לא גדול מהפוסטים בפייסבוק אבל הם אחראיים לחלק עצום מהחשיפות המתקבלות. והמספר הזה רק הולך וגדל.

פייסבוק נמצאים בתחרות עצומה מול יוטיוב בכל מה שקשור בסרטונים. אם לא חשבתם עד עכשיו להשתמש בסרטונים לצרכי שיווק בדף העסקי שלכם בפייסבוק.

אנחנו כבר יכולים לראות שימוש מאסיבי בסרטונים בקרב תעשיות שונות. אבל אתם לא צריכים להיות צלמים מקצועיים כדי לעשות את זה כמו שצריך, כל מה שאתם צריכים זה פלאפון עם מצלמה ורעיון טוב.

קהלים ספציפיים. קהלים שמורים יכולים לעזור לכם מאוד, במיוחד במקרה שבו אתם רוצים לפנות לקהל ספציפי  (זה יהיה המקרה רוב הזמן). בעזרת הכלי לניהול עסקי בפייסבוק, אתם יכולים לבנות קהל מותאם אישית על סמך פרמטרים מסוימים. זה יאפשר לכם לפנות בעזרת מודעות לקהלים מסוימים של אנשים בנישה שלכם וככה לוודא בעצם שהתוכן שלכם מגיע לקהל הרלוונטי ביותר.

נסו את זה בעסק שלכם ותוכלו לדעת כמה גדול הקהל שלכם יכול להיות לפני שאתם מתחילים לשלם על הפרסום בפייסבוק.

קראו עוד במאמרים שלנו:

“7 טיפים לכתובת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק”

“המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק: קהלים וטרגוט”.

ריטרגטינג. אם יש לכם עסק ואתר אינטרנט לאותו העסק, אתם חייבים לבנות קמפיין ריטרגטינג – אחת מדרכי הפרסום האפקטיביות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

בקצרה, ריטרגטינג מאפשר למודעות שלכם להגיע לאנשים שכבר היו באתר שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקין את הפיקסל של פייסבוק באתר ולחכות שמהבקרים יגיעו.

קראו עוד במאמר שלנו: “3 אסטרטגיות ריטרגטינג שאתם חייבים לנסות בפרסום בפייסבוק”

אל תשכחו להוסיף כתוביות בסרטונים שלכם. פייסבוק מאפשרים כניסת משתמשים לאחד הכלים שלהם המאפשר הוספת אוטומטית של כתוביות לסרטונים, היות ונמצא כי 90% מהמשתמשים בפייסבוק רואים סרטונים בלי סאונד, מה שאומר שהכתוביות משחקות תפקיד חשוב ורוב המשתמשים קוראים אותן.

תכללו קריאה לפעולה בדף שלכם. פייסבוק כללו אפשרות להוסיף כפתור קריאה לפעולה. הכפתור הזה נמצא בצד ימין למטה בתמונת הקאבר שלכם. הכפתורים הללו מקלים על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כשהם רוצים ליצור עמכם קשר.

תעלו לפייסבוק את רשימת המיילים שלכם. אם רשימת המיילים של לקוחות פוטנציאליים מהעבר גדולה, אתם צריכים להעלות אותה לפייסבוק. ברגע שתעשו את זה, תוכלו בקלות לפרסם את המוצר או השירות שלכם לאותם האנשים או לאנשים הדומים להם במאפיינים מסוימים.

בדיוק כמו ריטרגטינג, הכלי הזה יאפשר לכם לשמור על קשר קרוב עם לקוחות פוטנציאליים. תנצלו את העובדה שהם הביעו עניין בעסק שלכם בעבר ונסו לבנות קמפיין שיקדם מעורבות ואינטראקציה מצדם בפייסבוק. כמה שתהיו יותר בקשר עם הלקוחות שלכם, ככה העסק שלכם יצמח מהר יותר.

 

אנחנו מקווים שכל הטיפים הללו יעזרו לכם לבנות קמפיינים טובים יותר ולבסס את עצמכם בכל מה שקשור בפרסום בפייסבוק. אם תבנו את האסטרטגיה הנכונה ותפיצו את התוכן הנכון לקהל הנכון, תוכלו במהרה ליהנות מהתוצאות.

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן