3 אסטרטגיות ריטרגטינג שאתם חייבים לנסות בפרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 5 דקות

קמפיינים של ריטרגטינג בפרסום בפייסבוק עולים לעיתים פחות וממירים יותר, מה שהופך אותם לבדיוק מה שמפרסמים צריכים.

היות ומשתמשים יוצרים קשר טוב יותר עם מותגים שהם כבר מכירים וסומכים עליהם, זה מצב שבו כולם מנצחים.

שלושת האסטרטגיות הבאות כולן מהוות דרכים מצוינות ליצור קשר עם משתמשים הנמצאים בשלבים שונים של המשפך, אז תבדקו אותן ותראו מה עובד הכי טוב לעסק שלכם.

השאלה שתמיד נשאלת היא מה עולה יותר לעסק? להשיג לקוח חדש או לשמור על מערכת יחסים עם לקוח קיים. התשובה נוגדת למה שהרבה חושבים, הרבה יותר זול למעשה להשאיר לקוח קיים מאשר להשיג לקוח חדש. כל עסק צריך לדעת את זה ולקחת את זה בחשבון באסטרטגיית השיווק שלו.

כן, משיכת משתמשים חדשים מתוך “קהל קר” זה הכרחי לכל עסק על מנת שיוכל להמשיך להתקיים.

עדיין, יותר קל, זול ופשוט לשמור על מערכת יחסים עם לקוחות קיימים במקום למצוא אחד חדש.

פה היופי של טרגוט מחדש נכנס לפעולה.

הדבר מאפשר לכם להגיע למשתמשים שכבר יש לכם מערכת יחסים כלשהי איתם ולנסות לגרום להם לרכוש או ליצור קשר עם המותג שלכם שנית.

זה עלול לדרוש אסטרטגיות שיווק מורכבות היות והם נמצאים כנראה בשלבים שונים במערכת יחסים שלכם איתם, אבל אתם יכולים גם להשתמש בארבעת האסטרטגיות הבאות כדי לבנות את מערכות היחסים הללו ולהשיג המרות במהרה.

לאט ובטוח

כמו במערכות יחסים רגילות, קשה מאוד לקפוץ ישר למים ולהגדיר את מערכת היחסים אחרי הדייט הראשון, האמת, בלתי אפשרי. לכן תזכרו שלאט ובטוח תמיד מנצח במירוץ הזה. תאפשרו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להתאהב בכם לאט לאט.

התחילו עם מודעות שיעלו את המודעות למותג שלכם ויציגו אותכם בפני הקהל שלכם. כמה מהן יכולות לגרור הקלקות ולהמיר באופן מיידי, אבל רוב הסיכויים שזה לא יקרה. זה בסדר, אתם יכולים להריץ קמפיין ריטרגטינג שיראה את המודעות שלכם רק למשתמשים שיצרו איזשהי אינטראקציה עם המודעות הקודמות שלכם. בנקודה הזו, תוכלו להתמקד בהמרות או יצירת לידים קצת יותר.

דרך מעולה לעשות את זה היא להשתמש בסרטון המודעה הראשונה שלכם, היות וסרטון נותן לכם מדיום מצוין לספר את הסיפור של המותג שלכם.

לאחר מכן, צרו קהל מותאם אישית המורכב ממשתמשים בצפו בסרטון או בחלק ממנו ( מה שמעיד על התעניינות גבוהה יחסית). תוכלו למצוא את זה על ידי לחיצה על Engagement כשאתם יוצרים קהל מותאם אישית ואז תבחרו ‘וידאו’.

עכשיו אתם יכולים לפנות עליהם באמצעות מודעת ריטרגטינג שתכיל עוד הצעות שיכולות לגרום להם ללחוץ על המודעה.

 

מתנדנדים מצד לצד

מה היה הדבר האחרון שרציתם לקנות אלב מנעתם מעצמכם למרות שממש ממש רציתם לקנות אותו באותו הרגע?

אני חושב שכולנו היינו שם, בין אם זה נעליים, משחק מחשב או כל דבר אחר. אולי אנחנו רק מנסים לדבוק בתקציב מסוים ואנחנו עלולים להתנגד לפריט מלכתחילה. אבל אז זה קופץ לנו בפייסבוק ומרגיש לנו כאילו זה הגורל והיות ואי אפשר להתווכח עם הגורל, אנחנו קונים את המוצר.

כשלקוחות מבקרים עמודים שונים באתר שלכם, הדבר מעיד על התעניינות רבה וכוונת רכישה אמיתית. זה, אחרי הכל, קצת לא הגיוני שהרבה אנשים יבקרו בדף של מוצר מבלי שהם מעוניינים לקנות אותו או משהו דומה לו.

שימוש במודעות דינמיות וקהלים מותאמים אישית מהאתר כדי לנפנף במוצר הנחשק בפני הלקוח בפייסבוק זו דרך מעולה לשמור על המפרסם בראש הרשימה של הלקוח הפוטנציאלי. זה יכול לעזור לכם להשיג המרות וכבונוס, זה אפילו עלול לגנוב מכירות ממי שנמצא איתכם בתחרות.

כדי להפוך את האסטרטגייה הזו ליותר אפקטיבית, תפנו למשתמשים שביקרו עמודים ספציפיים באתר שלכם אבל אל תפנו לכאלה שכבר קנו. אתם יכולים לברור בין המשתמשים על ידי בדיקה של משתמשים שביקרו בדף אישור הרכישה.

האקס המיתולוגי

כולנו קיבלו אימייל או הודעה מאקס/ית שגרם לנו קצת לחלחלה ובלבול. מזלנו, האפקט הזה לא עובר לעולם העסקים. זה הוא אזור ייחודי שבו זה לא קריפי בכלל לדבר אחרי כמה חודשים או שנים שבהן נראה כאילו מערכת היחסים נזרקה לפח.

יש הרבה מקום להגדלת קהל הלקוחות בעזרת קמפיינים של ריטרגטינג.

לכל עסק יש לקוחות שנראה כאילו מערכת היחסים הלכה ונעלמה עם הזמן, אבל במציאות זה יותר כאילו הם מחכים בצד רק לכם שתסחפו אותם בחזרה פנימה. רק אתם יכולים לגרום לזה לקרות.

קמפינים של ריטרגטינג מיועדים כדי שתוכלו ליצור קשר עם לקוחות שלא רכשו מכם כלום או יצרו איתכם איזשהי אינטראקציה בפרק זמן מסוים.

כמה זמן יהיה תלוי בקהל שלכם ובעסק שלכם, ישנם קמפינים שמסתכלים על שלושה חדשים וישנם כאלה על שנה.

לא משנה כמה זמן אתם בוחרים, אתם יכולים להעלות קהל מותאם אישית מרשימת המייל שלכם שלא פתחו את המיילים שלכם לאחרונה לצורך העניים. המידע הזה ייתן לכם המון יתרון בפנייה ללקוחות הללו.

תהיו עדינים. כותרת כמו “אנחנו מתגעגעים אלייך!” יכולה להיות מאוד אפקטיבית לאסטרטגיה הזו, במיוחד אם היא משולבת עם הצעה מפתה שתצליח להביא משתמשים המנותקים מכם ולהפוך אותם ללקוחות שוב פעם.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקותבמאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקותמפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקותאם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן