פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם

זמן קריאה: 4 דקות

בתחילת שנת 2018, פייסבוק יישמו שינויים באלגוריתם שלהם שהשפיעו על כמות החשיפה שמקבלים עמודים עסקיים בפייסבוק. למעשה, השינוי הזה באלגוריתם מעדיף פוסטים שמעודדים מעורבות אמיתית בין הגולשים לעסק ובין הגולשים לבין עצמם.

עבור עסקים זה אומר שאלו שעדיין משתמשים במשפטים כמו: “תייגו 10 חברים כדי לזכות בפרס!” יראו ירידה משמעותית במעורבות, בעוד שפוסטים בעלי תוכן מעניין, שאנשים באמת יוצרים איתם אינטראקציה יהיו בעליה. לכן, פייסבוק מעודדים מותגים ועסקים לחשוב מחדש על הטקטיקות שלהם ליצירת אינטראקציות עם הקהל.

יצירת מעורבות היא המפתח לכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. פשוט לפרסם תוכן בדף העסקי שלכם זה לא מספיק – זה חיוני שתשמרו על הקהל שלכם בעזרת תוכן מעניין בכדי שימשיכו ליצור אינטראקציה עם המותג שלכם, על ידי לייקים, תגובות או שיתוף עם חברים.

להלן כמה טיפים לפרסום בפייסבוק שיעלה את אחוזי המעורבות בפוסטים שלכם:

צרו תוכן משמעותי ובעל ערך.

למרות שאחת המטרות המרכזיות העומדת מאחורי הפרסום בפייסבוק הינה לקדם את העסק שלכם, הפוסטים שלכם בפייסבוק לא צריכים להיות רק עליכם – כלל הזהב אומר שרק 20% מהתוכן שלכם צריך להיות שיווקי בעל מטרות קידום לעסק.

במקום ליצור תוכן למותג שלכם, תתמקדו בלייצר תוכן עבור הקהל שלכם. הפוסטים שלכם צריכים לעורר רגש והשראה אצל הקהל שלכם ככה שהם ירצו לבוא במגע עם המותג ולשתף את התוכן שפרסמתם. סוגי התכנים הבאים בדרך כלל עובדים מעולה כשיש צורך ביצירת מעורבות מצד הקהל שלכם: תמונות מצחיקות, סיפורים מעוררי השראה, “עשה זאת בעצמך” למיניהם, חדשות, דעות וסרטונים בלייב.

לפני שאתם ניגשים ליצירת תוכן משמעותי, אתם חייבים לדעת מי הקהל שלכם ולהבין את הצרכים והאתגרים שהם צריכים להתמודד איתם, מה מניע אותם וממה אכפת להם.

קראו עוד במאמר שלנו: “7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק“.

תפרסמו בזמן וביום הטובים ביותר.

תזמון הוא הכל בפייסבוק. חשוב שתדעו שהפיד בפייסבוק לא מראה פוסטים בסדר כרונולוגי, במקום, האלגוריתם משתמש בסימנים של מעורבות (לייקים, תגובות ושיתופים) על מנת לקבוע את סדר הופעתם של הפוסטים בניוזפיד.

פרסום התוכן שלכם ביום ובזמן שבו רוב הקהל שלכם אקטיבי, יעלה את הסיכויים למעורבות משמעותית מצדם. אתם צריכים להבין מה הזמן האידיאלי שבו הקהל שלכם נמצא שם ולפרסם בהתאם.

קראו עוד במאמר שלנו: “המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – קהלים טרגוט“.

תוסיפו תמונות שמושכות את העין.

כשמדברים על יצירת מעורבות, תכן ויזואלי נותן את התוצאות הטובות ביותר – למעשה, מחקרים מראים שפוסטים בפייסבוק שלהם מצורפת גרפיקה מקבלים פי 2.3 יותר מעורבות מאשר פוסטים בעלי תוכן מילולי בלבד. תמונות מושכות את העין הרבה יותר טוב מאשר פוסטים מלאים בטקסט. יחד עם זאת, יש לציין שסוג התמונות שאתם מפרסמים גם כן יכול לעשות את ההבדל.

חשוב מאוד שעסק המפרסם בפייסבוק יביא לידי ביטוי את אופיו בעזרת התמונות. בעוד שהסתמכות על תמונות גנריות המגיעות מאתרים המספקים תמונות, יכולה לחסוך כסף, הן לא אפקטיביות ביצירת מעורבות כמו שתמונות שצולמו בצורה מקצועית יעשו. תפרסמו תמונות שעוצבו או צולמו במיוחד עבורכם. תמונות המכילות פרצופים של אנשים אמיתיים נוטות למשוך תשומת לב, כמו שעושות תמונות בעלות מגוון של צבעים ונופים.

תשאלו שאלות ותחזירו טובה.

דרך מעולה ליצירת מעורבות בפוסטים שלכם היא פשוט לשאול שאלות. אם תעשו את זה, לא רק שתעודדו מעורבות אלא גם תקבלו תגובות משמעותיות ישירות מהקהל שלכם. תהיו כמה שיותר יצירתיים עם סוג השאלות שאתם שואלים את הקהל. להלן כמה דוגמאות: מה העוגה האהובה עליכם? מי מגיע להשקת המוצר ביום חמישי? יום העצמאות שמח! איך אתם חוגגים?

חשוב להדגיש שמעורבות לא תלויה רק בצד אחד. עסקים הנוטים להגיב לתגובות יקבלו יותר אינטראקציות, אז אם מישהו עושה את המאמץ ומגיב על פוסט שלכם או שולח הודעה, אתם צריכים להגיב בחזרה. דבר חשוב מאוד במקרה הזה הינו תזמון – אנשים מצפים לתשובה אחרי מספר שעות בודדות מהרגע שהגיבו או שלחו הודעה. אם אין לכם זמן או משאבים להגיב לכל תגובה או לשלוח הודעה, תשקלו להוסיף רובוט אוטומטי שינהל את התהליך מול הקהל שלכם.

 

מעורבות היא מה שלמעשה שומרת על הפרסום בפייסבוק בחיים. המעורבות הזו עוזרת גם להגדלת החשיפה האורגנית, שיפור במנועי חיפוש, הנעת תנועה לאתר וייצור לידים לעסק שלכם.

 

קראו עוד בנושא הפרסום בפייסבוק במאמרים שלנו:

“4 טעויות נפוצות בפרסום בפייסבוק ואיך להימנע מהן”

“5 טיפים ליצירת מודעות לידים ממירות בפייסבוק”.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן